Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU
IT1

IT1

05 Фев 2020

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА

Община Кюстендил възнамерява да възложи договор за Доставка на оборудване за екологичен образователен център в село Слокощица, община Кюстендил по проект CB007.2.32.192, финансиран по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. Тръжното досие е достъпно за преглед в Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, Кюстендил 2500 и е публикувано на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/   and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Крайният срок за подаване на оферти е 16:00 ч. местно време на 09.03.2020. Допълнителна информация и/или разяснения/въпроси е публикувана на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Може да видите тук

03 Фев 2020

Със Заповед №РД-00-121/30.01.2020г. на Кмета на Община Кюстендил на 11.02.2020година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терен в гр.Кюстендил с площ 18,95 м², находящ се на ул.”Цар Освободител” №19 - спортен комплекс „Осогово”, за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе, с начална тръжна цена 3,70 лв./кв.м. без ДДС на месец, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество. Достигнатата на публичния търг цена подлежи на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като със заповедта са утвърдени тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 18.02.2020 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 10.02.2020 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 17.02.2020 година.

30 Ян 2020

Publication reference: CB007.2.32.192/ PP1 – 03

Subject: Renovation works of Environmental education center in Kyustendil Municipality under CB007.2.32.192 project

Location: Municipality of Kyustendil, Republic of Bulgaria

Based on the Duration and Action Plan of the Project Application Form which is a part of the Subsidy Contract No. РД 02-29-80/16.05.2019 for implementation of project Green cross border settlements – a better learning experience CB007.2.32.192 under Interreg-IPA Cross-border Cooperation Bulgaria-Serbia 2014-2020 Programme, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 22014 – 2020 and the period for implementation of the types of construction works – a subject of the present Contract Notice, in favourable climate conditions (spring and summer time),

The Work Contract Notice is corrected and modified as follow:

Point No 15.  Period of implementation of tasks

Instead of: The time for completion of works shall be 9 /nine/ months from the date of signing the contract

Read: The time for completion of works shall be 5 /five/ months from the date of signing the contract.

The Special Conditions are corrected and modified as follow:

Article 34       Period of implementation of tasks

Instead of: The period of implementation of tasks should be ………… months (fill in according to the offer of the tenderer but no longer than 9 months)

Read: The period of implementation of tasks should be ………… months (fill in according to the offer of the tenderer but no longer than 5 months)

All other terms and conditions of the contract notice remain unchanged. The above alterations and/or corrections to the contract notice are integral part of the contract notice.

Annexes: you can see here

  1. WORK CONTRACT NOTICE
  2. VOLUME 2, SECTION 3, SPECIAL CONDITIONS

30 Ян 2020

Референтен номер на публикацията: CB007.2.32.192/ PP1 – 03

Предмет: Реновиране на център за екологично образование в община Кюстендил по проект CB007.2.32.192

Местоположение: Община Кюстендил, Република България

Въз основа на План за изпълнение на дейностите от Апликационната форма на проекта, част от Договор за субсидия No. РД 02-29-80/16.05.2019 за изпълнение на проект „Зелени трансгранични места – по-добър опит в управлението“ CB007.2.32.192 по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2 и изпълнението на вида строителни дейности – предмет на настоящето Обявление за договор, в благоприятен сезон (пролетно-летен),

Обявлението за договор за строителство се коригира и променя, както следва:

Точка No 15. Период на изпълнение на задачите

Вместо: Времето за приключване на строителните работи е 9 /девет/ месеца от датата на подписване на договора

Да се чете: Времето за приключване на строителните работи е 5 /пет/ месеца от датата на подписване на договора.

Специалните условия се коригират и променят, както следва:

Член 34         Период на изпълнение на задачите

Вместо: Периодът за изпълнение на задачите трябва да бъде ………… месеца (попълнете според офертата на оферента, но не по-дълго от 9 месеца)

Да се чете: Периодът за изпълнение на задачите трябва да бъде ………… месеца (попълнете според офертата на оферента, но не по-дълго от 5 месеца)

Всички други условия на Обявлението за договор за строителство остават непроменени. Горните изменения и корекции на Обявлението за договор за строителство са неразделна част от Обявлението за договор за строителство.

Анекси: Може да видите тук

  1. Обявление за договор за строителство
  2. Част 2, Раздел 3, Специални условия

27 Ян 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че със Заповед № РД-00-73/21.01.2020 г. кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на проект за изменение на подробен устройствен план – план за  регулация  (ИПУП - ПР) в обхвата на:

УПИ VII-67, УПИ VI-66 и УПИ IV-64 в кв. 5 от действащия регулационен план на с. Багренци, общ. Кюстендил, за привеждане на вътрешно регулационните граници на УПИ VII-67 в кв. 5 от плана, по имотни граници на ПИ 67 от кадастралния план на с. Багренци, общ. Кюстендил.

Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

      Възложители за изработване на ИПУП-ПР са:

  1. Иван Алексов
  2. Йордан  Стоянов

      Заповедта  не подлежи на оспорване съгласно чл.124б от ЗУТ.

24 Ян 2020

ДО СОБСТВЕНИЦИТЕ НА АПАРТАМЕНТ С АДМИНИСТРАТИВЕН АДРЕС: ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. “ПЕТЪР БЕРОН №16

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със заявление вх. №УТ-19-1808/17.12.2019 г. Славяна  Иванчева е внесла за разглеждане и одобряване проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) на гр. Кюстендил в обхватa на УПИ XI–1162, кв. 144. Целта на проекта е привеждане на североизточната вътрешно-регулационна линия на цитирания УПИ с имотната граница на ПИ 41112.500.1548 по КККР на гр. Кюстендил.

Проектът се намира в сградата на Община Кюстендил, етаж 1-ви, стая №19 и може да се разгледа от заинтересуваните лица.

В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта до общинската администрация.

21 Ян 2020

Проектът на Наредба за отмяна на Наредба за пожарна и аварийна безопасност на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил, за предложения становища и възражения, на 19.12.2019 г. в съответствие с разпоредбата на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

В нормативно определения 30-дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.

Няма неприети предложения по горецитирания Проект на Наредба за отмяна.

 

20 Ян 2020

Проектът  на Наредба за прием на ученици в първи клас в училищата на територията на община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 17.12.2019 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

Постъпило е становище с Вх. №94-00-218/16.01.2020 г. от Сашка Спиридонова може да видите тук и тук.

20 Ян 2020

         През м. декември 2019 г. в Община Кюстендил приключи изпълнението на проект  „Равни възможности”, Административен договор BG05М9ОР001-2.005-0032-С01 по процедура BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Продължителност на проекта:  09.05.2018 г. до 09.12.2019 г. (19 месеца)

Обща стойност на проекта: 391 100.00 лева

По проекта се създаде  иновативна социална услуга „Център за активно включване” /ЦАВ/, в който се предоставиха услуги за подобряване качеството на живот на хора от уязвимите групи. Мерките бяха  насочени към подобряване на достъпа до интегрирани услуги за мотивиране и насърчаване за участие на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейството, включително и подкрепа за намиране на работа на безработни, неактивни лица и хора с трайни увреждания в трудоспособна възраст с оглед преодоляване на социалната им изолация и пълноценното им интегриране в обществото.

Целевата група, която бе пряко положително повлияна от реализацията на дейностите, предвидени в проекта е:

-Хора с увреждания и техните семейства;

-Безработни и/или неактивни лица;

-Деца и възрастни в риск.

Създаденият ЦАВ осигури нови работни места в сектора на социалната икономика и допринесе за преодоляване на бедността на безработните лица на територията на общината, вкл. и безработни хора с увреждания.

В резултат от изпълнението на  проекта в Община Кюстендил се реализираха комплексни действия в посока предоставяне на възможности за:

- мотивационна и психологическа подкрепа за целевата група, според тяхната индивидуална потребност - консултиране, социална и психологическа подкрепа с цел подобряване на достъпа до пазара на труда;

- индивидуална подкрепа на уязвимите групи и на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейството;

- връщане на пазара на труда на хора с увреждания, безработни и неактивни лица, които полагат грижи за зависим член на семейството;

- улесняване достъпа до заетост на уязвими групи, включително и чрез предоставяне на иновативни социални услуги.

С предоставяните интегрирани услуги в „Център за активно включване” в Община Кюстендил се подобри качеството на живот на безработни, неактивни лица, хора с увреждания и техните семейства, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности.

10 Ян 2020

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план (ПП) и план на новообразуваните имоти (ПНИ)по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на ЗСПЗЗ за землището на с. Скриняно, община Кюстендил, област Кюстендил.

Плановете (ПП и ПНИ) са приети с протокол Рег. №РД-18-209/15.11.2019 г. на комисия, назначена със Заповед №РД-20-291/05.11.2019 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плановете е Областният управител на Кюстендилска област.

Плановете се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 3 от 10.01.2020 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни