ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

За 22-ви път Oбщина Кюстендил, съвместно с „Дарик радио“, организират анкетата за избор на „Спортист на Кюстендил 2021“, както и за най-добър състезател от всеки спортен клуб и най-добър отбор.

През 2021 година Даяна Димитрова печели 27 медала от държавни и международни турнири. Треньори на Даяна Димитрова са Валя Машова и Елена Близнакова.

На второ място в престижната класация е Тодор Настев  от СК „Дарис „Кюстендил”.

Третият също е състезател по карате-  Юлиян Захариев от спортен клуб „Чикара- ли”.

Титлата отбор на годината грабна  Ансамбъл Девойки старша възраст- Клуб по художествена гимнастика „Велбъжд”. Та са държавни шампионки за 2021г. в най-високата категория в художествената гимнастика – категория Елит, в конкуренцията на 21 отбора от страната.

Отличените спортисти получиха плакети  и парични награди и от кмета на община Кюстендил Петър Паунов на официална церемония в новоремонтираната зала по баскетбол на стадион Осогово. Те бяха наградени за спортните си постижения и от рекламодатели и дългогодишни партньори на Дарик радио.

На церемонията златната медалистка от Олимпийските игри в Токио - Ерика Зафирова и нейната треньорка Валя Машова получиха плакета  „Почетен гражданин на Кюстендил”  от кмета Петър Паунов.

„Искам да благодаря за усилията и труда, които положихте през тези две тежки години, което се равнява на героизма на лекарите, които се грижиха за нас през тези две години. Създавахте емоция, която ни крепеше, че този свят ще заживее отново по един нормален начин.Резултатите ви за достойни за гордост. Приемете искрените ми благодарности и уверението, че каквото е по силите ни ще продължим да извършваме и подкрепяме вашата дейност и да създаваме колкото е възможно по- добри условия. Надяваме се следващата стъпка да бъде с обновяване на пистата, която от дълги години е в тежко състояние. Разбира се голямата ни цел е многофункционална зала за Кюстендил и за всички вас“, заяви по време на награждаването на Спортист на Кюстендил кметът на Кюстендил Петър Паунов.

Зам.-кметът Светослав Василиев и областният управител инж. Александър Пандурски  връчиха наградите на най-добите спортисти според номинациите на клубовете.

  

 

 

Споделете в социалните мрежи:

 Община Кюстендил уведомява своите съграждани, че във връзка с годишното приключване на финансовата 2021 г. касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 12:00 часа на 31.12.2021 г. (петък).

След посочения час ще може да платите задълженията си в офисите на EasyPay и FastPay, в зависимост от тяхното работно време.

Платформата за интернет плащания на www.kustendil.bg ще бъде активна до 24:00 ч. на 30.12.2021 г.

 На 31.12.2021г. ПОС-терминалните устройства в дирекцията няма да работят.

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

Община Кюстендил Ви напомня, че на 31.12.2021 год. изтича срокът за подаване на декларация за освобождаване от такса за сметосъбиране и сметоизвозване на физически и юридически лица за имоти, които няма да се използват през 2022 г., както и на декларация за определяне на таксата за битови отпадъци според количеството битови отпадъци и честотата на сметоизвозване за нежилищни имоти на юридически лица за следващата 2022 год.

Декларациите може да подадете електронно чрез електронните услуги на сайта на Община Кюстендил – kustendil.bg, чрез Системата за сигурно електронно връчване, на един от следните имейл адреси – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Електронно подадените декларации следва да бъдат подписани с електронен подпис от всички  данъчно задължени лица, посочени в декларацията.

Остава възможността декларациите да бъдат подадени по пощата на адрес: гр. Кюстендил пл. „Велбъжд“ № 1 или на място в дирекция „Местни приходи“.

         Образци на декларациите може да намерите на сайта на общината – www.kustendil.bg в раздел „Бюджет, местни данъци и такси“ на следния линк: https://www.kustendil.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=121&Itemid=273&lang=bg.

Декларацията може да се изтегли и от раздел електронни услуги или да бъде получена на място в дирекция „Местни приходи“ на адрес ул.“Христо Смирненски“ №1.

Споделете в социалните мрежи:

ИАНМСП, СТИВ-Шанхай и Alibaba организират уебинар Alibaba.com – глобални бизнес възможности по време на пандемия
На събитието ще бъдат представени възможностите, които платформата Alibaba.com предоставя и начина, по който българските компании биха могли да се възползват от тях за увеличаване на износа на чужди пазари.

Уебинарът ще се проведе на 11 ноември от 10ч.

https://www.sme.government.bg/?p=55734


Стартира второто издание на обучителната програма на Export Hub Bulgaria EXPO2
От 13.10.2020 г. български предприятия от всички сектори  могат да подават своите кандидатури за включване в инициативата, чиято цел е да подпомогне развитието на експортния потенциал на българските предприятия, които притежават необходимия капацитет за излизане на международните пазари.
Прозорецът за кандидатстване е удължен до 26 ноември 2021 г.

https://www.sme.government.bg/?p=55598


Не забравяйте да се регистрирате и в безплатния уебинар: Дигитални бизнес процеси и интелигентно видеонаблюдение за МСП, организиран от ИАНМСП и Коника Минолта България, на 10 Ноември 2021г. от 11 часа.

https://www.sme.government.bg/?p=55692

 

Споделете в социалните мрежи:

Споделете в социалните мрежи:

Утре 30 октомври 2021 г. от 08:00 до 18:00 часа ще се проведе общественото допитване за евентуално увеличаване на данък недвижими имоти и такса битови отпадъци.

Предоставени са необходимия брой бюлетини и доброволците ще очакват всеки, решил да изрази мнението си.

“Допитването се поема като разходи и организация изцяло от Общината. За съжаление изчерпахме всички възможни резерви. Затова нашите съграждани ще преценят дали ще обективират някакво участие в процесите, които ни предстоят през следващата година“, обяви кметът на Кюстендил Петър Паунов.

Общественото допитване ще се проведе на открито, в дворовете на училищата по места, за да няма струпване на хора и спазване на противоепидемичните мерките.

„Ще ни интересува самата активност като цяло, ще зачетем и мнението на всеки. Не сме хора, които налагат силово мерките“, заяви още кметът.

Резултатите ще бъдат обявени още същата вечер или най-късно в неделя сутрин, след като се анализират протоколите.

 

Споделете в социалните мрежи:

Кампанията се организирана от Асоциацията за инсулт и афазия -  пациентската организация, посветена на подпомагането на хора, преживели инсулт, и техните семейства в България.

Мисията е да се осигури повече гласност на стратегиите и мерките за превенция, както и да бъдат информирани хората за симптомите на инсулта. Фокусът на дейността на асоциацията е подпомагане на преживелите инсулт хора да се върнат към нормален начин на живот. Това може да стане чрез посещения на терапевт, рехабилитатор, психолог, логопед. Един от ефективните способи за възстановяване на когнитивни и моторни функции при хора, претърпели инсулт, е арт-терапията.

Повече информация за асоциацията и кампанията по случай Световния ден за борба с инсулта можете да откриете на www.stroke.bg.

 

Споделете в социалните мрежи:

 СПИСЪК НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ И ГРАФИК
          
  По проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, Договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020


І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ   

№    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
    ДЛЪЖНОСТ     МОТИВИ
1.        Валентина Милчова Соколова    Социален терапевт ЦГЛУИ      Отговаря на изискванията
2.        Даниела Стефанова Борова    Социален терапевт ЦГЛУИ         Отговаря на изискванията
3.        Димитринка Веркова Стоянова    Социален терапевт ЦГЛУИ    Отговаря на изискванията
4.        Жана Райчова Алексова    Социален терапевт ЦГЛУИ              Отговаря на изискванията
5.        Здравка Якимова Якимова    Социален терапевт ЦГЛУИ            Отговаря на изискванията
6.        Елена Драганова Иванова    Социален терапевт ЦГЛУИ            Отговаря на изискванията
7.        Соня Здравчова Борисова    Социален терапевт ЦГЛУИ            Отговаря на изискванията
8.        Таня Тодорова Василева    Социален терапевт ДЦ                  Отговаря на изискванията
9.        Мая Силвиева Иванова    Социален терапевт ЦГЛУИ и ДЦ        Отговаря на изискванията
10.        Вяра Василева Костадинова    Социален терапевт ЦГЛУИ       Отговаря на изискванията
11.        Зоя Живкова Илиева    Социален терапевт ЦГЛУИ и ДЦ         Отговаря на изискванията
12.        Нели Изидарова Манкина    Социален терапевт ЦГЛУИ          Отговаря на изискванията
13.        Гюлка Кирилова Йорданова    Социален терапевт ЦГЛУИ       Отговаря на изискванията

ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ ЗА СЪОТВЕТНАТА ДЛЪЖНОСТ
Няма




III. КОМИСИЯТА ОПРЕДЕЛЯ ГРАФИК ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ, КАКТО СЛЕДВА:
№    ДАТА    КАНДИДАТ
    ЧАС
1.        29.09.2021    Валентина Милчова Соколова    09.00 ч.
2.        29.09.2021    Даниела Стефанова Борова       09.10 ч.
3.        29.09.2021    Димитринка Веркова Стоянова   09.20 ч.
4.        29.09.2021    Жана Райчова Алексова            09.30 ч.
5.        29.09.2021    Здравка Якимова Якимова          09.40 ч.
6.        29.09.2021    Елена Драганова Иванова          09.50 ч.
7.        29.09.2021    Соня Здравчова Борисова          10.00 ч.
8.        29.09.2021    Таня Тодорова Василева           10.10 ч.
9.        29.09.2021    Мая Силвиева Иванова              10.20 ч.
10.        29.09.2021    Вяра Василева Костадинова    10.30 ч.
11.        29.09.2021    Зоя Живкова Илиева               10.40 ч.
12.        29.09.2021    Нели Изидарова Манкина         10.50 ч.
13.        29.09.2021    Гюлка Кирилова Йорданова     11.00 ч.


Събеседването ще се проведе по обявения график в
 сградата на Община Кюстендил, кабинет 45.

Неявилите се кандидати отпадат от участие по проекта.

Споделете в социалните мрежи:

КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ

За персонал в социалните услуги 3 бр. "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" и „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, Договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от
 Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020


І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ В 3 БР. „ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ“, С. ВРАТЦА

Социален терапевт
№       ИМЕ НА КАНДИДАТА                  ТОЧКИ
1.        Даниела Стефанова Борова         12
2.        Димитринка Веркова Стоянова     12
3.        Жана Райчова Алексова              12
4.        Здравка Якимова Якимова            12
5.        Мая Силвиева Иванова                10
6.        Вяра Василева Костадинова        10
7.        Зоя Живкова Илиева                  10
8.        Нели Изидарова Манкина            10
9.        Гюлка Кирилова Йорданова          9
10.        Елена Драганова Иванова           8


І І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ  КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ В „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С РАЗЛИЧНА ФОРМА НА ДЕМЕНЦИЯ“

Социален терапевт
№    ИМЕ НА КАНДИДАТА         ТОЧКИ
1.    Таня Тодорова Василева       9
2.     Мая Силвиева Иванова         6



           В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, представям следнотo:

 

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА:

 

 

  • „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА" /ДЦ/ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри“ № 30, почасова дневна грижа и подкрепа на 40 лица с деменция.

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Психология;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦ;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

 

  1. Медицински специалист – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;

3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;

2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦ и в преразглеждането им;

4/ Следи и контролира за хигиената в ДЦ / отопление, проветряване, дезинфекция /;

5/ Води необходимата документация и отчетност;

6 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦ.

          

    Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец - Приложение 1;

- Автобиография - по образец- Приложение 2;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

        Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалните услуги ЦГЛУИ и ДЦ, като коректно ги посочат в заявлението.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 21.10.2021 г. до 29.10.2021 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 01.11.2021 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт