IT1
Днес в митрополитския храм „Успение Богородично“ пред частиците от Животворящия Кръст Господен бе отслужен молебен за благословение на ученици, учители, родители и всички трудещи се в образователната система за началото на новата учебна година 2020/2021 г. от свещениците на Кюстендилска духовна околия заедно с Негово Високопреподобие Архимандрит Януарий, архиерейски наместник на Годечката духовна околия на Софийската епархия и игумен на Искрецкия манастир „Успение Богородично“.
Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни и дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.
Обработката ще се състои след 22:00 часа на 31.08.2020 г., с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари, дървесни вредители и др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения.
Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75 пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.
Площите ще бъдат третирани с препарат АЛФАЦИП 60СК, като карантинния срок е 24 часа.
Тревни площи:
- ГРАДСКА ЧАСТ
- Тревна площ в кв. „Запад“
- Тревна площ „Гаров площад“ и р-т „Езерата“
- Тревна площ при Общински театър Кюстендил
- Тревна площ при централна градска част, община Кюстендил и магазин „Билла“
- Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
- Тревни площи при Курортна поликлиника, парк „Галерия“, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
- Тревни площи при Чифте баня и почивна станция на ЛПВЦ
- Тревни площи при лятно кино, Ловен дом
- Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
- Тревна площ в кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
- Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
- Тревни площи около Животинския пазар
- КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства
III. Лесопарк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029-0004 по проект “Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представя следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”
за следните длъжности:
- Логопед - 1 щ. бр.;
- Работник поддръжка - 1 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- Логопед – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за работа с деца на улицата”.
- Участие в групи за работа с родители;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
- Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
- Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
- Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за работа с деца на улицата”;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
- Работник поддръжка – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено средно образование;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;
- лоялност към работодателя си, способност за вземане на решения, произтичащи от дейността му.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в „Център за работа с деца на улицата”;
- Събира и изнася отпадъци на определените за целта места;
- Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжката;
- Следи за изправността на отчитащите прибори и уреди;
- Разпознава, разчита и използва електротехническата документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.;
- Поддържа складове, мазета и дворни площи;
- При необходимост извършва контрол на влизане и излизане на посетителите на Центъра;
- Изпълнява и други възложени задачи от управителя на ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Мотивационно писмо;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 28.08.2020 г. до 04.09.2020 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 08.09.2020г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
Във връзка с изготвянето на последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г. и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на структурите на гражданското общество да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 10:00 до 12:00 часа, в залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.
Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.
Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.
Във връзка с изготвянето на последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г. и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на бизнес организациите да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 14:00 до 16:00 часа, в залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.
Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.
Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.
Моля, потвърдете Вашето участие на:
e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Тел.: 078/55-11-66, вътр. 230 и 221
Отдел „Планиране и подготовка на проекти“
Във връзка с текущо поддържане на уличната мрежа на територията на Община Кюстендил, към настоящия момент преминаването по ул. “Г.С.Раковски”, бул. “Македония” и ул. “Елин Пелин“ в гр. Кюстендил е затруднено.
Предстоят ремонтни дейности по асфалтовата настилка на централна градска част, за което Община Кюстендил призовава гражданите за повишено внимание при преминаването на участъците.
Традиционното автомобилно състезание Планинско изкачване „Осогово“ – Кюстендил, ще се проведе на 22-23 август 2020 г. Мероприятието е кръг от Българският автомобилен шампионат по Планинско изкачване. За поредна година организатор е благоевградският автомобилен спортен клуб ДИАМО, Автомобилна федерация на България със съдействието на Община Кюстендил и партньори. За времето от 08:30 часа до 13:30 часа на 22.08.2020 г. на площад „Велбъжд“ ще има преглед, представяне на автомобилите, пилотите и откриване. Стартът е в село Богослов на 23.08.2020 г. от 11:00 ч.
Програмата може да видите тук
Община Кюстендил стартира процедура по разработване на План за интегрирано развитие на общината (ПИРО) за периода 2021-2027 г. Планът се разработва съгласно Методически указания на Министъра на МРРБ. ПИРО е стратегически документ и интегрира регионалното и пространствено развитие на цялата територия на общината, определя актуалните проблеми, нуждите и потенциала за развитие на региона.
Във връзка с извършване на анализ на икономическото, социално и екологично състояние на общината, както и определяне на цели, приоритети и идентифициране на проектни идеи, които са приоритетни както за община Кюстендил, така и за развитие на интегрирани идеи в сътрудничество с други общини, общината представя на вниманието на всички заинтересовани лица кратка анкета. Всеки, който желае, може да попълни анкетата до 05.09.2020 г. чрез следния линк: https://forms.gle/7KjtPrsv5tdzvR2J9
При невъзможност за електронно попълване анкетата може да се вземе на хартиен носител от Центъра за информация и административно обслужване на граждани в Общинска администрация – Кюстендил.
През периода на разработване на ПИРО ще бъдат анализирани всички получени анкетни формуляри и преди приемане от Общински съвет ще бъде проведено публично обсъждане. Идеята е в анализирането и разработването на ПИРО за 2021-2027 г. да се включат максимален брой заинтересовани лица. Целта е идентифициране и залагане на реални и изпълними цели и проекти за община Кюстендил с ясно обоснована визия за изпълнение и финансиране.
Община Кюстендил проведе комплексно обследване на зелената система в централна градска част съвместно с „Ботаник Лаб ООД“, в качеството на изпълнител на услугата.
Целта на обследването е да се направи оценка на състоянието на съществуващата висока дървесна растителност по външни видими белези. Задачата е да се определи видовия състав и да се оценят дърветата по хабитус, възраст и фитосанитарно състояние.
Изготвената експертна оценка на съществуващата дървесна растителност обхваща 65 бр. дървесни широколистни индивиди - 51 бр. липи (Tilia) и 14 бр. кестени (Aesculus), като преобладаващата възраст е между 40-90+ години, а височината на индивидите е между 8-28 м.
С оглед на безопасността на гражданите и преминаващите пешеходци, в заключение на експертите общият брой дървета, препоръчани за премахване са 17 бр. липи и 8 бр. кестени. Още на есен всички дървета ще бъдат подменени с нови, като специално липите ще бъдат заменени с нови такива, а кестените с явор.
За останалите индивидите в добро състояние е препоръчано прореждане на короната и/или основна резитба.
Освен по външни белези, подробно изследване се направи и на 17 броя чинари с резистограф и импулсен томограф, както на дънерите, така и във височина. До дни ще бъде направена оценка на обективното им състояние.