Приложение №5
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил, за следните длъжности:
1. Педиатър – 0,5 щ. бр.; 2. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2018 г.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
1. Педиатър – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността: 1) Завършено висше образование; 2) Образователно-квалификационна степен – „Магистър”; 3) Специалност – педиатрия; 4) Професионален опит – не се изисква; 5) Ще се счита за предимство: - добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера; - способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността: 1) Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”; 2) При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”; 3) Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра; 4) Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва; 5) Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика; 6) Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали; 7) Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга; 8) Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР; 9) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва; 10) Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други; 11) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.
2. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността: 1) Завършено висше образование; 2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”; 3) Специалност – рехабилитация, кинезитерапия; 4) Професионален опит – не се изисква; 5) Ще се счита за предимство: - практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; - способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; - да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността: 1) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им; 2) Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието; 3) Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугите в „Център за услуги за ранно детско развитие”, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца; 4) Информиране на родители и специалисти относно особеностите на моторното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на моторното развитие на детето им; 5) Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата от „Център за услуги за ранно детско развитие”; 6) Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план; 7) Участие в групи за работа с родители; 8) Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане; 9) Провеждане на дейности за развитие на уменията на децата за придвижване в различна среда (закрити и открити пространства); 10) Подпомагане, съвместно с логопед на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с подобни проблеми; 11) Направляване на домашната кинезитерапевтична интервенция; 12) Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа; 13) Осигуряване на безопасна и подходяща употреба на адаптивно оборудване, ортопедични и други технически средства за рехабилитация, които подпомагат проявяващия се потенциал за развитие на детето, улесняване на практикуването на умения или предотвратяване на прогресивни вторични усложнения; 14) Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва „Център за услуги за ранно детско развитие”; 15) Поддържане на пълни кинезитерапевтични досиета на децата, създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги; 16) Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители, относно моторното развитие на децата им; 17) Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали; 18) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители; - Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции; - Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги; - Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности; - Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта; - Да притежават компютърна грамотност; - Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора: 1. Обявление; 2. Подбор по подадените документи; 3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор: - Заявление - по образец; - Автобиография - по образец; - Копие на документ за завършено образование; - Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо); - Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите: Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 11.12.2017 г. до 17:00 часа на 22.12.2017 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок. Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 29.12.2017 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
|