IT1
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
Обявлениеза провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил““ за следната длъжност:
•Счетоводител - 1 щ. бр.
За обявената длъжност в ЦПГ, с който ще бъде сключен трудов договор до 15.10.2024г., да бъде нает кандидат, които отговаря на следните изисквания:
1. Счетоводител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на висше образование*, Професионално направление– Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Отговаря за своевременното оформяне на счетоводните документи и воденето на възложените сметки, които обработва и води;
3/ Завежда отчетността на счетоводната документация, отчетни форми и извлечения, съобразно указанията на счетоводителя на проекта;
4/ Стриктно спазва финансовата дисциплина;
5/ Организира финансово-счетоводната дейност;
6/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦПГ;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1;
- Автобиография - по образец, Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223, (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 10.05.2024 г. до 17.05.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 20.05.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Обявление Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 1 от Закона за устройство на територията съобщава, че с Решение №154 по Протокол №8 от 28.03.2024 г. на Общински съвет гр. Кюстендил е одобрен Проект за подробен устройствен план – парцеларен план за определяне на трасе на подземна линия за присъединяване на бъдеща фотоволтаична централа в ПИ с идентификатор 66891.27.6, местност Герена от КККР на с. Скриняно, общ. Кюстендил към електроразпределителната мрежа. Трасето започва от ПИ 66891.27.7-нива и ПИ 66891.25.11-селскостопански път в землището на с. Скриняно, общ. Кюстендил, продължава през ПИ 52400.2.140 – мера и преминава през ПИ 52400.2.217-път, 52400.4.78-мера, 52400.14.43-път, 52400.17.11-път, 52400.3.16-път, 52400.15.19-път, 52400.31.104-линии на релсов транспорт и 52400.31.19-път. До тук про-ектното трасе преминава през имоти в землището на с. Николичевци, общ. Кюстендил. Проектното трасе на подземния ел. провод продължава в землището на гр. Кюстендил през ПИ 41112.12.50-път, 41112.12.53-нива, 41112.12.47-нива, 41112.12.90-водно тече-ние, 41112.12.29-път, 41112.12.15-път, 41112.12.87-път, 41112.12.26-път, 41112.12.25-път, 41112.13.88-нива, 41112.13.82-път, 41112.214.57-път, 41112.506.137-път, 41112.506.39-улица, 41112.501.119-улица, 41112.501.45-улица и ПИ 41112.501.22-земеделска терито-рия. Присъединяването към електроразпределителната мрежа ще бъде извършено към нова килия в подстанция „Кюстендил“ 110/20kV, находяща се в ПИ 41112.501.23 от КККР на гр. Кюстендил.
Обявлението е обнародвано в Държавен вестник брой 40/07.05.2024 год.
На основание чл. 215, ал. 4 от ЗУТ решението подлежи на обжалване чрез Общин-ски съвет - Кюстендил в едномесечен срок от датата на обнародване в „Държавен вест-ник“.
До: Юлиян Маринов Михайлов, Райчо Иванов Митов, Славче Стояновски, Владимир Секулоски, Спипко Донев, Бобан Янчевски, Мария Петровки може да видите тук
На класирания на първо място кандидат от провеждане на конкурс за назначаването на един социален работник, предоставящ услугата „приемна грижа” към Областния екип по приемна грижа – Кюстендил, с работно място гр. Дупница, по проект „Повишаване на капацитета на служителите на Агенция за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила“ – Компонент 1
№ | Име Презиме Фамилия | Брой точки | |
общо | средно аритметично | ||
1. | Вх. № 94-00-2106/12.04.2024 г | 116 | 23 |
Неявили се кандидати и отпаднали от конкурса:
1. Вх. № 94-00-2075/11.04.2024 г.
2. Вх. № 94-00-2178/17.04.2024 г.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
№ | Дата | Кандидат | Час |
1. | 02.05.2024г. | Вх.№86/23.04.2024г. | 11.00 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
І. Допуснати кандидати до събеседване
№ | Допуснати кандидати | длъжност | мотиви |
1. | Вх.№86/23.04.2024г. | Медицинска сестра | Отговаря на изискванията |
Относно :Започване на процедура за проверка по реда на чл.99б от ЗГР
ДО
ВАСИЛ МИТКОВ СТОИЛКОВ
с адм.адрес: гр.Кюстендил, ул. „Пенчо Славейков“ № 2
и
ЙОРДАН КИРИЛОВ ЙОРДАНОВ, МАРТИН ЙОРДАНОВ КИРИЛОВ и КРИСТИЯН ЙОРДАНОВ КИРИЛОВ
с адм.адрес: с.Слокощица, ул.“Синчец“ № 7
На основание чл.26,ал.1 от Административнопроцесуалния кодекс/АПК/,Ви уведомяваме,че във връзка с постъпило заявление от собственик на имот с вх.Рег.№ 94-00-2225/19.04.2024г. с адм.адрес: гр.Кюстендил, ул.“Пенчо Славейков“ № 2 и молба вх. № 94-00-2234/19.04.2024 г. от Владислав Кирилов Йорданов собственик на имот с адм.адрес: с.Слокощица, ул.“Синчец“ № 7 е започната процедура по чл.99б от Закона за гражданската регистрация/ЗГР/.
На основание чл.34,ал.1 и ал.3 във връзка с чл.35 от АПК,в 3-дневен срок от обявяване на настоящото уведомление можете да се запознаете с документите по административната преписка, както и да направите писмени искания и/или възражения в 7-дневен срок в сградата на Община Кюстендил ,пл.“Велбъжд“ №1, стая № 28, дирекция „АО“. При непредставяне в указания срок на нови писмени доказателства,удостоверяващи нови факти и обстоятелства,различни от приложените по преписката,процедурата по чл.99б от ЗГР ще продължи.
Празнично разписание на автобусите в община Кюстендил Великденските празници може да видите тук
Резултати от процедура за конкурс на един социален работник за Областен екип по приемна грижа може да видите тук
1.За Съвместното командване на специалните операции:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_skso-17.01.24.pdf
2.За Военноморските сили:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava-vms-15.02.24.pdf
3.За Командване за логистична поддръжка:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava_klp-11.01.24.pdf