IT1
Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че от 17 ч. на 05.01.2024 г. до 24:00 ч. на 07.01.2024 г., поради извършване на годишно облагане на недвижимите имоти, временно ще бъде спряна комуникацията с всички пунктове за годишен технически преглед.
Поради тази причина, за неопределен срок ще бъдат преустановени всички възможности за заплащане на задълженията за местни данъци и такси чрез „Изипей“, „Фаст Пей“, безкасовите разплащания за клиентите на „Първа инвестиционна банка“, както и възможността за заплащане на задълженията през интернет страницата на Общината с КИН или ПИК.
Задължения за минали години ще можете да заплащате на касите на дирекция „Местни приходи“ от 08.01.2024 г.
Моля да ни извините за причиненото неудобство!
- Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите предлага сключване на трудов договор за ръководител с:
- Вх. №3/30.11.2023г.
- Класиране за длъжността Ръководител на „Център за настаняване от семеен тип „Кокиче” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил.
Вх. №3/30.11.2023г. |
22 |
Вх.№1/28.11.2023г. |
19 |
Вх.№2/30.11.2023г. |
19 |
- Неявили се кандидати и отпаднали от подбора- Няма
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
На основание чл.26, ал.2 от Закона за Нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Правилник за изменение и допълнение на Правилника за организацията, дейността и функциите на Общински консултативен съвет по въпросите за младежта в Община Кюстендил (приет с Решение №1053 по Протокол №45/27.04.2023 г.). Проект и Мотиви може да видите тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. , или по пощата на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни от публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл.26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал.4 от Наредба за нормативните актове на Общински съвет.
На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 16.11.2023 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил.
Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект за нова Общинска транспортна схема за осъществяване на обществен превоз на пътници с автобуси на територията на Община Кюстендил.
Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30-дневен срок от настоящата публикация. Проекта може да видите тук Схема.
„РЪКОВОДИТЕЛ“ НА „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
МОТИВИ |
1. |
Вх.№1/28.11.2023г. |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№ 2/30.11.2023г. |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№3/30.11.2023г. |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ - Няма
- „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
13.11.2023 год. (сряда) |
|||
1. |
13.12.2023г. |
Вх.№1/28.11.2023г. |
09.30 ч. |
2. |
13.11.2023г.2 |
Вх.№ 2/30.11.2023г. |
09.50 ч. |
3. |
13.12.2023г. |
Вх.№3/30.11.2023г. |
10.10 ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45
Информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса за главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил
Конкурсна комисия определена със Заповед РД-00-1582/02.11.2023 година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 16.11.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 16.11.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
СПИСЪК надопуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуска до конкурс кандидати – вх. № 93-00-2228/31.10.2023 г.
- „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 18.10.2023 г. до 31.10.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
1. Заявление – Пр. 1 може да изтеглите тук
2. Автобиография – Пр. 2 може да изтеглите тук
Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 03.10.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТИ 223 И 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.