
IT1
Община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че:
Със Заповед №РД-00-209/12.02.2021 г. Кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на Комплексен проект за инвестиционна инициатива (КПИИ) по чл. 150, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), съдържащ:
- Мотивирано предложение за изменение на действащия подробен устройствен план-план за застрояване (ПУП-ПЗ) и работен устройствен план по чл. 113, ал. 2 от ЗУТ за конкретизиране на действащия подробен устройствен план по чл. 36, ал. 3 от ЗУТ (ИПУП-ПЗ и РУП) за УПИ IV-4510,4523 и УПИ III-4509 в кв. 283 по плана за регулация на централна градска част (ЦГЧ) на град Кюстендил.
- Инвестиционен проект за строеж: „Жилищни сгради с магазини в УПИ IV-4510,4523 и УПИ III-4509 в кв. 283 по плана за регулация и застрояване на централна градска част (ЦГЧ) на град Кюстендил.
Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране при спазване на следните задължителни предписания:
а) При изработване на КПИИ по чл. 150, ал. 2 от ЗУТ, Наредба №8 за обема и съдържанието на устройствените схеми и планова, Наредба №7 от 22.12.2003 г. за правила и нормативи на отделните видове територии и устройствени зони и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Възложители на проекта са Антон Павлов Христов и Радка Евстатиева Лазарова.
Настоящата заповед и преписката се намират в община Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1, стая 19.
До Румен Методиев Михайлов от гр. София, ж.к. „Люлин”, бл. 706, вх. А, ет. 8, ап. 52,
До Йорданка Петрова Василева от гр. Дупница, ул. „Македония ” № 24,
Съобщаваме Ви, че със Заповед №РД-00-122/27.01.2021 г. на кмета на Община Кюстендил, е одобрен Проект за подробен устройствен – план за застрояване в обхвата на поземлен имот ПИ №67461.28.6, местност Адата в землището на с. Слокощица, предвиждащ промяна на предназначението на територията на част от имота (проектен имот с идентификатор 67461.28.100-„за сервиз, офис и магазин“) от „земеделска“ в „неземеделска“.
Настоящата заповед може да бъде обжалвана по реда на Административно процесуалния кодекс в 14-дневен срок чрез Община Кюстендил пред Административен съд гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.
Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-220/ 16.02.2021 г. на кмета на Община Кюстендил, се разрешава изработването на изменение на Проект за подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ II-„За спортен комплекс и параклис”, кв. 204, с цел изменение на улично регулационната линия на УПИ II -„За спортен комплекс и параклис”в кв. 204 от страната на улица с о.т. 246 – о.т. 443 по плана за регулация на гр. Кюстендил.
Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.
Възложител на проекта е Община Кюстендил.
Заповедта не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.
Благодарим на компетентните държавни органи за бързата реакция и предоставянето на 140 088 лв. за спешен, укрепителен ремонт на надвисналата над всички, грозяща, рушаща се и изключително опасна най-висока част на джамията „Фатих Мехмед“ и на нейното преддверие.
Неотложните обезопасителни дейности са първи етап от съвместния проект на Община Кюстендил с Министерски съвет и културните институции за реставриране на паметника на културата и превръщането му в музей, заедно с джамията „Ахмед Бей“ при римските терми в града, който със своята културно-историческа стойност да допълни знаковите обекти в Кюстендил на туристическата карта на България.
Празник на празниците! За първи път от десетилетия са отпуснати 2 641 980 лв. за храмовете в Кюстендилска духовна околия!
Правителството с министър-председател Бойко Борисов уважи всички искания за ремонт, укрепване, възстановяване и реставрация на храм „Успение Богородично“ - 1 036 552 лв., храм „Св. Мина“ - 311 332 лв., храм „Св. Димитър“ - 535 903 лв., Гранички манастир „Свети Лука“ - 562 504 лв. и храм „Св. Петка“ в с. Невестино – 195 689 лв.
Изразяваме най-искрената си признателност към господин Борисов, министъра на вътрешните работи и председател на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане господин Христо Терзийски, министъра на финансите господин Кирил Ананиев и към целия състав на Министерски съвет за подкрепата на българската духовност и за грижата и отзивчивостта към благочестивата и всеотдайна кюстендилска общественост!
Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на заинтересуваните лица, че с Решение №360, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 28.01.2021 г., Протокол №17, Общинският съвет прекратява процедурата по заявление с вх. №УТ-19-1183/14.08.2019 г. от Елена Иванова Калфина, разрешена с Решение №57/27.12.2019 г., Протокол № 4 на Общинския съвет, гр. Кюстендил.
Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.
Със Заповед №РД-00-215/15.02.2021 година на Кмета на Община Кюстендил на 25.02.2021г. от 10,00 часа е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи за една стопанска година - 2020/2021 година от Общинския поземлен фонд при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:
1.Земеделски имот № 29266.1.283 в землището на с. Жеравино, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 9, находящ се в местността „При Кръчмата” с общ размер 17,262 дка, актуван с Акт за общинска собственост №4127/01.12.2015година, с начална тръжна цена 8,00 лв./дка;
- Земеделски имот № 29266.1.274 в землището на с. Жеравино, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя ”, категория на земята 9, находящ се в местността „Ристина бара” с общ размер 42,519 дка, актуван с Акт за общинска собственост №4128/01.12.2015година, с начална тръжна цена 8,00 лв./дка;
- Отдаване на част от земеделски имот № 78611.2.353 с размер от 30,000дка в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „изоставена орна земя”, категория на земята 5, находящ се в местността „Кривевица” целия с общ размер 65,739 дка, актуван с Акт за общинска собственост №5320/27.11.2019 година, с начална тръжна цена 14,00 лв./дка;
4.Земеделски имот № 78611.1.648 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неизползвана нива (угар, орница)”, категория на земята 8, находящ се в местността „Бурназо” с общ размер 23,339 дка, актуван с Акт за общинска собственост №5314/25.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,00 лв./дка;
5.Земеделски имот № 78611.1.645 в землището на с. Цървеняно, общ. Кюстендил, с начин на трайно ползване „неизползвана нива (угар, орница)”, категория на земята 8, находящ се в местността „Преслапо” с общ размер 37,212 дка, актуван с Акт за общинска собственост №5313/25.11.2019 година, с начална тръжна цена 9,00 лв./дка;
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 05.03.2021 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи за участие в търга, утвърдени с тази заповед се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 23.02.2021г. Попълнените документи се входират в деловодството на общината до 15,00 часа на 24.02.2021 г.
За повторния търг документи се получават до 15,00 часа на 02.03.2021 г. и се входират до 15,00 часа на 04.03.2021 г.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 23.02.2021 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 02.03.2021 година.
Право на участие в публичния търг имат всички физически и юридически лица, които са регистрирани, като земеделски производители по реда на Наредба№3/1999 година и отговарят на изискванията на чл.13, ал.1, т.2, т.3, т.4 и т.5;
Заповедта за провеждане на публичния търг да се обяви по електронен път в официалната интернет страница на Община Кюстендил, на видно място в сградата на Общината и в Кметството по местонахождение на земеделските земи, не по-късно от три дни след нейното издаване.
Контролът по изпълнението на Заповедта възлагам на Директор на дирекция „ИД“.
Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-205/ 11.02.2021 г. на кмета на Община Кюстендил, се разрешава изработването на изменение на Проект за подробен устройствен план - план за регулация и план за застрояване (ИПУП-ПРЗ) в обхвата на ПИ 41112.503.4149 по КККР на гр. Кюстендил, предвиждащ образуването на нов УПИ I-„За обслужващи дейности“ в новообразуван квартал 374Б, представляващ прилежащия общински терен на сграда с идентификатор 41112.503.4149.1 – собственост на заявителя с площ около 210 кв. м. Заличават се улици с о.т. 1286-о.т. 1292 – о.т. 1293 до о.т. 866 и от о.т. 1292 до о.т. 1286А, проектиране на нови улици от о.т. 1286 – о.т. 1286А до о.т. 1286Б, от нова о.т.885А до о.т. 885Б и определянето на устройствените показатели и характеристики на застрояване на новообразувания УПИ I-„За обслужващи дейности“ в новообразуван квартал 374Б.
Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.
Възложител на проекта е Светлан Йорданов Митрев, гр. Кюстендил.
Заповедта не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,
за специален педагог и педиатър:
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.
За обявената длъжност в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:
- Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
- комуникативни и комуникационни умения,
- самостоятелна работа в клас и в къщи,
- самостоятелно учене,
- работа в група,
- решаване на проблеми,
- критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
- за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
- за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
- за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
- за формите за самоподготовка в къщи;
9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.
- Педиатър – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
- Специалност – педиатрия;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
- При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
- Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
- Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
- Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
- Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
- Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
- Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление;
- Подбор по подадените документи;
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.02.2021 г. до 17:00 часа на 26.02.2021 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.03.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
Доклад за проведена публична анкета относно обществената осведоменост и ангажираност на гражданите на община Кюстендил по политиките за качеството на атмосферния въздух по проект “За чист въздух в Кюстендил“ може да видите тук.