Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU
IT1

IT1

14 Авг 2020

На основание чл.114, ал.3 от Закона за физическото възпитание и спорта (ЗФВС) публикуваме Заявление № 62-00-6 от 14.08.2020 г. за учредяване право на строеж на Български футболен съюз по чл.114, ал.1, т.2 може да видите тук

15 Сеп 2020

Днес в митрополитския храм „Успение Богородично“ пред частиците от Животворящия Кръст Господен бе отслужен молебен за благословение на ученици, учители, родители и всички трудещи се в образователната система за началото на новата учебна година 2020/2021 г. от свещениците на Кюстендилска духовна околия заедно с Негово Високопреподобие Архимандрит Януарий, архиерейски наместник на Годечката духовна околия на Софийската епархия и игумен на Искрецкия манастир „Успение Богородично“. 

11 Сеп 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №252, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 27.08.2020 г., Протокол №11, Общинският съвет разрешава на Мария Иванова Стоянова  да възложи за своя сметка изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП) за определяне на трасе на подземна кабелна линия 20 kv за захранване на обект: „Едноетажна стопанска сграда“, намиращ се в ПИ 20208.5.50 от кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР) на землището на с. Дворище, общ. Кюстендил. Трасето започва от съществуващ ЖР стълб в оста на ВЕЛ 20 kv “Бистрица“ и ПС „Пауталия“ с нов РОМ 20/400А, 3 бр. ВО 24 kv в ПИ 20208.7.569 и преминаващо през ПИ 20208.8.571, 20208.9.47, 20208.6.598, 20208.9.549, 20208.2.81, 20208.5.545, 20208.5.53, 20208.5.56 и завършва в нов КТП 20 kv, разположен в имота на възложителя ПИ 20208.5.50. С решението е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 ЗУТ.

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

09 Сеп 2020

ДО СОБСТВЕНИЦИ НА АПАРТАМЕНТИТЕ НА УЛ. „ГЕОРГИ ТЕРТЕР“№ 24, ГР. КЮСТЕНДИЛ, ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ:

ИВАЙЛО ИВАНОВ ГРИГОРОВ – АП. 3

ПАВЕЛ ХРИСТОВ ПАВЛОВ – АП. 1  

      Община Кюстендил на основание чл. 128, ал.3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че е изготвен проект за изменение на подробен устройствен план – изменение на план за регулация и план за застрояване (ИПУП-ИПРЗ) в обхвата на:

 УПИ I – „За комплексно жилищно строителство“, УПИ III – „За трафопост“, УПИ IV –„За балнеосанаториум“ и УПИ V – „За комплексно жилищно строителство“кв. 25 Б по плана на град Кюстендил, състоящо се в следното:

  • Променя се северната и западната граница на УПИ I – „За комплексно жилищно строителство“
  • Премества се местоположението на УПИ III – „За трафопост“
  • Променя се западна и източната граница на УПИ IV –„За балнеосанаториум“ като се променя и предназначението му „За обществено обслужване“
  • Променя се западната граница на УПИ V – „За комплексно жилищно строителство“

  Възложител на проекта е Община Кюстендил.

        Проектът за ИПУП – ИПРЗ може да се разгледа от заинтересованите лица в сградата на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 1, стая 19.

      В 14-дневен срок от съобщаването заинтересованите лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта до общинска администрация.

28 Авг 2020

за набиране на предложения  за извършване на допълнителни педагогически дейности в ДГ „Мечта“

  1. Описание на видовете допълнителни педагогически дейности:Английски език, Народни танци, Модерни танци, Футбол и Карате.
  2. Изисквания към кандидатите, съгласно чл. 4 от правила за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил:
  3. Право да осъществяват допълнителни педагогически дейности в детската градина, имат лица, притежаващи необходимата квалификация в съответната област, в която е формата на  допълнителната педагогическа дейност или лица с придобита професионална квалификация „учител“.
  4. Допълнителните педагогически дейности се осъществяват от физически лица и/или юридически лица, регистрирани по Търговския закон и Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имат за предмет в учредителния си акт извършването на стопанска дейност при условията на чл. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на настоятелствата към детските градини.
  5. Право да предоставят спортни услуги имат само лицензираните спортни организации и членуващите в тях  спортни клубове , вписани в публичния национален регистър на Министерство на младежта и спорта.
  • Необходими документи за участие в конкурса:
  1. Заявление за участие Приложение №3/за физически лица/ или 3А/юридически лица/.
  2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице  -  копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние  -  оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел, следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава/устройствения правилник на дружеството;
  3. Декларация Приложение №4
  4. Свидетелство за съдимост за всеки един преподавател – в срока за валидност.
  5. Оферта, която трябва да съдържа:

а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност в съответната детска градина;

б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата правоспособност на преподавателите за определената допълнителна педагогическа дейност -  дипломи, удостоверения, сертификати и др.;

в) Програма за обучение на децата за допълнителната педагогическа дейност Приложение №6, представена на български език.

г) Индивидуална цена за обучение за един учебен час според възрастта на детето за определената допълнителна педагогическа дейност.

  1. Критерии за оценка на офертите:
  2. Степен на квалификация на преподавателите в определената допълнителна педагогическа дейност – максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а) образователно-квалификационна степен:

- бакалавър – 1 точка;

- магистър – 2 точки;

б) наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената допълнителна педагогическа дейност (професионално-квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени) – 1 точка.

  1. Професионален опит на преподавателите, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност – максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  липса на професионален опит – 0 точки;

б) до 3 години професионален опит – 1 точка;

в) над 3 години – 3 точки.

  1. Програма за обучение на децата в съответната допълнителна педагогическа дейност, представена на български език – максимален брой точки 4, образуван по следните показатели:

3.1. Ясно формулирани цели и определена връзка на програмата със съдържанието на предучилищното образование – максимален брой точки 2:

а) при несъответствие – 0 точки;

б) при непълно съответствие –1 точка;

в) при пълно съответствие – 2 точки.

3.2. Очакваните резултати в програмата са постижими за съответната възрастова група – максимален брой точки 2

а) при несъответствие – 0 точки;

б) при непълно съответствие – 1 точка;

в) при пълно съответствие – 2 точки.

  1. Цена на определената допълнителна педагогическа дейност за обучение за едно занимание според възрастта на детето. Броят точки се определя по следната формула – в стойност, закръглена с точност до 1,00:

Най-ниската предложена цена                         Х 10        = ………точки

Цената, предложена от съответния участник

  1. Социални преференции – максимален брой точки 3. Максималният брой точки се образува по следните показатели:

5.1. Деца, ползващи безплатно обучение:

а) дете с двама починали родители – 2 точки;

б) дете с един починал родител – 1 точки.

5.2. Деца, ползващи 50 % отстъпка: второ и следващо дете от едно и също семейство – 1 точка.

  1. V. Начин на провеждане на конкурса:
  2. Конкурсът се провежда по документи от комисия, определена със заповед на директора на детската градина.
  3. В комисията участват педагогически специалисти от детската градина и представител на обществения съвет и/или настоятелството към детската градина. При отваряне на пликовете имат право да присъстват съответното физическо лице, а за юридическите лица -  управителят на фирмата-кандидат, или упълномощено от него лице  -  за определената допълнителна педагогическа дейност. Всички документи, които се намират в плик „А" и в плик „Б", се подписват на всяка страница от двама члена на комисията и от съответното физическо лице, а за юридическите лица  - от управителя на фирмата-кандидат, или от упълномощено от него лице. Кандидат или негов представител присъстват само при отваряне на пликовете и подписване на документите. Останалата част от работата на комисията протича в закрити заседания.
  4. Конкурсът се провежда и при постъпила една оферта.
  5. Ако за участие в конкурса няма постъпили оферти за определената допълнителна педагогическа дейност, конкурсът се прекратява със заповед на директора на детската градина.

5.Документите за участие в конкурса се поставят в два отделни плика:

5.1.В плик „А" се поставят документите по чл. 16, от т.1 до т. 4 включително от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил

5.2.В плик „Б" с надпис „Оферта" се поставя попълнена оферта, съгласно изискванията на чл. 16, т. 5. от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил

5.3.Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, който се входира в детска градина „Първи юни“.

5.4.  При подаването пликовете се номерират по реда на тяхното постъпване, като върху всеки един от тях се изписва наименованието/името на кандидата, определената допълнителна педагогическа дейност, входящ номер, с посочени дата, месец, година и час.

  1. Комисията не допуска до участие в конкурса кандидат, който не е представил някои от посочените документи в чл. 16, от т. 1 до т. 4 включително от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на община Кюстендил.
  2. Срок и място за подаване на документите:

Начална дата: от 8:00 часа на  02.09.2020 година

Крайна дата: до 16.00 ч. на 08.09.2020 година

 В канцеларията на сградата на ДГ „Мечта“ на ул. „Бузлуджа“ №91 при Цветелина     Георгиева –касиер-домакин.

     Телефон за контакти:0882885322 или 078/550608

VII. Отваряне на пликовете с предложенията:

    на 08.09.2020година от 13:00 часа в сградата на ДГ „Мечта“ на ул. „Бузлуджа“ №91 в

    присъствието на кандидатите или упълномощени от тях лица.

 Анна Ангелова

директор на ДГ „Мечта“

28 Авг 2020

Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни и дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.

Обработката ще се състои след 22:00 часа на 31.08.2020 г., с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения.

Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75 пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Площите ще бъдат третирани с препарат АЛФАЦИП 60СК, като карантинния срок е 24 часа.

Тревни площи:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ в кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“ и р-т „Езерата“
  4. Тревна площ при Общински театър Кюстендил
  5. Тревна площ при централна градска част, община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, парк „Галерия“, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня и почивна станция на ЛПВЦ
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом        
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ в кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства

III.     Лесопарк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи

28 Авг 2020

ЗА ПРОВЕЖДАНЕ на конкурс по документи за
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ДЕЙНОСТИ ИЗВЪН
ОСНОВНИТЕ ФОРМИ НА ПЕДАГОГИЧЕСКО
ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В ДГ „МАЙ“

ЗА УЧЕБНАТА 2020/2021г.

На основание - чл. 258, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование във връзка с чл. 19 от Наредба № 5 от 03.06.201 6 г. за предучилищното образование и Правила за осъществяване надопълнителни педагогически дейности в общинските детски градини на терит орията на Община Кюстендил, приети с Решение №199 по Протокол №10/30.07.2020 г. на Общински съвет - Кюстендил/ , директорът на ДГ „Май" обявява

КОНКУРС

за ръководители на групи за следните допълнителни педагогически дейности :

-Английски език;

  • Модерни и спортни танци;
  • Български народни танци;
  • Изобразително и приложно изкуство
  • Футбол
  • Аеробика

при спазване на следните процедурни правила:

  1. Видовете ДПД се определят с решение на Педагогическия съвет и се предоставят за избор от родителите.
  2. Изпълнителите, които осъществяват ДПД се избират чрез конкурс.
  3. Конкурсите за ДПД се провеждат поотделно за всяка една от дейностите.
  4. Допълнителните педагогически дейности се осъществяват от физически или юридически лица, регистрирани по Търговския закон и Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имaт за предмет в учредителния акт извършването на стопанска дейност при условията на чл. 3, ал.4 и ал.5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на Родителските настоятелства. 5.Право да предоставят спортни услуги имaт само лицензираните спортни организации и членуващите в тях спортни клубове, вписани в публичния национален регистър на Министерството на младежтта и спорта
  5. Необходими документа за участие в конкурса:
  • Заявление за участие по образец на детската градина;
  • Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел, следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава/устройствения правилник на дружеството;
  • Декларация на основание чл. 220, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование, че педагогическият специалист не е извършвал срещу заплащане обучение или подкрепа през предходната учебна година по смисъла на чл. 178, ал. 1, т. 2 - 7 и 14 и чл. 187, ал. 1, т. 2 и 4 на деца, с които работи в детската градина, ако това заплащане е от името и за сметка на децата, включително със средства от настоятелството на детската градина. Декларацията се изготвя и попълва от кандидата;
  • Свидетелство за съдимост за всеки един преподавател - в срока за валидност.
  • Оферта, която трябва да съдържа:
  • а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност в съответната детска градина;
  • б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата правоспособност на преподавателите за определената допълнителна педагогическа дейност - дипломи, удостоверения, сертификати и др.;
  • в) Програма за обучение на децата за допълнителната педагогическа дейност, представена на български език.
  • г) Индивидуална цена за обучение за един учебен час според възрастта на детето за определената допълнителна педагогическа дейност.

11.Критерии за оценка на офертите:

  1. Степен на квалификация на преподавателите в определената допълнителна педагогическа дейност - максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  образователно-квалификационна степен:

  • бакалавър - 1 точка;
  • магистър - 2 точки;

б)   наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената допълнителна педагогическа дейност (професионално-квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени) - 1 точка.

  1. Професионален опит на преподавателите, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност - максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  липса на професионален опит - 0 точки;

б)  до 3 години професионален опит - 1 точка;

в)   над 3 години - 3 точки.

  1. Програма за обучение на децата в съответната допълнителна педагогическа дейност, представена на български език - максимален брой точки 4, образуван по следните показатели:
    • Ясно формулирани цели и определена връзка на програмата със съдържанието на предучилищното образование - максимален брой точки 2:

а)  при несъответствие - 0 точки;

б)  при непълно съответствие -1 точка;

в)   при пълно съответствие - 2 точки.

  • Очакваните резултати в програмата са постижими за съответната възрастова група - максимален брой точки 2

а)   при несъответствие - 0 точки;

б)   при непълно съответствие - 1 точка;

в)   при пълно съответствие - 2 точки.

  1. Цена на определената допълнителна педагогическа дейност за обучение за едно занимание според възрастта на детето. Броят точки се определя по следната формула - в стойност, закръглена с точност до 1,00:

Най ниската предложена цена                     л

—----------------------------------------------------------------- X 10            —............. точки

Цената, предложена от съответния участник

  1. Социални преференции - максимален брой точки 3. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
    • Деца, ползващи безплатно обучение:

а)   дете с двама починали родители - 2 точки;

б)   дете с един починал родител - 1 точки.

  • Деца, ползващи 50 % отстъпка: второ и следващо дете от едно и също семейство - 1 точка. Ш.Начин на провеждане на конкурса:
  1. Конкурсът се провежда по документи от комисия, определена със заповед на директора на детската градина.
  2. В комисията участват педагогически специалисти от детската градина и представител на обществения съвет и/или настоятелството към детската градина. При отваряне на пликовете имат право да присъстват съответното физическо лице, а за юридическите лица - управителят на фирмата-кандидат, или упълномощено от него лице - за определената допълнителна педагогическа дейност. Всички документи, които се намират в плик „А" и в плик „Б", се подписват на всяка страница от двама члена на комисията и от съответното физическо лице, а за юридическите лица - от управителя на фирмата-кандидат, или от упълномощено от него лице. Кандидат или негов представител присъстват само при отваряне на пликовете и подписване на документите. Останалата част от работата на комисията протича в закрити заседания.
  3. Конкурсът се провежда и при постъпила една оферта.
  4. Ако за участие в конкурса няма постъпили оферти за определената допълнителна педагогическа дейност, конкурсът се прекратява със заповед на директора на детската градина.
  5. Документите за участие в конкурса се поставят в два отделни плика:
    • В плик „А" се поставят документите по чл. 16, от т. 1 до т. 4 включително.
    • В плик „Б" с надпис „Оферта" се поставя попълнена оферта, съгласно изискванията на чл. 16, т. 5.
    • Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, който се входира в детската градина.
    • При подаването пликовете се номерират по реда на тяхното постъпване, като върху всеки един от тях се изписва наименованието/името на кандидата, определената допълнителна педагогическа дейност, входящ номер, с посочени дата, месец, година и час.
  6. Комисията не допуска до участие в конкурса кандидат, който не е представил някои от посочените документи в чл. 16, от т. 1 до т. 4 включително.

ГУ.Срок и място за подаване на документите:

Подаването на документи за участие в конкурса ще се осуществи в периода 28.08.2020г. - 04.09.2020г. от 8.30ч. до 15.00ч. при ЗАС-Камелия Малинова

Телефон за контакти:0882885330 - Камелия Малинова

У.Обявяване на резултатите от конкурса:

Конкурсната комисия ще заседава на 10.09.2020 г. от 09.00 часа, както следва:

  • Английски език; 9.00ч.
  • Модерни и спортни танци ;9.30
  • Български народни танци;10.00
  • Изобразително и приложно изкуство 10.30
  • Футбол 11.00
  • Аеробика 11.30ч.

Резултатите от конкурса ще бъдат обявени на 14.09.2020г. и публикувани в сайта на ДГ „Май“.

В периода 28.09.2020г.-30.09.2020г. ще бъдат сключени договори със спечелилите кандидати.

ВАНЯ МИЦОВА

Директор на ДГ „Май“ Гр.Кюстендил

28 Авг 2020

НА ОСНОВАНИЕ ЧЛ.259, АЛ.1 ОТ ЗПУО ВЪВ ВРЪЗКА С ЧЛ.19, АЛ.1, АЛ.2 ОТ
НАРЕДБА №5 ОТ 03.06.2016 г. НА МОН; ПРАВИЛА ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ДЕЙНОСТИ ЗА ДЕЦАТА В ОБЩИНСКИТЕ ДЕТСКИ ГРАДИНИ НА
ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ И РЕШЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИ СЪВЕТ НА ДГ „СЛЪНЦЕ"

/ПРОТОКОЛ №11/25.08.2020 Г./

ДЕТСКА ГРАДИНА „СЛЪНЦЕ“ ГРАД КЮСТЕНДИЛ

- * \

ОБЯВЯВА КОНКУРС

ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ

НА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ДЕЙНОСТИ

  • Английски език
  • Аеробика
  • Йога
  • Карате
  • Футбол
  • Народни танци
  • Спортни танци
  • Таекуондо
  • Изобразително изкуство
  • Ментална математика

Изисквания за участие в конкурса:

  1. Право да осъществяват допълнителни педагогически дейности в детската градина, имат лица, притежаващи необходимата квалификация в съответната област, в която е формата на допълнителната педагогическа дейност или лица с придобита професионална квалификация „учител".
  2. Допълнителните педагогически дейности се осъществяват от физически лица и/или юридически лица, регистрирани по Търговския закон и Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имат за предмет в учредителния си акт извършването на стопанска дейност при условията на чл. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на настоятелствата към детските градини.

 

  1. Право да предоставят спортни услуги имат само лицензираните спортни организации и членуващите в тях спортни клубове, вписани в публичния национален регистър на Министерство на младежта и спорта.

Необходими документи за участие в конкурса:

  1. Заявление за участие по образец на детската градина.
  2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел, следва да представи съдебно решение за регистрация и, заверено копие от устава/ устройствения правилник на дружеството;
  3. Декларация на основание чл. 220, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование, че педагогическият специалист не е извършвал срещу заплащане обучение или подкрепа през предходната учебна година по смисъла на чл. 178, ал. 1, т. 2 - 7 и 14 и чл. 187, ал. 1, т. 2 и 4 на деца, с които работи в детската градина, ако това заплащане е от името и за сметка на децата, включително със средства от настоятелството на детската градина. Декларацията се изготвя и попълва от кандидата;
  4. Свидетелство за съдимост за всеки един преподавател - в срока за валидност.
  5. Оферта, която трябва да съдържа:

а)  Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност в съответната детска градина;

б)  Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата правоспособност на преподавателите за определената допълнителна педагогическа дейност - дипломи, удостоверения, сертификати и др.;

в)  Програма за обучение на децата за допълнителната педагогическа дейност, представена на български език.

г)   Индивидуална цена за обучение за един учебен час според възрастта на детето за определената допълнителна педагогическа дейност.

Критерии за оценка на офертите:

Офертите'за осъществяване на допълнителни педагогически дейности се класират по следните критерии:

  1. Степен на квалификация на преподавателите в определената допълнителна педагогическа дейност - максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  образователно-квалификационна степен:

  • бакалавър - 1 точка;
  • магистър - 2 точки;

б)    наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената допълнителна педагогическа дейност (професионално-квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени) - 1 точка.

  1. Професионален опит на преподавателите, които ще осъществяват определената допълнителна педагогическа дейност - максимален брой точки 3, образуван по следните показатели:

а)  липса на професионален опит - 0 точки;

б)  до 3 години професионален опит - 1 точка;

в)  над 3 години - 3 точки.

  1. Програма за обучение на децата в съответната допълнителна педагогическа дейност, представена на български език - максимален брой точки 4, образуван по следните показатели:
    • Ясно формулирани цели и определена връзка на програмата със съдържанието на предучилищното образование - максимален брой точки 2:

а)   при несъответствие - 0 точки;

б)   при непълно съответствие -1 точка;

в)   при пълно съответствие - 2 точки.

3.2.Очакваните резултати в програмата са постижими за съответната възрастова група - максимален брой точки 2

а)   при несъответствие - 0 точки;

б)   при непълно съответствие - 1 точка;

в)   при пълно съответствие - 2 точки.

  1. Цена на определената допълнителна педагогическа дейност за обучение за едно занимание според възрастта на детето. Броят точки се определя по следната формула - в стойност, закръглена с точност до 1,00:

Най-ниската предложена цена                      X 10      =........ точки

Цената, предложена от съответния участник.

  1. Социални преференции - максимален брой точки 3. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
    • Деца, ползващи безплатно обучение:

а)   дете с двама починали родители - 2 точки;

б)   дете с един починал родител - 1 точки.

  • Деца, ползващи 50 % отстъпка: второ и следващо дете от едно и също семейство - 1 точка.

Начин на провеждане на конкурса                                  «

  1. Конкурсът се провежда по документи от комисия, определена със заповед на директора на ДГ „Слънце".
  2. В комисията участват педагогически специалисти от ДГ и представител на обществения съвет и представител на УН.

При отварянето на пликовете право да присъстват имат съответното физическо лице, а за юридическите лица - управителят на фирмата-кандидат, или упълномощено от него лице (за определената допълнителна педагогическа дейност).

Всички документи, които се намират в плик „А" и в плик „Б", се подписват на всяка страница от двама членрве на комисията и от съответното физическо лице, а за юридическите лица - от управителя на фирмата-кандидат, или от упълномощено от него лице. Кандидат, или негов представител, присъстват само при отварянето на пликовете и подписване на документите. Останалата част от работата на комисията протича на закрити заседания.

  1. Конкурсът се провежда и при постъпила една оферта.
  2. Ако за участие в конкурса няма постъпили оферти за определената допълнителна педагогическа дейност, конкурсът се прекратява със заповед на директора на ДГ.
  3. Документите за участие в конкурса се поставят в два отделни плика.
    • В плик „А" се поставят документите по чл.16, от т.1 до т.4 вкл. от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на Община Кюстендил;
    • В плик „Б", с надпис „Оферта", се поставя попълнена оферта, съгласно изискванията на чл.16, т.5 от Правила за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на Община Кюстендил;
    • Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, който се входира в ДГ „Слънце";
    • При подаването на пликовете, същите се номерират по реда на тяхното постъпване, като върху всеки един от тях се изписва наименованието/името на кандидата, определената допълнителна педагогическа дейност, входящ номер, с посочени дата, месец, година и час.
  4. Комисията не допуска до участие в конкурса кандидат, който не е представил някои от посочените документи в чл.16, от т.1 до т.4 вкл. от ПРАВИЛА за условията и реда за организиране на допълнителни педагогически дейности за децата в общинските детски градини на територията на Община Кюстендил.
  5. Работата на комисията приключва в едноседмичен срок след изтичане на срока за подаване на офертите. За работата си комисията съставя протокол, който се предава на директора на детската градина с входящ номер. Работата на комисията и резултатите, отразени в протокола подлежат на контрол от директора на ДГ „Слънце".
  6. Класирането на участниците се извършва съгласно обявените критерии.
  7. В срок от три работни дни от получаване на протокола, директорът на детската градина издава заповед за определяне на спечелилия конкурса кандидат. В заповедта се изписват по реда на класирането всички кандидати и съответно техния брой точки, като се посочват и недопуснатите кандидати. Заповедта се връчва лично срещу подпис или с препоръчано писмо с обратна разписка на всички участници. Заповедта подлежи на обжалване по реда на Административно-процесуалния кодекс и чл. 259, ал. 2, т. 6 от Закона за предучилищното и училищното образование.

След изтичане на срока за обжалване директорът сключва договор със спечелилия конкурса участник.

Протоколът от работата на комисията и заповедта на директора за класиране на всички участници в конкурса се обявяват на http://wvm.dQ-slantse.com и на информационното табло на

ДГ ..Слънце" на ул. Map Симеон I" 84                                                                                                                                                «

Заниманията по допълнителни дейности започват cm 01.10 .2020 година

Срок и място за подаване на документите

Начална дата: 31.08.2020 г.

Крайна дата: 09.09.2020 г./ включително/ в централна сградата на ДГ „Слънце" ул. „Цар Симеон I" 84

от 9.00 ч. до 16.00 ч. при техническия секретар М.Ангелова/ тел. за контакт - 078 55-06-04./ Конкурсната комисия ще заседава на 10.09.2020 г. (четвъртък) с начален час 9.30 ч.

/по утвърден от директора график/

Кандидатите за извършването на допълнителните дейности могат да присъстват при отварянето на пликовете.

28 Авг 2020

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029-0004 по проект “Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представя следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”

за следните длъжности:

  • Логопед - 1 щ. бр.;
  • Работник поддръжка - 1 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Логопед – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
  • Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за работа с деца на улицата”.
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
  • Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
  • Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за работа с деца на улицата”;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Работник поддръжка – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;

- лоялност към работодателя си, способност за вземане на решения, произтичащи от дейността му.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в „Център за работа с деца на улицата”;
  • Събира и изнася отпадъци на определените за целта места;
  • Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжката;
  • Следи за изправността на отчитащите прибори и уреди;
  • Разпознава, разчита и използва електротехническата документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.;
  • Поддържа складове, мазета и дворни площи;
  • При необходимост извършва контрол на влизане и излизане на посетителите на Центъра;
  • Изпълнява и други възложени задачи от управителя на ЦРДУ.

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

-  Мотивационно писмо;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 28.08.2020 г. до 04.09.2020 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 08.09.2020г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет  224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни