01.03.2018

ОБЯВЛЕНИЕ


На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-200/27.02. 2018 година


О Б Я В Я В А:


КОНКУРС за длъжността “СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Дирекция “Правни дейности” - Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността: минимална степен на завършено образование – магистър; професионален опит - 1 /една/ година/ минимален ранг – V младши, специалност “Право” с присъдена квалификация “юрист” и придобита правоспособност.

Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

Кратко описание на длъжността: изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на казуси, свързани с дейността на общинската администрация и осъществяване на процесуално представителство; Други компетентности: Компютърна грамотност; отлични познания на действащото законодателство в сферата на дейност на общинската администрация – ЗМСМА, ЗОС, ЗДС, ЗС, АПК и др., способност да планира, организира и контролира работата си; способност да работи в екип; способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите.

Минимален размер на основната заплата за длъжността - 510 лева.

Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

1.Заявление за участие в конкурса , съгласно Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;

2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;

3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен/допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

4.Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

5. Професионална автобиография.

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях се извършва лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в отдел “Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – административна сграда на Община Кюстендил, ет.1, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително.

Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил.

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в отдел ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил.

 
< Предишна   Следваща >

© 2023 Oбщина Kюстендил