ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Административен договор  №BG05SFPR002-2.001-0164-C01 за изпълнение на проект «Грижа в дома в Община Кюстендил»  по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома", Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027

 

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

        1.Ръководител  - 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх. №43/04.04.2023г

15

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх.­­№41/04.04.2023г.

       15

2.

Вх.­­№40/04.04.2023г. 

7

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.­­№39/04.04.2023г.

12

2.        

Вх.­­ №13 /29.03.2023г.

11

3.        

Вх.№48/06.04.2023г.

10

4.        

Вх. №31/03.04.2023г

9

5.        

Вх. №30/03.04.2023г.

7

6.        

Вх. №2 /28.03.2023г.

6

7.        

Вх.­­№27 /31.03.2023г.

6

8.        

Вх.­­№50/06.04.2023г.

6

9.        

Вх.­­№35/04.04.2023г.

6

 

  1. Социален медиатор – 7 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.­­№3 /28.03.2023г.

15

2.       

Вх.­­№6 /28.03.2023г.

15

3.       

Вх.­­№7 /29.03.2023г.

15

4.       

Вх.­­№17 /29.03.2023г.

15

5.       

Вх.­­№18 /29.03.2023г.

15

6.       

Вх.­­№14 /29.03.2023г.

12

7.       

Вх.№28/31.03.2023г.

11

8.        

Вх. №22 /30.03.2023г.

10

9.        

Вх.№21 /29.03.2023г.

9

10.    

Вх.­­ №13 /29.03.2023г.

8

11.    

Вх.№9 /29.03.2023г.

7

12.    

Вх. №31/03.04.2023г.

7

13.    

Вх.­­№27 /31.03.2023г.

6

14.    

Вх.­­№12 /29.03.2023г.

6

15.    

Вх.­­№23 /30.03.2023г.

6

16.    

Вх.­­№26 /31.03.2023г.

6

17.    

Вх.№2 /28.03.2023г.

6

18.    

Вх.№29/03.04.2023г.

5

19.    

Вх.­­№33/03.04.2023г.

5

20.    

Вх.­­№42/04.04.2023г.

5

21.    

Вх.­­№46 /05.04.2023г.

5

22.    

Вх.­­№35/04.04.2023г.

5

23.    

Вх.­­№47/06.04.2023г.

5

24.    

Вх.­­№49/06.04.2023г.

5

25.    

Вх.№45/05.04.2023г.

5

26.    

Вх.­­№8 /29.03.2023г.

5

                

  1. Медицинска сестра – 7 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх.­­№1 /28.03.2023г.

15

2.

Вх.­­№4 /28.03.2023г.

15

3.

Вх.­­№5 /28.03.2023г.

15

4.

Вх.­­№11 /29.03.2023г.

15

5.

Вх.­­№15 /29.03.23г.

15

6.

Вх.­­№19/29.03.2023г.

15

7.

Вх.­­№20 /29.03.2023г.

15

     

  1. Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 2 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.­­№16/29.03.2023г.

15

2.       

Вх.­­№44/05.04.2023г.

14

3.       

Вх.­­№38/04.04.2023 г.

7

 

     

  1. Диспечер/Домакин – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх.№34/03.04.2023г.

15

2.

Вх.­­№9 /29.03.2023г.

7

 

 

 

  1. Човешки ресурси – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.№48/06.04.2023г.

13

2.        

Вх. №10 /29.03.2023г.

12

3.        

Вх.­­№24 /31.03.2023г.

11

4.        

Вх.­­№50/06.04.2023г.

7

5.        

Вх.­­№8 /29.03.2023г.

7

6.        

Вх. №31/03.04.2023г. 

6

7.        

Вх.№37/04.04.2023г.

6

8.        

Вх.№2 /28.03.2023г.

5

 

  1. Счетоводител – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Вх.­­№8 /29.03.2023г.

13

  1.  

Вх.­­№24 /31.03.2023г.

12

    

                          

 

 

 

ІІ. КАНДИДАТИ, НЕЯВИЛИ СЕ НА ИНТЕРВЮ И ОТПАДНАЛИ ОТ ПОДБОРА:

 

 

  1. Вх.№25 /31.03.2023г.

 

  1. Вх.№42/04.04.2023г.

 

  1. Вх.№32/03.04.2023г.

 

 

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

                                                                                

 

Споделете в социалните мрежи:

   Поради неблагоприятните метеорологични условия, обработката на тревните площи в община Кюстендил ще бъде извършена на 06.04.2023г.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с покачването на температурите и повишаването на популацията на кърлежите, община Кюстендил ще извърши пролетни дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще се състои след 21:00 часа на 05.04.2023 г. и ще бъде извършена от фирма „ДДД-1“ ООД.

От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери, да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на мероприятията и 24 часа след тях.

Площите ще бъдат третирани с препарат Айкън 10 СК, карантинния срок е 24 часа.

Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу  хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения. Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75  пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Споделете в социалните мрежи:

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:

 

Обявление ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА

„ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ, ВКЛ. С МНОЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА"/ЦПЛУ/

с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Психология;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

 

  1. Логопед – 1 щ. бр.

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Логопедия;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;

2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;

7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;

8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,

9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;

10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;

11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец - Приложение 1; може да се запознаете тук

-  Автобиография - по образец- Приложение 2; може да се запознаете тук

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 29.03.2023 г. до 06.04.2023 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 07.04.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ  223 и 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.       

Вх.№130/15.03.2023г.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Специален педагог

Отговаря на изискванията

2.       

Вх.№131/16.03.2023г.

Специален педагог

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

 Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

                                    

1.         

29.03.2023г.

Вх.№130/15.03.2023г.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

10:00

2.         

29.03.2023г

Вх.№131/16.03.2023г.

10:10

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Обявява за провеждане на конкурс на 27.06.2023 г. и 28.06.2023 г.  във в.ф. 54 800 - Национална гвардейска част, гр. София за заемане  на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански  средни или висши училища в страната и в чужбина

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/rd-147.pdf

Споделете в социалните мрежи:

В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-385/ 14.03.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект BG05SFOP001-4.007-0027 „Функциониране на Областен информационен център – Кюстендил през периода 2022 – 2023 г.“,  проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира: 

 

Трите имена на кандидата

Краен резултат

тест + интервю

1.

Симона Тонева Митова

50,5

 

 

 

 

Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил  на адрес: www.kustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.

Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия

от тях личен резултат.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 10.02.2023 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт