IT1
Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект за нова Общинска транспортна схема за осъществяване на обществен превоз на пътници с автобуси на територията на Община Кюстендил.
Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30-дневен срок от настоящата публикация. Проекта може да видите тук Схема.
„РЪКОВОДИТЕЛ“ НА „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
МОТИВИ |
1. |
Вх.№1/28.11.2023г. |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№ 2/30.11.2023г. |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№3/30.11.2023г. |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ - Няма
- „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
13.11.2023 год. (сряда) |
|||
1. |
13.12.2023г. |
Вх.№1/28.11.2023г. |
09.30 ч. |
2. |
13.11.2023г.2 |
Вх.№ 2/30.11.2023г. |
09.50 ч. |
3. |
13.12.2023г. |
Вх.№3/30.11.2023г. |
10.10 ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45
Информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса за главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил
Конкурсна комисия определена със Заповед РД-00-1582/02.11.2023 година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 16.11.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 16.11.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
СПИСЪК надопуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуска до конкурс кандидати – вх. № 93-00-2228/31.10.2023 г.
- „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ” за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 18.10.2023 г. до 31.10.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
1. Заявление – Пр. 1 може да изтеглите тук
2. Автобиография – Пр. 2 може да изтеглите тук
Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 03.10.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТИ 223 И 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Покана за публична дискусия на 20.10.2023 г. от 17.30 часа в сградата на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1, залата на ет. 2 във връзка с изготвен „Анализ на потребностите на национално ниво от социални услуги и интегрирани здравно-социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държания бюджет“ и Предложение за „Национална карта на социалните услуги“, в частта относно социалните услуги на територията на община Кюстендил.
Анализ на потребностите на национално ниво от социални услуги и интегрирани здравно-социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държания бюджет и Предложение за Национална карта на социалните услуги
Предоставя комплекс от социални услуги в общността, предназначени за деца и семейства с цел: Повишаване качеството на живот, чрез насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото, чрез осигуряване на безопасна и защитена среда за стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на всяко дете; Задоволяване на основните потребности на детето и създаване на условия за неговото нормално развитие, съобразно възрастта и интересите му; Предотвратяване на социалната изолация на децата; Превенция на противообществените и криминални прояви на децата; Защита на децата от всякакви форми на експлоатация на труд и насилие, включително и трафик; Възстановяване и/или укрепване на взаимоотношенията и връзката между децата и техните семейства.
1. Логопед – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3/ Специалност – логопед, или професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2/ Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
3/ Изследване на говорното развитие на всяко дете, ползващо услугите, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4/ Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
5/ Участие в изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите индивидуални планове за подкрепа с децата и техните семейства;
6/ Участие в групи за работа с родители;
7/ Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
8/ Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
9/ Подпомагане, съвместно с мед. лице на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
10/ Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
11/ Осъществяване на партньорство със семейството на детето и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
12/ Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
13/ Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
14/ Води необходимата документация и отчетност;
15/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
16/ Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;
17/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
2. Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4) Професионален опит –не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ на адрес: гр. Кюстендил, кв.“Герена“ , ул. „Кокиче“ № 16
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ - гр. Кюстендил, кв.„Герена“, ул. „Кокиче“ № 16 от 06.10.2023 г. до 19.10.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ - гр. Кюстендил, кв. „Герена“, ул. „Кокиче“ № 16.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 0888 044 161
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 20.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА „КОКИЧЕ“ - ГР.КЮСТЕНДИЛ,КВ. „ГЕРЕНА“, УЛ.“КОКИЧЕ“ № 16.
На основание Заповед № РД-00-1427/04.10.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:
1. Незастроен, поземлен имот с идентификатор 41112.504.2356 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 /триста/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389, парцел II, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.582; 41112.504.2357; 41112.504.2355, по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517646-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил.Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5763/10.11.2020 год.- Начална тръжна цена 39000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
2. Незастроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.2357 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389, парцел III, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.582; 41112.504.2358; 41112.504.2355, 41112.504.2356 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517359-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил. Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5764/10.11.2020 год. - Начална тръжна цена 39000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
3. Незастроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.2360 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 /триста/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389б, парцел III, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори; 41112.504.2361; 41112.504.2362, 41112.504.2359, 41112.504.582 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517629-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил. Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5767/10.11.2020 год. Начална тръжна цена 40700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 4000 лева.
4. Поземлен имот с проектен идентификатор 41112.503.4600 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 90.00 /деветдесет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана; Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.503.2299; 41112.503.4148, 41112.503.4151; 41112.503.4149, съгласно скица - проект № 15-676716-22.06.2023 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. .Адрес: гр. Кюстендил, ж.к.Герена, Начална тръжна цена 7500 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 750 лева.
Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.
Търга да се проведе на 24.10.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 31.10.2023 год., при същите условия.
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 20.10.2023 год., включително и до 27.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена фактура за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил до 15.00 часа на 20.10.2023 год., включително и до 27.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Списък на оценени и класирани кандидати за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“
I. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за работа с деца на улицата“/ЦРДУ, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
Управител - Вх. №5/16.08.2023г.
Социален работник - Вх. №22/28.08.2023г.
Социален работник - Вх. №8/17.08.2023г.
Кинезитерапевт - Вх. №12/21.08.2023г.
Медицинска сестра - Вх. №29/30.08.2023г.
Счетоводител – Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г.
Социален медиатор - Вх.№15/22.08.2023г.
Социален медиатор - Вх. №2/15.08.2023г.
Педагог - Вх. №3/15.08.2023г.
Шофьор - Вх. №18/24.08.2023г
Работник поддръжка – ДЦ-14/21.08.2023г.
II. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата“
1. Управител
Вх. №/дата точки
Вх. №5/16.08.2023г. 25
2. Социален работник
Вх. №22/28.08.2023г. 25
Вх. №8/17.08.2023г. 23
Вх. №16/22.08.2023г. 19
3. Кинезитерапевт
Вх. №12/21.08.2023г. 21
4. Медицинска сестра
Вх. №29/30.08.2023г. 21
5. Счетоводител
Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г. 23
Вх. №27/30.08.2023г. 21
6. Социален медиатор
Вх.№15/22.08.2023г. 23
Вх. №2/15.08.2023г. 22
Вх. №1/15.08.2023 г. 21
Вх. №13/22.08.2023 г. 20
Вх. №17/24.08.2023 г. 19
Вх. №11/21.08.2023 г. 17
7. Психолог
Вх. №4/15.08.2023 г. 19
8. Педагог
Вх. №3/15.08.2023 г. 20
Вх. №16/22.08.2023 г. 19
9. Шофьор
Вх. №18/24.08.2023 г. 23
Вх. №19/25.08.2023 г. 19
10. Работник поддръжка
Вх. № ДЦ-14/21.08.2023г. 23
Вх. №10/21.08.2023 г. 22
Вх. №9/18.08.2023 г. 19
Вх. №7/17.08.2023 г. 18
Вх. №26/30.08.2023 г. 17
Вх. №11/21.08.2023 г. 16
III. Неявили се кандидати:
1. Вх. №20/25.08.2023г.
2. Вх. №21/25.08.2023г.
3. Вх. №25/29.08.2023 г.
4. Вх. №28/30.08.2023 г.
5. Вх. №6/16.08.2023 г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.