ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:

  1. Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 1 щатна бройка

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Професионален бакалавър“/„Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Кинезитерапия и/или Рехабилитация;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦСРИ;

2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦСРИ и в домашна среда;

3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;

4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;

5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

6/  Води необходимата документация и отчетност;

7/  Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦСРИ.

 

  1. Логопед – 1 щатна бройка

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Логопедия;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;

2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;

7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;

8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,

9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;

10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;

11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец - Приложение 1;

Автобиография - по образец- Приложение 2;

Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 14.11.2022 г. до 18.11.2022 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

 

Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248

 

 

ВАЖНО:

         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 21.11.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

                                                                    ОБЯВЛЕНИЕ:

 

  1. За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
  • Ръководител - 0,5 щ. бр.;
  • Социален терапевт – 3 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 0,5 щ. бр.

 

  1. За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/ за следните длъжности:
  • Ръководител - 0,5 щ. бр.;
  • Социален терапевт – 2 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 0,5 щ. бр.

 

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  1. Завършено висше образование;
  2. Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
  3. Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки;
  4. Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
  5. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

  1. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

  1. Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ /ЗЖ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
  2. Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
  3. Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
  4. Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
  5. Извършва анализ на дейността на ЗЖ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
  6. Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
  7. Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ЗЖ;
  8. Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
  9. Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
  10. Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
  11. Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЗЖ;
  12. Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал
  13. Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените услуги в ЗЖ;
  14. Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
  15. Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЗЖ;
  16. Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
  17. Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
  18. Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Социален терапевт – 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  1. Завършено основно образование;
  2. Професионален опит – не се изисква;
  3. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
  2. Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЗЖ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
  3. Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
  4. Проветрява помещенията, предава съвместно с потребителите бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
  5. Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
  6. Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
  7. Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
  8. Работа по график.
  9. Медицински специалист – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  1. Завършено медицинско образование;
  2. Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
  3. Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
  4. Професионален опит – не се изисква;
  5. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Наблюдава здравословното състояние на потребителите на ЗЖ и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
  2. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

 

  1. Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЗЖ и в преразглеждането им;
  2. Следи и контролира за хигиената в ЗЖ /отопление, проветряване, дезинфекция/;
  3. Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
  4. Регистрира назначенията в специален регистър и води „Дневник инциденти“;
  5. Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
  6. Води необходимата документация и отчетност;
  7. Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
  8. Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ 1.

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец - Приложение 1;

- Автобиография - по образец- Приложение 2;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;

 

Документите по образец се получават в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 09.11.2022 г. до 18.11.2022 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 21.11.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд  и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

 

ДАТА

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ЧАС

14.11.2022г.

Антоанета Маринова

10:00 – 10:10

14.11.2022г.

Миглена Стойнева

10:10 – 10:20

14.11.2022г.

Маринела Георгиева

10:20 – 10:30

14.11.2022г.

Любомира Чивийска

10:30 – 10:40

14.11.2022г.

Здравина Славчева-Тасева

10:40 – 10:50

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд  и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

 

  1. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.

Антоанета Маринова

Медицински специалист

Отговаря на изискванията

2.

Миглена Стойнева

Социален медиатор

Отговаря на изискванията

3

Маринела Георгиева

 

Социален медиатор

Отговаря на изискванията

4

Любомира Чивийска

Социален медиатор

Отговаря на изискванията

5

Здравина Славчева-Тасева

Социален медиатор

Отговаря на изискванията

 

 

Споделете в социалните мрежи:

ПЪРВА  НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ
,,ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ- ИСТОРИЯ, СЪВРЕМЕННО РАЗВИТИЕ, ИНОВАЦИИ“

ПОСВЕЩАВА СЕ НА СПОРТНИТЕ ГЕРОИ НА КЮСТЕНДИЛ

3 ноември 2022г. четвъртък
Посрещане и регистрация на участниците в конференцията
09.00- 10.00ч. Драматичен театър Кюстендил- малка зала

Официално откриване на конференцията 10.00ч.
Драматичен театър Кюстендил- малка зала

Организатори:
Асоциация на спортните педагози
Община Кюстендил
Регионален исторически музей „акад. Йордан Иванов“- гр. Кюстендил

3 – 4 ноември 2022г.
Кюстендил
ПРОГРАМА

Първо заседание
Председател: професор  дн Симеон Йорданов
10.10   Професор дн  Симеон Йорданов/АСП_Бг/- Физическо възпитание и спорт в Кюстендил, деятели и спортисти с най- голям принос за развитието им
10.30  Владимир Велинов/Баскетболен клуб,,Велбъжд“/- Баскетболът в Кюстендил през периода от 1989 до 2022 година

10.45  Владимир  Табаков/ Кюстендил/- Леката атлетика в Кюстендил

11.00  Невина Къралиева/СУ,,В.Левски“ Кюстендил/- СУ,,В.Левски“ Кюстендил, постижения и перспективи за развитие

11.15  Доцент д-р Владимир Ангелов/НСА,,В.Левски“/- Развитие на спорта акробатика в Кюстендил

11.30  Професор д-р Гюрка Ганчева/НСА,,В.Левски“- Кюстендилската школа по художествена гимнастика - началото на един славен път
11.45   Професор  дн Елеонора Милева/НСА,,В.Левски“/-Професионална квалификация и кариерно развитие на учители по физическо възпитание и спорт в България

12.00  Яна Маринова/Докторант в НСА,,В.Левски“/- Олимпийско обра-зование и възпитание в 191 ОУ,,Отец Паисий“, с.Железница

12.15 Жасмин Мицова/ ПМГ,,Професор Емануил Иванов“ Кюстендил/
 - Някои страни на физическото възпитание и спорта в ПМГ,,Професор Емануил Иванов“ Кюстендил

12.30    Кафе-  пауза

Второ заседание
Председател: професор д-р Гюрка Ганчева
13.00 Професор дн Магдалена Глушкова, доцент д-р Мария Граматикова/ ЮЗУ „Неофит Рилски“/- Многомерна статистика при мултимодални изследвания на деца


13.15 Силвия Митова/Туристическо дружество,,Осогово“/- Основаване и развитие на ТД,,Осогово“ Кюстендил.


13.30   Георги Бургов/СУ,,В.Левски‘ Кюстендил/- Спортното ориентиране в Кюстендил, история, постижения и перспективи за развитие
 

13.45 Антон Венев/Регионален исторически музей Кюстендил/- Футболът в Кюстендил между възходи и спадове 1945 - 1957 г.
 
14.00 Огнян Пешев/Аматьорска футболна лига Кюстендил/- Футболът в Кюстендил през периода 2019 – 2022 година
14.15  Доцент д-р Венцеслав Гаврилов, д-р Методи Богомилов/Асоциация на спортните  педагози на България/- Модел за физическа активност в условията на детската градина.

14.30  Доцент д-р Георги Брестнички/НСА,,Васил Левски/-   Представяне на българския национален отбор по баскетбол на Евробаскет през 2022 г., сравнен с европейският шампион Испания

 14.45  Д-р  Каролина Грозданова/Българска федерация по Кореш/-
Произход на спорта борба и нейните разновидности. Основна роля във физическото възпитание при подрастващи и младежи

 15.00   Иван Автутов/Българска федерация по Кореш/- Поясната борба Кореш - българска нематериална културна традиция

15.15- 16.00  Придвижване до  ПМГ,,Професор Емануил Иванов“
16.00- 16.40  Открит урок по физическо възпитание
16.45- 17.45  Дискусия по актуални проблеми на физическото възпитание и спорта с учители по физическо възпитание и треньори по вид спорт
Драматичен театър Кюстендил- малка зала
18.30  Културно- спортна програма и награждаване учители по физическо възпитание, треньори,  спортни деятели и спортисти, за заслуги в развитието на спорта в Кюстендил и страната
19.30 Коктейл за участниците в Конференцията,наградените учители по физическо възпитание, треньори,  спортни деятели, спортисти и гости
4 ноември 2022г. петък
Трето заседание- Драматичен театър Кюстендил-
малка зала
Председател: доцент д-р Владимир Ангелов

10.30  Рилка Петрова / Отдел "Държавен архив" – Кюстендил/- Коста-дин Сотиров и участието му в организирането и провеждането на Авто-рали „Осогово“ – Кюстендил ( 1970 – 1995)

10.45  Д-р Ивета Бонова / НСА „В. Левски“/- Живот и дело на Милчо Миленски
 
11.00   Професор, дн Николай Колев/Федерация по крикет/-  За нетра-диционните спортове

11.15   Професор дн А. Янева, професор д-р Г. Игнатов, доцент д-р Е. Йорданов, М. Недкова, Т. Георгиев, М. Антонова/СУ,,Св.Климент Охридс-ки“/- Какво би мотивирало академичната общност на Софийския универ-ситет да спортува?

11.30 Албена Георгиева / Отдел „Държавен архив- Кюстендил“-
Рилска спортна област 1925- 1945 г.

11.45  Елена Близнакова, магистър, доцент  д-р Георги Сергиев /НСА,,В.Левски“/ - Поведенчески стратегии за справяне с пред състезателната тревожност при състезателки по художествена гимнастика
12.00  Заключително заседание и закриване на конференция

Забележка: Авторите на доклади, следва да ги презентират в рамките на 12 минути, като в експозето изложат целта и задачите на проучването, използваните изследователски методи, най- съществените страни на съдържанието и да завършат със обобщение/заключение/.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

        
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
•    Социален медиатор – 1 щ. бр. (основно месечно трудово възнаграждение 1 120, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);
•    Медицински специалист – 1 щ. бр. (основно месечно трудово възнаграждение 1 340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

1. Социален медиатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява приема на потребители в Центъра;
2/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;
4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;
5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;
6/ Организира изготвянето на оценка на потребностите и индивидуалните планове на потребителите;
7/ Отговаря за изпълнетието на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;
10/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;
11/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;
12/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
13/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
2. Медицински специалист - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-     Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

         Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
-  Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес:гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 01.11.2022 г. до 07.11.2022 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” № 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Методика


        Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 08.11.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед №РД-00-1483/31.10.2022 година на Кмета на Община Кюстендил на 16.11.2022 година от 09,30 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи за три стопански години от Общинския поземлен фонд при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:
1. Поземлен имот с идентификатор 03962.33.43 в землището на с. Берсин, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 6, находящ се в местността „Гумното” с общ размер 12,266 дка, актуван с АОС №5301/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 14,40 лв./дка;
2. Поземлен имот с идентификатор 03962.46.9 в землището на с. Берсин, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „овощна градина“, категория на земята 10, находящ се в местността "Белуша" с общ размер 33, 820дка, актуван с АОС № 6622/06.10.2022г., с начална тръжна цена 8,40 лв./дка;
3. Поземлен имот с идентификатор 03962.97.29 в землището на с. Берсин, общ. Кюстендил,  с начин на трайно ползване “овощна градина“, категория на земята 4, находящ се в местността "Попов рид" с общ размер 4,420дка, актуван с АОС №6625/06.10.2022г., с начална тръжна цена 18,00 лв./дка;
4. Поземлен имот с идентификатор 03962.49.79 в землището на с. Берсин, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „овощна градина“, категория на земята 4, находящ се в местността "Попов рид" с общ размер 10,824дка, актуван с АОС №6623/06.10.2022г., с начална тръжна цена 18,00 лв./дка;
5. Поземлен имот с идентификатор 03962.97.6 в зевмлището с. Берсин, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „овощна градина“, категория на земята 4, находящ се в местността "Попов рид" с общ размер 1,453дка, актуван с АОС №6624/06.10.2022г., с начална тръжна цена 18,00 лв./дка;
6. Поземлен имот с идентификатор 16141.50.15 в землището на с. Горна Брестница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Ридо” с общ размер 16,255 дка, актуван с АОС №5296/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
7. Поземлен имот с идентификатор 16141.42.1 в землището на с. Горна Брестница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Ума” с общ размер 16,557 дка, актуван с АОС №5297/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
8. Поземлен имот с идентификатор 16141.40.25 в землището на с. Горна Брестница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Гробишка” с общ размер 16,947 дка, актуван с АОС №5298/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
9. Поземлен имот с идентификатор  16141.36.24 в землището на с. Горна Брестница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Топилото” с общ размер 10,099 дка, актуван с АОС №5329/09.12.2019 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
10. Поземлен имот с идентификатор 16141.49.8 в землището на с. Горна Брестница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Бара” с общ размер 12,793 дка, актуван с АОС №5674/14.10.2020 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
11. Част от поземлен имот с идентификатор 46108.27.23 с размер на 11,452 дка в землището на с. Мазарачево, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „полска култура”, категория на земята 9, находящ се в местността „Галаб падини” с общ размер 12,252 дка, актуван с АОС №5680/20.10.2020 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
12. Поземлен имот с идентификатор 22071.12.1 в землището на с. Долна Гращица, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „овощна градина”, категория на земята 3, находящ се в местността „Търнето/Гор.търне” с общ размер 34,959 дка, актуван с АОС №5299/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 19,20 лв./дка;
13. Поземлен имот с идентификатор 22071.17.31 в землището на с. Долна Гращица, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 3, находящ се в местността „Тополата” с общ размер 16,362 дка, актуван с АОС №4998/12.11.2018 година, с начална тръжна цена 19,20 лв./дка;
14. Поземлен имот с идентификатор 22862.19.2 в землището на с. Долно Уйно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 5, находящ се в местността „Горна бахча” с общ размер 25,821 дка, актуван с АОС №5328/09.12.2019 година, с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
15. Поземлен имот с идентификатор 29266.1.283 в землището на с. Жеравино, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 9, находящ се в местността „При кръчмата” с общ размер 17,262 дка, актуван с АОС №6282/04.11.2021 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
16. Част от поземлен имот с идентификатор 29266.1.274 с размер на 26,519 дка в землището на с. Жеравино, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 9, находящ се в местността „Ристина бара” с общ размер 42,519 дка, актуван с АОС №6281/04.11.2021 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
17. Поземлен имот с идентификатор 36659.24.51 в землището на с. Катрище, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 3, находящ се в местността „Тепето” с общ размер 18,833 дка, актуван с АОС №4999/12.11.2018 година, с начална тръжна цена 19,20 лв./дка;
18. Поземлен имот с идентификатор 38432.22.31 в землището на с. Коняво, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 8, находящ се в местността „Търлите” с общ размер 10,371 дка, актуван с АОС №5332/09.12.2019 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
19. Поземлен имот с идентификатор 38432.22.38 в землището на с. Коняво, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „друг вид земеделска земя”, категория на земята 8, находящ се в местността „Синяво” с общ размер 31,032 дка, актуван с АОС №5333/09.12.2019 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
20. Поземлен имот с идентификатор 38432.65.10 в землището на с. Коняво, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Градженко” с общ размер 68,440 дка, актуван с АОС №6276/29.10.2021 година, с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
21. Част от поземлен имот с идентификатор 40991.3.5 с размер на 20,000 дка, в землището на с. Кършалево, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 10, находящ се в местността „Станойков чукар” с общ размер 40,248 дка, актуван с АОС №5028/12.12.2018 година, с начална тръжна цена 8,40 лв./дка;
22. Част от поземлен имот с идентификатор 44255.102.110 с размер на 7,000дка, в землището на с. Ломница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Огоретина” с общ размер от 23,023 дка,  актуван с АОС №5029/12.12.2018 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
23. Част от поземлен имот с идентификатор 44183.35.66 с размер на 33,873 дка в землището на с. Лозно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 6, находящ се в местността „Богов дол” с общ размер 91,999 дка, актуван с АОС №5326/09.12.2019 година, с начална тръжна цена 14,40 лв./дка;
24. Поземлен имот с идентификатор 44183.41.94 в землището на с. Лозно, общ. Кюстендил, начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 5, с площ 15,524дка, находящ се в местността "Стребището", актуван с АОС№5144/30.07.2019г., с начална тръжна 16,80 лв./дка;
25. Поземлен имот с идентификатор 58129.13.97 в землището на с. Преколница, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Ротец” с общ размер 20,120 дка, актуван с АОС №5300/22.11.2019 година с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
26. Поземлен имот с идентификатор 57188.3.4 в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Кокошкин дол” с общ размер 97,845 дка, актуван с АОС №5303/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
27.Част от поземлен имот с идентификатор 57188.8.25 с размер на 47,733 дка в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Чок. гроб” с общ размер 68,733 дка, актуван с АОС №5305/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
28. Поземлен имот с идентификатор 57188.10.45 в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Ширината” с общ размер 70,220 дка, актуван с АОС №5307/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
29. Поземлен имот с идентификатор 57188.20.57 в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Падината” с общ размер 38,757 дка, актуван с АОС №5308/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
30. Поземлен имот с идентификатор 57188.9.15 в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Дупката” с общ размер 11,472 дка, актуван с АОС №5306/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
31. Поземлен имот с идентификатор 57188.4.6 в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Момин рид” с общ размер 10,266 дка, актуван с АОС №5304/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
32. Поземлен имот с идентификатор 57188.1.3 в землището на с. Полетинци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 9, находящ се в местността „Богдановица” с общ размер 52,206 дка, актуван с АОС №5302/22.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
33. Поземлен имот с идентификатор 61457.6.106 в землището на с. Радловци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 3, находящ се в местността „Долбин” с общ размер 11,977 дка, актуван с АОС №6277/29.10.2021 година, с начална тръжна цена 19,20 лв./дка;
34. Поземлен имот с идентификатор 63608.19.157 в землището на с. Ръсово, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 6, находящ се в местността „Татарица” с общ размер 15,629 дка, актуван с АОС №5309/25.11.2019 година, с начална тръжна цена 14,40 лв./дка;
35. Поземлен имот с идентификатор 62181.44.39 в землището с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 9, находящ се в местноста "Керкеневица" с общ размер 1,000 дка, актуван с АОС №6633/14.10.2022г., с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
36. Поземлен имот с идентификатор 62181.22.100 в землището на на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 6, находящ се в местността "Базяко" с общ размер 1,000дка, актуван с АОС №5681/20.10.2020г., с начална тръжна цена 14,40 лв./дка;
37. Поземлен имот с идентификатор 62181.95.84 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 5, находящ се в местността "Под хана" с общ размер 1,454дка, актуван с АОС №6634/14.10.2022г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
38. Поземлен имот с идентификатор 62181.95.213 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 5, находящ се в местността "Под хана" с общ размер 0,616дка, актуван с АОС №6635/14.10.2022г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
39. Поземлен имот с идентификатор 62181.95.85 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 5, находящ се в местността „Лесновец“ с общ размер 1,304дка, актуван с АОС №6636/14.10.2022г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
40. Поземлен имот с идентификатор 62181.95.72 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 5, находящ се в местността „Лесновец“, с общ размер 1,805дка, актуван с АОС №6637/18.10.2022г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
41. Поземлен имот с идентификатор 62181.44.44 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 9, находящ се в местността "Керкеневица", с общ размер 2,500дка, актуван с АОС №6638/18.10.2022г., с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
42. Поземлен имот с идентификатор 62181.44.15 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 9, находящ се в местността "Под гробищата", с общ размер 2,400дка, актуван с АОС №6639/18.10.2022г., с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
43. Поземлен имот с идентификатор 62181.44.16 в землището на с. Раненци, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 9, находящ се в местността "Селище", с общ размер 2,697дка, актуван с АОС №6640/18.10.2022г., с начална тръжна цена 9,60 лв./дка;
44. Поземлен имот с идентификатор 67461.27.5 в землището на с. Слокощица, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива“, категория на земята 7, находящ се в местността "Цръквенци", с общ размер 13,257дка, актуван с АОС №6632/11.10.2022г., с начална тръжна цена 12,00 лв./дка;
45. Поземлен имот с идентификатор 73691.14.23 в землището на с. Търновлаг, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 3, находящ се в местността „Ридо” с общ размер 10,699 дка, актуван с АОС №5312/25.11.2019г., с начална тръжна цена 19,20 лв./дка;
46. Поземлен имот с идентификатор 78611.23.8 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „нива”, категория на земята 5, находящ се в местността „Граженко” с общ размер 19,991 дка, актуван с АОС №5685/20.10.2020г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
47. Част от поземлен имот с идентификатор 78611.2.850 с размер на 24,139 дка в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 5, находящ се в местността „Граженко” с общ размер 25,439 дка, актуван с АОС №5684/20.10.2020г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
48. Поземлен имот с идентификатор 78611.2.679 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изст.орна земя”, категория на земята 5, находящ се в местността „Кривевица” с общ размер 17,490 дка, актуван с АОСт №5316/26.11.2019г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
49. Поземлен имот с идентификатор 78611.2.345 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изст.орна земя”, категория на земята 5, находящ се в местността „Габров дол” с общ размер 14,988 дка, актуван с АОС №5317/26.11.2019г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
50. Поземлен имот с идентификатор 78611.1.652 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неиз.нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Бекова глава” с общ размер 18,684 дка, актуван с АОС №5319/26.11.2019г., с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
51. Поземлен имот с идентификатор 78611.5.667 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена нива”, категория на земята 8, находящ се в местността „Средо бърдо” с общ размер 67,490 дка, актуван с АОС №6283/09.11.2021г., с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
52. Поземлен имот с идентификатор 78611.1.648 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неизползвана нива (угар, орница)“, категория на земята 8, находящ се в местността "Бурназо" с общ размер 23,339дка, актуван с АОС №5314/25.11.2019г., с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
53. Поземлен имот с идентификатор 78611.2.353 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя“, категория на земята 5, находящ се в местността "Кривевица“, с общ размер 65,739дка, актуван с АОС №5320/27.11.2019г., с начална тръжна цена 16,80 лв./дка;
54. Поземлен имот с идентификатор 78611.24.29 в землището на с Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена нива“, категория на земята 8, находящ се в метността "Гарочан“, с общ размер 12,025дка, актуван с АОС №6631/11.10.2022г., с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
55. Поземлен имот с идентификатор 78611.1.645 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неизползвана нива (угар, орница)“, категория на земята 8, находящ се в местността "Преслапо", с общ размер 37,212дка, актуван с АОС №5313/25.11.2019г., с начална тръжна цена 10,80 лв./дка;
    
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 23.11.2022 година от 09,30 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
    Тръжните документи за участие в търга, утвърдени с тази заповед се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 11.11.2022г. Попълнените документи се входират в деловодството на общината до 15,00 часа на 15.11.2022г.
За повторния търг документи се получават до 15,00 часа на 18.11.2022г. и се входират до 15,00 часа на 22.11.2022г.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
    Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 11.11.2022г., а за повторния търг до 15,00 часа на 18.11.2022г.
Право на участие в публичния търг имат всички физически и юридически лица, които са регистрирани, като земеделски производители по реда на Наредба№3/1999 година и отговарят на изискванията на чл.13, ал.1, т.2, т.3, т.4 и т.5;
Заповедта за провеждане на публичния търг да се обяви по електронен път в официалната интернет страница на Община Кюстендил, на видно място в сградата на Общината и в Кметството по местонахождение на земеделските земи, не по-късно от три дни след нейното издаване.
Контролът по изпълнението на Заповедта възлагам на Директор на дирекция „ИД“.

Споделете в социалните мрежи:

Световният ден за борба с инсулта ще бъде отбелязан на 29 октомври под егидата на Световната организация за инсулт (WSO), съобщиха от Асоциацията за инсулт и афазия в България. На територията на нашата община, кампанията преминава под патронажа на кмета Петър Паунов

Тази година кампанията се подкрепя от Министерството на здравеопазването, Националното сдружение на общопрактикуващите лекари в България, Националното сдружение на общините в България и много представители на българския бизнес.

През месец октомври, Асоциацията за инсулт и афазия стартира Национална кампания за разпространяване на адекватна информация сред населението, свързана с превенцията на инсулта.  Община Кюстендил се присъедини към повече от 70 общини в България, които подкрепят борбата с инсулта.

Акцент в кампанията на национално равнище е осветяването на обществени сгради в лилав цвят – цветът на борбата с инсулта.

Иновация на кампанията е създаването на интерактивна карта на всички местоположения в страната, на които могат да бъдат намерени листовки, плакати, транспаранти, билбордове или други информационни материали.

Община Кюстендил и Асоциацията за инсулт и афазия, планират редица съвместни дейности, които ще бъдат насочени към пострадалите от инсулт и техните семейства.

От Асоциацията за инсулт и афацизия се обръщат с апел към всички българи да отделят няколко минути, да се запознаят със симптомите на инсулта и поведението при тяхното установяване. Те приканват българите за да изтеглят и да се запознаят с приложението STROKE RISKOMETER, с чиято помощ могат сами да определят своя риск, да се предотврати инсулт и да се спаси човешки живот.

 

Следете за новини и повече информация за събитието на фейсбук страницата @store.bg или на сайта на Асоциацията за инсулт и афазия www.stroke.bg

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми граждани на община Кюстендил,

Община Кюстендил е в процес на разработка на План за устойчива градска мобилност за периода 2021-2027 г.

Планът за устойчива градска мобилност на община Кюстендил представлява стратегически средносрочен документ за количествено и качествено удовлетворяване потребностите от мобилност на хората и бизнеса. Той служи за планиране и управление на мобилността (на хора и стоки) за функционални градски/крайградски райони.

Планът за устойчива градска мобилност на община Кюстендил обхваща периода 2021-2027 години и формулира общинските приоритети в сферата на транспортната инфраструктура и управлението на мобилността на територията на общината.

Планът за устойчива градска мобилност цели стимулиране на балансираното развитие и подобрената интеграция на различните видове градска мобилност. В тази концепция за планиране се подчертава, че градската мобилност е насочена най-вече към хората. Поради това се поставя акцент върху участието на гражданите и заинтересованите страни и се насърчават промени в поведението по отношение на мобилността.

Планът за устойчива градска мобилност на община Кюстендил за периода 2021-2027 г. е публикуван за разглеждане на сайта на общината https://www.kustendil.bg/

Всички заинтересовани жители на общината могат да се запознаят с проекта на План за устойчива градска мобилност на община Кюстендил и да изпратят свои коментари, мнения и препоръки на имейл адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. до 10:30 часа на 30.09.2022 г.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт