ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
×

Забележка

Оаказан достъп до изтелгянията.
Грешка! Или се опитвате да стартирате изтегляне от неупълномощен ресурс или вашия браузър не изпраща референт.
IT

IT

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-411/05.03.2024 г. обявява конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ в отдел "Правни дейности и контрол за спазване на решенията на общински съвет" при дирекция "Правни дейности и обществени поръчки" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Осъществяване на процесуално представителство на съответния орган на държавната власт, както и с изразяването на становища или с разработването на предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на администрацията.
Осигуряване на правна помощ и общ надзор с оглед законосъобразното изпълнение на функциите, съгласно Устройствения правилник на общинската администрация и при спазване на нормативните разпоредби и на утвърдените процедури.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование магистър;
•Професионално направление – право с придобита юридическа правоспособност
•Години професионален опит  - 3 /три/ години или минимален ранг – IV младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 8
•Експертно ниво  4
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма

3.Други компетентности:
•Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
•Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4.Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата - 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.

Споделете в социалните мрежи:

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

1. 

 

11.03.2024 год.

Вх.№16/30.01.2024 г.

9:30 ч.

2. 

11.03.2024 год.

Вх.№26/14.02.2024 г.

9:40 ч.

3. 

11.03.2024 год.

Вх.№13/22.01.2024 г.

9:50 ч.

4. 

11.03.2024 год.

Вх.№14/26.01.2024 г.

10:00 ч.

5. 

11.03.2024 год.

Вх.№15/26.01.2024 г.

10:10 ч.

 

Споделете в социалните мрежи:

I. Допуснати кандидати до събеседване

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1. 

Вх.№16/30.01.2024 г.

Счетоводител

Отговаря на изискванията

2. 

Вх.№26/14.02.2024 г.

Счетоводител

Отговаря на изискванията

3. 

Вх.№13/22.01.2024 г.

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

4. 

Вх.№14/26.01.2024 г.

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

5. 

Вх.№15/26.01.2024 г.

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Допуска до участие в конкурс кандидати
Заявление вх.№93-00-318/21.02.2024 г.
Заявление вх.№94-00-985/22.02.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

Допуска до участие в конкурс кандидат – Заявление вх.№93-00-339/22.02.2024 г.

Не допуска до участие в конкурс кандидат - Заявление вх.№94-00-988/22.02.2024 г.
Основание за недопускане:
Не са представени копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.

Споделете в социалните мрежи:

I.Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за патронажна грижа“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за патронажна грижа“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

II.Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за патронажна грижа“

  1. Социален работник

Вх. №/дата

точки

Вх.№81/09.02.2024г.

12

Вх.№62/01.02.2024г.

10

Вх.№79/09.02.2024г.

9

Вх.№76/08.02.2024г.

7

 

  1. Диспечер/домакин

Вх.№74/07.02.2024г.

13

Вх.№56/31.01.2024г.

12

Вх.№66/05.02.2024г.

11

Вх.№63/01.02.2024г.

10

Вх.№60/01.02.2024г.

9

Вх.№55/31.01.2024г.

7

Вх.№76/08.02.2024г.

7

 

  1. Социален медиатор

Вх.№73/07.02.2024г.

13

Вх.№57/31.01.2024г.

12

Вх.№66/05.02.2024г.

11

Вх.№71/06.02.2024г.

10

Вх.№74/07.02.2024г.

10

Вх.№56/31.01.2024г.

10

Вх.№78/09.02.2024г.

9

Вх.№61/01.02.2024г.

9

Вх.№60/01.02.2024г.

8

Вх.№72/06.02.2024г.

8

Вх.№64/02.02.2024г.

8

Вх.№75/07.02.2024г.

7

Вх.№76/08.02.2024г.

7

 

4.Шофьор

Вх.№77/08.02.2024г.

11

Вх.№59/01.02.2024г.

10

Вх.№68/05.02.2024г.

9

Вх.№65/02.02.2024г.

8

Вх.№76/08.02.2024г.

7

III.Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:

Вх. №70/06.02.2024г.
Вх. №58/31.01.2024г.
Вх. №82/09.02.2024г.
Вх. №54/31.01.2024г.
Вх. №69/06.02.2024г.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Заповед № РД-00-403/01.03.2024г. на Кмета на община Кюстендил  и във връзка с Решение №124 по  Протокол №6 от проведеното на 29.02.2024г. заседание на Общински съвет Кюстендил, относно прекратяване на процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване по реда на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от общинския поземлен фонд,  за отдаване под наем на земеделски земи за три стопански години, открита със Заповед РД-00-283 от 13.02.2024г. на Кмета на община Кюстендил, поради определен различен размер на началната тръжна цена за отдаване под наем по отношение на всички имоти, описани в Заповед № РД-00-283 от 13.02.2024г. може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

ДО:  Живко    Димитров
Ул.“Хаджи Йоаким“№1, вх. Б, ап. 4 гр.Кюстендил      

Уведомяваме Ви, че за преместваем обект /елемент на градското обзавеждане: Покрит навес, намиращ се в с. Жабокрът, община Кюстендил в урегулиран поземлен имот ( УПИ)ХVI- за селкооп, кв. 6 по плана на с. Жабокрът, е съставен Констативен акт № 1/29.02.2024 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 57 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Със   съдържанието   на   констативния   акт   може   да   се   запознаете   в община  Кюстендил,  пл. ,,Велбъжд”  №1,  етаж  1,  стая  №13.
Настоящето съобщение беше  залепено на преместваемия обект/елемент на градското обзавеждане  на 29.02.2024 г. и удостоверява, че адресатът му е уведомен по реда на § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.
Съгласно разпоредбите на чл. 57 а, ал. 2 от ЗУТ възражения  срещу  констативния  акт  могат  да  бъдат  подавани  в  3 /три/- дневен  срок,  считано  от  датата на публикуване на съобщението в сайта на общината.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт