

Административни услуги |
Законът за административното обслужване на физическите и юридически лица регламентира реда за организацията на административното обслужване, както и производството по извършване и по обжалване на отказите да бъдат извършени административни услуги. Под административна услуга следва да се разбира: 1. издаването на актове, с които се удостоверяват факти с правно значение. 2. издаване на актове, с които се признава или отрича съществуването на права и задължения. 3. извършване на други административни действия, които представляват законен интерес на физическите или юридически лица. В практическата дейност на Община Кюстендил, извършването на административна услуга се изразява в даването на справки по искане на граждани и организации, издаването на документи, с които се удостоверяват, признават или погасяват права и задължения. За прецизиране на процеса Общинската администрация е изготвила списък на административните услуги, които се извършват от съответните звена, както и на длъжностните лица, които имат делегирани компетенции да извършват съответната услуга. Относно сроковете за изпълнение на исканата услуга, следва да се има предвид, че ако те не са определени в изричен нормативен акт, се определят от Кмета на Общината и имат задължаваща сила за изпълнение от съответните звена. Таксите и цените на услугите извършвани от Общината се определят от законов текст или с решение на Общинския съвет. Отказът да се извърши определена административна услуга трябва да бъде мотивиран и да съдържа законовите основания, срока и органа, пред който може да се обжалва. Всяко физическо или юридическо лица може да поиска извършването на административна услуга, която е от значение за удостоверяване, признаване, предявяване и упражняване на негови права и задължения. Законът за административното обслужване на физическите и юридическите лица определя компетенциите на съответните служители от общинската администрация и тяхната отговорност, като в своите административно-наказателни разпоредби е определил санкциите при неправилно и неточно процедиране. Административното обслужване в Община Кюстендил е организирано в съответствие с Концепцията за подобряване на административното обслужване в контекста на принципа “едно гише” и е една от основните дейности на Общината. |
Предстоящо
Актуално
Информация по приложение N2 за обект "Закриване и рекултивация на общинско депо за ТБО" с. Радловци, може да видите тук.
Община Кюстендил предлага нов начин за получаване на месечните Ви фактури, както и уведомителни писма за ДЗЛ - чрез системата Efaktura.bg. Повече информация може да видите тук
Уважаеми данъкоплатци, уведомяваме Ви, че годишните съобщения за дължимите местни данъци и такси може да получавате и на електронната си поща , след заявяване в отдел "Местни приходи" при община Кюстендил. Образец- Декларацията може да видите тук
Заповед №РД-00-1019/14.11.2017г. на Кмета на община Кюстендил във връзка с констатирани огнища на Инфлуенца /грип/ по птиците в области Добрич и Хасково и предприемане на конкретни мерки за предотвратяване на проникването на болестта на територията на община Кюстендил може да видите тук.
Становище на МРРБ във връзка с Договор №BG16RFOP001-1.030-0001-C01 „Благоустрояване на градската среда в град Кюстендил“ може да видите тук.
Регистър на издадените разрешителни за таксиметров превоз на пътници за 2018г.
Регистър на заявените искания за финансиране
Регистър на сдруженията на собствениците
НОВИ БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, СЧИТАНО ОТ 01.07.2016г.