
Във връзка с изпълнение на Договор №BG05M9OP001-2.002-0131-С001 по проект „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.002 “Независим живот”, приоритетна ос 2: ”Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Методология за дейността на “Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” представяме следнотo: ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на потребители за “Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” – гр. Кюстендил Целеви групи •Хора с увреждания и техните семейства; •Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Място и срок за подаване на документите: Заявлението и приложените документи към него се извършва в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 10.05.2016 г. до 20.05.2016г. включително. Към заявлението се прилагат следните документи: •документ за самоличност (за справка); за дете - удостоверение за раждане (копие); •документ за самоличност на законния представител - родител, настойник, попечител (за справка); •експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие); протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза, или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие); •удостоверение за настойничество/попечителство (копие); •заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини или приемно семейство по чл. 26 от Закона за закрила на детето (копие); •документ, удостоверяващ дохода на кандидата - пенсионно разпореждане от НОИ, за деца дохода на двамата родители /служебна бележка от работодател за 12 месеца назад, сл. бележка от Дирекция „Бюро по труда”/; •други документи. В заявлението кандидат-потребителят посочва имената на предпочитаните от него лични асистенти, в случай, че бъде включен като потребител на Центъра за услугата „Личен асистент”. Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/, на информационното табло в “Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” - гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов”33А и на сайта на Община Кюстендил. В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил. Телефон за информация: 078/55-11-31 ВАЖНО: Списъците с класираните кандидати ще бъдат обявени на 28.06.2016 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/, на информационното табло в “Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” - гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов”33А и на сайта на Община Кюстендил. Заявление за ползване на почасови услуги в „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда”, можете да свалите от тук. |
< Предишна | Следваща > |
---|
Предстоящо
Актуално
Информация по приложение N2 за обект "Закриване и рекултивация на общинско депо за ТБО" с. Радловци, може да видите тук.
Община Кюстендил предлага нов начин за получаване на месечните Ви фактури, както и уведомителни писма за ДЗЛ - чрез системата Efaktura.bg. Повече информация може да видите тук
Уважаеми данъкоплатци, уведомяваме Ви, че годишните съобщения за дължимите местни данъци и такси може да получавате и на електронната си поща , след заявяване в отдел "Местни приходи" при община Кюстендил. Образец- Декларацията може да видите тук
Заповед №РД-00-1019/14.11.2017г. на Кмета на община Кюстендил във връзка с констатирани огнища на Инфлуенца /грип/ по птиците в области Добрич и Хасково и предприемане на конкретни мерки за предотвратяване на проникването на болестта на територията на община Кюстендил може да видите тук.
Становище на МРРБ във връзка с Договор №BG16RFOP001-1.030-0001-C01 „Благоустрояване на градската среда в град Кюстендил“ може да видите тук.
Регистър на издадените разрешителни за таксиметров превоз на пътници за 2018г.
Регистър на заявените искания за финансиране
Регистър на сдруженията на собствениците
НОВИ БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, СЧИТАНО ОТ 01.07.2016г.