IT1
На основание чл.26.ал.3 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица за обществено обсъждане изготвения Проект на Устройствен правилник на Общински драматичен театър – Кюстендил и мотиви към него, които може да намерите тук и тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.
Срокът за изпращане на становища, предложения и мнения е определен на основание чл. 26, ал. 4 изречение второ от Закона за нормативните актове е 30 дни от датата на публикуването му на сайта на община Кюстендил.
По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
23.06.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)
|
|||
1. |
23.06.2022 |
Рената Генчова Христова |
09.30 ч. |
2. |
23.06.2022 |
Невина Михалова Данчева |
09.40 ч. |
3. |
23.06.2022 |
Стефан Иванов Ангелов |
09.50 ч. |
4. |
23.06.2022 |
Юлиян Янчев Костадинов |
10.00ч. |
5. |
23.06.2022 |
Владислав Владимиров Тасков |
10.10 ч. |
6. |
23.06.2022 |
Катрин Валентинова Стойнева |
10.20 ч. |
7. |
23.06.2022 |
Николета Антонова Иванова |
10.30 ч. |
8. |
23.06.2022 |
Веска Огнянова Златкова |
10.40 ч. |
9. |
23.06.2022 |
Красимир Благоев Илиев |
10.50 ч. |
10. |
23.06.2022 |
Валери Кирилов Костадинов |
11.00 ч. |
11. |
23.06.2022 |
Величка Любенова Шушкова |
11.10 ч. |
12. |
23.06.2022 |
Емилия Спасова Коцева |
11.20 ч. |
13. |
23.06.2022 |
Десислава Петрова Василева |
11.30 ч. |
14. |
23.06.2022 |
Илияна Кирилова Любикова |
11.40 ч. |
15. |
23.06.2022 |
Милица Вескова Якимова |
11.50 ч. |
16. |
23.06.2022 |
Валентин Викторов Стоянов |
13.00 ч. |
17. |
23.06.2022 |
Бойко Красимиров Георгиев |
13.10 ч. |
18. |
23.06.2022 |
Снежана Живкова Панова |
13.20ч. |
19. |
23.06.2022 |
Пламен Симеонов Спасов |
13.30 ч. |
20. |
23.06.2022 |
Райка Славева Владимирова |
13.40 ч. |
21. |
23.06.2022 |
Биляна Методиева Иванова |
13.50ч. |
22. |
23.06.2022 |
Даниела Василева Лазова |
14.00 ч. |
23. |
23.06.2022 |
Ивайло Евгениев Пейчев |
14.10 ч. |
24. |
23.06.2022 |
Бисер Стойчев Владимиров |
14.20 ч. |
25. |
23.06.2022 |
Емил Димитров Лучански |
14.30 ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,
КАБИНЕТ 45
По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Рената Генчова Христова |
Управител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Невина Михалова Данчева |
Управител, социален работник, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
3. |
Стефан Иванов Ангелов |
Управител, социален работник, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
4. |
Юлиян Янчев Костадинов |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
5. |
Владислав Владимиров Тасков |
Социален работник, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
6. |
Катрин Валентинова Стойнева |
Социален работник, счетоводител |
Отговаря на изискванията |
7. |
Николета Антонова Иванова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
8. |
Веска Огнянова Златкова |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
9. |
Красимир Благоев Илиев |
Шофьор, работник – поддръжка, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
10. |
Валери Кирилов Костадинов |
Работник – поддръжка, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
11. |
Величка Любенова Шушкова |
Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
12. |
Емилия Спасова Коцева |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
13. |
Десислава Петрова Василева |
Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
14. |
Илияна Кирилова Любикова |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
15. |
Милица Вескова Якимова |
Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
16. |
Валентин Викторов Стоянов |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
17. |
Бойко Красимиров Георгиев |
Работник – поддръжка, шофьор, Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
18. |
Снежана Живкова Панова |
санитар |
Отговаря на изискванията |
19. |
Пламен Симеонов Спасов |
Шофьор; |
Отговаря на изискванията |
20. |
Райка Славева Владимирова |
санитар |
Отговаря на изискванията |
21. |
Биляна Методиева Иванова |
санитар |
Отговаря на изискванията |
22. |
Даниела Василева Лазова |
Счетоводител |
Отговаря на изискванията |
23. |
Ивайло Евгениев Пейчев |
Шофьор, работник – поддръжка |
Отговаря на изискванията |
24. |
Бисер Стойчев Владимиров |
Шофьор, работник – поддръжка |
Отговаря на изискванията |
25. |
Емил Димитров Лучански |
Работник – поддръжка |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1 |
Венета Кирилова Спасова |
Социален терапевт |
Подадено заявление след обявения краен срок
|
2 |
Юлиян Янчев Костадинов |
Управител |
Не е представено копие на документ за професионален опит по специалността, съгласно изискванията |
3 |
Валентин Викторов Стоянов |
Работник - поддръжка |
Не е представено копие на шофьорска книжка, съгласно изискванията |
4 |
Траянка Методиева Боянова |
Санитар |
Не е представено копие на документ за завършено основно образование, съгласно изискванията |
5 |
Венцислав Данчов Драганов |
Шофьор |
Не е представено копие на документ за завършено средно образование, съгласно изискванията |
6 |
Владислав Владимиров Тасков |
Работник - поддръжка |
Не е представено копие на шофьорска книжка, съгласно изискванията |
Допуснати до конкурс кандидати – вх. № 94-00-741/30.05.2022 г.
Недопуснати до конкурс кандидати - вх. № 94-00-1924/26.05.2022 г.
Основание за недопускането – чл. 20, ал. 2, т. 1 предложение първо от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители - не са представени всички необходими документи, а именно – липсват заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) и Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
Мирослав Миланов /п/
Председател на конкурсната комисия
06.06.2022 г.
От 01 до 25 Юни 2022 г. се ПОДАВАТ ДОКУМЕНТИ ЗА РЕДОВНИ ИЗПИТИ/ТЕСТОВЕ И ЗА КЛАСИРАНЕ ПО БАЛ в сградата на Тракийски университет в гр. Кюстендил, бул. "Цар Освободител" № 2, Езикова Гимназия – западен вход.
тел. за контакти и информация: 0889 11 55 20
http://www.uni-sz.bg/прием/
Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
• Медицински специалист – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.
Методика
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 30.05.2022 г. до 17.06.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 21.06.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
Във връзка с постъпила молба, за съдействие от страна на Областна администрация – Кюстендил, следната информация да достигне до вниманието на украинските бежанци, които са настанени на територията на Община Кюстендил,
Уведомяваме, че от правителствения щаб молят и тези, които имат временна закрила, но нямат нужда от държавно настаняване, също да подадат своите данни, за да знае щабът кои хора имат нужда от помощ и само към тях да насочи ресурсите и усилията си.
Срокът за попълване на анкетата е до 27ми май.
Съгласно постъпилото Уведомление По чл.8 и чл.11 от Закона за събиранията, митингите и манифестациите / ЗСММ/, Ви информираме, че на 18.05.2022г. от 09.00ч. до 17.00ч. линията София- Кюстендил - София, изпълнявана от Юнион Ивкони, ще бъде преустановена.