ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Справка по чл.26, ал.5 от Закона за нормативните актове за постъпили предложения  и  становища по проект на Наредба за отглеждане на селскостопански животни и птици на територията на Община Кюстендил

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за отглеждане на селскостопански животни и птици на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на  12.03.2021 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4  от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за отглеждане на селскостопански животни и птици на територията на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

 Кюстендил отбеляза 33 години от трагичната загуба на великия алпинист Людмил Янков.

Той губи живота си в подножието на връх Камилата, рамо до рамо с алпиниста Стоян Наков .

С минута мълчание кюстендилски общественици, граждани, роднини и приятели почетоха паметта на кюстендилските алпинисти.

Венци и цветя бяха поднесени на паметника на улица "Людмил Янков" от областният управител Виктор Янев, кметът Петър Паунов, зам.-кметът Светослав Василев, зам.-председателят на Общински съвет – Кюстендил Чавдар Ненов, политически партии, граждани,  граждански сдружения и организации, роднини и приятели.

Алпинистът Людмил Янков е още помнен и обичан в Кюстендил, където е живял и работил. Обявен е за почетен гражданин на града, улица и писта в планината „Осогово“ носят неговото име, а близо до дома му е издигнат паметник. В града има и Музей на алпинизма, където можем да видим раницата, с която е бил на Еверест.

Янков показва, че не знае какво значи предел на човешките възможности, когато изминава 1330 метра, при – 40 градуса по най- трудния маршрут, известен като Жестокия път към Еверест, но за жалост не стига навреме до другаря си Христо Проданов, който остава завинаги на Еверест и в историята на алпинизма.

За Людмил Янков можем да кажем и друго: че е най-добрият алпинист сред поетите и най-добрият поет сред алпинистите. През 2017 г. излиза книгата „Върхове и хора“, която събира всичко написано от него. Съдбоносно или не ден преди фаталния си край, той пише: „Дълго летях… Всеки скален праг отнемаше част от живота ми. Скалният праг разкъсваше живата тъкан… Не ме беше страх… Болеше ме само…Болеше ме много. Скалните прагове късаха от мене децата ми… Виждах очите им, спомнях си трескаво допир на потни ръце на деца… Нямаше време… Стремглаво летеше срещу мене Снегът“.

Споделете в социалните мрежи:

     От днес 13.04.2021 г. Община Кюстендил започва записване на лица с постоянен адрес в гр. Кюстендил, желаещи да добиват строителна дървесина и дърва за огрев за собствени нужди без право на продажба от общинските и държавните гори съгласно чл.111, ал.5 и 6 от Закона за горите, за отоплителен сезон 2021/2022 год. до 10.05.2021 год.

     Максималното количество дърва за огрев е до 10 пространствени кубически метра иглолистни или широколистни.

     Във връзка с въведеното извънредно положение и в интерес на гражданите, записването ще се извършва дистанционно.

      Гражданите могат да звънят всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа на телефон номер 0882 885 128 или да изпращат своите заявки на имейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Споделете в социалните мрежи:

            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

  • Медицински специалист – 2 щ. бр.

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 2 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

 

            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

 

 

- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.

На наетите лица ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

 

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 12.04.2021 г. до 16.04.2021 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

    Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

 

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

 

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 19.04.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ПО

проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:


І. КАНДИДАТИ ЗА  РЪКОВОДИТЕЛ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „РЪКОВОДИТЕЛ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

№     КАНДИДАТИ    Точки
   1.    Добриела Славчова Моравска    18 т.
 2.    Людмила Георгиева Александрова    15 т.
 3.    Константина Цекова Цекова    14 т.
4.    Анна Брайкова Ангелова    12 т.


ІІ.  КАНДИДАТИ ЗА  ПСИХОЛОГ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ПСИХОЛОГ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

№     КАНДИДАТИ    Точки
1.    Боянка Бисерова Георгиева    16 т.
2.    Венко Методиев Иванов    15 т.


ІІІ.  КАНДИДАТИ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИТЕ ПЕТ КАНДИДАТА.

№     КАНДИДАТИ    Точки
1.    Албена Руменова Гавраилова    16 т.
2.    Венета Димитрова Атанасова    15 т.
3.    Елина Стоицова Йорданова    14 т.
4.    Лилия Стоицова Йорданова    13 т.
5.    Даяна Бисерова Василева    12 т.
6.    Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова    11 т.
7.    Павлина Василева Петрова    10 т.
8.     Лиляна Димитрова Павлова     10 т.


IV. КАНДИДАТИ ЗА КИНЕЗИТЕРАПЕВТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „КИНЕЗИТЕРАПЕВТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

№     КАНДИДАТИ    Точки
1.    Йордан Бойчов Димитров    17 т.
2.    Милена Николаева Кирилова    14 т.


V. КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИТЕ ШЕСТ КАНДИДАТА.

№     КАНДИДАТИ    ТОЧКИ
1.        Валя Петкова Чомакова    18 т.
2.        Нели Красимирова Георгиева    16 т.
3.        Ива Мирославова Иванова    15 т.
4.        Катя Емилова Ангелова    14 т.
5.        Искра Стойнева Григорова    14 т.
6.        Ивона Емилова Добринова    13 т.
7.        Василка Стоянова Десподова    11 т.
8.        Екатерина Павлова Василева    11 т.
9.        Елена Симеонова Андонова    10 т.
10.        Албена Йорданова Стоименова    10т.
11.        Верка Методиева Кръстанова    10т.
12.        Ирена Стоянчова Бонева    10т.
13.        Мариана Василева Миронова    10т.
14.        Мария Иванова Петрова    10т.
15.        Румяна Стоилова Тренева    10т.
16.        Светлана Богданова Савова    10т.
17.        Валентин Викторов Стоянов    10т.
18.        Димитър Кирилов Куков    10 т.






IV. КАНДИДАТИ С ОТКАЗ ОТ ПРОДЪЛЖАВАЩО УЧАСТИЕ В КЛАСИРАНЕ ЗА ДЛЪЖНОСТТА, ЗА КОЯТО КАНДИДАТСТВАТ:

№     КАНДИДАТИ    МОТИВИ
1.    Оля Димитрова Николова    Подадено заявление за отказ от продължаващо участие в класирането за длъжността, за която кандидатстват.

2.    Люба Кирилова Георгиева    Подадено заявление за отказ от продължаващо участие в класирането за длъжността, за която кандидатстват.

3.    Снежанка Борисова Зарева    Подадено заявление за отказ от продължаващо участие в класирането за длъжността, за която кандидатстват.

4.    Диана Димитрова Димитрова    Подадено заявление за отказ от продължаващо участие в класирането за длъжността, за която кандидатстват.



V. НЕЯВИЛИ СЕ КАНДИДАТИ:  

№     КАНДИДАТИ
1.    Диана Димитрова Веселинова
2.    Марина Ивановна Васева
3.    Зоя Димитрова Милева
4.    Людмила Асенова Младенова
5.    Юлиян Янчев Костадинов


В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На 13.04.2021 г., след 21:00 часа на територията на Община Кюстендил ще се извършат пролетни дезакаризационни мероприятия на тревни площи срещу популацията на кърлежи от фирма „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.

При неблагоприятни метеорологични условия, планираната обработка ще бъде извършена на следващия работен ден.

Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  други ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.

Площите ще бъдат третирани с препарат Бандит 10ЕВ, карантинният срок е 24 часа.

Обработваните тревни площи ще бъдат както следва:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“
  4. Тревна площ при Драматичен театър „Крум Кюлявков“
  5. Тревна площ при централна градска част, сградата на Община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, Художествената галерия, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня, Дервиш баня и почивна станция на ЛПВЦ-БДЖ.
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом                
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ ИЗТОК

КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства              

III.    Парк „ХИСАРЛЪКА – тревни площи

Споделете в социалните мрежи:

Кметът на Община Кюстендил прие днес американския посланик Н. Пр. Херо Мустафа, в рамките на посещението на дипломата в гр. Кюстендил.

Нейно Превъзходителство изрази очарованието си от творбите на Владимир Димитров – Майстора, на които се наслади при посещението си в Художествената галерия.

По време на срещата, посланик Мустафа се запозна с историята на региона и бяха обсъдени бъдещи съвместни инициативи в областта на културния обмен, образованието и социалните дейности.

От своя страна г-н Паунов подари на американския посланик емблематичната книга на кюстендилския историк Румен Манов  - „Приказка за Кюстендил“.

Споделете в социалните мрежи:

Петър Паунов упражни правото си на вот и призова съгражданите си да гласуват за Кюстендил и тези, които го обичат. За свободна България – държавата на успелите хора и уютен дом за всеки един, където децата ни да живеят и работят.

 „Това са нашите усилия, затова са и екипите, които работят за Кюстендил. Както виждате, гласуването е безопасно – днес лично ще следя навсякъде – как протича изборния процес, спазва ли се дистанция. Колегите от полицията са на място и на разположение постоянно, както общинска охрана и органите на РЗИ. Нека всеки от нас да даде гласа си за Кюстендил и за България”, допълни той.

Споделете в социалните мрежи:

График за провеждане на събеседване с кандидати по проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020,

може да изтеглите от тук

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт