ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

На 01.06.2020г. след 20:00 часа на територията на Община Кюстендил ще се извърши масова обработка срещу имагоцидни /възрастни форми/ на комари. от фирма „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.                                                                                                                                                                                                                        

При неблагоприятни метеорологични условия, планираната обработка ще бъде извършена на следващия работен ден /02.06.2020г./.

От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на карантинния период.

Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  други ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.

Площите ще бъдат третирани с препарат Цитрол 10/4 УЛВ, карантинният срок е 24 часа. яндекс

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004 проектЦентър за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”

за следните длъжности:

  • Ръководител- 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Социален работник – 1 щ. бр.;
  • Медицинска сестра– 1 щ. бр.;
  • Педагог – 1 щ. бр.;
  • Помощник възпитател – 1 щ. бр.;
  • Санитар – 2 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие”;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

6)  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за работа с деца на улицата”/ЦРДУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в общността;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;

5/ Извършва анализ на дейността на ЦРДУ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЦРДУ;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра и на терен;

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦРДУ;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ;

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Психолог- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;

2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана при необходимост;

3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;

9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;

         10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.     

        11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление –Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера

6/  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;

2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;

         3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка с мултидисциплинарния екип от ЦРДУ;

4/Организира изготвянето на индивидуален план за услуги от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;

5/ Координира дейностите на персонала на ЦРДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центъра и екипа за организация и управление на проекта;

6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;

          9/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Медицинска сестра - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Извършва първичен медицински оглед на детето при влизане в услугата;

           2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им при необходимост;

3/ Съдейства на родителите за избор на личен лекар на детето и/или осъществяване на консултации и прегледи;

4/ Поддържа тясна връзка с близките на децата като редовно ги информира за здравословното им състояние;

5/  Наблюдава и преценява здравословното състояние на детето и при нужда търси специализирана медицинска помощ;

6/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в центъра и поддръжката на медицинския шкаф;

7/ Проследява антропометричните данни на децата и извършването на имунизациите;

8/ Участва активно в здравно-възпитателната работа с родителите.

 9/ Води необходимата документация и отчетност;

 10/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;

11 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

          12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Педагог – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Педагогически науки. Професионално направление – Педагогика и/или придобита педагогическа правоспособност;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи индивидуално и групово с потребители;

2/ Осъществява педагогическа подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения за усвояване и придобиване на знания по учебния материал от различни образователни дисциплини,

3/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график; 

4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;

5/  Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за учене на децата;

 6/ Подкрепя децата и съдейства при изграждане на навици за системно полагане на учебен труд и правилно разпределение на часовете за учене и отдих;

  7/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите предстоящите дейности и постигнатите резултати на техните деца;

  8/ Води необходимата документация и отчетност;

  9/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ.

 10/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Помощник възпитател – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Прилага педагогическите принципи, подходи и методически изисквания за организиране на работата в ЦРДУ, по указания на педагога;

2/ Оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;

3/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

4/ Стимулира децата за участие във форми на образование и занимания по интереси;

5/ Прилага възпитателни и образователни технологии за удовлетворяване потребностите и интересите на децата;

6/  Води необходимата документация и отчетност;

7/ Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;

8/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

 

  1. Санитар – 2 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено основно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Поддържа хигиената в ЦРДУ и прилежащите площи;

2/ Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това незабавно на Ръководителя на ЦРДУ;

2/ Отговаря за хигиената на децата и оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;

3/ Отговаря за хигиенно-санитарно обезпечаване на възпитателно-образователни дейности с децата;

4/Оказва подкрепа и обслужване на децата;

5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

6/Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ.

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;може да видите тук

-  Автобиография - по образец;може да видите тук

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

         Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 19.05.2020 г. до 27.05.2020 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

 

ВАЖНО:

         Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 28.05.2020 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

        С кандидатите отговарящи на изискванията по документи ще се проведе събеседване на 29.05.2020 г. по обявения график.

Споделете в социалните мрежи:

ВРЕМЕННО РАЗПИСАНИЕ  ОТ 18.05.2020г.НА АВТОБУСИТЕ ОТ ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ТЕЛЕФОНИ   ЗА ИНФОРМАЦИЯ 078-55 01 41;   0882 900 77  може да видите тук

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с нормативните изисквания на чл.13 и чл.23 от Закона за регионалното развитие и в изпълнение на „Методически указания за разработване и прилагане на Общински планове за развитие (ОПР) и Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) за периода 2021-2027 г”, одобрени от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, Община Кюстендил набира предложения за изготвяне на Общински план за развитие за новия програмен период.

Съгласно Методическите указания на МРРБ, ОПР и ИПГВР за периода 2021-2027 г. следва да се разработват заедно в рамките на един документ, като ИПГВР трябва да бъде интегриран като неразделна част в ОПР на общините на градовете от 1-во, 2-ро и 3-то йерархично ниво съгласно Националната концепция за пространствено развитие (НКПР) 2013-2025.

Срок и място за представяне: до 17:00 часа на 22.05.2020г. в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1;

Критерии за възлагане: най-ниска цена.

Съдържание на предложенията:

  1. Кратко представяне;
  2. Срок за изпълнение -  не повече от 80 (осемдесет календарни дни);
  3. Предложена цена – не повече от 30 000 лв. без включен ДДС (тридесет хиляди лева.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА

Община Кюстендил възнамерява да възложи договор за Доставка на оборудване за екологичен образователен център в село Слокощица, община Кюстендил по проект CB007.2.32.192, финансиран по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. Тръжното досие е достъпно за преглед в Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, Кюстендил 2500 и е публикувано на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/   and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Крайният срок за подаване на оферти е 16:00 ч. местно време на 08.05.2020. Допълнителна информация и/или разяснения/въпроси е публикувана на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Анекси: Може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Supply of equipment for an Environmental education centre in the village of Slokoshtitsa, Kyustendil Municipality

Municipality of Kyustendil intends to award a contract for Supply of equipment for an Environmental education centre in the village of Slokoshtiza, Kyustendil Municipality under CB007.2.32.192 project financed under the Interreg-IPA Cross-border Cooperation Bulgaria-Serbia 2014-2020 Programme, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. The tender dossier is available for inspection at Municipality of Kyustendil, 01 Velbuzhd Sq., Kyustendil, 2500 and is published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

The deadline for submission of tender is 16:00 p.m. local time on 08.05.2020 /May 8, 2020/. Possible additional information or clarifications/questions shall be published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Annexes: you can see here

Споделете в социалните мрежи:

До 7 април 2020 г. 17:00 часа, ще се приемат заявления от производители, които ще могат да продават на Животинския пазар, разсад за зеленчуци и овощни дръвчета.

Заявлението трябва да съдържа трите имена, адрес и телефон за обратна връзка.

Подаването става чрез имейла: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или на официалната фейсбук страница на Община Кюстендил:  https://www.facebook.com/municipality.kustendil/ . Те ще бъдат обработени. и ще бъде направен график според броя на желаещите.

Споделете в социалните мрежи:

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

  1. Вид на процедурата

Местна процедура за открит търг

  1. Номер за публикация и дата на обявлението за поръчка

       CB006.2.21.143 /PP2 – 02     19.12.2019

  1. Номер и брой на обособените позиции

Не са предвидени обособени позиции.

  1. Номер надоговор и сума

   Д-00-355

   323 264, 55 BGN (excluding VAT)

  1. Дата на сключване на договора

    31.03.2020

  1. Брой получени оферти

  1 (one)

  1. Име, адрес и националност на спечелилия търга

“STROITELNA FIRMA – RILA” LTD

98 “Tsar Osvoboditel” str.,

Kyustendil, 2500

Bulgaria, BG

 

  1. Продължителност на договора

9 месеца

  1. Възложител

       Municipality of Kyustendil

1 Velbuzhd Sq.,

Kyustendil, 2500

Bulgaria

 

  1. Правно основание

Регламент (ЕС) № 236/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за установяване на общи правила и процедури за прилагане на инструментите на Съюза за финансиране на външни действия

Регламент (ЕС) № 236/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за установяване на общи правила и процедури за прилагане на инструментите на Съюза за финансиране на външни действия

Европейски инструмент за съседство и партньорство (Регламент (ЕО) № 1638/2006 на ЕП и на Съвета - ОВ L 310/1 от 9.11.2006 г.)

Регламент (ЕС) № 231/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за създаване на Инструмент за предприсъединителна помощ (IPA II)

Регламент за изпълнение (ЕС) № 447/2014 на Комисията от май 2014 г. относно специфичните правила за прилагане на Регламент (ЕС) № 231/2014 на Европейския парламент и на Съвета за създаване на Инструмент за предприсъединителна помощ (IPA II)

Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. относно специфични разпоредби за подкрепата от Европейския фонд за регионално развитие за целта за европейско териториално сътрудничество;

Делегиран регламент (ЕС) № 481/2014 на Комисията от 4 март 2014 г. за допълване на Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на специфични правила за допустимост на разходите за програми за сътрудничество

Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общи разпоредби относно Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския Фонд за морско и рибарство и определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско и рибарство и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета

Регламент (ЕС, EURATOM) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета

Делегиран регламент (ЕС) № 1268/2012 на Комисията от 29 октомври 2012 г. относно правилата за прилагане на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза

Регламент (ЕС, EURATOM) 2015/1929 на Европейския парламент и на Съвета от 28 октомври 2015 г. за изменение на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза; Делегиран регламент (ЕС) 2015/2462 на Комисията от 30 октомври 2015 година за изменение на Делегиран регламент (ЕС) № 1268/2012 относно правилата за прилагане на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно правила, приложими за общия бюджет на Съюза

Интеррег-ИПА България - трансграничната програма на бившата югославска република Македония, приета на 5 август 2015 г. от Комисията с Решение № В (2015) 5653

Sidabriniai papuošalai ir kiti gaminiai www.silvera.lt

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт