ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

по проект BG05M9OP001-2.004-0024–С01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

 

№    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ                     МОТИВИ


1.     Ивета Ивова Димитрова                       Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог и педиатър:

 

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 14.07.2021 г. до 17:00 часа на 19.07.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 20.06.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, представям следнотo:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за следните социални услуги:

 

-   „ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ"/ЦГЛУИ/- 3 бр. с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 45 лица с умствена изостаналост /всеки по 15 бр./.  

1.     Ръководител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/  Завършено висше образование;
2/  Образователно-квалификационна степен– минимум „Професионален бакалавър”;
3/  Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/  Професионален опит – минимум 3 /три/ години в социалната сфера;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦГЛУИ – 3 бр. при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги от резидентен тип;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на 3 бр. ЦГЛУИ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центровете;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центровете;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центровете;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центровете;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центровете;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
 
2.   Социален работник – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – минимум 2 /две/ години в социалната сфера;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от социалните услуги;
4/Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на социалните услуги при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центровете и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

3.     Медицински специалист – 1,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалните услуги и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/  Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалните услуги / отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социални услуги до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

4.      Трудотерапевт – 4 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения и  знания за справяне в ежедневието;
3/Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;
6/  Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за участие в трудова дейност и социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

5.   Рехабилитатор – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Рехабилитация, Кинезитерапия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на социални услуги;
2/ Изпълнява назначенията на лекаря, като рехабилитационни процедури /масаж, физиотерапия, теренно лечение/;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социални услуги;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социални услуги;
5/ Организира и провежда съвместно с медицинските сестри закалителни процедури и кварцови облъчвания, съобразно сезона и предписанията на лекаря;
6/  Води необходимата документация и отчетност;
7/  Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

6.  Социален терапевт – 21 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/ Извършва сутрешен, вечерен тоалет на потребителите и при необходимост;
3/ Проветрява помещенията, оправя леглата на потребителите на инвалидни колички, предава бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
4/  Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги;
7/Работа по график.

7.  Счетоводител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/Професионален опит – минимум 3 /три/ години.
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорните лица в социалните услуги;
4/ Съхранява личните трудови досиета на служителите в социалните услуги;
5/ Води необходимата документация;
6/  Осъществява вътрешен финансов контрол във всяка социална услуга;
7/ Предоставя на счетоводителя на проекта справки и други документи, спазвайки фиксираните срокове.

8. Касиер/домакин –1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалните услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Води необходимата документация.

9. Работник-поддръжка –3 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Шофьорска книжка – Категория В.
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦГЛУИ.
2/ Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/ Поддържа складове, мазета и дворни площи;
6/ Управлява предоставено от Община Кюстендил на социалните услуги МПС за транспорт на потребители;
7/ Води необходимата документация.

-  „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА" /ДЦ/ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри“ № 30, почасова дневна грижа и  подкрепа на 40 лица с деменция.
1.     Ръководител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/  Завършено висше образование;
2/  Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/  Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/  Професионален опит – минимум 3 /три/ години;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ДЦ, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставяната социална услуга в общността;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на ДЦ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ДЦ;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ДЦ;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в ДЦ;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ДЦ;
15/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ДЦ;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
 
2.   Социален работник – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността, резидентни услуги и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от ДЦ;
4/Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на ДЦ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на ДЦ, техните семейства и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

3.   Психолог – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

4.     Медицински специалист – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦ и в преразглеждането им;
4/ Следи и контролира за хигиената в ДЦ / отопление, проветряване, дезинфекция /;
5/ Води необходимата документация и отчетност;
6 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦ.

5.      Трудотерапевт – 5 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на ДЦ за изграждане на ефективни умения и  знания за справяне в ежедневието;
3/Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ДЦ и в преразглеждането, при необходимост;
6/  Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

6.   Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Кинезитерапия,Рехабилитация;
4/Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ДЦ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ДЦ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социални услуги;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социални услуги;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/  Води необходимата документация и отчетност;
7/  Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦ.

7.  Социален терапевт – 3 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в ДЦ;
2/ Извършва тоалет на потребителите при необходимост;
3/ Проветрява помещенията, отговаря за пране и миене на посуда, кухненски инвентар,  участва в хигиенизирането на двора,  окопаването на цветни алеи и др.;
4/  Почиства и дезинфекцира стаите, общите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите в ДЦ;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

8.  Счетоводител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ДЦ;
4/ Съхранява личните трудови досиета на служителите в ДЦ;
5/ Води необходимата документация;
6/  Осъществява вътрешен финансов контрол в ДЦ;
7/ Предоставя на счетоводителя на проекта справки и други документи, спазвайки фиксираните срокове.

9. Касиер/домакин –1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалните услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Води необходимата документация;

10. Работник-поддръжка –1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Шофьорска книжка – Категория В;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
 Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ДЦ.
2/ Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/ Поддържа складове, мазета и дворни площи;
6/ Управлява предоставено му от Община Кюстендил МПС;
7/ Води необходимата документация.
           
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-     Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец - Приложение 1;
-  Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
         Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
        Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалните услуги ЦГЛУИ и ДЦ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
          Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 19.07.2021 г. до 20.08.2021 г. включително.
      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 27.08.2021 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Тези, които желаят да подадат документи, но до момента не са подали или са изпуснали срока, могат да го направят на 12 юли 2021 г. (понеделник) от 9:00 до 17:30 ч. в Центъра за кандидатстудентска подготовка и информация на адрес: ул. "Отец Паисий" 11 Читалище "Братство" стая № 9, лице за контакт Елеонора Борисова и тел. 078/ 526 395.

Кандидатстването става само по документи с оценките от диплома за завършено средно образование, като първото класиране ще бъде обявявано на 12 юли 2021 г.

Специалности:

АГРАРЕН ФАКУЛТЕТ

  1. Зооинженерство
  2. Агрономство (полевъдство)
  3. Аграрно инженерство

МЕДИЦИНСКИ ФАКУЛТЕТ

  1. Социални дейности
  2. Медицинска рехабилитация и ерготерапия
  3. Медицинска сестра
  4. Акушерка

СТОПАНСКИ ФАКУЛТЕТ

  1. Аграрна икономика и търговия
  2. Регионална икономика и управление
  3. Информационни технологии в икономиката и управлението

Споделете в социалните мрежи:

На 12.07.2021 г. Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни и дезакаризационни мероприятия.

Тревните площи в парк „Хисарлъка“ и детските площадки в града ще бъдат обработени срещу кърлежи през деня, а след 21:30 часа ще бъде извършена нощна обработка на града срещу комари. Обработката ще бъде извършена от  ДДД-Кюстендил ЕООД, в качеството си на изпълнител на услугата.

Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  други ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.

Площите ще бъдат третирани с препарат Бандит 10ЕВ и Цитрол 10/4 УЛВ, карантинният срок е 24 часа.

Обработваните тревни площи ще бъдат както следва:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“
  4. Тревна площ при Драматичен театър „Крум Кюлявков“
  5. Тревна площ при централна градска част, сградата на Община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, Художествената галерия, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня, Дервиш баня и почивна станция на ЛПВЦ-БДЖ.
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом                  
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ ИЗТОК

КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства              

III.    Парк „ХИСАРЛЪКА – тревни площи

Споделете в социалните мрежи:

І. Възлагане на частен доставчик на управлението на следните социални услуги:

- „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ ЗА ДЕЦА“ за деца до 18 годишна възраст, с капацитет 40 места, c адрес: гр. Кюстендил,  ул. “Ефрем Каранов” №33а;

- „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ“ за лица над 18 годишна възраст, с капацитет 25 места, c адрес: гр. Кюстендил,  ул. “Спасовица” №1;

- „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА  С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ” , с капацитет 4 места над 18 години, c адрес: гр.Кюстендил, кв. "Герена", бл.161,вх.А, ет. 2;

- „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ“, с капацитет 4 места над 18 години, с адрес: гр.Кюстендил, ул."Демокрация" № 36,  ет. 2;

- „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ДЕЦА/МЛАДЕЖИ С УВРЕЖДАНИЯ“, с капацитет 8 места от 3 до 18 години, с адрес: гр.Кюстендил, ул."Синчец" № 11;

-  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ДЕЦА/МЛАДЕЖИ С УВРЕЖДАНИЯ“, с капацитет 8 места от 3 до 18 години, с адрес: гр.Кюстендил, ул."Синчец" № 11.

  • Условния за участие и изисквания към кандидатите:

                   1.В конкурса могат да участват български физически лица, регистрирани по Търговския закон и юридически лица, физически лица, извършващи търговска дейност, и юридически лица, регистрирани по законодателството на друга държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, които са:

- Доставчици на социални услуги, подали необходимите документи за издаване на лиценз по Закона за социалните услуги за предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция,  „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост” и  „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“.

  • Доставчици на социални услуги, които имат възможност да предоставят и администрират социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, в съответствие с критериите и стандартите за социални услуги, приети до влизането в сила на Закона за социалните услуга. Към датата на обявяване на конкурса с настоящите Заповеди стандартите и критериите са определени в Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане /ППЗСП/. Помещенията в сградния фонд на 6-те социални услуги, отговарят на всички санитарни и хигиенни норми и изисквания за здравни грижи и безопасност, като осигуряват нормални условия за занимания и развитие на знания и основни умения на потребителите, съобразно техните потребности.
  • Доставчици на социални услуги, разполагащи с квалифициран персонал за управление и качествено предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“;
  • Доставчикът следва да разполага с основни препоръчителни специалисти, които да осъществяват дейности по ръководство и предоставяне на социалните услуги. Квалификацията на служителите и специалистите следва да съответства на тази, която се изисква и допуска за посочените длъжности;
  • Доставчици на социални услуги, разполагащи с възможности за привличане на допълнителни средства за изпълнение на стандартите и критериите за социални услуги за деца/младежи и лица, приети до влизането в сила на Закона за социалните услуги.

Опитът на кандидатите в предоставянето на социалните „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост”, „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“, „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“  и  „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ се счита за предимство.

                    1.2B конкурса не може да участва кандидат, който:

  • е обявен в несъстоятелност или е в производство по обявяване в несъстоятелност;
  • се намира в ликвидация;
  • е лишен от пpaвo да упражнява търговска дейност;
  • е осъждан за престъпление от общ характер, като за юридическите лица това изискване се отнася за членовете на управителните им органи;
  • има парични задължения към държавата, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, или задължения към осигурителни фондове, освен ако компетентния орган е допуснал разсрочване или отсрочване на задълженията;
  • има парични задължения към Община Кюстендил.

                    1.3Всеки кандидат е длъжен да обяви писмено на Община Кюстендил промените в oбcтоятeлcтвaтa по предходните точки, настъпили в процеса на провеждане на конкурса.

                 2.Характеристика и специфика на социалните услуги:       

2.1. Социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ са делегирана държавна дейност, с финансиране по стандарт за издръжка, ежегодно определян с Решение на Министерски съвет. 3а 2021 година, финансовите средства за издръжка на социалната услуга са определени с Решение на Министерски съвет № 790/30. 10.2020 г.

В Община Кюстендил социалните услуги са разкрити както следва:

- „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“ със Заповед № РД 01-755 от 16.07.2008 г. на Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане.

- „Център за социална рехабилитация и интеграция“ със Заповед № РД 01-1338 от 24.08.2015 г. на Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане.

  • „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ със Заповед № РД 01-951 от 13.09.2010 г. на Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане.
  • „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ със Заповед № РД01-949 от 13.09.2010 г. на Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане.
  • „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ със  Заповед № РД01-932 от 08.09.2010 г. на Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане.
  • „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ със Заповед № РД01-933 от 08.09.2010 г. на Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане.

„Центровете за социална рехабилитация и интеграция“ целят предоставянето на услуги в подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица и деца с различни вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица и деца от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за  водене на самостоятелен начин на живот.

„Центровете за настаняване от семеен тип“ са социални услуги, които се предоставят в среда близка до семейната и целят подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на потребителите с различни вид и степен на увреждане, както и подкрепа чрез целенасочени дейности за социална интеграция. Услугите включват образователни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и умения за  водене на самостоятелен начин на живот.

Изпълнителят - частен доставчик на социалните услуги следва да организира, ръководи и контролира цялостната дейност в следните социални услуги:

- „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“ с капацитет 40 места до 18 години;

- „Център за социална рехабилитация и интеграция“ с капацитет 25 места над 18 години;

  • „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост”, с капацитет 4 места над 18 години;
  • „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“, с капацитет 4 места над 18 години;
  • „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, с капацитет 8 места от 3 до 18 години;
  • „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, с капацитет 8 места от 3 до 18 години.

Доставчикът организира услугите с персонал, съгласно Методиката за определяне числеността на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена от МТСП.

Предоставяните социални услуги следва да отговарят на Методическото ръководство за условията и реда за предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“ , 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ и другите нормативни документи, регламентиращи предоставянето на социални услуги.

Материалната база ведно с обзавеждането и оборудването, необходими за предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ ще се осигурят на частния доставчик на социални услуги от Община Кюстендил, посредством учредяване на безвъзмездно право на ползване за срока на предоставянето на социалните услуги.

Помещенията на „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“,  „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ следва да бъдат поддържани с наличното оборудване, осигурено със средства от единен разходен стандарт за социалната услуга, да дават възможност за осигуряване на качество на социалната услуга, за занимания и обучение в умения на децата/младежите, лицата и техните близки, и да отговарят на стандартите и критериите за предоставяне на социални услуги, приети до влизането в сила на Закона за социалните услуги. (Към датата на обявяване на конкурса с настоящите Заповеди стандартите и критериите са определени в Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане /ППЗСП/).

 2.2. Приемане на работата:

  • Ежемесечни справки за заетостта на определения капацитет.
  • Ежемесечен финансов отчет, включващ отчет за касовото изпълнение на бюджета и приложените справки към него, оборотни ведомости за всяко тримесечие и аналитични справки към тях.

Годишни отчети, които да дават пълна представа за всички аспекти от изпълнението на „Програмата за управление и предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, съгласно критериите и стандартите за предоставяне на социалната услуга, приети до влизането в сила на Закона за социалните услуги“ и „Програмата за развитие на качеството на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, съгласно критериите и стандартите за предоставяне на социалната услуга, приети със Закона за социалните услуги и подзаконовата нормативна база за целия отчетен период, като трябва да са изложени по такъв начин, че да дават възможност за сравнение между предвидените средства и бюджетни данни от една страна и от друга – извършените разходи и постигнати резултати за всяка социална услуга поотделно.

  1. Финансиране и начин на предоставяне на средствата:
    • Бюджетът се формира на база установените в съответната финансова година единни разходни стандарти за финансиране чрез бюджетите на общините на делегираните от държавата дейности за функция „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“.
    • Финансовото участие от страна на общината се изразява в предоставянето на парични средства от общински бюджет, съобразно и по реда на постъпване на трансфер от държавния бюджет, според установените в съответната финансова година стандарти за издръжка за потребителите на социалните услуги за делегирани от държавата дейности.

При сключване на договора със спечелилия конкурса кандидат за предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“  и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ възложителят ще предостави на изпълнителя - частен доставчик на социалните услуги, съответния бюджетен трансфер за издръжка от датата на сключване на договора до края на финансовата 2021 година, по реда на постъпване на трансферите от Държавния бюджет.

  • Срокът на договора е за 5 /пет/ години.
  • Неосигуряването на средства от държавния бюджет за съответната финансова година за издръжка като делегирана държавна дейност на социалните услуги, както следва:

            - за „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов“ № 33 А;

            - за „Център за социална рехабилитация и интеграция“ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „ Спасовица“ № 1;

           - за „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост”, c адрес: гр.Кюстендил, кв."Герена", бл.161,вх.А, ет. 2;

              - „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“, с адрес: гр.Кюстендил, ул."Демокрация" № 36,  ет. 2;

-  „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, с адрес: гр.Кюстендил, ул."Синчец" № 11 и

-  „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“,  гр.Кюстендил, ул."Синчец" № 11,

освобождава Община Кюстендил от отговорност и прекратява договора с доставчика.

  1. Документи за участие.
  • Документи за регистрация на кандидата:
  • копие от съдебно решение за регистрация;
  • удостоверение за актуално състояние;
  • копие от карта за регистрация по БУЛСТАТ;
  • копие от лиценз за социални услуги за деца, издаден от Държавна агенция за закрила на детето;
  • копие на лиценз по Закона за социалните услуги за пpeдocтaвянe на социалните услуги/ако е приложимо/.
  • Декларации, подписани от управителя, съответно от членовете на управителния орган на кандидата относно обстоятелствата, посочени в т.1.1 и т. 1.2 от настоящата заповед;
  • Информация за досегашната работа на доставчика на социални услуги - цели, мисия, сфери на дейност и реализирани проекти;
  • Програма за управление и предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ и  2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, съгласно критериите и стандартите за предоставяне на социални услуги, приети до влизането в сила на Закона за социалните услуги. Програмата за управление и предоставяне на социалните услуги трябва да съдържа конкретно описание на всяка услуга, съобразно профила на потребителите;
  • Програма за развитие на качеството на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, „2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ и 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“,  съгласно критериите и стандартите за предоставяне на социални услуги, приети със Закона за социалните услуги и подзаконовата нормативна база, приета до обявяване на конкурса. Програмата за развитие на качеството на социалните услуги трябва да съдържа конкретно описание на всяка услуга, съобразно профила на потребителите;
  • Списък на работния капацитет и персонала на кандидата и документи, удостоверяващи квалификацията на кадрите, с които разполага доставчика на всяка социална услуга поотделно;
  • Копие от годишния счетоводен баланс и от отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година /2020 г./;
  • Препоръки, свързани с опита на кандидата в сферата на социалните услуги, от предишни възложители или от партньори, със задължително посочени адреси и телефони /при наличие на такива/;
  • Удостоверения от съответните компетентни органи за:
  • наличие/липса на задължения пред НАП;
  • наличие/липса на изпълнителни дела.
  • Предложение за осигуряване на допълнителни средства – собствен принос за предоставяне на всяка социална услуга, предмет на конкурса.

Комисията разглеждаща конкурса служебно ще извърши проверка, относно наличие на задължения към Община Кюстендил.

Всички документи трябва да се представят в оригинал с изключение на посочените от възложителя, които са подписани и подпечатани от кандидата (вярно с оригинала).

  1. Начин на оценяване

 Кандидатите ще бъдат оценявани на база следните критерии с относителна тежест (макс. сбор 100 т.):

5.1.  Съответствие на кандидата с предварително обявените условия – 10 точки.

5.2. Опит на кандидата в предоставянето на социалните услуги, предмет на възлагането – 10 точки.

5.3. Квалификация на служителите за организация, управление и предоставяне на социалните услуги – 20 точки.

5.4. Финансова стабилност на кандидата и предложени допълнителни средства за предоставяне на социалните услуги, предмет на конкурса – 10 точки.

5.5. Представена от кандидата Програма за управление и предоставяне на социалните услуги  „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост“ и 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“, както и Програма за развитие на качеството на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост“ и 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ – 30 точки.

5.6. Разбивка на разходите в рамките на определения бюджет за социалните услуги в настоящият конкурс, съобразно действащия стандарт за издръжка на държавно делегирани дейности – 20 точки.

  1. Дата и начин на провеждане на конкурса – процедури:

Кандидатът представя документите в запечатан непрозрачен плик, на който слeдвa да има надпис: „Документи за участие в конкурс за предоставяне на частен доставчик на yпpaвлeниeтo на социални услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост“ и 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“ .

Конкурсът ще се реализира в два етапа:

              6.1. Първи етап - Комисия, назначена със заповед на Кмета на Община Кюстендил, разглежда представените от кандидатите документи, проверява наличието и редовността им. Кандидат, който не отговаря на условията за участие, се отстранява.

  6.2. Втори етап – Комисията разглежда, оценява и класира представените програми за предоставяне на социалните услуги „Център за социална рехабилитация и интеграция за деца“, „Център за социална рехабилитация и интеграция“, 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица  с умствена изостаналост“ и 2 бр. „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания“. Предложенията се отварят, разглеждат и оценяват по реда на тяхното получаване в Общината.

Комисията съставя протокол за разглеждането, оценяването и класирането на кандидатите.

  1. Краен срок и място за подаване на документи

Кандидатите представят документите до 17,00 ч. на 45-тия /четиридесет и петия/ календарен ден от датата на публикуване на обявата в национален всекидневник /ако срокът изтича в неработен ден, в следващия работен ден/, в запечатан непрозрачен плик, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в деловодството на Община Кюстендил.

Върху плика кандидатите посочват адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и електронен адрес.

Предложения, подадени след крайния срок, не се приемат. До изтичане на срока за подаване на предложенията, всеки кандидат може да промени, допълни или оттегли предложението си.

  1. Краен срок за обявяване на резултатите от конкурса

    8.1. В сроковете по ППЗСУ комисията изготвя протокол за оценяването и класирането на кандидатите.

   8.2. Въз основа на протокола, изготвен от комисията, кметът на общината в 3-дневен срок издава заповед за определяне на спечелилия конкурса кандидат.

   8.3. Заповедта подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването на заповедта не спира изпълнението й.

   8.4. Резултатите от конкурса се съобщават на участвалите в него лица в срок до 7 /седем/ работни дни от издаването на заповедта.

  8.5. Въз основа на заповедта за определяне класирането на кандидатите, Кметът на общината сключва договор за възлагане на социалната услуга с кандидата класиран на първо място, съобразно предвиденото в настоящата заповед и в съответствие с представените от кандидата програми за развитие и качество на социалната услуга - предмет на конкурса. Договор за възлагане на предоставянето на социална услуга, може да се сключи и при наличие на единствен кандидат.

Споделете в социалните мрежи:

От 30.06.2021г. до 07.07.2021г. в Туристически информационен център – Кюстендил, намиращ се в центъра на гр. Кюстендил, площад „Велбъжд“ срещу сградата на Община Кюстендил от 10:00 часа до 12:00 часа и от 14:00 часа до 16:00 часа ще бъде поставена машина за пробно гласуване със СУЕМГ с инсталирана демо версия.

Anglų ir ispanų kalbos kursai, korepetitoriai ir vasaros stovyklos vaikams www.intellectus.lt/

Споделете в социалните мрежи:

„Първите студенти ще бъдат посрещнати наесен, готови сме да предоставим база, във връзка с подписаното споразумение с Тракийския университет“, съобщи на пресконференция кметът Петър Паунов.

Той посочи, че кандидатстването ще бъде по 10 специалности, обучението ще бъде в Кюстендил, в редовна и задочна форма на обучение. Специалностите ще бъдат: 

АГРАРЕН ФАКУЛТЕТ

  1. Зооинженерство
  2. Агрономство (полевъдство)
  3. Аграрно инженерство

МЕДИЦИНСКИ ФАКУЛТЕТ

  1. Социални дейности
  2. Медицинска рехабилитация и ерготерапия
  3. Медицинска сестра
  4. Акушерка

СТОПАНСКИ ФАКУЛТЕТ

  1. Аграрна икономика и търговия
  2. Регионална икономика и управление
  3. Информационни технологии в икономиката и управлението

Кандидат-студентите могат да подадат документите си в Центъра за кандидатстудентска подготовка и информация на адрес: ул. "Отец Паисий" 11 Читалище "Братство" стая № 9, лице за контакт Елеонора Борисова и тел. 078/ 526 395.

Кандидатстването е само по документи с оценките от диплома за завършено средно образование. Срокът за подаване на документите за първо класиране е 07.07.2021 г.

Такса за участие в кандидатстудентската кампания и класиране с признаване на оценка от държавен зрелостен изпит е 35 лв.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил се присъединява към Националната кампания „България срещу диабета“, чиято цел е превенция на заболяването и повишаване на информираността за него.

Събитието ще се проведе в периода 26 юни до 8 юли във всички областни градове от страната.

На 8 юли, от 11:00 до 13:00 часа, на площад „Велбъжд“ ще бъде разположена шатра, където ще бъде измервана кръвната захар на желаещите, а доброволци ще раздават информационни материали, свръзани с диабета.

Инициативата е на Лайънс клуб – Видин, съвместно с всички Лайънс клубове в страната, Българска асоциация Диабет, Българското национално сдружение по детска ендокринология и с подкрепата на всички общини от 28-те областни града в България.

Споделете в социалните мрежи:

Череши, черешови произведения на изкуството, черешова кулинария – всичко това е само част от „Празника на черешата“ 2021 година!

Събитието стартира още на 25 юни вечерта, когато стотици деца от Кюстендил накараха застиналите череши на площада в града да оживеят пред очите на гостите на празника. 

Виртуозният цигулар СВЕТ  и младата любимка на тийнейджърите ДАРА направиха вълнуващ концерт за публиката на пълния площад „Велбъжд“.

На 26 юни – 26 читалища от Община Кюстендил за поредна година представиха своите изключителни и неподражаеми произведения с ЧЕРЕШИ!

Богата певческа и танцова програма забавляваше хилядите кюстендилци и гости на града, които присъстваха на официалното откриване на празника и посетиха уникалното черешово изложение. 

Над 100 

сорта череши представи Институтът по земеделие в Кюстендил, който и тази година бе партньор на Община Кюстендил в организацията на събитието. 

130 производители, търговци и занаятчии от региона и страната бяха част от празничната атмосфера.

Кюстендилци отново  сме заедно -  обединени от нашата любов към… Кюстендилската череша!

Заповядайте да посетите празника – има от всичко и за всеки!

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт