ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Списък с допустими и недопустими кандидати до събеседване по проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, може да изтеглите от тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с предстоящите парламентарни избори на 4 април 2021 г. са осигурени всички необходими лични предпазни средства и дезинфектанти за избирателите и членовете на избирателните комисии, а периодично ще бъде почиствано и дезинфекцирано пред всяка една изборна секция.

Органите на МВР-Кюстендил и Общинска охрана ще осигурят пълен контрол и ще съблюдават за спазване на безопасна дистанция и правилното носене на маски, съобразно въведения протокол от Министерството на здравеопазването.

Осигурени са две подвижни секции за гласуване - 28 наши съграждани със специални потребности ще гласуват в едната, а 44 човека, които са поставени под задължителна карантина или задължителна изолация, ще упражняват своето право на глас в друга подвижна секция.

Министърът на здравеопазването изпълни ангажимента си, като осигури необходимия брой ваксини за отваряне на т.нар. „Зелен коридор“, който вече е факт. Всеки, който иска да се ваксинира с ваксината „AstraZeneca“ трябва да се запише предварително на телефон 078/55-82-02. Имунизациите се извършват всеки ден от 09:00 часа до 15:00 часа, включително събота и неделя.

Призоваваме всички наши съграждани да спазват въведените противоепидемични мерки, за да гарантираме здравето и безопасността на всеки и в неделя да излязат и да гласуват.

Споделете в социалните мрежи:

Зам.-председателят на ЕНП Мария Габриел изрази подкрепата си  за създаване на Център за високи постижения в областта на професионалното образование на територията на  Кюстендил, на проведена работна среща с кмета на Община Кюстендил Петър Паунов и областния управител Виктор Янев.

„Кюстендил има амбициите в следващия програмен период да помогне на всеки един от младите хора да изживее спокойно своя живот и да извърши своята професионална реализация. С оглед приоритетите на Еразъм +, съвместно с партньорите ни от висшето образование и разбира се – професионалните гимназии, смятаме да кандидатстваме по тези проекти за центрове за високи постижения в областта на професионалното образование, но реформите, които предвиждате, очакваме да чуем от Вас. Добре дошла“, отправи приветствие кметът към зам.-председателя на ЕНП.

„Прекрасно намерение за център за върхови постижения в областта на професионалното образование. Знаем колко е важно не само за региона, но и за цяла Европа. Все повече и повече имаме нужда от млади хора, които с новите технологии да имат онези умения, които да им позволят учене през целия живот, но най-вече перспектива за добра реализация, добри доходи и затова, да могат да градят те самите развитието на собственото си родно място. Професионалното образование и обучение ще бъде един от водещите приоритети на програмата Еразъм +. Тя е с двойно увеличен бюджет – 28 млрд евро, от него почти 1/5 ще бъде за професионалното обрование и обучение. И в тази връзка, наистина разчитайте на подкрепа, защото целта е да бъдат изградени 50 такива центрове за върхови постижения в цяла Европа“, съобщи г-жа Мария Габриел и изрази увереност, че Кюстендил има силите, таланта, идеите и решенията, които да предложи, така че това да се случи.

Споделете в социалните мрежи:

Продължава активното ни сътрудничество с националното правителство по подобряване на ВиК инфраструктурата.

Съгласно подписаното споразумение от 15 март 2021 г. , се отпускат средства за подмяна на уличните водопроводи на с. Горна Гращица в размер на 253 хил. лв. и с. Дворище – 205 хил. лв.

Община Кюстендил изготвя незабавно стартиране на обществена поръчка за избор на изпълнители и реализация на строителните дейности още през летния сезон.

“Община Кюстендил изготвя документация за незабавно стартиране на обществена поръчка ....”

Споделете в социалните мрежи:

Молебен за здравето на кюстендилци се отслужи от  архимандрит Исаак - архиерейския наместник на Кюстендилска духовна околия в двора на черквата „Успение Богородично“.

По повод празника на град Кюстендил Негово Високопреподобие поздрави всички от името на Негово Светейшество Софийския митрополит и Български патриарх Неофит и изказа благодарност към кмета на Община Кюстендил – Петър Паунов, цялата общинска и областна управа, както и към жителите и гостите на града.

В обръщението си към кюстендилци, архимандрит Исаак изрази вяра, че единението и братската любов са истинният път към благото и просперитета, като и че всички молитви и благопожелания са благословение за град Кюстендил и жителите му.

На пл. „Велбъжд“ се излъчи ритуалът по приемане и предаване символите на града от новата „Девойка Кюстендилска пролет“ – Вероника Василева и нейните подгласнички и пожела на всички кюстендилци да бъдат здрави и благословени.

Споделете в социалните мрежи:

Носителка на короната и символ на града стана Вероника Василева под номер 5, а нейни подгласнички са – Бригита Андонова – с номер 11 и Мира Христова – с номер 15.

     „Девойка на публиката“ е номер 15 – Мира Христова, която е избрана чрез SMS гласуване, продължило и по време на спектакъла.

Водещи на програмата бяха Емануела Миланова и Чавдар Ненов, а за празничното настроение се погрижиха обичаните кюстендилски изпълнители Димана Крумова и Василиа Петрова, както и талантливата певица и актриса Дара Екимова.

 За първи път от създаването на конкурса, поради въведените противоепидемични мерки в страната, форматът се проведе онлайн, като беше набюдаван повече от 12 хил. души, директно в социалните мрежи и ТВ Запад.

Победителката в конкурса „Девойка Кюстендилска пролет“ 2021 получава парична награда от 1500 лв., а двете й подгласнички и „Девойка на публиката” по 850 лв. Всички участнички получават подарък от Община Кюстендил - официалните тоалети и обувките,  с които участват в спектакъла, както и луксозни албуми със снимки.

На 21 март за празника на града “Кюстендилска пролет“, на централната градска алея, Община Кюстендил ще представи изложба, посветена на традицията за избор на „Девойка Кюстендилска пролет“. От 11:00 часа за здравето на кюстендилци ще се отслужи молебен в двора на Килийното училище, който ще се излъчва на живо на официалната фейсбук страница на Община Кюстендил. След това на видеостена на площад „Велбъжд“ ще бъде излъчен и ритуалът по предаване символите на града.

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Всяка млечна кухня за деца от 10 месеца до 3 г. ще продължи да работи и през тези 10 дни, като при предварително заявено желание от страна на родителите на деца от по-горните групи на детските градини ще се осигури изхранване и за тях.

Напомняме, че хора, които са болни или са под карантина, може да им бъде осигурено незабавно храна и лекарства, чрез нашата социална услуга „Патронажна грижа“ на телефон: 0887/64-36-61.

„Ключовото за нас е спазване на дистанция и  абсолютно всички въведени мерки. По случай „Кюстендилска пролет“ нека се постараем да я посрещнем с пролетно настроение, много дух и много човещина. Контролни органи ще извършват масирани проверки за спазване на противоепидемичните мерки навсякъде. Всички ще се постараем да гарантираме безопасността на всеки един от Вас. Нека това да не става със санкционни режими. Нека да стане с разум“, заяви кметът Петър Паунов.

За допълнителни въпроси и сигнали към Община Кюстендил, свързани с COVID-19 могат да се обърнат на телефон: 0884/46-33-11.

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка със сигнала за падналия кестен днес в градинката при „Чифте баня“ се причислява към дърветата, определени за премахване, въз основа на извършената експертна оценка през месец август миналата година от независими експерти.

Видно е, че физиологичното му състояние е много лошо, с изгнила коренова система.

Поради факта, че дървото попада в обхвата на Паметник на градинското и парково изкуство, всяка намеса в тази територия се извършва след съгласуване с Министерство на културата.

Незабавно екипи на Община Кюстендил и НСПАБ се отзоваха на място и отстраниха падналото на пътя дърво.

След пролетните празници ще продължим с обезопасителните дейности, за да гарантираме живота и здравето на всички наши съграждани и гости на Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

  • Ръководител - 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Социален медиатор – 6 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 7 щ. бр.;
  • Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Специалност – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност,  хуманитарни науки;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

 

-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ  BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“;

- Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

6)  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за патронажна грижа”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални и здравни услуги;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и проверки по домовете на потребителите;

5/ Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете;

 

 

 

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейносте на служителите;

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Специалност – Психология;

4)  Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда или при кризисни интервенции;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            7/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на служителите в Центъра.

 

  1. Социален медиатор – 6 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

 

 

2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Осъществява приема на потребители в Центъра;

2/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;

4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;

5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;

6/ Организира изготвянето на оценка на потребностите и индивидуалните планове на потребителите;

7/ Отговаря за изпълнетието на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;

8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;

9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;

10/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;

11/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;

12/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;

13/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 7 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

 

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 

  1. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Специалност – Кинезитерапия;

4/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;

6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи индивидуално с потребители;

2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;

3/ Работи по изготвени от него годишна програма; 

 

 

4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;

5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;

  6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;

  7/ Води необходимата документация и отчетност;

  8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

  9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра. 

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

          

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.

На наетите лица ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

 

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 16.03.2021 г. до 31.03.2021 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

    Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

 

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

 

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.04.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Необходими документи :

може да изтеглите от тук

може да изтеглите от тук

може да изтеглите от тук

може да изтеглите от тук

Споделете в социалните мрежи:

Мотиви към Наредба за отглеждане на селскостопански животни и птици на територията на Община Кюстендил може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт