ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029-0004 по проект “Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представя следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”

за следните длъжности:

  • Логопед - 1 щ. бр.;
  • Работник поддръжка - 1 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Логопед – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
  • Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за работа с деца на улицата”.
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
  • Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
  • Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за работа с деца на улицата”;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Работник поддръжка – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;

- лоялност към работодателя си, способност за вземане на решения, произтичащи от дейността му.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в „Център за работа с деца на улицата”;
  • Събира и изнася отпадъци на определените за целта места;
  • Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжката;
  • Следи за изправността на отчитащите прибори и уреди;
  • Разпознава, разчита и използва електротехническата документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.;
  • Поддържа складове, мазета и дворни площи;
  • При необходимост извършва контрол на влизане и излизане на посетителите на Центъра;
  • Изпълнява и други възложени задачи от управителя на ЦРДУ.

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

-  Мотивационно писмо;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 28.08.2020 г. до 04.09.2020 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 08.09.2020г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет  224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изготвянето на  последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г.  и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на структурите на гражданското общество да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 10:00 до 12:00 часа,  в  залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.

Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.

Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изготвянето на  последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г.  и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на бизнес организациите да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 14:00 до 16:00 часа,  в  залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.

Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.

Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.

 

Моля, потвърдете Вашето участие на:

e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Тел.: 078/55-11-66, вътр. 230 и 221

Отдел „Планиране и подготовка на проекти“

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с текущо поддържане на уличната мрежа на територията на Община Кюстендил, към настоящия момент преминаването по ул. “Г.С.Раковски”, бул. “Македония” и ул. “Елин Пелин“ в гр. Кюстендил е затруднено.

 Предстоят ремонтни дейности по асфалтовата настилка на централна градска част, за което Община Кюстендил призовава гражданите за повишено внимание при преминаването на участъците.

Споделете в социалните мрежи:

  Традиционното автомобилно състезание Планинско изкачване „Осогово“ – Кюстендил, ще се проведе на 22-23 август 2020 г.  Мероприятието е кръг от Българският автомобилен шампионат по Планинско изкачване. За поредна година организатор е благоевградският автомобилен спортен клуб ДИАМО, Автомобилна федерация на България със съдействието на Община Кюстендил и партньори.  За времето от 08:30 часа до 13:30 часа на 22.08.2020 г. на площад „Велбъжд“ ще има преглед, представяне на автомобилите, пилотите и откриване.  Стартът е в село Богослов на 23.08.2020 г. от 11:00 ч.

Програмата може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил стартира процедура по разработване на План за интегрирано развитие на общината (ПИРО) за периода 2021-2027 г. Планът се разработва съгласно Методически указания на Министъра на МРРБ. ПИРО е стратегически документ и интегрира регионалното и пространствено развитие на цялата територия на общината, определя актуалните проблеми, нуждите и потенциала за развитие на региона.

 

Във връзка с извършване на анализ на икономическото, социално и екологично състояние на общината, както и определяне на цели, приоритети и идентифициране на проектни идеи, които са приоритетни както за община Кюстендил, така и за развитие на интегрирани идеи в сътрудничество с други общини, общината представя на вниманието на всички заинтересовани лица кратка анкета. Всеки, който желае, може да попълни анкетата  до 05.09.2020 г. чрез следния линк: https://forms.gle/7KjtPrsv5tdzvR2J9

 

При невъзможност за електронно попълване анкетата може да се вземе на хартиен носител от Центъра за информация и административно обслужване на граждани в Общинска администрация – Кюстендил.

      През периода на разработване на ПИРО ще бъдат анализирани всички получени анкетни формуляри и преди приемане от Общински съвет ще бъде проведено публично обсъждане. Идеята е в анализирането и разработването на ПИРО за 2021-2027 г. да се включат максимален брой заинтересовани лица. Целта е  идентифициране и залагане на реални и изпълними цели и проекти за община Кюстендил с ясно обоснована визия за изпълнение и финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил проведе комплексно обследване на зелената система в централна градска част съвместно с „Ботаник Лаб ООД“, в качеството на изпълнител на услугата.

Целта на обследването е да се направи оценка на състоянието на съществуващата  висока дървесна растителност по външни видими белези. Задачата е да се определи видовия състав и да се оценят дърветата по  хабитус, възраст и фитосанитарно състояние.

Изготвената експертна оценка на съществуващата дървесна растителност обхваща 65 бр. дървесни широколистни индивиди - 51 бр. липи (Tilia) и 14 бр. кестени (Aesculus), като преобладаващата възраст е между  40-90+  години,  а  височината на индивидите е между 8-28 м.

С оглед на безопасността на гражданите и преминаващите пешеходци, в заключение на експертите общият брой дървета, препоръчани за премахване са 17 бр. липи и 8 бр. кестени. Още на есен всички дървета ще бъдат подменени с нови, като специално липите ще бъдат заменени с нови такива, а кестените с явор.

За останалите индивидите в добро състояние е препоръчано прореждане на короната и/или основна резитба. 

Освен по външни белези, подробно изследване се направи и на 17 броя чинари с резистограф и импулсен томограф, както на дънерите, така и във височина. До дни ще бъде направена оценка на обективното им състояние.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 140, ал. 4 от Закона за публичните финанси и в изпълнение на чл. 37, ал. 1 от Наредбата  за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил, Председателят на Общински съвет – Кюстендил организира обществено обсъждане на  Изпълнението на бюджета и сметките за  средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2019 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2019 година.

 

Председателят на ОбС – Кюстендил отправя покана към жителите на общината, представителите на бизнеса, представителите на средствата за масово осведомяваме, ръководителите на бюджетни звена, неправителствените организации и цялата общественост за участие в общественото обсъждане.

 

Обсъждането ще се проведе на 20 август 2020 г. /четвъртък/ от 17:30 часа  в голямата зала на Общински театър – Кюстендил, бул.“България“ № 26А.

 

 С материалите свързани с общественото обсъждане може да се запознаете в Общински съвет – Кюстендил, в сградата на общината или на сайта на община Кюстендил: www.kustendil.bg.

 

Вашите мнения, препоръки и въпроси може да отправите писмено в деловодството на общината или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Доклад за изпълнението на бюджета към 31.12.2019г.може да видите тук

Отчет за изпълнението на бюджета към 31.12.2019г.може да видите тук

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На 11.08.2020 г. от 11:00 ч. в зала на Читалище „Братство“, ул. „Патриарх Евтимий“ 18, гр. Кюстендил се проведе Стартова пресконференция по проект № BG16M1OP002-2.002-0002-C01 Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“, финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинарана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“.

     На пресконференцията Ръководителят на проекта инж. Росица Плачкова запозна гости и медии с основната цел и заложените дейности при изпълнение на проекта. Представи участниците и партньорите, очакваните резултати и ползите за трите общини от неговото изпълнение.

     Бенефициент по проекта е Община Кюстендил. Проектът е с общата стойност 9 748 590,60 лв., от които: 5 955 969,72 лв. от Европейския фонд за регионално развитие; 1 051 053,48 лв. национално съфинансиране от държавния бюджет на Република България; 826 492,22 лв. собствен принос на Бенефициента и 1 915 138,18 лв. недопустими разходи. Продължителността е от 10.04.2019 г. до 02.07.2022 г

     Основната цел на проект Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“ е намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, генерирани в общините Кюстендил, Невестино и Трекляно.

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Уведомяваме заинтересованите собственици на жилища с изградени водно-отоплителни инсталации, че могат да заявят присъединяване към газопреносната мрежа на гр. Кюстендил, в деловодството на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт