ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

На 21.12.2020 год. от 11:00 ч. в зона за отдих парк Театъра ще се проведе Церемония за стартиране на обекта – „Първа копка“ по проект „Обновяване/ реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „ Театъра ”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура за директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“ и сключен Договор за финансиране на допустим проект № 20F-000762/29.06.2020 г. с ДЗЗД „Фонд за устойчиво градско развитие”, „Обединена българска банка” АД и „Фонд за устойчиво градско развитие“ ЕАД.

 Целта на проекта е осигуряване на модерна и ефективна културна инфраструктура в подкрепа на балансираното и устойчиво развитие  на  Кюстендилски  агломерационен  ареал.

Специфични цели са:

  • Да се насърчат и развият културните ценности на населението чрез модернизиране на културната инфраструктура на сградата на Общински театър Кюстендил, включително прилежащото пространство;
  • Да се подобри състоянието на околната среда чрез въвеждането на мерки за енергийна ефективност в обновената сграда;
  • Да се повиши привлекателността на региона чрез създаване на условия за предоставянето на конкурентни и качествени услуги в областта на културата;
  • Да се осигури социално включване и равен достъп до културния обект за хората в уязвимо и неравностойно положение;

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. – 02.09.2022 г. (24 месеца)

Обща стойност на проекта: 5 888 128, 57 лв., от които: 2 470 471.77 лв. европейско финансиране, 435 965.60 лв. национално финансиране и 2 981 691.20 лв. финансирани от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог и педиатър:

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец; 

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 21.12.2020 г. до 17:00 часа на 22.01.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 26.01.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

  • 1. В раздел III. Критерии за подпомагане дейността на спортните клубове, чл. 14, ал. (1), се добавя ал. (8), в която е записано: „При деклариране от страна на СК, че не е осъществявана спортно-състезателна дейност/или е осъществявана такава в непълен обем, поради обявено бедствено положение по реда на чл. 49, чл. 50, чл.50 а от Закон за защита при бедствия, извънредно положение или военно положение по реда на чл. 84, т. 12 от Конституция на Република България, или обявена извънредна епидемична обстановка по реда на чл. 63 от Закона на здравето, за „предходна година“ се счита последната година, в която не са били налице възпрепятстващи обстоятелства и е осъществявана спортно-състезателна дейност в пълен обем.

 

  • 2. Наредбата влиза в сила от датата на приемането й от Общински съвет – Кюстендил.

 Мотиви към проект на Наредба

 

Споделете в социалните мрежи:

Изготвен проект на заповед за обявяване на защитена зона от мрежа  „Натура 2000“, Определена за опазване на природните местообитания и на дивата флора и фауна може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

„Изразявам искрената си признателност към министър-председателя Бойко Борисов и членовете на Министерски съвет, които отново се отзоваха на молбата ни за подкрепа, необходима за ремонтирането на общинската инфраструктура и подобряване условията на живот на всички наши съграждани“, заяви кметът на Община Кюстендил – Петър Паунов.

Благодарствените думи на градоначалника са във връзка с издаденото днес постановление на Министерски съвет, с което са отпуснати допълнителни средства в размер на 1 млн. лв за ремонт на улици и прилежащата им инфраструктура в населените места на общината.

Само преди 4 месеца екипът, ръководен от премиера Борисов, отпусна 6 млн. лв за саниране и обновяване на спортен комплекс „Осогово“ и за ремонт на уличната мрежа в Община Кюстендил.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Нова детска площадка бе открита за жителите на град Кюстендил по проект от националната кампания „За чиста околна среда – 2020“ на Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС).

Тя се намира между ул. „Ракла“ и ул. „Бистрица“ в кв. „Осогово“ и е под наслов „Зелената зона в кв. Осогово – привлекателно място за игри и отдих“.

Площадката, с площ от 700 кв.м разполага с пергола, пейка за отдих, кошчета за смет и комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 години. Обезопасена е с ограда и е озеленена с разнообразна растителност за подобряване на средата и микроклимата.

„В моменти като тези, когато ограничителните мерки са свързани точно с ограничаване събирането на закрити помещения, са нужни такива кътове за отдих, където децата могат да се наслаждават на слънчицето. Поздравления на хората от квартала и екипите, които работеха по програмата“, заяви при откриването кметът Петър Паунов.

Основна цел на проекта е чрез активното участие на местното население да се постигне и гарантира повишаване качеството на въздуха и привлекателността на жизнената среда, повишаване на екологичното самосъзнание, формиране на позитивна нагласа към природата, затвърждаване на уменията и желанията за опазване на околната среда у гражданите.

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

„Опазване на духовните светилища - устойчив туристически потенциал в Струмица и Кюстендил“

 

На 26.11.2020г. (четвъртък) от  11:00 ч. в Синя зала в Народно читалище "Братство 1869", ул. „Патриарх Евтимий” 18, град Кюстендил ще се проведе първоначална пресконференция по проект CB006.2.21.143 „Опазване на духовните светилища - устойчив туристически потенциал в Струмица и Кюстендил“, финансиран с Договор за субсидия № РД – 02- 29-163/12.07.2019г. по Програма за ТГС Interreg-IPA между Република България и Република Северна Македония CCI No. 2014TC16I5CB006.


Основната цел на  проекта е да подкрепи трансграничния регион Кюстендил – Струмица  като туристическа дестинация с атрактивни и привлекателни места, предлагайки впечатляващо лично преживяване за посетителите в трансграничната зона. 


Обща стойност на проекта: 492 215,39 евро, от които 37 067,67 евро национално  финансиране

 
Бюджет за Община Кюстендил – 247 097,79 евро

Бюджет за Община Струмица – 245 117,60 евро


Водещ партньор: Община Струмица, Република Северна Македония   
Проектен партньор: Община Кюстендил, Република България

На пресконференцията ще бъде представен проекта от г-жа Радмила Рангелова – Заместник – кмет „Социални услуги, програми и проекти“ и координатор на проекта.

 

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ ПРИЗОВАВА ЗА СПАЗВАНЕ НА ВСИЧКИ ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ!

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил започна поетапно и засаждането на нови дървета на мястото на изгнилите и изкоренени в следствие на извършеното експертно обследване на потенциално опасните дървесни видове в централната градска част.

През изминалата седмица бяха засадени общо 20 броя – 6 бр. лиродендрона (лирово дърво), 7 бр. японски вишни, 5 бр. каталпи и 2 бр. липи – разположени по ул. „Демокрация“ и градинката пред сградата на общината.

Предстои залесяване и в останалата част на центъра на града, като по план то ще продължи и през пролетта в още 6 района в града.

 

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) съвместно със Службата по търговско-икономически въпроси (СТИВ) в гр. Мюнхен, организират уебинар „Онлайн бизнес срещи с германската компания ДРЕКСЕЛМАЙЕР“, който ще се проведе на 26 ноември 2020 г. от 11:00 ч. в онлайн формат, като работният език е английски. Събитието ще се проведе под егидата на Експортен хъб България.

Компанията ДРЕКСЕЛМАЙЕР е водещ доставчик на компоненти за автомобилната индустрия (кабелни компоненти, интериорни компоненти, батерии). Интересът на ДРЕКСЕЛМАЙЕР към българския бизнес е свързан с осъществяване на контакти с български поддоставчици и партньори от автомобилната индустрия. Участие в онлайн срещите от страна на германската фирма ще вземат г-н Гюркан Юлкер, вицепрезидент по покупките на DRÄXLMAIER Group; г-н Мартин Мутчлер, началник отдел покупки на интериорни системи на DRÄXLMAIER Group и г-жа Щефани Фесл-Домке, отдел покупки на интериор за аутомотив индустрията в DRÄXLMAIER Group.

Събитието е подходящо за предприятия, произвеждащи изделия посредством шприцоване на пластмаси с аутомотив стандарт, производители на естествени и изкуствени влакна, текстилни продукти (стелки/седалки за автомобилната индустрия), производители на покрития от дърво и фурнири; производители на кожарски продукти от естествена и изкуствена кожа, PVC, TPO.

По изискване на ДРЕКСЕЛМАЙЕР, българските предприятия, желаещи да осъществят бизнес контакти с компанията, е необходимо да се регистрират в официалния портал за потенциални доставчици/партньори на германската фирма: https://supplier.draexlmaier.com/en/supplier-portal/.

Желаещите да вземат участие могат да се регистрират на посочения линк:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3KbdzqcxNHzUpjz4H3EoFAu_WKO7XNoc73QBn8DNeQ0E9VQ/viewform?usp=sf_link

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт