Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU
IT1

IT1

25 Фев 2021

Община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че:

         Със Заповед №РД-00-209/12.02.2021 г. Кметът на  Община Кюстендил разрешава изработването на  Комплексен проект за инвестиционна инициатива (КПИИ) по чл. 150, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), съдържащ:

  1. Мотивирано предложение за изменение на действащия подробен устройствен план-план за застрояване (ПУП-ПЗ) и работен устройствен план по чл. 113, ал. 2 от ЗУТ  за конкретизиране на действащия подробен устройствен план по чл. 36, ал. 3 от ЗУТ (ИПУП-ПЗ и РУП) за УПИ IV-4510,4523 и УПИ III-4509 в кв. 283 по плана за регулация на централна градска част (ЦГЧ) на град Кюстендил.
  2. Инвестиционен проект за строеж: „Жилищни сгради с магазини в УПИ IV-4510,4523 и УПИ III-4509 в кв. 283 по плана за регулация и застрояване на централна градска част (ЦГЧ) на град Кюстендил.

 

        Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране при спазване на следните задължителни предписания:

         а) При изработване на КПИИ по чл. 150, ал. 2 от ЗУТ, Наредба №8 за обема и съдържанието на устройствените схеми и планова, Наредба №7 от 22.12.2003 г. за правила и нормативи на отделните видове територии и устройствени зони и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.         

         Възложители на проекта са Антон Павлов Христов и Радка Евстатиева Лазарова.

         Настоящата заповед и преписката се намират в община Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1, стая 19.

24 Фев 2021

До Румен Методиев Михайлов от гр. София, ж.к. „Люлин”, бл. 706, вх. А,  ет. 8, ап. 52,

До Йорданка Петрова Василева от гр. Дупница, ул. „Македония ” № 24, 

Съобщаваме Ви, че със Заповед №РД-00-122/27.01.2021 г. на кмета на Община Кюстендил, е одобрен Проект за подробен устройствен – план за застрояване в обхвата на поземлен имот ПИ №67461.28.6, местност Адата в землището на с. Слокощица, предвиждащ промяна на предназначението на територията на част от имота (проектен имот с идентификатор 67461.28.100-„за сервиз, офис и магазин“) от „земеделска“ в „неземеделска“.

             Настоящата заповед може да бъде обжалвана по реда на Административно процесуалния кодекс в 14-дневен срок чрез Община Кюстендил пред Административен съд гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

18 Фев 2021

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-220/ 16.02.2021 г. на кмета на Община Кюстендил, се разрешава изработването на изменение на Проект за подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ II-„За спортен комплекс и параклис”, кв. 204, с цел изменение на улично регулационната линия на УПИ II -„За спортен комплекс и параклис”в кв. 204 от страната на улица с о.т. 246 – о.т. 443 по плана за регулация на гр. Кюстендил.

Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

Възложител на проекта е Община Кюстендил.

Заповедта не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

18 Фев 2021

Благодарим на компетентните държавни органи за бързата реакция и предоставянето на 140 088 лв. за спешен, укрепителен ремонт на надвисналата над всички, грозяща, рушаща се и изключително опасна най-висока част на джамията „Фатих Мехмед“ и на нейното преддверие.

Неотложните обезопасителни дейности са първи етап от съвместния проект на Община Кюстендил с Министерски съвет и културните институции за реставриране на паметника на културата и превръщането му в музей, заедно с джамията „Ахмед Бей“ при римските терми в града, който със своята културно-историческа стойност да допълни знаковите обекти в Кюстендил на туристическата карта на България.

 

17 Фев 2021

Празник на празниците! За първи път от десетилетия са отпуснати 2 641 980 лв. за храмовете в Кюстендилска духовна околия!

Правителството с министър-председател Бойко Борисов уважи всички искания за ремонт, укрепване, възстановяване и реставрация на храм „Успение Богородично“ -          1 036 552 лв., храм „Св. Мина“ - 311 332 лв., храм „Св. Димитър“ - 535 903 лв., Гранички манастир „Свети Лука“ - 562 504 лв. и храм „Св. Петка“ в с. Невестино – 195 689 лв.

Изразяваме най-искрената си признателност към господин Борисов, министъра на вътрешните работи и председател на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане господин Христо Терзийски, министъра на финансите господин Кирил Ананиев и към целия състав на Министерски съвет за подкрепата на българската духовност и за грижата и отзивчивостта към  благочестивата и всеотдайна кюстендилска общественост!

 

 

 

 

 

 

16 Фев 2021

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на заинтересуваните лица, че с Решение №360, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 28.01.2021 г., Протокол №17, Общинският съвет прекратява процедурата по заявление с вх. №УТ-19-1183/14.08.2019 г. от Елена Иванова Калфина, разрешена с Решение №57/27.12.2019 г., Протокол № 4 на Общинския съвет, гр. Кюстендил.

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

16 Фев 2021

Със Заповед №РД-00-215/15.02.2021 година на Кмета на Община Кюстендил на 25.02.2021г. от 10,00 часа е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи за една стопанска година - 2020/2021 година от Общинския поземлен фонд при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:

1.Земеделски имот № 29266.1.283 в землището на с. Жеравино, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 9, находящ се в местността „При Кръчмата” с общ размер 17,262 дка, актуван с Акт за общинска собственост №4127/01.12.2015година, с начална тръжна цена 8,00 лв./дка;

  1. Земеделски имот № 29266.1.274 в землището на с. Жеравино, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя ”, категория на земята 9, находящ се в местността „Ристина бара” с общ размер 42,519 дка, актуван с Акт за общинска собственост №4128/01.12.2015година, с начална тръжна цена 8,00 лв./дка;
  2. Отдаване на част от земеделски имот № 78611.2.353 с размер от 30,000дка в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 5, находящ се в местността „Кривевица” целия с общ размер 65,739 дка, актуван с Акт за общинска собственост №5320/27.11.2019 година, с начална тръжна цена 14,00 лв./дка;

4.Земеделски имот № 78611.1.648 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неизползвана нива (угар, орница)”, категория на земята 8, находящ се в местността „Бурназо” с общ размер 23,339 дка, актуван с Акт за общинска собственост №5314/25.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,00 лв./дка;

5.Земеделски имот № 78611.1.645 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неизползвана нива (угар, орница)”, категория на земята 8, находящ се в местността „Преслапо” с общ размер 37,212 дка, актуван с Акт за общинска собственост №5313/25.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,00 лв./дка;

            При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 05.03.2021 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

            Тръжните документи за участие в търга, утвърдени с тази заповед се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 23.02.2021г. Попълнените документи се входират в деловодството на общината до 15,00 часа на 24.02.2021 г.

За повторния търг документи се получават до 15,00 часа на 02.03.2021 г. и се входират до 15,00 часа на 04.03.2021 г.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

            Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 23.02.2021 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 02.03.2021 година.

Право на участие в публичния търг имат всички физически и юридически лица, които са регистрирани, като земеделски производители по реда на Наредба№3/1999 година и отговарят на изискванията на чл.13, ал.1, т.2, т.3, т.4 и т.5;

Заповедта за провеждане на публичния търг да се обяви по електронен път в официалната интернет страница на Община Кюстендил, на видно място в сградата на Общината и в Кметството по местонахождение на земеделските земи, не по-късно от три дни след нейното издаване.

Контролът по изпълнението на Заповедта възлагам на Директор на дирекция „ИД“.

15 Фев 2021

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-205/ 11.02.2021 г. на кмета на Община Кюстендил, се разрешава изработването на изменение на Проект за подробен устройствен план - план за регулация и план за застрояване (ИПУП-ПРЗ) в обхвата на ПИ 41112.503.4149 по КККР на гр. Кюстендил, предвиждащ образуването на нов УПИ I-„За обслужващи дейности“ в новообразуван квартал 374Б, представляващ прилежащия общински терен на сграда с идентификатор 41112.503.4149.1 – собственост на заявителя с площ около 210 кв. м. Заличават се улици с о.т. 1286-о.т. 1292 – о.т. 1293 до о.т. 866 и от о.т. 1292 до о.т. 1286А, проектиране на нови улици от о.т. 1286 – о.т. 1286А до о.т. 1286Б, от нова о.т.885А до о.т. 885Б и определянето на устройствените показатели и характеристики на застрояване на новообразувания УПИ I-„За обслужващи дейности“ в новообразуван квартал 374Б.

Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

Възложител на проекта е Светлан Йорданов Митрев, гр. Кюстендил.

Заповедта не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

15 Фев 2021

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог и педиатър:

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.02.2021 г. до 17:00 часа на 26.02.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.03.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

15 Фев 2021

Доклад за проведена публична анкета относно обществената осведоменост и ангажираност на гражданите на община Кюстендил по политиките за качеството на атмосферния въздух по проект “За чист въздух в Кюстендил“ може да видите тук.

Страница 1 от 42

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни