ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

На основание Заповед № РД-00-1194/07.09.2022г. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:

1. Поземлен имот с проектен идентификатор 41112.503.4599 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-96/28.10.2008г. на Изпълнителен Директор на АГКК, с проектна площ 207.00 /двеста и седем/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За обект комплекс за битови услуги, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.503.4149; 41112.503.1782; 41112.503.4150, съгласно скица - проект № 15-1104617-11.10.2021г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. Адрес: гр. Кюстендил, ул.“Цар Борис І“.
Начална тръжна цена 19 700 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на 1000 лева
2. Незастроен, урегулиран поземлен имот VI - общ., кв. 1 по ПУП на с. Багренци, общ. Кюстендил, с площ 862.00 /осемстотин шестдесет и два/ кв. метра, при граници и съседи: От север: улица с о.т. 1а-1; от изток:УПИ V - общ.; от юг: край на регулация; от запад: край на регулация, съгласно скица №44/04.02.2020г., издадена от Община Кюстендил. Адрес: с. Багренци, общ.Кюстендил.
Начална тръжна цена 11 900 лева, без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.
3. Незастроен, урегулиран поземлен имот ХII, кв. 14 по плана на с. Горна Брестница, целия с площ 745.00 /седемстотин четиридесет и пет/ кв. метра, при граници и съседи: От север: улица с о.т. 48-49; от изток и юг: край на регулация; от запад: УПИ ХI и ПИ 85, съгласно скица № 285/16.07.2020г., издадена от Община Кюстендил. Адрес: с.Горна Брестница, общ.Кюстендил.
Начална тръжна цена 11 000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.
4. Поземлен имот с идентификатор 66891.13.83 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Скриняно, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-360/07.02.2018 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Площ на имота: 2690.00 /двe хиляди шестстотин и деветдесет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За хранително-вкусовата промишленост. Предишен идентификатор: няма. Номер по предходен план: 000114. Имотът е идентичен с урегулиран поземлен имот І - "Производствено складови дейности", кв. 35 по плана за регулация на с. Скриняно, общ. Кюстендил, образуван съгласно влязъл в сила проект за ПУП-ПР, одобрен със Заповед № РД-00-231/04.03.2015г. на Кмета на Община Кюстендил при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 66891.13.82; 66891.13.80; 66891.14.35; 66891.2.422 по КККР на с. Скриняно, съгласно скица № 15-17451-11.01.2021 г., издадена от АГКК - София. Адрес: с.Скриняно, общ.Кюстендил. Имотът е актуван с АОС № 5889/11.02.2021г.
Начална тръжна цена 22 000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване 1000 лева.
5. Поземлен имот с идентификатор 66891.13.80 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Скриняно, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-360/07.02.2018г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Площ на имота: 6786.00 /шест хиляди седемстотин осемдесет и шест / кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За хранително-вкусовата промишленост. Предишен идентификатор: няма. Номер по предходен план: 000116. Имотът е идентичен с урегулиран поземлен имот ІІ - "Производствено складови дейности", кв. 35 по плана за регулация на с. Скриняно, общ. Кюстендил, образуван съгласно влязъл в сила проект за ПУП-ПР, одобрен със Заповед № РД-00-231/04.03.2015 г. на Кмета на Община Кюстендил при граници и съседи: Съгласно скица № 15-17456-11.01.2021г., издадена от АГКК - София. Адрес: с. Скриняно, общ. Кюстендил. Имотът е актуван с АОС № 5890/11.02.2021г.
Начална тръжна цена 41 550 лева, без ДДС и стъпка за наддаване 2000 лева.
6. Поземлен имот с идентификатор 66891.40.14 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Скриняно, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-360/07.02.2018г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Площ на имота: 3003.00 /три хиляди и три/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг вид производствен, складов обект. Предишен идентификатор: няма. Номер по предходен план: 040014, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 66891.40.16; 66891.40.15; 66891.40.5 по КККР на с. Скриняно, съгласно скица № 15-550938-21.05.2022г., издадена от АГКК - София.Адрес: с. Скриняно, общ. Кюстендил. Имотът е актуван с АОС № 6530/13.06.2022г.
 Начална тръжна цена 24 900 лева, без ДДС и стъпка за наддаване 1000 лева.

Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея. Търга да се проведе на 20.09.2022г. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 27.09.2022г., при същите условия.
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 16.09.2022г., включително и до 23.09.2022г. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 16.09.2022г., включително и до 23.09.2022г. включително – за повторния търг.
         Комисията по провеждане на търга да се състои от минимум пет члена, съгласно нормативните изисквания.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 21, ал. 2 във връзка с ал. 1, т. 8, чл. 27, ал. 4 и 5 от ЗМСМА, чл. 3, ал. 3, т. 2 във връзка с чл. 1, ал. 2, т. 6, чл. 4, ал. 4, чл. 31, ал. 1, чл. 32, ал. 3, т. 1 и ал. 4 от Закона за приватизация и следприватизационен контрол във връзка с чл. 5, чл. 6, ал. 1, чл. 8, чл. 9 и чл. 16 ал. 2 и 3 от Наредбата за търговете и конкурсите и чл. 5, ал. 2 във връзка с ал. 1, т. 8 от Правилника за организацията и дейността на Общинския съвет – Кюстендил, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация Общинският съвет – Кюстендил, реши:

І. Обявява публичен търг с явно наддаване за продажба по реда на ЗПСК и Наредбата за търговете и конкурсите на недвижим имот – частна общинска собственост, представляващ застроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.1326 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-96 от 28.10.2008 г. на и.д. на АГКК, последно изменение на КККР, засягащо поземления имот – Заповед № КД-14-24 от 28.01.2010 г. на началника на СГКК – Кюстендил, с адрес на поземления имот: гр. Кюстендил, ул. Калосия № 19, с площ 15 900 кв. м, трайно предназначение на територията: урбанизирана, начин на трайно ползване: за обект комплекс за битови услуги, стар идентификатор: няма, номер по предходен план: 1777, кв. 212, ведно с намиращата се в него сграда с идентификатор 41112.504.9, състояща се от ниско тяло на два етажа, година на построяване 1991 г., и високо тяло на седем етажа, година на построяване 1983 г., с обща застроена площ 1660 кв. м и обща разгъната застроена площ 6497 кв. м, предназначение: хотел; при съседи на имота: 1. 41112.504.1371, 2. 41112.504.2021, 3. 41112.504.2046, 4. 41112.41.5, 5. 41112.41.70, 6. 41112.504.1325, 7. 41112.504.1324 и 8. 41112.504.1 2023, съгласно скица № 15-511983/10.06.2019 г., издадена от СГКК – Кюстендил, ведно със всички подобрения, оборудване и обзавеждане.

II. Приема правния анализ и приватизационната оценка на описания в т. І от настоящото решение имот общо в размер на 6 982 000 лв.

III. Определя начална тръжна цена за продажбата на описания в т. І от настоящото решение недвижим имот в размер на 6 982 000 лв. и стъпка на наддаване – 69 820 лв.

IV. Определя депозит за участие в търга в размер на 698 200 лв. и краен срок за внасянето му – 25-ия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“, чрез превод по банкова сметка, посочена в тръжната документация.

V. Тръжната документация за участие в търга се закупува в дирекция „Икономически дейности“ срещу документ за платена такса/цена в размер на 50 лв., внесена в касата на Община Кюстендил или по сметка BG 11 SOMB 9130 84 42298644, код за вид плащане 44 70 00, всеки работен ден до 17 ч. на 20-ия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“.

VI. Предложения за участие в търга да се подават в запечатан непрозрачен плик с надписани наименование на обекта и името на участника в срок до 17 ч. на 25-ия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“ в административната сграда на Община Кюстендил, Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, дирекция „Икономически дейности“.

VII. Търгът да се проведе от 14 ч. на 26-ия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“ в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, ет. 2.

VIII. В случай на неявяване на кандидат обявява нов търг за продажба на имота при същите условия на настоящото решение, но със следните срокове:

IX. Срок за закупуване на тръжна документация – до 17 ч. на 31-вия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“.

X. Краен срок за внасяне на депозита за участие в търга в размер на 698 200 лв. – 36-ият ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“, чрез превод по банкова сметка, посочена в тръжната документация.

XI. Срок за подаване на предложения – до 17 ч. на 36-ия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“.

XII. Провеждане на търга – 14 ч. на 37-ия ден от датата на обнародването на настоящото решение в „Държавен вестник“.

ХІІІ. Оглед на обекта да се извършва всеки работен ден в срок до 15 ч. до деня, предхождащ датата за провеждането на търга, след закупуване на тръжна документация и предварителна заявка в дирекция „Икономически дейности“.

ХІV. Достигнатата на публичния търг цена подлежи на облагане с ДДС съгласно чл. 45, ал. 5, т. 1 във връзка с ал. 3 ЗДДС, с изключение на сградите и прилежащия терен към сградите, които не са нови.

ХV. Когато последният ден на срока е неприсъствен, този ден не се брои и срокът изтича в следващия след него присъствен ден.

XVI. Утвърждава тръжната документация за участие в търга и проекта на договор като част от нея.

XV II. Определя състав на комисията за провеждане на търга, както следва: 5 членове и 2 резервни.

XVIII. В срок 3 работни дни след провеждането на търга тръжната комисия да представи на кмета на община Кюстендил протокола от търга.

XIХ. Възлага на кмета на общината в срок 3 работни дни след получаването на протокола от проведения търг да определи със заповед спечелилия търга участник.

XХ. Възлага на кмета на община Кюстендил да сключи договор за покупко-продажба със спечелилия търга.

Споделете в социалните мрежи:

ПРОГРАМА

16 септември (петък)
10:00 – 19:00 – Получаване на стартови пакети за Маратон Кюстендил (площад Велбъдж в центъра на града на старт-финала)

17 септември (събота)
10:00 – 19:00 – получаване на стартови пакети за Mаратон Kюстендил (площад Велбъдж)

18 септември (неделя)
9:00 – Старт на маратон и полумаратон
9:10 – Старт на 2 км за любители – fun run
9:16 – 9:30 – Финал 2 км
9:50 – Награждаване 2 км
10:40 – Награждаване на полумаратон – мъже
10:50 – Награждаване на полумаратон – жени
12:10 – Награждаване на маратон – мъже
12:20 – Награждаване на маратон – жени
12:30 – Награждаване на балканския маратон – мъже
12:40 – Награждаване на балканския маратон – жени
12:45 – Награждаване на националния шампионат по маратон – мъже
12:50 – Награждаване на националния шампионат по маратон – жени
15:00 – Финал на маратона

Маратон Кюстендил - Run Bulgaria

Споделете в социалните мрежи:

Ученици от 5-12 клас могат да кандидатстват онлайн до 2 октомври

Кюстендил, 1 септември 2022 г. – Училищна Телерик Академия - най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 3-ти до 12-ти клас, обяви нов прием за школите си през учебната 2022/2023 година. Над 2900 деца и младежи в 3-12 клас ще имат възможност да се обучават безплатно на програмиране и дигитални технологии в 140 школи в 47 населени места. От кандидатите не се изискват предварителни познания в областта на технологиите. Кандидатстването е отворено онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия до 2 октомври.

Обученията ще се провеждат в рамките на 72 часа през учебната година, започвайки от края на октомври, а форматът им (онлайн или присъствен) ще бъде съобразен с препоръките на здравните органи. Програмите в гр. Кюстендил се реализират в сътрудничество с ПМГ „Проф. Ем. Иванов“, ОУ „Проф. Марин Дринов“ и с подкрепата на Община Кюстендил и Христо Борисов, който е съосновател на Payhawk.
„Живеем във времена, в които дигиталните умения стават все по-важни за успеха на всеки ученик. Вярвам, че за всички нас бъдещата успешна реализация на децата е от изключително значение. Щастлив съм, че нашите школи са трамплин към постигането на равен достъп до технологично обучение на ученици от цяла България и в програмите ни им показваме необятния свят на програмирането и дигиталните технологии. За тази цел, и през учебната 2022/2023 година разширяваме мащаба до 140 школи в 47 населени места“, коментира Петър Шарков, изпълнителен директор на Училищна Телерик Академия.


Кандидатстване и приемен тест
Процесът на кандидатстване става онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия и включва попълване на форма за кандидатстване, както и приемен тест, който трябва да се попълни до 2 октомври.

Ново разпределение на програми по възрастови групи
Обученията за 8-11 клас подпомагат кариерната ориентация на учениците и тяхната последваща професионална реализация, чрез практическа насоченост и модерна програма. Гимназиалните ученици могат да участват в програма „Дигитални науки“.

От тази учебна година, обученията за 12 клас ще се провеждат само в онлайн формат и ученици от цялата страна могат да кандидатстват за една от три програми – „Дигитални науки“, „Разработка на игри“ и „Уеб програмиране“.

Обученията за 5-7 клас развиват ключови дигитални умения, а учениците могат да избират между 2 програми – „Разработка на игри“ и „Алгоритмично програмиране“.


Повече информация за програмите може да бъде намерена на сайта на Училищна Телерик Академия.

За допълнителна информация: telerikacademy.com/school или във Facebook.


Училищна Телерик Академия е най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 1-ви до 12-ти клас в България. Нейната мисия е да подготвя следващите поколения за професиите на дигиталното бъдеще с интерактивни програми, достъпни за всички ученици.
От създаването ѝ през 2010 г. до днес, тя е обучила над 17 000 деца и младежи на възраст между 7 и 18 г. на програмиране и дигитални технологии. Като въоръжава учениците с ключовите дигитални умения и развива тяхното логическо и креативно мислене, Училищна Телерик Академия им помага да се трансформират от консуматори на технологиите в техни създатели, търсени професионалисти и дигитални лидери.
Програмите се организират от Фондация „Телерик Академия“ и се провеждат с подкрепата на Фондация „Америка за България“, индивидуални и корпоративни дарители и в партньорство с общини, училища, местни организации, бизнеси и институции, осигуряващи зали за обученията. Научете повече на telerikacademy.com/school.

За Фондация „Америка за България“
Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната. Фондацията развива дългогодишните традиции на доброжелателство и приятелство между народите на САЩ и България и насърчава контактите между хората на двете страни. За повече информация: www.us4bg.org.

Подкрепата за Училищна Телерик Академия е осигурена от Фондация „Америка за България“. Изявленията и мненията, изразени тук, принадлежат единствено на Училищна Телерик Академия и не отразяват непременно вижданията на Фондация „Америка за България“ или нейните партньори.

За контакт, Училищна Телерик Академия
Мадлен Димитрова
ПР и Маркетинг специалист
Е: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Споделете в социалните мрежи:

Списък на оценени и класирани кандидати по проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

I. КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВАТ С ЛИЦАТА, КЛАСИРАНИ НА 1 - ВО  И 2 - РО МЯСТО.

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ТОЧКИ

1.

Силвия Георгиева Илиева

16 т.

2.

Александрина Ивайлова Витанова

15 т.



В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал. 1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД–00–1148/24.08.2022 година, Община Кюстендил обявява конкурс за длъжността Началник отдел "Контрол по строителството" при дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“ - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността:

1. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейност по упражняване контрол по спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията, по прилагане на устройствените планове, одобрени инвестиционни проекти, разрешенията за строеж, определените строителни линии и нива, както и спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията.
2.    Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
      2.1.    По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г.) :
•   Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•   Специалност – промишлено и гражданско строителство или еквивалентни области;
•   Професионална област –строителство;
•   Години професионален опит  - 4 /четири/ години или минимален ранг – III младши;
•   Вид правоотношение: Служебно
•   Длъжностно ниво – 7
•   Ръководно ниво – 7Б
     2.2.    По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
     2.3.    Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт - няма
3.  Други компетентности:
•   Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•   Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•   Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•   Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писменна форма;
•   Фокус на клиента(вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•   Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задълженията и дейността на общинската администрация;
•   Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5. Минимален размер на основната заплата – 750 лв.

     Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
     6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
     6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
     6.3.Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
     6.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса: 

    Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

      Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на финална пресконференция за приключване на проект „Обновяване/реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „Театъра“.
Събитието се организира във връзка с изпълнените дейности по проект, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение но интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Кюстендил”, част от процедура     BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 ” № от ИСУН – BG16RFOP001-1.030-0009-C02  № РД-02-37-69/02.09.2020 г и сключен Договор за финансиране на допустим проект    № 20F-000762/29.06.2020 г. с ДЗЗД „Фонд за устойчиви градове”, „Обединена българска банка” АД и „Фонд за устойчиво градско развитие“ ЕАД.
Пресконференцията ще се състои на 29.08.2022 г. от 11:00 ч. в Заседателната зала на Община Кюстендил, площад „Велбъжд“ №1, ет. 2.
Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 140, ал. 4 от Закона за публичните финанси и в изпълнение на чл. 37, ал. 1 от Наредбата  за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил, Председателят на Общински съвет – Кюстендил организира обществено обсъждане на  Изпълнението на бюджета и сметките за средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2021 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2021 година.

Председателят на ОбС – Кюстендил отправя покана към жителите на общината, представителите на бизнеса, представителите на средствата за масово осведомяваме, ръководителите на бюджетни звена, неправителствените организации и цялата общественост за участие в общественото обсъждане.

Обсъждането ще се проведе на 26 август 2022 г. /петък/ от 10:30 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд „№ 1 .

 С материалите свързани с общественото обсъждане може да се запознаете в Общински съвет – Кюстендил, в сградата на общината или на сайта на община Кюстендил.

Вашите мнения, препоръки и въпроси може да отправите писмено в деловодството на общината или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

уведомяваме Ви за: реда за изготвяне на републиканската транспортна схема, задълженията на превозвача, контрола и  възлагане на автобусния транспорт на пътници от Община Кюстендил

Ред за изготвяне на републиканската транспортна схема – това са линиите за София, Пловдив, Ахтопол (съгласно чл.12 от Наредба № 2 за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси (Наредба № 2))
Изготвя от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация"
Утвърждава от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията или упълномощено от него длъжностно лице.
Министърът назначава Комисията за разглеждане и решаване на постъпилите предложения със заповед, определя срока за получаване на предложенията и утвърждава приетите промени в републиканската транспортна схема. (чл.12, ал.5 от Наредба№2)
Постъпилите предложения се обсъждат от комисия, назначена от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Предложения за промени в маршрутните разписания на съществуващите линии от републиканската транспортна схема и откриване на нови линии (курсове) могат да се извършват не повече от четири пъти годишно.
Комисията заседава до четири пъти годишно и разглежда всички постъпили предложения, които се предоставят на членовете на комисията не по-късно от 14 дни преди заседанието на комисията.
Забележка: От 2019 г. не е заседавала такава Комисия.

Задължения на превозвача:
1.   да изпълнява стриктно приложимото към дейността законодателство:  Закона за автомобилните превози, Закона за движението по пътищата, Наредба № 2, и други нормативни актове за организацията на автомобилния транспорт. Изпълнителят се задължава да изпълнява решенията на Общински съвет –Кюстендил, които имат отношение към извършваната от него дейност;
2.   да организира предпътния медицински преглед на водачите, включващ общото им здравословно състояние (Задължение и по Наредба №2 – чл.30, т.2);
3.   да организира проверката на техническото състояние на автобусите преди излизане от гаража (Задължение и по Наредба №2 – чл.30, т.3);
4.   да осъществява ежедневен контрол върху своевременното отчитане на превозните документи (Задължение по Наредба №2 – чл.30, т.4);
5.   да предприема всички необходими действия за извършване на експлоатационна поддръжка и ремонтно-възстановителни работи по автобусите своевременно;
6.   да извършва обществен превоз на пътници по цена/и на превозните документи, съгласно представената ценова оферта;
7.   да извършва обществен превоз на пътници при спазване на утвърденото маршрутно разписание – часове на тръгване и пристигане, както и утвърдения маршрут на движение и определените спирки по маршрута, освен ако инцидентни важни причини не налагат това;
8.   да не допуска превоз на пътници без документ – билет или карта;
9.   да изпълнява качествено превоза на пътници като осигурява безопасност и комфорт на пътуванията, гарантира култура на обслужване, достъпност на хора с увреждания, да има табели с изпълнявания маршрут и ценоразпис на услугата и др.;
10.  да осигури хигиена, отопление, вентилация и приветлив вид на автобусите, с които извършва превозите;
11.  да съблюдава всички изисквания, свързани с безопасността на движението;
12.  да осъществява превозите с обявените автобуси при участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. При невъзможност да използва същите, да уведоми предварително ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмено за наложената замяна и нейния срок. В този случай услугите по Договора се изпълняват с автобуси със същата или с по-висока „Екологична категория“ (Евро) и със същия или по-малък брой години на експлоатация от тези, с които е участвал в процедурата;
13.  и други – общо 30 точки по договора.

Контрол
Съгласно чл. 42. от Наредба № 2 - Контролът по спазването на тези изисквания се осъществява от контролните органи на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация".

Възлагане на обществения автобусен транспорт  на пътници от Община Кюстендил

Сключените през 2014 г. Договори за обществен транспорт на пътници бяха пет годишни и изтекоха на 31.12.2019 г. В този пет годишен период превозвачите настояваха да се направи нова транспортна схема, но нямаше единомислие за нейния дизайн – направления, часове на тръгване, спирки по маршрутите и др. Всеки от тях искаше да се направи „неговите“ линии да отговарят на личните им изисквания. Това не бе възможно и затрудни изработването на нова общинска транспортна схема. За преодоляване на риска от прекъсване на транспортното обслужване Община Кюстендил поиска от Областния управител да се издаде Заповед да прилагане на спешна мярка по Регламент (ЕО) 1370/2007. Заповедта на Областния управител беше обжалвана от превозвачи. Съда допусна предварително изпълнение на Заповедта и Общината сключи договори със същите превозвачи, с които имахме договори в периода 2014-2019 г. и които обжалваха Заповедта на Областния управител.
С Решение на Общински съвет – Кюстендил № 399 от 31.03.2021 г. утвърдена Общинската транспортна схема, която е обсъждана нееднократно с всички заинтересовани страни – кметове и наместници за съответното направление, превозвачи, общински съветници.
Решение № № 399 от 31.03.2021 г. на ОбС е обжалвано в КАС на 21.04.2021 г. и е образувано Административно дело № 139 по описа на КАС за 2021 г. Обжалването е отхвърлено с Решение на КАС № 81 от 05.05.2022 г. Това решение се обжалва във ВАС, като до момента няма информация за хода на делото.
Междувременно на процесното решение е допуснато предварително изпълнение с определение   № 379 от 06.07.2021 г. постановено по административно дело № 139 от 2021 г. на Административен съд Кюстендил. Същото е потвърдено и с определение № 9084/06.08.2021г. постановено по адм. дело № 7878/2021 г. на Върховен административен съд.
Това ни даде възможност да обявим обществена поръчка за възлагане на обществен транспорт на пътници с автобуси – публикувана в ЦАИС ЕОП с УИН 00426-2021-0057 на 09.11.2021 г. Трима превозвачи (не подали оферти по обществената поръчка) обжалваха пред КЗК процедурата (с вх.№ BXP-2180 от 06.12.2021 г.), като за по-голямо забавяне не си внесоха държавната такса и се наложи да бъдат допълнително уведомявани. С Решение №114/17.02.2022г. на КЗК по преписка № КЗК-1012/2021г. жалбата бе отхвърлена. Превозвачите обжалваха Решението на КЗК пред ВАС.
Междувременно, доколкото обществения превоз бе осигурен до 31.12.2021 г. (по силата на спешната мярка) и поради наличие на непосредствен риск от прекъсване на обществената услуга с Решение № 624/29.12.2021 г. Общински съвет гр. Кюстендил възложи на Кмета на Община Кюстендил сключване на  договори за пряко възлагане по реда на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП за обществен превоз на пътници по автобусни линии от общинската, областната и републиканската транспортни схеми - с общ праг до 30 000 лв. (тридесет хиляди лева) без включен ДДС или до сключване на договори по обявената обществена поръчка - което от двете събития настъпи първо, като допусна предварително изпълнение на взетото решение. В изпълнение на решението бяха сключени договори с три фирми осъществяващи обществен превоз на пътници.
С изчерпване на определения от ОбС лимит, Община Кюстендил въпреки всички положени усилия, отново бе изправена пред непосредствен риск от прекъсване на услугата по обществен превоз на пътници и се наложи да бъде поискана и предприета спешна мярка по реда на чл.5, §5 от Регламент (EO) 1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 г. относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт, чрез пряко възлагане на превоза, като бъдат сключени договори с превозвачите, извършващи услугата обществен превоз на пътници за срок до сключване на договори по влязло в сила решение за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП, но не по-дълъг от две години.
След като ВАС отхвърли обжалването на Решението на КЗК, с участвалите в обществената поръчка превозвачи се сключиха договори – 18-19.05.2022 г.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт