ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Кметът на Община Кюстендил Петър Паунов бе избран за председател на Регионалния съвет за развитие в Югозападния район. На проведеното първо заседание новият състав на Съвета избра за заместник-председател кмета на община Сливница, Васко Стоилков. И двамата кметове са членове на Контролния съвет на НСОРБ.

Новият Закон за регионално развитие определя важно място на РСР в цялостния процес на планиране, управление, координация и изпълнение на регионалния план за развитие, както и в процесите, свързани с изпълнението на оперативните програми, съфинансирани от фондовете на ЕС. Неговите членове ще участват в подбора на проекти, които през новия програмен период 2021 – 2027 г. ще бъдат финансирани чрез различните оперативни програми.

Изборът се проведе чрез тайно гласуване чрез специализирана онлайн платформа. В основния състав на Регионалния съвет за развитие влизат 17 кметове – представители на общините от областите Благоевград, Кюстендил, Перник, София /Столична община/ и Софийска област, както и областните управители. В разширения формат на РСР влизат представители на бизнеса, неправителствени организации, научни и образователни структури, както и излъчени от министерствата и централни институции представители.

Кметът Петър Паунов благодари за доверието и подкрепата, заявявайки готовността си да бъде обединителна фигура в отговорната работа на ключовия орган за справедлива България.

В работата на заседанието се включи и г-жа Йо Говаертс – представител на Генерална дирекция „Регионална и селищна политика“ на Европейската комисия, която поздрави участниците за енергията и професионализма, с които въпреки предизвикателствата, които ни поднесе 2020 г., продължиха уверено да работят за разширяването и прилагането на европейската кохезионна политика. Тя подчерта важността на приключващия днес етап на структуриране на регионалните съвети за развитие като важна стъпка към прилагането на съвременното разбиране за регионализъм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Изготвен е еко профил на Община Кюстендил за повече информация кликнете тук.    

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за:

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.;

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Психолог - 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – психология;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  2. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  3. Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  4. Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
  5. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
  6. Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  7. Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  8. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  9. Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
  10. Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
  11. Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
  12. Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
  13. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  14. Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  16. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 14.01.2021 г. до 17:00 часа на 22.01.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 26.01.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

 Уважаеми съграждани,

Уведомяваме Ви, че от 13.01.2021 год. започна събирането на местни данъци и такси за текущата година. Предплатилите до 05.05.2021 г. могат да се възползват от 5% отстъпка от размера на задължението си.

Плащането на данъка върху недвижимите имоти, таксата битови отпадъци и данъка върху превозните средства може да се извърши и на две равни вноски до 30.06.2021 г. и до 31.10.2021 г. на касите в дирекция „Местни приходи”, намираща се на ул. „Христо Смирненски” №1 от 8:00 часа до 17:00 часа, без прекъсване. В паричния салон може да се плаща освен в брой и чрез ПОС-устройства.

За Ваше удобство плащанията на данъци може да се извършват и в касите на Изипей, Фастпей  и Български пощи в цялата страна.

Напомняме, че плащания могат да се извършват и чрез банков превод или онлайн през сайта на Община Кюстендил (www.kustendil.bg). За удобство и улеснение на гражданите е въведена услуга за онлайн плащане на задължения по местни данъци и такси, по всяко време, като лицата могат да заплатят данъците си чрез своя клиентски идентификационен номер.

 

Банкова сметка – IBAN

BG11SOMB91308442298644

 

Банков код – BIC

SOMBBGSF

 

Кодове за вид плащане:

44 14 00 Окончателен годишен патентен данък;

44 21 00 Данък върху недвижимите имоти;

44 22 00 Данък върху наследствата;

44 23 00 Данък върху превозните средства;

44 24 00 Такса битови отпадъци;

44 25 00 Данък при пр. на имущества по възмезден и безвъзмезден начин;

44 28 00 Туристически данък;

44 34 00 Други данъци;

44 80 13 Такса за притежаване на куче;

44 80 07 Административни такси;

44 65 00 Глоби, санкции, неустойки

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

Във връзка с изтичане срока на голяма част от годишните електронни винетки в началото на 2021 г. и с цел предотвратяване струпване на много хора на едно място, в териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане е създадена съответната организация за по-експедитивна обработка на заявленията на заинтересованите граждани.

Предоставени са няколко възможности за подаване на заявление-декларация за освобождаване от заплащане на винетна такса от лица с трайни увреждания, а именно:

- на място в дирекция „Социално подпомагане“ лично или чрез упълномощено лице въз основа на пълномощно с нотариално заверен подпис по настоящ адрес на лицето;

- чрез лицензиран пощенски оператор;

- по електронен път - в единния портал за електронни административни услуги на Системата за сигурно електронно връчване чрез електронната страница на Държавна агенция „Електронно управление“, в рубрика „Социални дейности“ е достъпна електронна услуга 2198 „Освобождаване на лица от винетни такси при ползване на републиканската пътна мрежа“. Публикувано е описание на услугата и как да бъде заявена, както и електронна форма на заявление-декларация за издаване на безплатна годишна електронна винетка. Лицето може да влезе в системата чрез квалифициран електронен подпис или чрез ПИК на НОИ. Публикувана е също така подробна информация за начина на подаване единствено чрез квалифициран електронен подпис.

- на електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. / Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  БЕЗ необходимост от електронен подпис. Заявлението-декларация можете да бъде изтеглено от следния линк: https://asp.government.bg/bg/koronavirus-covid-19/instruktsiya-za-polzvane-na-elektronni-administrativni-uslugi

Валидността на годишната електронна винетка е една година, считано от датата на нейното издаване. Препоръчително е новото заявление-декларация да бъде подадено около 10 дни преди изтичане срока на действащата електронна винетка.

Дирекция за социално подпомагане призовава гражданите да избягват струпване на хора пред териториалните й поделения и да ползват предимно алтернативните начини на подаване на заявленията.

Споделете в социалните мрежи:

На 21.12.2020г. от 13:30 часа в заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-1.030-0007-C02 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Наименование на процедурата: BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, част от процедура BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020“ .

Целта на проекта е да подобри  физическата и  жизнената среда и да ревитализира приоритетни градски части  в град Кюстендил като предпоставка за интегрирано градско развитие, осигуряващо устойчива и екологична градска среда с по-високо качество на живот и работа, която ще допринесе  за развитието на град Кюстендил като център на иновациите, предприемчивостта  и икономическия растеж в агломерационния ареал.

Специфични цели са:

  • Да се повиши естетическото и екологично качество на градската среда в Община Кюстендил,допринасяща за балансирано икономическо развитие и задържане на младите хора в региона;
  • Да се създадат по-добри условия за живот, социално включване и интегриране на групите в неравностойно положение чрез обособяване на места за игра, спорт, отдих, рекреация и социални контакти за различни възрастови групи;
  • Да се повиши инвестиционната атрактивност на агломерационния ареал чрез създаване на качествено нов градски облик – благоустрояване и ревитализация на „Колушко дере“, разположено между река Банщица и средновековна църква „Св.Георги“ ;

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. - 02.09.2022 г. (24 месеца)

Обща стойност на проекта: 1 290 000.00 лв., от които 1096 500,00 лв. финансирани от ЕФРР, 193 500,00 лв. национално финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

На 21.12.2020г. от 14:00 часа в заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Благоустрояване на пешеходна централна зона – Етап 1“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-1.030-0008-C02 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Наименование на процедурата: BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, част от процедура BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020“ .

Целта на проекта е да създаде привлекателна градска среда като предпоставка за интегрирано градско развитие, осигуряващо устойчива и екологична градска среда с по-високо качество за живот и работа, която ще допринесе за развитието на град Кюстендил като център на иновациите, предприемчивостта и икономическия растеж в агломерационния ареал.

Специфични цели са:

  • Да се осигури подходяща, привлекателна и достъпна инфраструктура в централната градска част на Кюстендил, осигуряваща възможности за пълноценен социален и културен живот на населението на града;
  • Да се изгради балансирана система от обществени пространства, достъпни за всички групи от населението;
  • Да се повиши безопасността и сигурността на жителите и посетителите на град Кюстендил, чрез поставяне на улично, парково, художествено осветление и видео наблюдение в обекта на интервенция

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. - 02.03.2023 г. (30 месеца)

Обща стойност на проекта: 243 118,60 лв., от които 206 650,81 лв. финансирани от ЕФРР, 36 467,79 лв. национално финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

На 21.12 2020 год. от 13:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе стартова пресконференция по проект „Обновяване/реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк         „Театъра”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура за директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“ и сключен Договор за финансиране на допустим проект № 20F-000762/29.06.2020 г. с ДЗЗД „Фонд за устойчиво градско развитие”, „Обединена българска банка” АД и „Фонд за устойчиво градско развитие“ ЕАД.

 Целта на проекта е осигуряване на модерна и ефективна културна инфраструктура в подкрепа на балансираното и устойчиво развитие  на  Кюстендилски  агломерационен  ареал.

Специфични цели са:

  • Да се насърчат и развият културните ценности на населението чрез модернизиране на културната инфраструктура на сградата на Общински театър Кюстендил, включително прилежащото пространство;
  • Да се подобри състоянието на околната среда чрез въвеждането на мерки за енергийна ефективност в обновената сграда;
  • Да се повиши привлекателността на региона чрез създаване на условия за предоставянето на конкурентни и качествени услуги в областта на културата;
  • Да се осигури социално включване и равен достъп до културния обект за хората в уязвимо и неравностойно положение;

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. – 02.09.2022 г. (24 месеца)

Обща стойност на проекта: 5 888 128, 57 лв., от които: 2 470 471.77 лв. европейско финансиране, 435 965.60 лв. национално финансиране и 2 981 691.20 лв. финансирани от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020.

Споделете в социалните мрежи:

На 21.12.2020 год. от 11:00 ч. в зона за отдих парк Театъра ще се проведе Церемония за стартиране на обекта – „Първа копка“ по проект „Обновяване/ реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „ Театъра ”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура за директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“ и сключен Договор за финансиране на допустим проект № 20F-000762/29.06.2020 г. с ДЗЗД „Фонд за устойчиво градско развитие”, „Обединена българска банка” АД и „Фонд за устойчиво градско развитие“ ЕАД.

 Целта на проекта е осигуряване на модерна и ефективна културна инфраструктура в подкрепа на балансираното и устойчиво развитие  на  Кюстендилски  агломерационен  ареал.

Специфични цели са:

  • Да се насърчат и развият културните ценности на населението чрез модернизиране на културната инфраструктура на сградата на Общински театър Кюстендил, включително прилежащото пространство;
  • Да се подобри състоянието на околната среда чрез въвеждането на мерки за енергийна ефективност в обновената сграда;
  • Да се повиши привлекателността на региона чрез създаване на условия за предоставянето на конкурентни и качествени услуги в областта на културата;
  • Да се осигури социално включване и равен достъп до културния обект за хората в уязвимо и неравностойно положение;

Продължителност на проекта: 02.09.2020 г. – 02.09.2022 г. (24 месеца)

Обща стойност на проекта: 5 888 128, 57 лв., от които: 2 470 471.77 лв. европейско финансиране, 435 965.60 лв. национално финансиране и 2 981 691.20 лв. финансирани от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог и педиатър:

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец; 

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 21.12.2020 г. до 17:00 часа на 22.01.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 26.01.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт