Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU
IT1

IT1

10 Ян 2020

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план (ПП) и план на новообразуваните имоти (ПНИ)по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на ЗСПЗЗ за землището на с. Гърляно, община Кюстендил, област Кюстендил.

Плановете (ПП и ПНИ) са приети с протокол Рег. №РД-18-205/15.11.2019 г. на комисия, назначена със Заповед №РД-20-291/05.11.2019 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плановете е Областният управител на Кюстендилска област.

Плановете се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 3 от 10.01.2020 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

10 Ян 2020

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план (ПП) и план на новообразуваните имоти (ПНИ)по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на ЗСПЗЗ за землището на с. Дворище, община Кюстендил, област Кюстендил.

Плановете (ПП и ПНИ) са приети с протокол Рег. №РД-18-202/15.11.2019 г. на комисия, назначена със Заповед №РД-20-291/05.11.2019 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плановете е Областният управител на Кюстендилска област.

Плановете се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 3 от 10.01.2020 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

10 Ян 2020

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план (ПП) и план на новообразуваните имоти (ПНИ)по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на ЗСПЗЗ за землището на с. Берсин, община Кюстендил, област Кюстендил.

Плановете (ПП и ПНИ) са приети с протокол Рег. №РД-18-207/15.11.2019 г. на комисия, назначена със Заповед №РД-20-291/05.11.2019 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плановете е Областният управител на Кюстендилска област.

Плановете се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 3 от 10.01.2020 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

10 Ян 2020

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен план на новообразуваните имоти (ПНИ) по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби (ПЗР) на ЗСПЗЗ в изпълнение на решение №62/13.03.2019 г. на Административен съд-Кюстендил, което потвърждава решение 659/01.10.2018 г. на Кюстендилски районен съд по административно дело №1006/2018 г. за територии по §4 от ПЗР на ЗСПЗЗ в землището на с. Драговищица, община Кюстендил, област Кюстендил.

ПНИ е приет с протокол Рег. №РД-18-210/15.11.2019 г. на комисия, назначена със Заповед №РД-20-291/05.11.2019 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плана е Областният управител на Кюстендилска област.

Планът се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 3 от 10.01.2020 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плана и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

10 Ян 2020

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план (ПП) и план на новообразуваните имоти (ПНИ)по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на ЗСПЗЗ за землището на с. Долно Уйно, община Кюстендил, област Кюстендил.

Плановете (ПП и ПНИ) са приети с протокол Рег. №РД-18-203/15.11.2019 г. на комисия, назначена със Заповед №РД-20-291/05.11.2019 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плановете е Областният управител на Кюстендилска област.

Плановете се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 3 от 10.01.2020 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

09 Ян 2020

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

 

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 

Лицето ще се назначи на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

          Място и срок за подаване на документите:

 

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 09.01.2020 г. до 15.01.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-30

 

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.01.2020 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Повече информация може да видите тук

15 Ян 2020

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на заинтересуваните лица, че с Решение №57, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 27.12.2019 г., Протокол №4, Общинският съвет разрешава изработването на  проекти за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП) за елементите на техническата инфраструктура и проект за ПУП - план за застрояване (ПЗ, предвиждащ  определяне ограничителните линии за застрояване с устройствени показатели и характеристики, отговарящи на територии за рекреационни дейности от разновидност курорт (Ок), чл. 28, ал. 2 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ. Проектите са за поземлен имот (ПИ) с идентификатор 65047.15.528 по кадастралната карта и кадастралните регистри на с. Савойски, общ. Кюстендил. С решението е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 ЗУТ.

Искането за разрешение е направено със заявление вх. №УТ-19-1183/14.08.2019 г. от Елена Иванова Калфина.

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

09 Ян 2020

Община Кюстендил, на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията обявява на всички заинтересовани лица, че с Решение №58, прието на заседание на Общински съвет – Кюстендил проведено на 27.12.2019 г., Протокол №4, Общинския съвет, разрешава изработването на проект за частично изменение на Общия устройствен план (ОУПОК) за територията на община Кюстендил, който е одобрен с Решение №291/29.09.2016 г. от Протокол №13 на Общински съвет гр. Кюстендил.

Разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 65047.15.599 , местност ,,Влашки дол” от кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР) на село Савойски, Община Кюстендил и одобрява заданието за проектиране.

Възложител на проекта за (ОУПОК) и (ПУП-П3) e ,,РОЛПЛАСТ ГРУП“ АД с управител Светлин Николчев с адрес на управление гр. Костинброд , ,,ул. Император Константин Велики“ №19.

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал. 4 от ЗУТ.

19 Дек 2019

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че със Заповед №РД-00-1414/18.12.2019 г., Кмета на Община Кюстендил разрешава изработването на Проект за подробен устройствен план – план за регулация (ПУП-ПР) в обхвата на : УПИ V-726 и  УПИ VIII-727 в кв. 36 от плана на махала ,,Спротива“, с. Соволяно, община Кюстендил за изменение на вътрешно регулационната граница между УПИ V-726 и УПИ VIII-727 в кв. 36 от плана на с. Соволяно, общ. Кюстендил съгласно предложената скица предложение и одобрява заданието за проектиране.

Възложители за изработване на ПУП-ПР са Иван Стойчков и Надежда Крумова.

Настоящата заповед и преписката се намират в административната сграда на Община Кюстендил, пл.,,Велбъжд” № 1, ет. 1, ст. 19.

08 Ян 2020

ДО КРАСИМИР ГЕОРГИЕВ СТОЙМИРОВ

УЛ. ,,ТРИ КЛАДЕНЦИ” №12, ВХОД А, ЕТАЖ 1, АП. 3

ГР. КЮСТЕНДИЛ

АСЯ ЕМИЛОВА НИКОЛОВА

УЛ. ,,ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ” №43, ВХОД А, ЕТАЖ 4, АП. 9

ГР. СОФИЯ

 Уведомяваме Ви, че за незаконен строеж: ,,Приют за безстопанствени животни”, находящ се в поземлен имот (ПИ) 38474.9.177 и ПИ 38474.9.96 по кадастралната карта на с. Копиловци, община Кюстендил, местност ,,Бачище”., от Кмета на община Кюстендил е издадена Заповед №РД-00-1399/16.12.2019 г., на основание чл. 223, ал. 1, т. 8, чл. 225 а, ал. 1 от Закона за устройство на територията.

Със съдържанието на заповедта може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №16, всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч.

Настоящето съобщение е публикувано в интернет - страницата на община Кюстендил и удостоверява, че адресатите му са уведомени по реда на § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни