ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следната длъжност:
•    Социален медиатор – 1 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

1. Социален медиатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява приема на потребители в Центъра;
2/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;
4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;
5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;
6/ Организира изготвянето на оценка на потребностите и индивидуалните планове на потребителите;

7/ Отговаря за изпълнетието на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;
10/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;
11/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;
12/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
13/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-     Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

         Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец;
Автобиография - по образец;
-  Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;


- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 13.09.2021 г. до 15.09.2021 г. включително.
      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
    Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.09.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Патронажна грижа - методика

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.127 ал.1 от Закона за устройство на територията       УВЕДОМЯВАМ всички заинтересувани физически и юридически лица, че е организирано обществено обсъждане на проект за „Частично изменение на действащия Общ устройствен план на Община Кюстендил  и Подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) за промяна предназначението на земеделски имот с идентификатор № 44183.51.95  в м.“ПЛАДНИЩЕ“ с. Лозно, общ. Кюстендил, с цел реализиране на индивидуално жилищно строителство.

      Обсъждането ще се проведе на 13.09.2021г. от 10.00 часа в кметството на с. Лозно, Община Кюстендил.

       Проектите се намират в кметството и са на разположение на заинтересованите страни.

                               Възложител на проекта :  Петър и Лиляна Матуски

Споделете в социалните мрежи:

проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:


І.  КАНДИДАТ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИЯ КАНДИДАТ.

№      КАНДИДАТИ                                       Точки


1.      Павлина Василева Петрова                      16 т.




В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

    Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

ДАТА                         КАНДИДАТ                               ЧАС


09.09.2021г.               Павлина Василева Петрова         10:00ч.



СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

    Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

ДАТА                         КАНДИДАТ                               ЧАС


09.09.2021г.               Павлина Василева Петрова    10:00ч.


 
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

На 01.09.2021 г. Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни мероприятия, срещу бълхи и кърлежи, на територията на град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена след 21:30 часа от фирма „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.
При неблагоприятни метеорологични условия, планираното пръскане може да бъде изместено за друг благоприятен ден.
Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  други ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.
Площите ще бъдат третирани с препарат Бандит 10ЕВ, карантинният срок е 24 часа.
Обработваните тревни площи ще бъдат както следва:
I.    ГРАДСКА ЧАСТ
1.    Тревна площ  кв. „Запад“     
2.    Тревна площ „Гаров площад“
3.    Тревна площ при Драматичен театър „Крум Кюлявков“
4.    Тревна площ при централна градска част, сградата на Община Кюстендил и магазин „Билла“                 
5.    Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“                                  
6.    Тревни площи при Курортна поликлиника, Художествената галерия, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“                                                                                      
7.    Тревни площи при Чифте баня, Дервиш баня и почивна станция на ЛПВЦ-БДЖ.
8.    Тревни площи при лятно кино, Ловен дом                    
9.    Тревни площи при ул. „Георги Тертер“                          
10.    Тревна площ кв. „Младост“ и кв. „Колуша“                                                                       
11.    Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“                                                                                
12.    Тревни площи около Животинския пазар                        
II.    КВАРТАЛ ИЗТОК
КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства               
III.    Парк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи

Споделете в социалните мрежи:

На 20.08.2021 г. в местност "Гладни рид", землището на с. Радловци се проведе официална церемония „Първа копка“ по проект № BG16M1OP002-2.002-0002 „Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“, финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинарана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“.

            На събитието присъстваха инж. Александър Пандурски – областен управител на Област Кюстендил, г-н Радко Петрунов – кмет на Община Трекляно, г-н Йордан Глогов – зам.-кмет на Община Невестино, г-жа Цветанка Кьосева – кмет на с. Радлевци, инж. Валентин Смоков – директор на общинско предприятие „Чистота“ – Кюстендил, инж. Росица Плачкова – ръководител на проекта и зам.-кмет „Инвестиционна политика“ към Община Кюстендил, членове на екипа за управление на проекта, служители на Община Кюстендил, гости и медии. За благополучието на строителните дейности духовни лица осветиха обекта. Начало на строителните работи дадоха инж. Александър Пандурски и г-н Тодор Дисонев – представител на ДЗЗД „Еврорециклиране“- Кюстендил.

     Бенефициент по проекта е Община Кюстендил и партньори – Община Невестино и Община Трекляно. Проектът е с общата стойност 9 748 590,60 лв., от които: 5 955 969,72 лв. от Европейския фонд за регионално развитие; 1 051 053,48 лв. национално съфинансиране от държавния бюджет на Република България; 826 492,22 лв. собствен принос на Бенефициента и 1 915 138,18 лв. недопустими разходи. Продължителността е от 10.04.2019 г. до 27.10.2022г.

     Основната цел на проекта е намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, генерирани в общините Кюстендил, Невестино и Трекляно.

Споделете в социалните мрежи:

   Планинско изкачване „Осогово“ е VI – ти кръг от шампионата на България и ще се проведе на трасето със старт с. Богослов, а финал в к.м. Студен кладенец/ гр. Кюстендил. За поредна година организатор е благоевградският автомобилен спортен клуб ДИАМО, Автомобилна федерация на България със съдействието на Община Кюстендил и партньори.  За времето от 08:30 часа до 13:30 часа на 28.08.2021 г. на площад „Велбъжд“ ще има преглед, представяне на автомобилите, пилотите и откриване.  Стартът е в село Богослов на 29.08.2021 г. от 11:00 ч.

Програмата на състезанието можете да видите тук:

every woman works sexy jobs for women.

Споделете в социалните мрежи:

  1. Поземлен имот с идентификатор 41112.504.588 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 159.00 /сто петдесет и девет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.2136; 41112.504.586, съгласно скица № 15-460705-28.04.2021 г., издадена от - начална тръжна цена 19950 лева, без ДДС.

Търга да се проведе на  25.08.2021 год. от  14,00 часа, в Заседателната зала на втори етаж в сградата  на общинска администрация гр. Кюстендил.

             При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 01.09.2021 год., при същите условия.   

Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 23.08.2021 год., включително и до 30.08.2021 год. включително – за повторния търг.

Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 23.08.2021 год., включително и до 30.08.2021 год. включително – за повторния търг.

 

Споделете в социалните мрежи:

  1. Поземлен имот с идентификатор 78608.3.137 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Цървендол, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-491/16.02.2018 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, с площ 515.00 /петстотин и петнадесет/ кв. метра.Трайно предназначение на територията: Земеделска. Начин на трайно ползване: За друг вид застрояване. Категория на земята: 0 /нула/. Предишен идентификатор: няма. Номер по предходен план: 000087; Ведно със сградата, която попада в имота:

Сграда с идентификатор 78608.3.137.1 със застроена площ 66.00 кв. метра; брой етажи: 1 /един/; Предназначение: Друг вид сграда за обитаване, при граници и съседи на имота:Поземлени имоти с идентификатори 78608.3.120; 78608.3.6; 78608.3.7; 78608.3.154, съгласно скица на поземлен имот № 15-268594-15.03.2021 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес на поземления имот: с.Цървендол, общ.Кюстендил. имотът е актуван с АОС № 6018/05.04.2021 год.- начална тръжна цена 2600 лева, без ДДС.

  1. Поземлен имот с идентификатор 52400.2.134 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Николичевци, общ. Кюстендил, местност Рапевица, одобрени със Заповед № РД-18-509/20.02.2018 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, с площ 3592.00 /три хиляди петстотин деветдесет и два/ кв. метра, трайно предназначение на територията: Земеделска, начин на трайно ползване: Ливада. Категория земя: 5 /пета/. Предишен идентификатор: няма. Номер по предходен план: 000069, при граници и съседи: съгласно скица № 15-311752-24.03.2021 г., издадена от АГКК - гр. София.  Имотът е актуван с АОС № 6019/05.04.2021 год. - начална тръжна цена 4200 лева,  без ДДС.           

       Търга ще се проведе на 25.08.2021 год. от 9,00 часа, в Заседателната зала на втори етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.

             При неявяване на кандидати за участие, ще се проведе повторен търг на 01.09.2021 год., при същите условия.   

 Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 23.08.2021 год., включително и до 30.08.2021 год. включително – за повторния търг.

Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 23.08.2021 год., включително и до 30.08.2021 год. включително – за повторния търг.

             

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт