IT1
Община Кюстендил за поредна година се включва в кампанията „Да изчистим България заедно!“, която ще се проведе на 14 септември (събота) от 10:00 часа. Местата, определени за почистване в Кюстендил, са лесопарк „Хисарлъка“ и поречието на река Банщица, а желаещите да се включат в инициативата могат да получат чували и ръкавици в деня на събитието на паркинга на лесопарк „Хисарлъка“ и пред входа на общинския плаж.
Община Кюстендил призовава жителите на Кюстендил да се включат в почистването на междублоковите пространства и на прилежащите терени към жилищните сгради, като събрания боклук да оставят до най-близкия контейнер за битови отпадъци.
Кампанията „Да изчистим България заедно” е най-мащабната доброволческа инициатива у нас, която цели да изгради обществена чувствителност по въпросите, свързани с опазването на околната среда и да направи България чиста в дългосрочен план. Инициативата се подкрепя от Министерството на околната среда и водите, в партньорство и с общините.
Голямото чистене на България на 14 септември ще даде старт на Световния ден на почистването, което ще завърши в Хавай през нощта на 21 септември. В глобалната инициатива миналата година се включиха 159 държави и 36 млн. души от всички краище на света, обединени от идеята за по-чиста околна среда.
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ СЕ ВКЛЮЧИ!
ВКЛЮЧИ СЕ И ТИ!
ЗА ЧИСТ И ЗЕЛЕН КЮСТЕНДИЛ!
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведе Туристически маршрут. Началото на маршрута започна от центъра на град Кюстендил, премина през “Пътека на здравето”, “Алея на любовта”, параклис “Свети четиридесет мъченици”, зоокът и завърши до Акропола на Пауталия в Лесопарк „Хисарлъка“.
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведоха състезателни игри с череши – игри за силни мъже, за сръчни жени и за всички, които обичаха да похапват здравословни череши. Силните мъже клякаха с шесткилограмова касетка с череши за определено време, а сръчните жени изваждаха костилки от череши отново за време.
Парень только начал набирать в поисковике www , как тут же открылся интересный сайт
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведе Кулинарна демонстрация – демонстрация на безалкохолни коктейли от професионален ресторантьор. Над 100 гости на града опитаха от здравословните плодови коктейли, който бяха цветни и вкусни и основния продукт беше черешата.
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведе здравословно кулинарно изложение „Съвършен вкус“ с конкурсен характер. Бяха представени опияняващи кулинарни шедьоври, създадени от ръцете на кюстендилските "майстори".
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведе кулинарно изложение „Атрактивно ястие“ с конкурсен характер.
Около 40 читалища, неправителствени организации, сдружения, детски градини и училища от Кюстендил и региона представиха своите богато украсени маси с череши в различни цветове, като се почне от жълто и се стигне до тъмно червено. Проведе се конкурс за най-атрактивно вешало. Ако не знаете какво значи „вешало“, това е подреждане на череши по особен начин, като накрая прилича на голям грозд, с различни цветове и сортове череши. Самата подредба е интересно събитие.
PVC pripučiamos guminės valtys gera kaina čia
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведе кулинарно изложение „Иновативна кухня“ с конкурсен характер.
Над 100 кюстендилци и гости на града с изумление опитаха от черешови мъфини, шоколадов браунис с череши, черешови щрудели, пърленки с череши и други.
На 23 юни 2019 година в град Кюстендил, се проведе най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот, свързана с „Нестле за живей активно!“ 2019.
При голям интерес от страна на гражданите и гостите на общината се проведе кулинарно изложение „Здравословна рецепта“ с конкурсен характер.
Над 100 кюстендилци и гости на града с изумление откриваха многообразието на здравословната череша, която в трудолюбивите ръце на кюстендилските кулинари намери широко приложение – красиви пити, сладка, компоти и сиропи от череши красяха конкурсните маси, а голяма част от гостите опитаха здравословните кулинарни изкушения.
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
- Управител – 1 щ. бр.
- Социален работник – 1 щ. бр.
- Педиатър – 0,5 щ. бр.
- Медицинска сестра – 0,5 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
- Управител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3)Специалност – икономика, социални дейности, социология, психология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни науки;
4) Професионален опит – минимум 2 (две) години по специалността;
5) Ще се счита за предимство:
5.1. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
5.2. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
5.3. Да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги за ранно детско развитие”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в Центъра или при мобилната работа на специалистите;
- Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материални активи;
- Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
- Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
- Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в Центъра;
- Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
- Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
- Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
- Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
- Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в Центъра;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
- Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
- Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
- Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги за ранно детско развитие”.
- Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- Социален работник – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
- Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
- Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
- Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
- Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
- Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
- Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
- Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
- Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
- Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.
- Педиатър – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
- Специалност – педиатрия;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
- При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
- Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
- Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
- Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
- Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
- Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
- Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.
- Медицинска сестра – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
- Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
- При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
- Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
- Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
- Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
- Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
- Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
- Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
- Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление;
- Подбор по подадените документи;
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени тук и тук.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.07.2019 г. до 17:00 часа на 26.07.2019 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 31.07.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
За периода от 10 до 12 юни в Парк хотел „Кюстендил“, град Кюстендил бе проведено обучение на професионалисти, работещи с деца, на тема: „ Превенция трафика на деца за сексуална експлоатация в България“, организирано от Сдружение „SOS Детски селища България“. В обучението се включиха приемни родители, Областният екип по приемна грижа, специалисти от общински социални услуги, педагогически съветници от училищата на територията на община Кюстендил, представител на Дирекция „ Социално подпомагане“-град Кюстендил.
В програмата бе включено представяне на Ръководство и разработената към него мултимедийна образователна програма, създадени по проект “ Светулка“ на Сдружение „SOS Детски селища България“, реализирано от Ноу-хау център за алтернативни грижи за деца, Нов български университет и Сдружение „ Рефлекторно учене България“.
Целта на обучението бе участниците да повишат познанията си разпознаване на първоначалните признаци на трафик, както и повишаване на уменията за работа с деца по тази трудна за възприемане от тях тема.
Акцентите в обучението бяха: видовете трафик, причини, методи за въвличане и рискови фактори от семейството за въвличане в трафик. Обърнато бе внимание на стратегиите за справяне, ролята на семейството и основните последици от трафика на деца с цел сексуална експлоатация, както и на уменията за възрастни и професионалисти, работещи с деца или деца в риск. Представител на Отдел „Закрила на детето“ запозна участниците с Координационния механизъм за рефериране и обгрижване на случаи на непридружени деца и деца – жертви на трафик, завръщащи се от чужбина.