ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Двама са победителите, спечелили тазгодишната наградата за най-едра ябълка на „Празника на плодородието 2020“. Първо място по обем спечели  НЧ „Съгласие 2007“, с. Жабокрът – 119,8 мм, а най-тежка ябълка -  НЧ „Просвета 1920“ – 638 грама.

Носителите на наградата Златен печат за най-активно участие в миналогодишните празници, организирани от община Кюстендил са: първо място за НЧ „Славчо Темкин 1911“, с. Драговищица, второ място - НЧ „Отец Паисий 1928“, с. Багренци и НЧ „ Спасовица 2008“, с. Николичевци, трето място - НЧ “Просвета 1920:, с. Граница. Те получиха плакет и парична награда от Община Кюстендил, връчени от кмета – Петър Паунов.

Бяха раздадени и грамоти за участие на всички читалища, които показаха красиво украсените с плодове и зеленчуци щансове.

Официални гости на днешния празник бяха Петър Паунов - кмет на Община Кюстендил господин, Виктор Янев - областен управител на Кюстендил, Михаела Крумова - председател  на Общински съвет – Кюстендил, проф. д-р инж. Мартин Банов - председател на Селскостопанската академия – София и Илияна Кришкова - директор на Института по земеделие – Кюстендил.

Празникът на плодородието бе открит в Кюстендил с представяне на 10 сорта ябълки от най-адаптивните  към стресови ситуации, отглеждани от Института по земеделие. На техния щанд можеше да се видят 100 сорта ябълки. През тази година стълбата е част от визията на празника, защото е високосна година.

Част от празничната програма бе и кулинарната демонстрация на Дешка Кротева, която презентира характерните за с. Горно Драглище „тиганици“, по нашему – мекици. Също така разкри тайните на приготвянето на Пърженица със зелени домати пред всички кюстендилци и гости на празника, разказвайки тънкостите в готвенето по атрактивен начин. BetAndreas'ta sanal para için oynamak, turnuvalara katılırsanız daha ilginç olacaktır. Oyuncular sanal nakit ödüller kazanabilir ve bunları demo oyunlarında kullanabilirler. Para için slot makineleri uygulama aracılığıyla mevcut değildir. Betandreas Türkiye Kolaylık sağlamak için, tüm yuvalar çeşitli kategorilere ayrılmıştır: popüler, yeni, yuvalar, masa üstü, piyangolar. Slot makinesinin adına göre arama yapılabilir.

 

     

Споделете в социалните мрежи:

ПРОЕКТ НАРЕДБА ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НАРЕДБА ЗА РЕДА И УСЛОВИЯТА ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ И МОНУМЕНТАЛНО-ДЕКОРАТИВНИ ЕЛЕМЕНТИ НА ГРАДСКОТО ОБЗАВЕЖДАНЕ И ЗА РЕКЛАМНАТА ДЕЙНОСТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

(Приета с Решение № 767/31.07.2014 г. на ОбС - Кюстендил, изм. с Решение № 226/11.11.2016 г. по адм. д. №241/2016 г., в сила от 29.11.2016 г. на КАС;изм. и доп. с Решение № 1096/31.07.2019 г. на ОбС - Кюстендил)

 

  • 1. В чл. 6, ал. 4 текста се заменя с:

(4) (нов. с р. № 1096/31.07.2019 г. на ОбС - Кюстендил) Преместваемите обекти могат да бъдат самостоятелни или спомагателни. Спомагателните, разположени в допълнителната открита търговска площ по чл. 56, ал. 11 от ЗУТ /открити щандове, апарати, грилове, хладилни витрини, маси за консумация, подиуми, щендери, слънцезащитни съоръжения и др. подобни/, се поставят въз основа на схема, одобрена от Главния архитект на Община Кюстендил към съществуващи търговски обекти и категоризирани заведения за хранене, в близост до тях, за обслужване на дейността им, по начин по който не се възпрепятства дейността на други търговски обекти или достъпа до тях.

 

  • 2. В чл. 14, ал. 1 се добавя нова точка 5:
  1. Удостоверение за категоризация за обекти по чл. 6, ал. 2, т. 10.

 

  • 3. В чл. 14, ал. 5 изречение последно, текста се заменя със:

За маси за сервиране на открито към заведения за обществено хранене се издава разрешение за поставяне на основание одобрена схема за поставяне и валидна категоризация, без да се изисква одобряване на документация.

 

ПРЕХОДНИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

 

  • 1. Наредбата влиза в сила от …....2020 година.

 

МОТИВИ

КЪМ НАРЕДБА ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НАРЕДБА ЗА РЕДА И УСЛОВИЯТА ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ И МОНУМЕНТАЛНО-ДЕКОРАТИВНИ ЕЛЕМЕНТИ НА ГРАДСКОТО ОБЗАВЕЖДАНЕ И ЗА РЕКЛАМНАТА ДЕЙНОСТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

(Приета с Решение № 767/31.07.2014 г. на ОбС - Кюстендил, изм. с Решение № 226/11.11.2016 г. по адм. д. №241/2016 г., в сила от 29.11.2016 г. на КАС;изм. и доп. с Решение № 1096/31.07.2019 г. на ОбС - Кюстендил)

 

В хода на прилагане на Наредбата за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил, се установяват непълноти и пропуски, които препятстват правилното прилагане на по-високо стоящия нормативен акт Закон за устройство на територията, а така също и на нормативната уредба, касаеща изискванията за заведенията за обществено хранене. Предложените промени в наредбата ще доведат до яснота и недвусмислие при прилагането ѝ.

За прилагането на Наредбата не са необходими финансови и други ресурси.

Предлаганият Проект на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил е разработен на основание чл. 21, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и е в съответствие с Европейското законодателство, предвид съответствието на основния нормативен акт (ЗМСМА) с него.

Заинтересованите лица имат право в 30  дневен срок да депозират в деловодството на Община Кюстендил предложения и становища по Проекта на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

 СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ
ЗА ПЕРСОНАЛ В „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”

По  проект  „Център за работа с деца на улицата”, Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА РАБОТНИК-ПОДДРЪЖКА:

№    ИМЕ НА КАНДИДАТА
    ТОЧКИ
1.        Борислав Христов Иванов    10
2.        Валентин Костадинов Михалков    9



Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

           В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
                                                                                         
                                     

Споделете в социалните мрежи:

СПИСЪК НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ И ГРАФИК
          
             По  проект  „Център за работа с деца на улицата”, Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
                                      
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ    

№    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
    ДЛЪЖНОСТ     МОТИВИ
1.        Борислав Христов Иванов    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
2.        Валентин Костадинов Михалков    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията


ІІ. ГРАФИК ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ

№    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
    ДАТА /ЧАС
1.        Борислав Христов Иванов    24.09.2020 г. – 10.00 ч.
2.        Валентин Костадинов Михалков    24.09.2020 г. – 10.15 ч.



СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

КАБИНЕТ 45
          


          

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.114, ал.3 от Закона за физическото възпитание и спорта (ЗФВС) публикуваме Заявление № 62-00-6 от 14.08.2020 г. за учредяване право на строеж на Български футболен съюз по чл.114, ал.1, т.2 може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Днес в митрополитския храм „Успение Богородично“ пред частиците от Животворящия Кръст Господен бе отслужен молебен за благословение на ученици, учители, родители и всички трудещи се в образователната система за началото на новата учебна година 2020/2021 г. от свещениците на Кюстендилска духовна околия заедно с Негово Високопреподобие Архимандрит Януарий, архиерейски наместник на Годечката духовна околия на Софийската епархия и игумен на Искрецкия манастир „Успение Богородично“. 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни и дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.

Обработката ще се състои след 22:00 часа на 31.08.2020 г., с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения.

Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75 пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Площите ще бъдат третирани с препарат АЛФАЦИП 60СК, като карантинния срок е 24 часа.

Тревни площи:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ в кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“ и р-т „Езерата“
  4. Тревна площ при Общински театър Кюстендил
  5. Тревна площ при централна градска част, община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, парк „Галерия“, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня и почивна станция на ЛПВЦ
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом        
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ в кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства

III.     Лесопарк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029-0004 по проект “Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представя следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”

за следните длъжности:

  • Логопед - 1 щ. бр.;
  • Работник поддръжка - 1 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Логопед – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
  • Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за работа с деца на улицата”.
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
  • Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
  • Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за работа с деца на улицата”;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Работник поддръжка – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;

- лоялност към работодателя си, способност за вземане на решения, произтичащи от дейността му.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в „Център за работа с деца на улицата”;
  • Събира и изнася отпадъци на определените за целта места;
  • Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжката;
  • Следи за изправността на отчитащите прибори и уреди;
  • Разпознава, разчита и използва електротехническата документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.;
  • Поддържа складове, мазета и дворни площи;
  • При необходимост извършва контрол на влизане и излизане на посетителите на Центъра;
  • Изпълнява и други възложени задачи от управителя на ЦРДУ.

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

-  Мотивационно писмо;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 28.08.2020 г. до 04.09.2020 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 08.09.2020г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет  224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изготвянето на  последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г.  и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на структурите на гражданското общество да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 10:00 до 12:00 часа,  в  залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.

Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.

Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт