ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Детски мобилен център по безопасност на движението бе открит днес в двора на VI ОУ „Св. Паисий Хилендарски“ - гр. Кюстендил.

На официалното откриване на площадката присъстваха министърът на вътрешните работи Христо Терзийски, кметът Петър Паунов, областният управител Виктор Янев, председателят на Общински съвет Кюстендил Михаела Крумова, директорът на ОДМВР – Кюстендил Елиан Стамболийски и зам.-кметът Светослав Василев и служители от сектор „Пътна полиция“ - Кюстендил, като се проведе открит урок по безопасност на движението с деца от училището.

„Благодаря на невероятните инициатори, благодарение на които присъствахме на открит урок и откриване на първата от такъв тип детска площадка в училищен двор, като интересът на останалите училища е наистина голям. Добре дошъл и благодаря на родения и израснал  в Кюстендил - г-н Христо Терзийски, който уважи този вълнуващ урок и връчи първите талони за пътна безопасност на нашите малки приятели“, сподели кметът Петър Паунов.

„Много съм радостен да присъствам на този урок, защото виждам, че нашата инициатива преди доста години, стартирала като детско полицейско училище след това прерасна в детско полицейско управление, дава своите резултати. За нас пътната безопасност е първостепенен приоритет на Министерство на вътрешните работи. Помощ, която могат да ни укажат децата при пътната безопасност е точно такава -  да ги учим, заедно да се учим и в много случаи децата дават примери и коригират поведението на своите родители“, заяви министърът на вътрешните работи.

Модерната детска площадка представлява полигон, изрисуван с пътни знаци, пешеходни пътеки и маркировка, като затвърждава и подпомага активните усилия на Община Кюстендил, чрез обучение в реална обстановка на най-малките участници в движението – децата – за безопасно поведение на улицата.

Проектът е по инициатива на г–жа Гергана Генадиева – родител от гр. Кюстендил, г-н Ботьо Гиргинов инспектор пътна полиция ОДМВР – Пловдив и г-н Радослав Златков старши полицай ВСК  към РУ МВР - Кюстендил, с подкрепата на Община Кюстендил и РУО МОН – Кюстендил.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26.ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба  за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.

 

На основание чл.26, ал.4 изречение второ от Закона за нормативните актове, за да се защитят особено важни обществени интереси и поради това, че от закъснение на изпълнението може да последва значителна или трудно поправима вреда, а именно спазване изискванията на Закона за предучилищното и училищно образование и Закона за автомобилните превози, уреждащи реда за издаване на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници и за вписване на промени, които влизат в сила от 01.01.2021г. и  Наредба 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници, срокът за предложения и становища по Проекта на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Кюстендил, които заинтересованите лица могат да подадат в деловодството на общината е 14 дни от публикуването на Проекта на сайта на община Кюстендил.

Мотиви може да видите тук

Проект може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА ПСИХОЛОГ:

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Здравчо Бойков Шивачев

22

  1.  

Павел Йорданов Тасев

21

 

ІІ. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СПЕЦИАЛЕН ПЕДАГОГ:

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Росица Ганчова Стойкова

8

Съгласно Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил Процедура за подбор на персонал по проекта кандидатите, получили средноаритметичен брой точки по-малко от 12 не се одобряват за работа.

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Кметът на Община Кюстендил Петър Паунов бе избран за председател на Регионалния съвет за развитие в Югозападния район. На проведеното първо заседание новият състав на Съвета избра за заместник-председател кмета на община Сливница, Васко Стоилков. И двамата кметове са членове на Контролния съвет на НСОРБ.

Новият Закон за регионално развитие определя важно място на РСР в цялостния процес на планиране, управление, координация и изпълнение на регионалния план за развитие, както и в процесите, свързани с изпълнението на оперативните програми, съфинансирани от фондовете на ЕС. Неговите членове ще участват в подбора на проекти, които през новия програмен период 2021 – 2027 г. ще бъдат финансирани чрез различните оперативни програми.

Изборът се проведе чрез тайно гласуване чрез специализирана онлайн платформа. В основния състав на Регионалния съвет за развитие влизат 17 кметове – представители на общините от областите Благоевград, Кюстендил, Перник, София /Столична община/ и Софийска област, както и областните управители. В разширения формат на РСР влизат представители на бизнеса, неправителствени организации, научни и образователни структури, както и излъчени от министерствата и централни институции представители.

Кметът Петър Паунов благодари за доверието и подкрепата, заявявайки готовността си да бъде обединителна фигура в отговорната работа на ключовия орган за справедлива България.

В работата на заседанието се включи и г-жа Йо Говаертс – представител на Генерална дирекция „Регионална и селищна политика“ на Европейската комисия, която поздрави участниците за енергията и професионализма, с които въпреки предизвикателствата, които ни поднесе 2020 г., продължиха уверено да работят за разширяването и прилагането на европейската кохезионна политика. Тя подчерта важността на приключващия днес етап на структуриране на регионалните съвети за развитие като важна стъпка към прилагането на съвременното разбиране за регионализъм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Изготвен е еко профил на Община Кюстендил за повече информация кликнете тук.    

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за:

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.;

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Психолог - 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – психология;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  2. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  3. Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  4. Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
  5. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
  6. Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  7. Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  8. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  9. Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
  10. Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
  11. Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
  12. Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
  13. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  14. Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  16. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 14.01.2021 г. до 17:00 часа на 22.01.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 26.01.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

 Уважаеми съграждани,

Уведомяваме Ви, че от 13.01.2021 год. започна събирането на местни данъци и такси за текущата година. Предплатилите до 05.05.2021 г. могат да се възползват от 5% отстъпка от размера на задължението си.

Плащането на данъка върху недвижимите имоти, таксата битови отпадъци и данъка върху превозните средства може да се извърши и на две равни вноски до 30.06.2021 г. и до 31.10.2021 г. на касите в дирекция „Местни приходи”, намираща се на ул. „Христо Смирненски” №1 от 8:00 часа до 17:00 часа, без прекъсване. В паричния салон може да се плаща освен в брой и чрез ПОС-устройства.

За Ваше удобство плащанията на данъци може да се извършват и в касите на Изипей, Фастпей  и Български пощи в цялата страна.

Напомняме, че плащания могат да се извършват и чрез банков превод или онлайн през сайта на Община Кюстендил (www.kustendil.bg). За удобство и улеснение на гражданите е въведена услуга за онлайн плащане на задължения по местни данъци и такси, по всяко време, като лицата могат да заплатят данъците си чрез своя клиентски идентификационен номер.

 

Банкова сметка – IBAN

BG11SOMB91308442298644

 

Банков код – BIC

SOMBBGSF

 

Кодове за вид плащане:

44 14 00 Окончателен годишен патентен данък;

44 21 00 Данък върху недвижимите имоти;

44 22 00 Данък върху наследствата;

44 23 00 Данък върху превозните средства;

44 24 00 Такса битови отпадъци;

44 25 00 Данък при пр. на имущества по възмезден и безвъзмезден начин;

44 28 00 Туристически данък;

44 34 00 Други данъци;

44 80 13 Такса за притежаване на куче;

44 80 07 Административни такси;

44 65 00 Глоби, санкции, неустойки

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

Във връзка с изтичане срока на голяма част от годишните електронни винетки в началото на 2021 г. и с цел предотвратяване струпване на много хора на едно място, в териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане е създадена съответната организация за по-експедитивна обработка на заявленията на заинтересованите граждани.

Предоставени са няколко възможности за подаване на заявление-декларация за освобождаване от заплащане на винетна такса от лица с трайни увреждания, а именно:

- на място в дирекция „Социално подпомагане“ лично или чрез упълномощено лице въз основа на пълномощно с нотариално заверен подпис по настоящ адрес на лицето;

- чрез лицензиран пощенски оператор;

- по електронен път - в единния портал за електронни административни услуги на Системата за сигурно електронно връчване чрез електронната страница на Държавна агенция „Електронно управление“, в рубрика „Социални дейности“ е достъпна електронна услуга 2198 „Освобождаване на лица от винетни такси при ползване на републиканската пътна мрежа“. Публикувано е описание на услугата и как да бъде заявена, както и електронна форма на заявление-декларация за издаване на безплатна годишна електронна винетка. Лицето може да влезе в системата чрез квалифициран електронен подпис или чрез ПИК на НОИ. Публикувана е също така подробна информация за начина на подаване единствено чрез квалифициран електронен подпис.

- на електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. / Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  БЕЗ необходимост от електронен подпис. Заявлението-декларация можете да бъде изтеглено от следния линк: https://asp.government.bg/bg/koronavirus-covid-19/instruktsiya-za-polzvane-na-elektronni-administrativni-uslugi

Валидността на годишната електронна винетка е една година, считано от датата на нейното издаване. Препоръчително е новото заявление-декларация да бъде подадено около 10 дни преди изтичане срока на действащата електронна винетка.

Дирекция за социално подпомагане призовава гражданите да избягват струпване на хора пред териториалните й поделения и да ползват предимно алтернативните начини на подаване на заявленията.

Споделете в социалните мрежи:

На 21.12.2020г. от 13:30 часа в заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-1.030-0007-C02 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Наименование на процедурата: BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, част от процедура BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020“ .

Целта на проекта е да подобри  физическата и  жизнената среда и да ревитализира приоритетни градски части  в град Кюстендил като предпоставка за интегрирано градско развитие, осигуряващо устойчива и екологична градска среда с по-високо качество на живот и работа, която ще допринесе  за развитието на град Кюстендил като център на иновациите, предприемчивостта  и икономическия растеж в агломерационния ареал.

Специфични цели са:

  • Да се повиши естетическото и екологично качество на градската среда в Община Кюстендил,допринасяща за балансирано икономическо развитие и задържане на младите хора в региона;
  • Да се създадат по-добри условия за живот, социално включване и интегриране на групите в неравностойно положение чрез обособяване на места за игра, спорт, отдих, рекреация и социални контакти за различни възрастови групи;
  • Да се повиши инвестиционната атрактивност на агломерационния ареал чрез създаване на качествено нов градски облик – благоустрояване и ревитализация на „Колушко дере“, разположено между река Банщица и средновековна църква „Св.Георги“ ;

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. - 02.09.2022 г. (24 месеца)

Обща стойност на проекта: 1 290 000.00 лв., от които 1096 500,00 лв. финансирани от ЕФРР, 193 500,00 лв. национално финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

На 21.12.2020г. от 14:00 часа в заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Благоустрояване на пешеходна централна зона – Етап 1“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-1.030-0008-C02 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Наименование на процедурата: BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, част от процедура BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020“ .

Целта на проекта е да създаде привлекателна градска среда като предпоставка за интегрирано градско развитие, осигуряващо устойчива и екологична градска среда с по-високо качество за живот и работа, която ще допринесе за развитието на град Кюстендил като център на иновациите, предприемчивостта и икономическия растеж в агломерационния ареал.

Специфични цели са:

  • Да се осигури подходяща, привлекателна и достъпна инфраструктура в централната градска част на Кюстендил, осигуряваща възможности за пълноценен социален и културен живот на населението на града;
  • Да се изгради балансирана система от обществени пространства, достъпни за всички групи от населението;
  • Да се повиши безопасността и сигурността на жителите и посетителите на град Кюстендил, чрез поставяне на улично, парково, художествено осветление и видео наблюдение в обекта на интервенция

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. - 02.03.2023 г. (30 месеца)

Обща стойност на проекта: 243 118,60 лв., от които 206 650,81 лв. финансирани от ЕФРР, 36 467,79 лв. национално финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт