Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU
IT1

IT1

26 Май 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че със Заповед № РД-00-501/20.05.2020 г. кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на проект за изменение на подробен устройствен план – план за регулация (ИПУП - ПР) в обхвата на УПИ V- 2522 и УПИ IX - „За жилищно строителство и обществено обслужване“, кв. 170 по плана на комплекс „Осогово“, град Кюстендил.

      Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

      Възложител за изработване на ИПУП-ПР е Богомила Йорданова Борисова - Цветкова.

      Заповедта  не подлежи на оспорване съгласно чл.124б от ЗУТ.

26 Май 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че със Заповед № РД-00-499/20.05.2020 г. кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на проект за изменение на подробен устройствен план – план за регулация и застрояване (ИПУП - ПРЗ) в обхвата на УПИ VI- 5323, УПИ VII-5323 и УПИ VIII- „За озеленяване“, кв. 204 по плана за регулация, град Кюстендил, съгласно скица – предложение за проектирането на нов УПИ VIв квартал 204, отреден за имот с идентификатори 41112.504.2019 и 41112.504.2021 „За жилищни обществено обслужващи функции“, проектиране на улица от ОТ460а до ОТ460в с ширина 6.5 м.,образуване на нов УПИ VII- „За озеленяване“ в квартал 204, проектиране на нов УПИ VIII „За озеленяване и инж. Инфраструктора“ в квартал 204 и предвиждане на свободно застрояване на новопроектиран урегулиран имот VI-504.2019, 504.2021 „ За жилищни и обществено обслужващи функции“ квартал 204 по плана на гр. Кюстендил при устройствени показатели за устройствена зона за жилищно застрояване с малка височина.

      Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

      Възложител за изработване на ИПУП-ПРЗ е Владимир Георгиев Панев.

      Заповедта  не подлежи на оспорване съгласно чл.124б от ЗУТ.

22 Май 2020

Със Заповед №РД-00-500/20.05.2020г. на Кмета на Община Кюстендил на 05.06.2020година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните общински помещения и терени при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

1.Помещение в гр.Кюстендил, ул. ”Васил Левски” №1 - 29,5 м2 площ за ателие за творческа дейност с начална тръжна цена 1,60 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

2.Помещение в гр.Кюстендил, м. ”Хисарлъка” в покривното пространство на „Обект 366”  - 8,00 м2 за разполагане на антенно – фидерно съоръжение с начална тръжна цена 70,00 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

3.Терен в гр.Кюстендил, ул.„Цар Борис І” срещу входа на Болницата с площ 24,75 м2 за разполагане на преместваемо съоръжение за продажба на цветя с начална тръжна цена 3,00 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

4.Терен в гр.Кюстендил, кв.”Изток”, ПИ 41112.502.741.44 по КККР на Кюстендил, площ 28,00 м2 за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе с начална тръжна цена 3,00 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

5.Терен в гр.Кюстендил на ул.”Г.С.Раковски”, ПИ41112.500.1762.9 по КККР на Кюстендил, с площ 40,00 м2 за разполагане на преместваемо съоръжение за плод и зеленчук с начална тръжна цена 3,35 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

6.Терен в гр.Кюстендил, бул.”България” в градинката пред Театъра с площ 34,70 м2 за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 4,35 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

7.Терен в гр.Кюстендил, ул.„Цар Освободител”, кв.257 с площ 6,00 м2 за разполагане на преместваемо съоръжение за сарашки услуги с начална тръжна цена 1,35 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

8.Терен в гр.Кюстендил, комплекс „Герена”, ул.„Цар Борис І” пред Винпром с площ 8,00 м2 за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 3,00 лв./ м2 без ДДС за площ на месец.

9.Помещение за магазин за продажба на хранителни, плодове и зеленчуци и други стоки /№13/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5, с адрес: гр.Кюстендил на площад “Първи май“, състоящо се от 23,00 м2 търговска площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 без ДДС за площ на месец.

  1. 1 Помещение за занаятчийски услуги /№2/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5, с адрес: гр.Кюстендил на площад “Първи май“, състоящо се от 22,00 м2 търговска площ с начална тръжна цена от 2,45 лева/м2 без ДДС за площ на месец.
  2. Помещение в гр. Кюстендил в района на Траурен парк с 28,00 м2 площ за каменоделска работилница с начална тръжна цена 3,20 лева на м2 без ДДС на месец и прилежащ терен от 20,00 м2 площ за производствени дейности и услуги с начална тръжна цена 1,30 лева на м2 без ДДС за площ на месец.
  3. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Яворов“ №4 /до входа на БМП/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС
  4. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Яворов“ №6 /до входа на Поликлиниката/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС
  5. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №19 /до входа на стадион „Осогово“, гр.Кюстендил/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  6. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №78 /пред магазин „МиС“, кв.183, гр.Кюстендил/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  7. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Търговска“ №33 /до входа на магазин „Ролпласт“, кв.280, гр.Кюстендил/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  8. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ пред блок 3А, гр.Кюстендил - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  9. 18. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Бузлуджа“ №47Б /пред хранителен магазин/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  10. 1 Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Априлско въстание“ №1 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  11. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №29 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  12. 21. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Търговска“ №47 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  13. Терен находящ се в гр. Кюстендил, „Гаров площад“ №1 в сградата на автогарата - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  14. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Дондуков“ №46 /в „Зеленчукова борса“ Стубело/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  15. Терен находящ се в гр. Кюстендил, бул.“България“ №31 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
  16. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Свети Мина“ /до входа от запад на стадион „Осогово“/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.

26.Терен до Посетителски и информационен център към късноантична и средносрочна крепост „Хисарлъка“, находящ се в поземлен имот /ПИ/41112.58.66/ част от ПИ 41112.58.7/ от действащата кадастрална карта и кадастрални регистри на гр.Кюстендил - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.

27.Терен до Посетителски и информационен център към късноантична и средносрочна крепост „Хисарлъка“, находящ се в поземлен имот /ПИ/41112.58.66/ част от ПИ 41112.58.7/ от действащата кадастрална карта и кадастрални регистри на гр.Кюстендил - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за безалкохолни напитки и пакетирани храни, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.

 

Достигнатите на публичния търг цени за терени и помещения от позиция №1 до №11 подлежат на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

            При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 12.06.2020 година от 10,00 часа в залата на ІІ-я етаж в сградата на Община Кюстендил.

            Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

            Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 04.06.2020 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 11.06.2020 година.

21 Май 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че с Решение № 152/30.04.2020 г.на Общински съвет – Кюстендил разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот с идентификатор 58129.19.20, землище на с. Преколница, община Кюстендил от кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР).

С Решението се одобрява и заданието за проектиране.                                                                      

Възложител за изработване на ПУП-ПЗ е Борис Абаджиев, Управител на „АБ-терм“ ООД

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл.124б от ЗУТ.

21 Май 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че с Решение № 153/30.04.2020 г.на Общински съвет – Кюстендил разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – план за регулация (ПУП-ПР) в обхвата на поземлени имоти с идентификатор 67461.21.165 И 67461.21.169, местност „Зарева ливада“, землище на с. Слокощица, община Кюстендил от кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР).

С Решението се одобрява и заданието за проектиране.                                                                      

Възложител за изработване на ПУП-ПР е „СТРУМА ПЕТРОЛ-1“ ООД, представяно от Иван Ковачев.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл.124б от ЗУТ.

21 Май 2020

С Ъ О Б Щ Е Н И Е №94-00-4330/21.05.2020 г. ДО СИЛВИЯ БОРИСЛАВОВА ИЛИЕВА Ж. К. ,,ЗАПАДЕН ПАРК“, БЛОК 36, ЕТАЖ 3, АП. №9 ГР. С О Ф И Я

 Уведомяваме Ви, че за незаконен строеж: ,,Гараж”, изграден в урегулиран поземлен имот (УПИ) III – 532 и частично попадащ в съседния УПИ II – 526, кв. 26 по плана на с. Коняво, община Кюстендил, е съставен Констативен акт №3/27.02.2020 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 225 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за издаване на заповед за премахване на строежа.

            Със съдържанието на констативния акт може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №16, всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч.

Настоящето съобщение е публикувано в интернет - страницата на община Кюстендил и удостоверява, че адресата му е уведомен по реда на    § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.

21 Май 2020

ДО СИЛВИЯ БОРИСЛАВОВА ИЛИЕВА Ж. К. ,,ЗАПАДЕН ПАРК“, БЛОК 36, ЕТАЖ 3, АП. №9 ГР. С О Ф И Я

Уведомяваме Ви, че за незаконен строеж: ,,Ограда”, находящ се в урегулиран поземлен имот (УПИ) II – 526, кв. 26 по плана на с. Коняво, община Кюстендил, е съставен Констативен акт №2/27.02.2020 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 225 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за издаване на заповед за премахване на строежа.

            Със съдържанието на констативния акт може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №16, всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч.

Настоящето съобщение е публикувано в интернет - страницата на община Кюстендил и удостоверява, че адресата му е уведомен по реда на    § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.

21 Май 2020

ДО СИЛВИЯ БОРИСЛАВОВА ИЛИЕВА Ж. К. ,,ЗАПАДЕН ПАРК“, БЛОК 36, ЕТАЖ 3, АП. №9 ГР. С О Ф И Я

Уведомяваме Ви, че за незаконен строеж: ,,Постройка на допълващото застрояване”, изграден в урегулиран поземлен имот (УПИ) III – 532 и частично попадащ в съседния УПИ II – 526, кв. 26 по плана на с. Коняво, община Кюстендил, е съставен Констативен акт №4/27.02.2020 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 225 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за издаване на заповед за премахване на строежа.

            Със съдържанието на констативния акт може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №16, всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч.         

Настоящето съобщение е публикувано в интернет - страницата на община Кюстендил и удостоверява, че адресата му е уведомен по реда на    § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.

20 Май 2020

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004 проектЦентър за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”

за следните длъжности:

  • Ръководител- 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Социален работник – 1 щ. бр.;
  • Медицинска сестра– 1 щ. бр.;
  • Педагог – 1 щ. бр.;
  • Помощник възпитател – 1 щ. бр.;
  • Санитар – 2 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие”;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

6)  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за работа с деца на улицата”/ЦРДУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в общността;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;

5/ Извършва анализ на дейността на ЦРДУ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЦРДУ;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра и на терен;

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦРДУ;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ;

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Психолог- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;

2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана при необходимост;

3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;

9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;

         10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.     

        11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление –Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера

6/  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;

2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;

         3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка с мултидисциплинарния екип от ЦРДУ;

4/Организира изготвянето на индивидуален план за услуги от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;

5/ Координира дейностите на персонала на ЦРДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центъра и екипа за организация и управление на проекта;

6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;

          9/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Медицинска сестра - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Извършва първичен медицински оглед на детето при влизане в услугата;

           2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им при необходимост;

3/ Съдейства на родителите за избор на личен лекар на детето и/или осъществяване на консултации и прегледи;

4/ Поддържа тясна връзка с близките на децата като редовно ги информира за здравословното им състояние;

5/  Наблюдава и преценява здравословното състояние на детето и при нужда търси специализирана медицинска помощ;

6/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в центъра и поддръжката на медицинския шкаф;

7/ Проследява антропометричните данни на децата и извършването на имунизациите;

8/ Участва активно в здравно-възпитателната работа с родителите.

 9/ Води необходимата документация и отчетност;

 10/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;

11 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

          12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Педагог – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Педагогически науки. Професионално направление – Педагогика и/или придобита педагогическа правоспособност;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи индивидуално и групово с потребители;

2/ Осъществява педагогическа подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения за усвояване и придобиване на знания по учебния материал от различни образователни дисциплини,

3/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график; 

4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;

5/  Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за учене на децата;

 6/ Подкрепя децата и съдейства при изграждане на навици за системно полагане на учебен труд и правилно разпределение на часовете за учене и отдих;

  7/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите предстоящите дейности и постигнатите резултати на техните деца;

  8/ Води необходимата документация и отчетност;

  9/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ.

 10/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Помощник възпитател – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Прилага педагогическите принципи, подходи и методически изисквания за организиране на работата в ЦРДУ, по указания на педагога;

2/ Оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;

3/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

4/ Стимулира децата за участие във форми на образование и занимания по интереси;

5/ Прилага възпитателни и образователни технологии за удовлетворяване потребностите и интересите на децата;

6/  Води необходимата документация и отчетност;

7/ Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;

8/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Санитар – 2 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено основно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Поддържа хигиената в ЦРДУ и прилежащите площи;

2/ Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това незабавно на Ръководителя на ЦРДУ;

2/ Отговаря за хигиената на децата и оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;

3/ Отговаря за хигиенно-санитарно обезпечаване на възпитателно-образователни дейности с децата;

4/Оказва подкрепа и обслужване на децата;

5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

6/Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ.

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;може да видите тук

-  Автобиография - по образец;може да видите тук

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

         Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 19.05.2020 г. до 27.05.2020 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

 

ВАЖНО:

         Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 28.05.2020 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

        С кандидатите отговарящи на изискванията по документи ще се проведе събеседване на 29.05.2020 г. по обявения график.

18 Май 2020

ДО СОБСТВЕНИЦИ НА ПОЗЕМЛЕН ИМОТ С ИДЕНДИФИКАТОР № 41112.86.33,  МЕСТНОСТ „ХИСАРЛЪКА“, ГР. КЮСТЕНДИЛ

ВАЛЕРИЙ КИРИЛОВ ПЕТРОВ

АСЕН КИРИЛОВ СПАСОВ

      Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 2 от ЗУТ уведомява всички заинтересовани лица, че със Заповед № РД -00-361/16.03.2020 г. кметът на Община Кюстендил е одобрил проект  за Подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот ПИ № 41112.86.31, местност Хисарлъка в землището на гр. Кюстендил по КККР на гр. Кюстендил, предвиждащ промяна на предназначението на територията на имота от поземлен имот с недефиниран начин на трайно ползване в терен за вилно строителство и съобразен с изискванията на Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ с устройствени показатели, отговарящи на зона вилна зона (Ов). 

      Проектът може да се разгледа от заинтересованите лица в сградата на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 1, стая 19.

      В 14-дневен срок от съобщаването заинтересованите лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта до общинска администрация.

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни