ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU

Община Кюстендил обявява конкурс за длъжност експерт "Информационно обслужване и услуги" в Областен информационен център

Минимални изисквания:
Образователна степен – висше образование, степен „бакалавър“;
Професионален опит – минимум 1 година в разработването, изпълнението, мониторинга, контрола и/или реализацията на поне един проект с финансиране от ЕС и/или по други програми, опит в предоставянето на информационни услуги, в организирането и провеждането на информационни събития, семинари конференции и др.;
Допълнителна квалификация:
•Компютърна грамотност – MSOffice,  Internet, други софтуерни продукти;
•Владеене на най-малко един работен език на Европейския съюз (английски език, френски език и/или немски език) (доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво); ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство.
     
Общи задължения и отговорности:
•Извършва информационни и експертни дейности в сътрудничество с останалите членове на екипа на ОИЦ.
•Участва в експертния състав към регионалните съвети за развитие във връзка с прилагането на интегрирания териториален подход в България.
•Разпространява информация и документи по открити процедури по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ.
•Предоставя информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ.
•Предоставя информация и/или насоки във връзка с всички процедури и програми, свързани с енергийната ефективност, енергийното обновяване на сградния фонд в съответствие с европейското и националното законодателство
•Предоставя необходимата основна и специфична информация за Споразумението за партньорство и програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ.
•Разпространява обща информация за политиките на ЕС и информация и информационни материали за областта.

Специфични задължения:
•Осигурява предоставянето на информационни и експертни услуги от ОИЦ.
•Отговаря за разпространението на информация относно организирани от ОИЦ специални събития за популяризиране на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ.
•Обезпечава изискуемото техническо използване на видео екрани, излъчващи филми, популяризиращи ЕСИФ и ЕФСУ в ОИЦ.
•Обезпечава проучвания „на терен” и други социологически проучвания, провеждани сред целевите групи по проекта на територията на областта.

Провеждане на конкурса:
1.Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник.
2.Конкурсът ще се проведе на три етапа – по документи, писмен тест и интервю.
3.Допустимост – конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. До участие в конкурса се допускат само лица, представили всички необходими документи. Подборът по документи ще се извърши не по-късно от 5 работни дни след обявения краен срок за прием на документи от кандидатите за работа в ОИЦ.
4.Оценяване на кандидатите  – тест и интервю, като се удостоверява нивото на компетентност, професионалните умения и квалификация на кандидатите, придобити умения, социални и личностни компетенции.

 - Длъжностна характеристика на длъжността

Необходими документи:
•Професионална автобиография на български, в Europass формат по образец, достъпна  на: http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplate_bg_BG.doc;
•Документи,  доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
•Документи, доказващи квалификация и умения – копия от трудови/граждански договори, трудови/служебни/осигурителни книжки/сертификати/удостоверения/референции и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията;
•Документи,  доказващи минимален експертен опит – копия от трудова/служебна или осигурителна книжка, копия от договори/длъжностни характеристики за работа по проект(и) и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията.

Място на работа: Областен информационен център – Кюстендил
Срок на договора:  до 31.12.2029 година
Минимален размер на основната заплата: 1280 лв. (хиляда двеста и осемдесет лева)

Място и срок за подаване на документите: гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, ет.1, деловодството на Община Кюстендил – до  17.00 часа на 6 април 2024 година включително.

Споделете в социалните мрежи:

Прочетена 93 пъти

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт