Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU
IT1

IT1

14 Авг 2020

На основание чл.114, ал.3 от Закона за физическото възпитание и спорта (ЗФВС) публикуваме Заявление № 62-00-6 от 14.08.2020 г. за учредяване право на строеж на Български футболен съюз по чл.114, ал.1, т.2 може да видите тук

16 Сеп 2020

Община Кюстендил  предоставя Целева Програма „Топъл Обяд  у дома в условията на извънредна ситуация -2020 г., финансирана от Агенция за социално подпомагане, която  стартира от 04.05.2020 г. с първоначален срок до  19.06.2020г. или общо 33 работни дни и  обхваща 200 лица. Стойността на договора е 19140,00 лв.

 

Поради удължаването на  обявената извънредна ситуация в страната е подписано допълнително споразумение №1 към договор №ФС01-0570/30.04.2020 г. с което Община Кюстендил ще продължи да предоставя Целева Програма „Топъл Обяд  у дома в условията на извънредна ситуация -2020 г., финансирана от Агенция за социално подпомагане, която следва да приключи не по-късно от 24.07.2020 г.

Стойността на договора е актуализирана в размер на 33640,00 лв.

 

С допълнително споразумение №2 към договор №ФС01-0570/30.04.2020 г. е удължен срока на Целева програма „Топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация – 2020 г.“  до 31.08.2020 г.

Актуализирана е и стойността на договора в размер на 48 720,00 лв.

 

ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ,  за ползване на социалната услуга по програма „ТОПЪЛ ОБЯД  У ДОМА В УСЛОВИЯТА НА ИЗВЪНРЕДНА СИТУАЦИЯ -2020Г.“ могат да бъдат:

  1. Лица с ниски доходи,под линията на бедност, определена за страната, за времето в което са поставени под задължителна карантина;
  2. Уязвими лица, в това число и възрастни над 65 години без доходи или с доход под линията на бедност, определена за страната,които живеят сами и нямат близки които да се грижат за тях и в условията на извънредно положение,обявено за страната не са в състояние да си осигурят прехраната;
  3. Лица, които поради възрастта си, поради трайно увреждане или в резултат от заболяване не могат да се самообслужат и не могат да си осигурят сами или с помощта на близките си своите ежедневни потребности от храна;

След провеждане на информационна кампания по  програма  „Топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация-2020 г.”

С изпълнението на ЦЕЛЕВА ПРОГРАМА „ТОПЪЛ ОБЯД  У ДОМА В УСЛОВИЯТА НА ИЗВЪНРЕДНА СИТУАЦИЯ -2020Г., се осигурява подкрепа на уязвими лица на територията на община Кюстендил, които поради бедност и продължителна социална изолация, в условията на обявената извънредна ситуация, произтичаща от ограничаване на разпространението на COVID – 19 са в затруднение да осигурят сами прехраната си.

            ТОПЛИЯТ ОБЯД  ВКЛЮЧВА : СУПА,  ОСНОВНО ЯСТИЕ, ДЕСЕРТ  И  ХЛЯБ;

      Потребителите на  горецитираната социална услуга  получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.

 Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:

- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;

- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;

- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;

- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група. 

Потребителите   получават  социалната услуга - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

С оглед на усложнената епидемиологична обстановка и недопускане на разпространение на заразата с COVID-19, кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, 088764 3661,  от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.

15 Сеп 2020

Днес в митрополитския храм „Успение Богородично“ пред частиците от Животворящия Кръст Господен бе отслужен молебен за благословение на ученици, учители, родители и всички трудещи се в образователната система за началото на новата учебна година 2020/2021 г. от свещениците на Кюстендилска духовна околия заедно с Негово Високопреподобие Архимандрит Януарий, архиерейски наместник на Годечката духовна околия на Софийската епархия и игумен на Искрецкия манастир „Успение Богородично“. 

11 Сеп 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №252, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 27.08.2020 г., Протокол №11, Общинският съвет разрешава на Мария Иванова Стоянова  да възложи за своя сметка изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП) за определяне на трасе на подземна кабелна линия 20 kv за захранване на обект: „Едноетажна стопанска сграда“, намиращ се в ПИ 20208.5.50 от кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР) на землището на с. Дворище, общ. Кюстендил. Трасето започва от съществуващ ЖР стълб в оста на ВЕЛ 20 kv “Бистрица“ и ПС „Пауталия“ с нов РОМ 20/400А, 3 бр. ВО 24 kv в ПИ 20208.7.569 и преминаващо през ПИ 20208.8.571, 20208.9.47, 20208.6.598, 20208.9.549, 20208.2.81, 20208.5.545, 20208.5.53, 20208.5.56 и завършва в нов КТП 20 kv, разположен в имота на възложителя ПИ 20208.5.50. С решението е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 ЗУТ.

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

09 Сеп 2020

ДО: Любомира Атанасова Иванова, Велизар Енчев Димитров, Красимир Енчев Димитров, Валери Кирилов Очипалски, Божидар Димитров Апостолов, Ивайло Методиев Барутчийски, Снежана Цветанова Тимева, Олимп 2016 ЕООД, Владислав Здравков Сотиров, Васил Ангелов Борисов може да видите тук.

09 Сеп 2020

ДО СОБСТВЕНИЦИ НА АПАРТАМЕНТИТЕ НА УЛ. „ГЕОРГИ ТЕРТЕР“№ 24, ГР. КЮСТЕНДИЛ, ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ:

ИВАЙЛО ИВАНОВ ГРИГОРОВ – АП. 3

ПАВЕЛ ХРИСТОВ ПАВЛОВ – АП. 1  

      Община Кюстендил на основание чл. 128, ал.3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че е изготвен проект за изменение на подробен устройствен план – изменение на план за регулация и план за застрояване (ИПУП-ИПРЗ) в обхвата на:

 УПИ I – „За комплексно жилищно строителство“, УПИ III – „За трафопост“, УПИ IV –„За балнеосанаториум“ и УПИ V – „За комплексно жилищно строителство“кв. 25 Б по плана на град Кюстендил, състоящо се в следното:

  • Променя се северната и западната граница на УПИ I – „За комплексно жилищно строителство“
  • Премества се местоположението на УПИ III – „За трафопост“
  • Променя се западна и източната граница на УПИ IV –„За балнеосанаториум“ като се променя и предназначението му „За обществено обслужване“
  • Променя се западната граница на УПИ V – „За комплексно жилищно строителство“

  Възложител на проекта е Община Кюстендил.

        Проектът за ИПУП – ИПРЗ може да се разгледа от заинтересованите лица в сградата на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 1, стая 19.

      В 14-дневен срок от съобщаването заинтересованите лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта до общинска администрация.

28 Авг 2020

за набиране на предложения  за извършване на допълнителни педагогически дейности в ДГ „Мечта“

  1. Описание на видовете допълнителни педагогически дейности:Английски език, Народни танци, Модерни танци, Футбол и Карате.
  2. Изисквания към кандидатите, съгласно чл. 4 от правила за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил:
  3. Право да осъществяват допълнителни педагогически дейности в детската градина, имат лица, притежаващи необходимата квалификация в съответната област, в която е формата на  допълнителната педагогическа дейност или лица с придобита професионална квалификация „учител“.
  4. Допълнителните педагогически дейности се осъществяват от физически лица и/или юридически лица, регистрирани по Търговския закон и Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имат за предмет в учредителния си акт извършването на стопанска дейност при условията на чл. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на настоятелствата към детските градини.
  5. Право да предоставят спортни услуги имат само лицензираните спортни организации и членуващите в тях  спортни клубове , вписани в публичния национален регистър на Министерство на младежта и спорта.
  • Необходими документи за участие в конкурса:
  1. Заявление за участие Приложение №3/за физически лица/ или 3А/юридически лица/.
  2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице  -  копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние  -  оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел, следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава/устройствения правилник на дружеството;
  3. Декларация Приложение №4
  4. Свидетелство за съдимост за всеки един преподавател – в срока за валидност.
  5. Оферта, която трябва да съдържа:

а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност в съответната детска градина;

б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата правоспособност на преподавателите за определената допълнителна педагогическа дейност -  дипломи, удостоверения, сертификати и др.;

в) Програма за обучение на децата за допълнителната педагогическа дейност Приложение №6, представена на български език.

г) Индивидуална цена за обучение за един учебен час според възрастта на детето за определената допълнителна педагогическа дейност.

  1. Критерии за оценка на офертите:
  2. Степен на квалификация на преподавателите в определената допълнителна педагогическа дейност – максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а) образователно-квалификационна степен:

- бакалавър – 1 точка;

- магистър – 2 точки;

б) наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената допълнителна педагогическа дейност (професионално-квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени) – 1 точка.

  1. Професионален опит на преподавателите, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност – максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  липса на професионален опит – 0 точки;

б) до 3 години професионален опит – 1 точка;

в) над 3 години – 3 точки.

  1. Програма за обучение на децата в съответната допълнителна педагогическа дейност, представена на български език – максимален брой точки 4, образуван по следните показатели:

3.1. Ясно формулирани цели и определена връзка на програмата със съдържанието на предучилищното образование – максимален брой точки 2:

а) при несъответствие – 0 точки;

б) при непълно съответствие –1 точка;

в) при пълно съответствие – 2 точки.

3.2. Очакваните резултати в програмата са постижими за съответната възрастова група – максимален брой точки 2

а) при несъответствие – 0 точки;

б) при непълно съответствие – 1 точка;

в) при пълно съответствие – 2 точки.

  1. Цена на определената допълнителна педагогическа дейност за обучение за едно занимание според възрастта на детето. Броят точки се определя по следната формула – в стойност, закръглена с точност до 1,00:

Най-ниската предложена цена                         Х 10        = ………точки

Цената, предложена от съответния участник

  1. Социални преференции – максимален брой точки 3. Максималният брой точки се образува по следните показатели:

5.1. Деца, ползващи безплатно обучение:

а) дете с двама починали родители – 2 точки;

б) дете с един починал родител – 1 точки.

5.2. Деца, ползващи 50 % отстъпка: второ и следващо дете от едно и също семейство – 1 точка.

  1. V. Начин на провеждане на конкурса:
  2. Конкурсът се провежда по документи от комисия, определена със заповед на директора на детската градина.
  3. В комисията участват педагогически специалисти от детската градина и представител на обществения съвет и/или настоятелството към детската градина. При отваряне на пликовете имат право да присъстват съответното физическо лице, а за юридическите лица -  управителят на фирмата-кандидат, или упълномощено от него лице  -  за определената допълнителна педагогическа дейност. Всички документи, които се намират в плик „А" и в плик „Б", се подписват на всяка страница от двама члена на комисията и от съответното физическо лице, а за юридическите лица  - от управителя на фирмата-кандидат, или от упълномощено от него лице. Кандидат или негов представител присъстват само при отваряне на пликовете и подписване на документите. Останалата част от работата на комисията протича в закрити заседания.
  4. Конкурсът се провежда и при постъпила една оферта.
  5. Ако за участие в конкурса няма постъпили оферти за определената допълнителна педагогическа дейност, конкурсът се прекратява със заповед на директора на детската градина.

5.Документите за участие в конкурса се поставят в два отделни плика:

5.1.В плик „А" се поставят документите по чл. 16, от т.1 до т. 4 включително от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил

5.2.В плик „Б" с надпис „Оферта" се поставя попълнена оферта, съгласно изискванията на чл. 16, т. 5. от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил

5.3.Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, който се входира в детска градина „Първи юни“.

5.4.  При подаването пликовете се номерират по реда на тяхното постъпване, като върху всеки един от тях се изписва наименованието/името на кандидата, определената допълнителна педагогическа дейност, входящ номер, с посочени дата, месец, година и час.

  1. Комисията не допуска до участие в конкурса кандидат, който не е представил някои от посочените документи в чл. 16, от т. 1 до т. 4 включително от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил.
  2. Срок и място за подаване на документите:

Начална дата: от 8:00 часа на  02.09.2020 година

Крайна дата: до 16.00 ч. на 08.09.2020 година

 В канцеларията на сградата на ДГ „Мечта“ на ул. „Бузлуджа“ №91 при Цветелина     Георгиева –касиер-домакин.

     Телефон за контакти:0882885322 или 078/550608

VII. Отваряне на пликовете с предложенията:

    на 08.09.2020година от 13:00 часа в сградата на ДГ „Мечта“ на ул. „Бузлуджа“ №91 в

    присъствието на кандидатите или упълномощени от тях лица.

 Анна Ангелова

директор на ДГ „Мечта“

28 Авг 2020

Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни и дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.

Обработката ще се състои след 22:00 часа на 31.08.2020 г., с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения.

Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75 пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Площите ще бъдат третирани с препарат АЛФАЦИП 60СК, като карантинния срок е 24 часа.

Тревни площи:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ в кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“ и р-т „Езерата“
  4. Тревна площ при Общински театър Кюстендил
  5. Тревна площ при централна градска част, община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, парк „Галерия“, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня и почивна станция на ЛПВЦ
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом        
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ в кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства

III.     Лесопарк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи

28 Авг 2020

ЗА ПРОВЕЖДАНЕ на конкурс по документи за
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ДЕЙНОСТИ ИЗВЪН
ОСНОВНИТЕ ФОРМИ НА ПЕДАГОГИЧЕСКО
ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В ДГ „МАЙ“

ЗА УЧЕБНАТА 2020/2021г.

На основание - чл. 258, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование във връзка с чл. 19 от Наредба № 5 от 03.06.201 6 г. за предучилищното образование и Правила за осъществяване надопълнителни педагогически дейности в общинските детски градини на терит орията на Община Кюстендил, приети с Решение №199 по Протокол №10/30.07.2020 г. на Общински съвет - Кюстендил/ , директорът на ДГ „Май" обявява

КОНКУРС

за ръководители на групи за следните допълнителни педагогически дейности :

-Английски език;

  • Модерни и спортни танци;
  • Български народни танци;
  • Изобразително и приложно изкуство
  • Футбол
  • Аеробика

при спазване на следните процедурни правила:

  1. Видовете ДПД се определят с решение на Педагогическия съвет и се предоставят за избор от родителите.
  2. Изпълнителите, които осъществяват ДПД се избират чрез конкурс.
  3. Конкурсите за ДПД се провеждат поотделно за всяка една от дейностите.
  4. Допълнителните педагогически дейности се осъществяват от физически или юридически лица, регистрирани по Търговския закон и Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имaт за предмет в учредителния акт извършването на стопанска дейност при условията на чл. 3, ал.4 и ал.5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на Родителските настоятелства. 5.Право да предоставят спортни услуги имaт само лицензираните спортни организации и членуващите в тях спортни клубове, вписани в публичния национален регистър на Министерството на младежтта и спорта
  5. Необходими документа за участие в конкурса:
  • Заявление за участие по образец на детската градина;
  • Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел, следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава/устройствения правилник на дружеството;
  • Декларация на основание чл. 220, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование, че педагогическият специалист не е извършвал срещу заплащане обучение или подкрепа през предходната учебна година по смисъла на чл. 178, ал. 1, т. 2 - 7 и 14 и чл. 187, ал. 1, т. 2 и 4 на деца, с които работи в детската градина, ако това заплащане е от името и за сметка на децата, включително със средства от настоятелството на детската градина. Декларацията се изготвя и попълва от кандидата;
  • Свидетелство за съдимост за всеки един преподавател - в срока за валидност.
  • Оферта, която трябва да съдържа:
  • а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност в съответната детска градина;
  • б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата правоспособност на преподавателите за определената допълнителна педагогическа дейност - дипломи, удостоверения, сертификати и др.;
  • в) Програма за обучение на децата за допълнителната педагогическа дейност, представена на български език.
  • г) Индивидуална цена за обучение за един учебен час според възрастта на детето за определената допълнителна педагогическа дейност.

11.Критерии за оценка на офертите:

  1. Степен на квалификация на преподавателите в определената допълнителна педагогическа дейност - максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  образователно-квалификационна степен:

  • бакалавър - 1 точка;
  • магистър - 2 точки;

б)   наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената допълнителна педагогическа дейност (професионално-квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени) - 1 точка.

  1. Професионален опит на преподавателите, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност - максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  липса на професионален опит - 0 точки;

б)  до 3 години професионален опит - 1 точка;

в)   над 3 години - 3 точки.

  1. Програма за обучение на децата в съответната допълнителна педагогическа дейност, представена на български език - максимален брой точки 4, образуван по следните показатели:
    • Ясно формулирани цели и определена връзка на програмата със съдържанието на предучилищното образование - максимален брой точки 2:

а)  при несъответствие - 0 точки;

б)  при непълно съответствие -1 точка;

в)   при пълно съответствие - 2 точки.

  • Очакваните резултати в програмата са постижими за съответната възрастова група - максимален брой точки 2

а)   при несъответствие - 0 точки;

б)   при непълно съответствие - 1 точка;

в)   при пълно съответствие - 2 точки.

  1. Цена на определената допълнителна педагогическа дейност за обучение за едно занимание според възрастта на детето. Броят точки се определя по следната формула - в стойност, закръглена с точност до 1,00:

Най ниската предложена цена                     л

—----------------------------------------------------------------- X 10            —............. точки

Цената, предложена от съответния участник

  1. Социални преференции - максимален брой точки 3. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
    • Деца, ползващи безплатно обучение:

а)   дете с двама починали родители - 2 точки;

б)   дете с един починал родител - 1 точки.

  • Деца, ползващи 50 % отстъпка: второ и следващо дете от едно и също семейство - 1 точка. Ш.Начин на провеждане на конкурса:
  1. Конкурсът се провежда по документи от комисия, определена със заповед на директора на детската градина.
  2. В комисията участват педагогически специалисти от детската градина и представител на обществения съвет и/или настоятелството към детската градина. При отваряне на пликовете имат право да присъстват съответното физическо лице, а за юридическите лица - управителят на фирмата-кандидат, или упълномощено от него лице - за определената допълнителна педагогическа дейност. Всички документи, които се намират в плик „А" и в плик „Б", се подписват на всяка страница от двама члена на комисията и от съответното физическо лице, а за юридическите лица - от управителя на фирмата-кандидат, или от упълномощено от него лице. Кандидат или негов представител присъстват само при отваряне на пликовете и подписване на документите. Останалата част от работата на комисията протича в закрити заседания.
  3. Конкурсът се провежда и при постъпила една оферта.
  4. Ако за участие в конкурса няма постъпили оферти за определената допълнителна педагогическа дейност, конкурсът се прекратява със заповед на директора на детската градина.
  5. Документите за участие в конкурса се поставят в два отделни плика:
    • В плик „А" се поставят документите по чл. 16, от т. 1 до т. 4 включително.
    • В плик „Б" с надпис „Оферта" се поставя попълнена оферта, съгласно изискванията на чл. 16, т. 5.
    • Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, който се входира в детската градина.
    • При подаването пликовете се номерират по реда на тяхното постъпване, като върху всеки един от тях се изписва наименованието/името на кандидата, определената допълнителна педагогическа дейност, входящ номер, с посочени дата, месец, година и час.
  6. Комисията не допуска до участие в конкурса кандидат, който не е представил някои от посочените документи в чл. 16, от т. 1 до т. 4 включително.

ГУ.Срок и място за подаване на документите:

Подаването на документи за участие в конкурса ще се осуществи в периода 28.08.2020г. - 04.09.2020г. от 8.30ч. до 15.00ч. при ЗАС-Камелия Малинова

Телефон за контакти:0882885330 - Камелия Малинова

У.Обявяване на резултатите от конкурса:

Конкурсната комисия ще заседава на 10.09.2020 г. от 09.00 часа, както следва:

  • Английски език; 9.00ч.
  • Модерни и спортни танци ;9.30
  • Български народни танци;10.00
  • Изобразително и приложно изкуство 10.30
  • Футбол 11.00
  • Аеробика 11.30ч.

Резултатите от конкурса ще бъдат обявени на 14.09.2020г. и публикувани в сайта на ДГ „Май“.

В периода 28.09.2020г.-30.09.2020г. ще бъдат сключени договори със спечелилите кандидати.

ВАНЯ МИЦОВА

Директор на ДГ „Май“ Гр.Кюстендил

Страница 1 от 34

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни