ВЪПРОСИ |
ОТГОВОРИ |
1. Какви услуги предлага община Кюстендил? |
Всички услуги по дейности, описание за всяка от тях, необходими документи, срок, цена и формуляри за заявяването им, могат да бъдат намерени на следния адрес: |
2. По какъв начин могат да бъдат заявени административни услуги? |
1. На гише в центъра за административно обслужване 2. Чрез лицензиран пощенски оператор 3. Онлайн, чрез портала за електронни административни услуги: 4. Онлайн, през портала на ДАЕУ: |
3. Какво е необходимо за заявяване на услуга по електронен път? |
При ползване на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги - квалифициран електронен подпис (КЕП) При ползване на електронни услуги от сайта на Община Кюстендил - КЕП или облачен КЕП, или ПИК на НАП |
4. Къде може да бъде получен изготвения документ? |
По Ваш избор:
|
5. Как да направя деловодна справка по електронен път? | Можете да направите справка, като кликнете на рубриката Деловодна справка на интернет страницата на община Кюстендил или директно от Деловодна справка следвате посочените указания. |
6. Как мога да проверя по електронен път информацията за дължими данъци и такси към община Кюстендил? |
Справка за финансовите задължения към община Кюстендил е достъпна за физически лица на следния линк: Справка за финансови задължения за физически и юридически лица. За да направите справката трябва да разполагате с ПИН, издаден от дирекция "Местни приходи" при Община Кюстендил, ПИН на НАП или квалифициран електронен подпис, издаден от български доставчик на удостоверителни услуги, регистриран в Комисията за регулиране на съобщенията. |
7. Къде са публикувани банковите сметки на община Кюстендил? |
Информацията е достъпна на следния линк: |
8. Къде и как се заплащат услугите? |
|
9. Връзка с Община Кюстендил |
Община Кюстендил се намира на адресМ гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" №1 електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. тел: 078/ 55 11 66, 078/55 10 05, 078/55 10 04 |