ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/- „КОКИЧЕ” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост /жени/търси да назначи ;

1. Счетоводител – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.


Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
•     Да притежават компютърна грамотност.
•     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
•     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
•    Обявление
•    Подбор по подадените документи
•    Събеседване
  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление в свободен текст;
-  Автобиография SV европейски формат;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
        
          Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца от 22.12.2022 г. до 13.01.2023 г. включително.
      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 13.01.2023 г.   
 

        Телефон за информация: 078/55-11-30; 078/55-11-31

Споделете в социалните мрежи:

ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/-, „ЗДРАВЕЦ”  с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост / жени/ ,  търси да назначи:

 

  1. Социален терапевт – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено основно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква;

3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;

2/Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи  и спално бельо, подреждане на гардероб и др;

3/Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;

4/ Проветрява помещенията, оправя леглата на потребителите на инвалидни колички, предава бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;

5/  Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;

6/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ;

7/Работа по график.

 

  1. Счетоводител – 0,5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;

2/ Организира финансово-счетоводната дейност;

3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;

4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;

5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.

 

  1. Касиер домакин/ трудотерапевт –1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква;

3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

4/ Кандидатът трябва да  притежава компютърна грамотност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на ЦНСТ, съгласно сключените договори с доставчиците;

2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;

3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;

4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;

5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;

6/ Води необходимата документация.

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление в свободен текст;

-  Автобиография SV европейски формат ;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;

       

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Здравец” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца от 22.12.2022 г. до 13.01.2023 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 13.01.2022г.    

     

        Телефон за информация: 078/55-11-31; 078/55-11-30

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 8, ал. 3 от Наредбата за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища, обявявам Картотека на граждани за настаняване под наем в общински жилища за 2023 г.може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ В „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ ЗА ЛИЦА С ПСИХИЧНИ РАЗСТРОЙСТВА И ЛИЦА С ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ“

 

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

1.Медицинска сестра

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Даяна Бисерова Василева

15 т.

 

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Програмата за управление качеството на атмосферния въздух на територията на Община Кюстендил е със срок на действие 2016 – 2020 г.  Поради изтичане на срока на действащата Програма се налага изготвянето на актуална такава. Община Кюстендил разполага с четири сезонни измервания по основни компоненти на атмосферния въздух на територията на общината от мобилната лаборатория на Изпълнителната агенция по околна среда и води.

В тази връзка каним всички заинтересовани лица, притежаващи съответната правоспособност и компетентност  да подадат офертни предложения в срок до 17:00 часа на 16 януари 2023 г.  в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1, партер ет. 1 или на официалният имейл на Общината – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил уведомява своите съграждани, че във връзка с годишното приключване на финансовата 2022 г. касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 12:00 ч. на 30.12.2022 г. (петък). След посочения час ще може да платите задълженията си в офисите на EasyPay и FastPay, в зависимост от тяхното работно време. Платформата за интернет плащания ще бъде активна до 24:00 ч. на 29.12.2022 г.

 На 30.12.2022г. ПОС-терминалните устройства в дирекцията няма да работят.

Споделете в социалните мрежи:

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект за изменение и допълнение на Тарифата за определяне размера на таксите за водовземане от минерална вода на територията на Община Кюстендил  и мотиви към него. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30-дневен срок от настоящата публикация. Проекта и мотивите към него може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“.

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

1.                  

22.12.2022

Даяна Бисерова Василева

10:00

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

КАБИНЕТ 51

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“,предоставям следното:

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.

Даяна Бисерова Василева

Медицински специалист

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД набира кандидати за включване в курс за придобиване на правоспособност "Стрелочник, маневрен".

Информация относно курса:
∙             Курсът ще се проведе в Център за професионално обучение към БДЖ на адрес: гр. София, кв. Триъгълника, ул. "Стефансон" 1 и се заплаща изцяло от работодателя.
∙             Всеки одобрен за включване в курса преминава през медицински прегледи и проверка на психолическата пригодност в НМТБ " Цар Борис III" гр. София.
∙             Сключва се договор за обучение по Кодекса на труда.
∙             По време на обучението на курсистите се изплаща ежемесечно минимална работна заплата за страната под формата на издръжка.
∙             Продължителност на курса - 3 месеца.
∙             След полагане на държавни изпити, завършилите успешно ще бъдат назначени на трудов договор за минимален срок 3 години в Поделение за пътнически превози София - в гр. София и в гр. Видин
∙             При неспазване на тригодишния договор от страна на работника, същият дължи обезщетение на работодателя.
∙             Лица за контакт: г-жа Ралица Минчева, ръководител отдел "Подбор, обучение и развитие на персонала" и г-н Георги Георгиев, ръководител направление "Подбор", "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Централно управление, тел.: 02/8907160; г-жа Веселина Димитрова, ст. експерт УЧР, Поделение за пътнически превози София,тел.: 0882347889.

 

Искаш ли да започнеш работа в компания с дългогодишна история и традиции, която цени своите работници и служители,

Ела при нас и се включи в програмата ни за обучение и реализация!

„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
 
търси да назначи
„Стрелочник, маневрен”
/като първо ще преминеш обучение, за да можеш да изпълняваш задълженията на длъжността/

Ако избереш да станеш част от сплотения и отговорен екип на
Поделение за пътнически превози София

Твоите ОТГОВОРНОСТИ ще включват
извършване на маневрена дейност в района на гарата; приемане, изпълняване и препредаване на сигнали от маневриста, прикачване и откачване на вагони, и обръщане на стрелките

За целта трябва да имаш
 Завършено средно образование
 Правоспособност „Маневрен стрелочник”, която ще придобиеш чрез обучение, след сключване на договор с бъдещия ти работодател и ще ти даде възможност да заемеш длъжността „Стрелочник, маневрен”
/Съгласно сключения договор се задължаваш след успешно завършване на обучението да постъпиш на работа и да работиш в системата на "БДЖ-ПП" ЕООД за срок от 3 /три/ години на длъжност „Стрелочник, маневрен”/
 Удостоверение за психологическа пригодност за заемане на длъжността и медицинско свидетелство за работа, издадени преди стартиране на обучението

Ние ти предлагаме
Финансиране на курса и месечна издръжка във вид на стипендия за целия период на обучение
 
Придобиване на професионален опит
 Коректност в трудовите отношения
 Ваучери за храна
 Ползване на почивни бази
 Железопътна карта за пътуване от местоживеене до месторабота
 
Ако сме те заинтригували с нашето предложение, може да изпратиш актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо на някой от следните адреси:
електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
02/8907160, 0882347889
 гр. София, ул. „Иван Вазов” № 3, за „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, Централно управление, на дирекция „Човешки ресурси”
 гр. София, ул. „Заводска” № 1, за Поделение за пътнически превози София, отдел „Човешки ресурси”,
и не забравяй да посочиш длъжността, за която кандидатстваш.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт