От месец февруари 2016 г. в Община Кюстендил стартира проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” в изпълнение на Договор №BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 „Независим живот”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по ОП РЧР 2014-2020 г.
-29.02.2016-
От 01.03.2016 г. до 31.03.2016 г. включително в Община Кюстендил започва прием на документи за подбор на персонал за работа в „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”, както следва:
•Управител - 0.5 щ. бр.;
•Психолог - 1 щ. бр.;
•Социален работник – 1.5 щ. бр.;
•Медицински работник – 1 щ. бр.;
•Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
•Социален медиатор – 1 щ. бр.
Дейността е в изпълнение на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил”, Договор №BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 „Независим живот”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по ОП РЧР 2014-2020 г.
В Община Кюстендил приключи набирането на документи за подбор на персонал за работа в „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”.
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати, и графика за предстоящото събеседване ще бъдат обявени на 12.04.2016 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 и на сайта на Община Кюстендил.
В Община Кюстендил приключи подборът на персонал за „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”.
Класираните на първо място кандидати се назначават на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълняват заложените в проекта дейности.
От 10.05.2016 г. до 20.05.2016 г. включително стартира набирането на документи за потребители на услугите на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”. В същият срок ще бъде обявен и прием на документи за персонал на Центъра за длъжността „Личен асистент” – 20 щ. бр.
Приемът на документи, обявен за срок от 10.05.2016 г. до 20.05.2016 г. по проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” приключи.
В създаденият по проекта „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” са приети 250 заявления от кандидат-потребителите и 224 заявления от кандидати за лични асистенти.
На кандидат-потребителите предстои процедура по извършване на оценка на потребностите и определяне на индивидуален часови месечен бюджет. Оценките ще бъдат извършвани чрез посещения в дома на кандидат-потребителите от екипи от служители на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” по разработен „Формуляр за оценка на потребностите за ползване на услугите”.
В периода от 10.05.2016 г. до 14.06.2016 г. ще бъдат посетени домовете на всички лица подали заявления като кандидат-потребители.
Лицата, които откажат да им бъде извършена оценка на потребностите или не бъдат намерени на адреса си, НЯМА ДА ПРОДЪЛЖАТ УЧАСТИЕ В ПРОЕКТА!
За кандидатите за лични асистенти предстоят две процедури:
1.Подбор по документи
2.Провеждане на задължително събеседване по график, обявен на 13.06.2016 г.
3.Провеждане и участие в задължително въвеждащо обучение на назначените като персонал, предоставящ социални услуги и непреминали сходно по други проекти.
В периода от 14.06.2016 г. до 22.06.2016 г. ще бъдат проведени задължителните събеседвания с кандидатите за лични асистенти.
Лицата, които не се явят на задължителното събеседване, НЯМА ДА ПРОДЪЛЖАТ УЧАСТИЕ В ПРОЕКТА!
В Община Кюстендил приключи първия етап по процедурата по извършване на оценка на потребностите и определяне на индивидуален часови месечен бюджет, в изпълнение на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” приключи.
През месеца се поведе и процедурата за подбор на лични асистенти, които ще бъдат назначени на работа в ЦПУ при влизането на посочения от тях потребител или намиране на подходящ, след взаимно одобрение.
В ЦПУ е създадена Банка „Личен асистент”, в която са включени всички одобрени от Комисията за подбор.
Списъците с класираните кандидати за потребители и лични асистенти е обявен на 28.06.2016 г. информационните табла в ЦПУ и офиса на проекта, както и на началната интернет страницата на Община Кюстендил.
От 01.07.2016 г. ще стартира предоставянето на интегрирани услуги от създаденият по проекта „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”.
От 01.07.2016 г. стартира предоставянето на интегрирани услуги от назначените служители в създаденият по проекта „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”. Сключени са 40 бр. договори с потребители за ползване на услугите, като са назначени 38 бр. лични асистенти.
От 01.07.2016 г. приемът на документи за кандидатстване в ЦПУ е отворен до края на проекта – 31.12.2017 г.
За месеца са подадени 23 бр. заявления от кандидати за потребители и 21 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
На кандидатите за потребители предстои да бъдат изготвени оценки на потребностите, а кандидатите за лични асистенти да преминат процедура за подбор на персонал.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител Списъкът с класирането на кандидатите за потребители ще се актуализира ежемесечно!
Община Кюстендил получи допълнителни средства в размер на 375 000 лв. за изпълнение на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” - Договор № BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 “Независим живот”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по ОП РЧР 2014-2020.
Средствата ще се изразходват за предоставяне на социалната услуга „Личен асистент” в създадения по проекта „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов” №33А.
От 01.07.2016 г. до момента услугата „Личен асистент” се предоставя на 40 потребители. С отпуснатите средства са включени още 68 потребители.
За месеца са подадени 10 бр. заявления от кандидати за потребители и 2 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
На кандидатите за потребители предстои да бъдат изготвени оценки на потребностите, а кандидатите за лични асистенти да преминат процедура за подбор на персонал.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител Списъкът с класирането на кандидатите за потребители ще се актуализира ежемесечно!
-30.09.2016-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец септември 2016 г. са подадени 5 бр. заявления от кандидати за потребители и 2 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
На всички кандидати за потребители предстои да бъдат изготвени оценки на потребностите, а кандидатите за лични асистенти да преминат процедура за подбор на персонал.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” ще се актуализира ежемесечно!
-30.10.2016-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец октомври 2016 г. са подадени 8 бр. заявления от кандидати за потребители и едно заявление от кандидат за личен асистент.
На всички кандидати за потребители предстои да бъдат изготвени оценки на потребностите, а кандидатите за лични асистенти да преминат процедура за подбор на персонал.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” ще се актуализира ежемесечно!
-30.11.2016-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец ноември 2016 г. са подадени 6 бр. заявления от кандидати за потребители и 5 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
На всички кандидати за потребители предстои да бъдат изготвени оценки на потребностите, а кандидатите за лични асистенти да преминат процедура за подбор на персонал.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” ще се актуализира ежемесечно!
-30.12.2016-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец декември 2016 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 5 бр. заявления от кандидати за потребители и 5 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
-31.01.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец януари 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 6 бр. заявления от кандидати за потребители и 7 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
-28.02.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
Във връзка с 8д, ал.1 и ал.5 от Закона за семейните помощи за деца от 2017 г. и Писмо на Министъра на труда и социалната политика през месеца бяха прекратени договорите за предоставяне на услугата „Личен асистент” в ЦПУ на 20 бр. деца с определени 90 и над 90 на сто вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност.
На освободените места поетапно се сключват договори за ползване на социалната услуга „Личен асистент” с кандидати за потребители от Списъка с класирането.
През месец февруари 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 9 бр. заявления от кандидати за потребители и 3 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
-31.03.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец март 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 3 бр. заявления от кандидати за потребители и 1 заявление от кандидат за личен асистент.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
През месеца бе проведено надграждащо обучение на служители в ЦПУ.
-30.04.2017-
През месец април 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 16 бр. заявления от кандидати за потребители и 9 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
През месеца бе проведено надграждащо обучение и супервизия на служители в ЦПУ.
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 108 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец май 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 9 бр. заявления от кандидати за потребители и 4 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
През месеца бе проведена супервизия на служители в ЦПУ.
-30.06.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 120 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец юни 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 6 бр. заявления от кандидати за потребители и 2 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на оценени и класирани потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец юли 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 7 бр. заявления от кандидати за потребители и 2 бр. заявления от кандидати за личен асистент.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
-31.08.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на оценени и класирани потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец август 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 11 бр. заявления от кандидати за потребители и 3 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
-30.09.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 133 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец септември 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 12 бр. заявления от кандидати за потребители и 7 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
- 31.10.2017 г. -
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 146 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и 116 лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец октомври 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 3 бр. заявления от кандидати за потребители и 3 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
- 06.11.2017 г. -
Днес 06.11.2017 г. (понеделник) Комисия, назначена със Заповед № РД-00-353/11.04.2016 г. на Кмета на Община Кюстендил за подбор на персонал на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”, в изпълнение на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” - Договор № BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 “Независим живот”, приоритетна ос 2: ”Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по ОП РЧР 2014-2020 разгледа постъпилите Заявления и приложените документи от кандидатите за лични асистенти, подадени през м. октомври 2017 г.
Комисията след разглеждане на постъпилите Заявления и приложените документи реши:
І. Допуска до събеседване следните кандидати за лични асистенти:
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
МОТИВИ |
1. | Стефан Стефчов Апостолов | Отговаря на изискванията |
2. | Елка Маринова Василева | Отговаря на изискванията |
ДАТА |
КАНДИДАТ |
ЧАС |
07.11.2017 г. | Стефан Стефчов Апостолов | 14.00 |
07.11.2017 г. | Елка Маринова Василева | 14.15 |
Комисията разгледа подадените документи от кандидатите за личен асистент, съгласно Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал" по проекта.
Събеседването ще се проведе в кабинет 224, Общинска поликлиника,
гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2
Лицата, които не се явят на задължителното събеседване, НЯМА ДА ПРОДЪЛЖАТ УЧАСТИЕ В ПРОЕКТА!
-30.11.2017-
В „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/ се предоставят интегрирани услуги на 146 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и 116 лични асистенти работят с потребителите почасово, по предварително изготвени графици.
През месец ноември 2017 г. Комисията за оценка и подбор по проекта разгледа 7 бр. заявления от кандидати за потребители и 2 бр. заявления от кандидати за лични асистенти.
Одобрените кандидати за лични асистенти се вписват в Банка „Личен асистент” в ЦПУ.
С определянето на индивидуалния месечен бюджет в часове на всеки кандидат-потребител „Списъкът с класирането на кандидатите за потребители” се актуализира ежемесечно!
-01.12.2017-
Днес 01.12.2017 г. (петък) Комисия, назначена със Заповед № РД-00-353/11.04.2016 г. на Кмета на Община Кюстендил за подбор на персонал на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”, в изпълнение на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” - Договор № BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 “Независим живот”, приоритетна ос 2: ”Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по ОП РЧР 2014-2020 разгледа постъпилите Заявления и приложените документи от кандидатите за лични асистенти, подадени през м. ноември 2017 г.
След разглеждане на постъпилите Заявления и приложените документи Комисията реши:
І. Допуска до събеседване следните кандидати за лични асистенти:
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
МОТИВИ |
1. | Вергиния Малинова Тасева | Отговаря на изискванията |
2. | Снежана Кирилова Стоянова | Отговаря на изискванията |
3. | Магделена Атанасова Игнатона | Отговаря на изискванията |
4. | Славяна Стоилова Тренева | Отговаря на изискванията |
- Комисията определя график за събеседване с допуснатите кандидати, както следва:
ДАТА |
КАНДИДАТ |
ЧАС |
04.12.2017 г. | Вергиния Малинова Тасева | 14.00 |
04.12.2017 г. | Снежана Кирилова Стоянова | 14.15 |
04.12.2017 г. | Магделена Атанасова Игнатона | 14.30 |
04.12.2017 г. | Славяна Стоилова Тренева | 14.45 |
Комисията разгледа подадените документи от кандидатите за личен асистент, съгласно Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал" по проекта.
Събеседването ще се проведе в кабинет 224, Общинска поликлиника,
гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2
Лицата, които не се явят на задължителното събеседване, НЯМА ДА ПРОДЪЛЖАТ УЧАСТИЕ В ПРОЕКТА!
-31.12.2017-
На 31.12.2017 г. в Община Кюстендил приключи изпълнението на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” - Договор №BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 „Независим живот”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по ОП РЧР 2014-2020 г.
По проекта бе създаден „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” /ЦПУ/, в който се предоставиха интегрирани услуги на 245 потребители. Назначените служители – социални работници, психолог, кинезитерапевт, медицински работник и лични асистенти работеха с потребителите почасово, по предварително изготвени графици и осигуриха интегриран достъп до здравни, социални и други услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение, основавайки се на индивидуалната му оценка.
Чрез реализирането на проекта в Община Кюстендил бяха създадени условия за въвеждане на устойчив модел за осигуряване на достоен живот и предоставяне на интегрирани услуги за хора, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация.