ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог и педиатър:

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец; може да видите тук.

- Автобиография - по образец; може да видите тук.

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 19.05.2021 г. до 17:00 часа на 25.06.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 30.06.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

  • 1. В Раздел I чл. 3 (1), текстът се изменя по следния начин:

Чл. 3. (1) Еднократните помощи се осигуряват със средства от общинския бюджет и се отпускат диференцирано, според поредността на децата, чиито родители са заявителите, както и съобразно степента на образование на родителите.

 

  • 2. В Раздел II чл. 7 (5) т. 4, текстът се изменя по следния начин:

Чл. 7 (5) т. 4 поредността на децата, чиито родители са заявителите;

 

  • 3. В Раздел III чл. 10 (5) текстът се изменя по следния начин:

Чл. 10 (5) При раждане на близнаци, еднократната финансова помощ се изплаща за всяко дете близнак, като сумата се определя, съобразно броя на предходните деца, чиито родители са заявителите.

 

  • 4. В Раздел IV чл. 14 (3) е техническа грешка.

 

  • 5. Настоящият Правилник за изменение и допълнение на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането на деца на територията на община Кюстендил влиза в сила в 7 – дневен срок от приемането му .

 

Правилник за изменение и допълнение на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането на деца на територията на община Кюстендил е приет от Общински съвет - Кюстендил на ……………2021 г. и е подпечатан с официалния печат на Общинския съвет.

Мотиви може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

През целия ден мобилен очен кабинет ще преглежда предварително записалите се възрастни хора. За малките пациенти е определен отделен кабинет в сградата на ЦРДУ - гр. Кюстендил. Те ще се преглеждат с помощта на специална апаратура, закупена със средства събрани от благотворителената инициатива „Българската Коледа“.

Безплатните консултации ще продължат до 18 часа, като е предвидено да бъдат прегледани близо 41 възрастни хора и 79 деца.

Националната скринингова кампания на Български лекарски съюз , Българското дружество по офталмология и Байер България - "Зрението е всичко! Прегледай се!” цели да диагностицира най-честите социално - значими очни заболявания, да информира българското общество за важната роля на профилактиката, грижата за очното здраве и навременни очни прегледи.

Споделете в социалните мрежи:

Специални гости за откриване на автокиното, организирано от Община Кюстендил, ще бъдат обичаните български актьори –Яна Маринова и Александър Сано, които изпълняват главни роли и в двете ленти.

„Диви и щастливи“ е първият филм, който ще бъде прожектиран на 14 май, а „Привличане“ - на 15 май.

Събитията са с начален час 21:00 часа, зрителите ще имат възможността да паркират своите автомобили от 20:00 часа. Влизането на колите ще става от кръговото кръстовище при ХГ „Владимир Димитров – Майстора“ по ул. “Неофит Рилски“ (зад сградата на Общината), а след прожекцията ще се излиза по ул. „Демокрация“ откъм платното покрай Обредния дом.  

За да бъде достъпно до повече киномани и метеорологичните условия го позволят, прожекциите ще могат да бъдат гледани и извън колите.

Споделете в социалните мрежи:

В знак на почит пред паметната плоча на загиналите Кюстендилски воини във Втората световна война, венци и цветя поднесоха министърът на вътрешните работи Христо Терзийски, народни представители от 45-ото Народно събрание Михаела Крумова и Румен Георгиев, областния управител Виктор Янев, кметът Петър Паунов, зам.-кметовете Росица Плачкова и Светослав Василев, председателят на Общински съвет – Кюстендил Иван Андонов и общински съветници, представители на Областен и Общински съвети на съюза на ветераните от войните на България, политически партии, граждани, граждански организации и сдружения.

„Днес, почитаме паметта на хората, които са отдали живота си за една мирна България и да честваме една мирна Европа. Светъл празник и поклон пред паметта на загиналите“, сподели кметът Петър Паунов.

На 9 май се чества Денят на победата над хитлеристка Германия и 76 години от края на Втората световна война. В съдбовните исторически събития участва и българската армия и дава своя принос за победата с цената на свидни жертви.

 

 

New HYIP projects permit you to sift out the best, most budding investment web options. E.g., medium-income web projects are also in stabile demand. Estimating the yield per month, we receive about 16-20%. As a result, the earnings got is slightly to a lesser degree than in high-profit web platforms, though, it is significantly more persistent. In turn, highly lucrative HYIP projects guarantee the most colorful vista and make it probable to enlarge the holding up to 10% diurnal. Any web tool that promise a repayment of more than 60% each month is immediately treated as highly lucrative.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил организира безплатни прожекции на любими български филми, които ще зарадват киноманите в двете поредни вечери.

Събитията са с начален час 21:00 часа, а зрителите ще имат възможността да паркират своите автомобили от 20:00 часа. За улеснение е осигурен специален екип на място, който ще определя разположението на автомобилите така, че всеки да може да се наслади на прожекцията необезпокоявано и с ясна видимост към специално монтиран за целта екран.

За автентично преживяване всеки автозрител ще трябва да настрои аудиосистемата в своя автомобил на конкретна честота, за да приема безпроблемно звука от филма.

Специални гости на мероприятието ще бъдат обичани български актьори, които изпълняват главни роли и в двете ленти.

Споделете в социалните мрежи:

От 24.04.2021 г. Община Кюстендил възстановява автобусна линия №13 по направление Кюстендил – Трите буки.

Часовете на тръгване ще бъдат всяка събота в следния график:

  • Кюстендил – Трите буки: 07:30 ч.; 15:30 ч.
  • Трите буки – Кюстендил: 08:30 ч.; 16:30 ч.

Спирки по маршрута: Автогара Кюстендил, ул. „Шести септември”, Секвоя, Пазара, Ильо войвода, разклон Герена, Лозята, разклон Чешмето, Богослов1, Богослов2, х. „Иглика”, Студен кладенец, Памука, х. „Осогово”, х. „Трите буки”. Цената на билета е 2.70 лв.

По този начин ще се осигури директна и бърза връзка на туристи и гости на града до туристически забележителности в Осоговската планина, свързвайки град Кюстендил с места за настаняване и атракции, до които в момента не  можеше  да се стигне с обществен транспорт.

 

Споделете в социалните мрежи:

СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ПО

 

проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

 

І.  КАНДИДАТИ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИТЕ ДВА КАНДИДАТА.

 

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

16 т.

2.

Даниела Владимирова Апостолова

15 т.

 

В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

 

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

20.04.2021 г.

Даниела Владимирова Апостолова

10:00 ч.

20.04.2021 г.

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

10:10 ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

 

 

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

 

 

  1. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

МОТИВИ

1.       

Даниела Владимирова Апостолова

Отговаря на изискванията

2.       

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт