IT1
На 01.06.2020г. след 20:00 часа на територията на Община Кюстендил ще се извърши масова обработка срещу имагоцидни /възрастни форми/ на комари. от фирма „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.
При неблагоприятни метеорологични условия, планираната обработка ще бъде извършена на следващия работен ден /02.06.2020г./.
От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на карантинния период.
Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари, дървесни вредители и други ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.
Площите ще бъдат третирани с препарат Цитрол 10/4 УЛВ, карантинният срок е 24 часа. яндекс
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004 проект „Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”
за следните длъжности:
- Ръководител- 1 щ. бр.;
- Психолог - 1 щ. бр.;
- Социален работник – 1 щ. бр.;
- Медицинска сестра– 1 щ. бр.;
- Педагог – 1 щ. бр.;
- Помощник възпитател – 1 щ. бр.;
- Санитар – 2 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- Ръководител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4) Професионален опит – минимум 2 /две/ години;
5) Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6) способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за работа с деца на улицата”/ЦРДУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в общността;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
5/ Извършва анализ на дейността на ЦРДУ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЦРДУ;
12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра и на терен;
14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦРДУ;
16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ;
18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана при необходимост;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Социален работник – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление –Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера
6/ способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка с мултидисциплинарния екип от ЦРДУ;
4/Организира изготвянето на индивидуален план за услуги от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на ЦРДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центъра и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Извършва първичен медицински оглед на детето при влизане в услугата;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им при необходимост;
3/ Съдейства на родителите за избор на личен лекар на детето и/или осъществяване на консултации и прегледи;
4/ Поддържа тясна връзка с близките на децата като редовно ги информира за здравословното им състояние;
5/ Наблюдава и преценява здравословното състояние на детето и при нужда търси специализирана медицинска помощ;
6/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в центъра и поддръжката на медицинския шкаф;
7/ Проследява антропометричните данни на децата и извършването на имунизациите;
8/ Участва активно в здравно-възпитателната работа с родителите.
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
11 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Педагогически науки. Професионално направление – Педагогика и/или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява педагогическа подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения за усвояване и придобиване на знания по учебния материал от различни образователни дисциплини,
3/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
4/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;
5/ Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за учене на децата;
6/ Подкрепя децата и съдейства при изграждане на навици за системно полагане на учебен труд и правилно разпределение на часовете за учене и отдих;
7/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите предстоящите дейности и постигнатите резултати на техните деца;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ.
10/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Помощник възпитател – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Прилага педагогическите принципи, подходи и методически изисквания за организиране на работата в ЦРДУ, по указания на педагога;
2/ Оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;
3/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
4/ Стимулира децата за участие във форми на образование и занимания по интереси;
5/ Прилага възпитателни и образователни технологии за удовлетворяване потребностите и интересите на децата;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;
8/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Санитар – 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Поддържа хигиената в ЦРДУ и прилежащите площи;
2/ Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това незабавно на Ръководителя на ЦРДУ;
2/ Отговаря за хигиената на децата и оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;
3/ Отговаря за хигиенно-санитарно обезпечаване на възпитателно-образователни дейности с децата;
4/Оказва подкрепа и обслужване на децата;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
6/Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;може да видите тук
- Автобиография - по образец;може да видите тук
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 19.05.2020 г. до 27.05.2020 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 28.05.2020 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
С кандидатите отговарящи на изискванията по документи ще се проведе събеседване на 29.05.2020 г. по обявения график.
ВРЕМЕННО РАЗПИСАНИЕ ОТ 18.05.2020г.НА АВТОБУСИТЕ ОТ ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ТЕЛЕФОНИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ 078-55 01 41; 0882 900 77 може да видите тук
Във връзка с нормативните изисквания на чл.13 и чл.23 от Закона за регионалното развитие и в изпълнение на „Методически указания за разработване и прилагане на Общински планове за развитие (ОПР) и Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) за периода 2021-2027 г”, одобрени от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, Община Кюстендил набира предложения за изготвяне на Общински план за развитие за новия програмен период.
Съгласно Методическите указания на МРРБ, ОПР и ИПГВР за периода 2021-2027 г. следва да се разработват заедно в рамките на един документ, като ИПГВР трябва да бъде интегриран като неразделна част в ОПР на общините на градовете от 1-во, 2-ро и 3-то йерархично ниво съгласно Националната концепция за пространствено развитие (НКПР) 2013-2025.
Срок и място за представяне: до 17:00 часа на 22.05.2020г. в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1;
Критерии за възлагане: най-ниска цена.
Съдържание на предложенията:
- Кратко представяне;
- Срок за изпълнение - не повече от 80 (осемдесет календарни дни);
- Предложена цена – не повече от 30 000 лв. без включен ДДС (тридесет хиляди лева.
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА
Община Кюстендил възнамерява да възложи договор за Доставка на оборудване за екологичен образователен център в село Слокощица, община Кюстендил по проект CB007.2.32.192, финансиран по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. Тръжното досие е достъпно за преглед в Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, Кюстендил 2500 и е публикувано на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.
Крайният срок за подаване на оферти е 16:00 ч. местно време на 08.05.2020. Допълнителна информация и/или разяснения/въпроси е публикувана на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.
Анекси: Може да видите тук
Supply of equipment for an Environmental education centre in the village of Slokoshtitsa, Kyustendil Municipality
Municipality of Kyustendil intends to award a contract for Supply of equipment for an Environmental education centre in the village of Slokoshtiza, Kyustendil Municipality under CB007.2.32.192 project financed under the Interreg-IPA Cross-border Cooperation Bulgaria-Serbia 2014-2020 Programme, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. The tender dossier is available for inspection at Municipality of Kyustendil, 01 Velbuzhd Sq., Kyustendil, 2500 and is published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.
The deadline for submission of tender is 16:00 p.m. local time on 08.05.2020 /May 8, 2020/. Possible additional information or clarifications/questions shall be published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.
Annexes: you can see here
До 7 април 2020 г. 17:00 часа, ще се приемат заявления от производители, които ще могат да продават на Животинския пазар, разсад за зеленчуци и овощни дръвчета.
Заявлението трябва да съдържа трите имена, адрес и телефон за обратна връзка.
Подаването става чрез имейла: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или на официалната фейсбук страница на Община Кюстендил: https://www.facebook.com/municipality.kustendil/ . Те ще бъдат обработени. и ще бъде направен график според броя на желаещите.
- Вид на процедурата
Местна процедура за открит търг
- Номер за публикация и дата на обявлението за поръчка
CB006.2.21.143 /PP2 – 02 19.12.2019
- Номер и брой на обособените позиции
Не са предвидени обособени позиции.
- Номер надоговор и сума
Д-00-355
323 264, 55 BGN (excluding VAT)
- Дата на сключване на договора
31.03.2020
- Брой получени оферти
1 (one)
- Име, адрес и националност на спечелилия търга
“STROITELNA FIRMA – RILA” LTD
98 “Tsar Osvoboditel” str.,
Kyustendil, 2500
Bulgaria, BG
- Продължителност на договора
9 месеца
- Възложител
Municipality of Kyustendil
1 Velbuzhd Sq.,
Kyustendil, 2500
Bulgaria
- Правно основание
Регламент (ЕС) № 236/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за установяване на общи правила и процедури за прилагане на инструментите на Съюза за финансиране на външни действия
Регламент (ЕС) № 236/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за установяване на общи правила и процедури за прилагане на инструментите на Съюза за финансиране на външни действия
Европейски инструмент за съседство и партньорство (Регламент (ЕО) № 1638/2006 на ЕП и на Съвета - ОВ L 310/1 от 9.11.2006 г.)
Регламент (ЕС) № 231/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за създаване на Инструмент за предприсъединителна помощ (IPA II)
Регламент за изпълнение (ЕС) № 447/2014 на Комисията от май 2014 г. относно специфичните правила за прилагане на Регламент (ЕС) № 231/2014 на Европейския парламент и на Съвета за създаване на Инструмент за предприсъединителна помощ (IPA II)
Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. относно специфични разпоредби за подкрепата от Европейския фонд за регионално развитие за целта за европейско териториално сътрудничество;
Делегиран регламент (ЕС) № 481/2014 на Комисията от 4 март 2014 г. за допълване на Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на специфични правила за допустимост на разходите за програми за сътрудничество
Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общи разпоредби относно Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския Фонд за морско и рибарство и определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско и рибарство и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета
Регламент (ЕС, EURATOM) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета
Делегиран регламент (ЕС) № 1268/2012 на Комисията от 29 октомври 2012 г. относно правилата за прилагане на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза
Регламент (ЕС, EURATOM) 2015/1929 на Европейския парламент и на Съвета от 28 октомври 2015 г. за изменение на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза; Делегиран регламент (ЕС) 2015/2462 на Комисията от 30 октомври 2015 година за изменение на Делегиран регламент (ЕС) № 1268/2012 относно правилата за прилагане на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно правила, приложими за общия бюджет на Съюза
Интеррег-ИПА България - трансграничната програма на бившата югославска република Македония, приета на 5 август 2015 г. от Комисията с Решение № В (2015) 5653
Sidabriniai papuošalai ir kiti gaminiai www.silvera.lt