ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
НОВИНИ

НОВИНИ (690)

На основание чл. 140, ал. 4 от Закона за публичните финанси и в изпълнение на чл. 37, ал. 1 от Наредбата  за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил, Председателят на Общински съвет – Кюстендил организира обществено обсъждане на  Изпълнението на бюджета и сметките за  средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2019 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2019 година.

 

Председателят на ОбС – Кюстендил отправя покана към жителите на общината, представителите на бизнеса, представителите на средствата за масово осведомяваме, ръководителите на бюджетни звена, неправителствените организации и цялата общественост за участие в общественото обсъждане.

 

Обсъждането ще се проведе на 20 август 2020 г. /четвъртък/ от 17:30 часа  в голямата зала на Общински театър – Кюстендил, бул.“България“ № 26А.

 

 С материалите свързани с общественото обсъждане може да се запознаете в Общински съвет – Кюстендил, в сградата на общината или на сайта на община Кюстендил: www.kustendil.bg.

 

Вашите мнения, препоръки и въпроси може да отправите писмено в деловодството на общината или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Доклад за изпълнението на бюджета към 31.12.2019г.може да видите тук

Отчет за изпълнението на бюджета към 31.12.2019г.може да видите тук

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На 11.08.2020 г. от 11:00 ч. в зала на Читалище „Братство“, ул. „Патриарх Евтимий“ 18, гр. Кюстендил се проведе Стартова пресконференция по проект № BG16M1OP002-2.002-0002-C01 Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“, финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинарана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“.

     На пресконференцията Ръководителят на проекта инж. Росица Плачкова запозна гости и медии с основната цел и заложените дейности при изпълнение на проекта. Представи участниците и партньорите, очакваните резултати и ползите за трите общини от неговото изпълнение.

     Бенефициент по проекта е Община Кюстендил. Проектът е с общата стойност 9 748 590,60 лв., от които: 5 955 969,72 лв. от Европейския фонд за регионално развитие; 1 051 053,48 лв. национално съфинансиране от държавния бюджет на Република България; 826 492,22 лв. собствен принос на Бенефициента и 1 915 138,18 лв. недопустими разходи. Продължителността е от 10.04.2019 г. до 02.07.2022 г

     Основната цел на проект Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“ е намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, генерирани в общините Кюстендил, Невестино и Трекляно.

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Уведомяваме заинтересованите собственици на жилища с изградени водно-отоплителни инсталации, че могат да заявят присъединяване към газопреносната мрежа на гр. Кюстендил, в деловодството на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Днес, 07.08.2020 г., Временната комисия по номинациите на кандидати за Обществен посредник на територията на Община Кюстендил по решение № 173/25.06.2020 г. на ОбС Кюстендил взе следното

 

РЕШЕНИЕ:

 

  1. Определя и двамата кандидати за Обществен посредник на територията на Община Кюстендил - Васил Владимиров Иванов и Любомир Евгениев Иванов, да бъдат поканени на събеседване.

 

  1. Определя дата за събеседване на 17.08.2020 г. от 10:00 ч. в Голямата зала на Общински театър Кюстендил, с адрес бул. „България“ № 26 А, което събеседване ще бъде публично, ще се излъчва онлайн и да бъде открито за граждани и медии.

 

  1. Да се уведомят за датата, часа и мястото на събеседването двамата кандидати за обществен посредник на територията на Община Кюстендил, медиите и да се публикува съобщение на интернет страницата на Община Кюстендил и на таблото за съобщения в сградата на Община Кюстендил .

Споделете в социалните мрежи:

В изпълнение на задълженията си съгласно чл. 68, чл. 68а и чл. 68в, във връзка с чл. 67, чл. 67а, ал. 3 и чл. 67б от Закона за съдебната власт във връзкас Писмо изх. №153/09.07.2020 г. Председателя на Окръжен съд Кюстендил и прпепис от протокол от общо събрание на съдиите от Окръжен съд Кюстендил от 07.07.2020 г. Общински съвет Кюстендил на заседание проведено на 30.07.2020 г. прие Решение № 196/30.07.2020 г. на ОбС Кюстендил, по силата на което:

 

 

РЕШИ:

 

  1. Открива процедура по избор на кандидати за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г.

      2.Създава Временна комисия за извършване проверка на документите и за изслушване на кандидатите за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г., която да се състои от единадесет общински съветника.

  1. Определя срок за подаване на документи на кандидатите за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г. чрез председателят на Общински съвет – Кюстендил - 50 дни, считано от 11.08.2020 г. до 29.09.2020 г. включително, като кандидатите за съдебни заседатели подават следните документи:

 

  1. подробна автобиография, подписана от кандидата;
  2. нотариално заверено копие от диплома за завършено образование;
  3. медицинско удостоверение, че лицето не страда от психическо заболяване;
  4. данни за контакт на две лица, към които общинските съвети да се обръщат за препоръки;
  5. мотивационно писмо;
  6. писмено съгласие;
  7. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 67, ал. 3 от ЗСВ;
  8. документ за извършена проверка по реда на Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ако са родени преди 16 юли 1973 г.

 

  1. Определя 25 броя на кандидати за съдебни заседатели, които следва да бъдат избрани и предложени от Общински съвет Кюстендил за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г., като от тях най – малко 10 на сто следва да са с квалификации в областта на педагогиката, психологията и социалните дейности.

 

  1. Всеки български гражданин, който отговаря на изискванията обективирани в ЗСВ може да се кандидатира за съдебен заседател, а именно:

 

5.1. За съдебен заседател може да бъде избран дееспособен български гражданин, който:

  1. е на възраст от 21 до 68 години;
  2. има настоящ адрес в община, която попада в рамките на съдебния район на съда, за който кандидатства;
  3. има завършено най-малко средно образование;
  4. не е осъждан за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията;
  5. не страда от психически заболявания.

 

5.2. Съдебен заседател не може да бъде лице, което:

  1. е съдебен заседател в друг съд;
  2. е общински съветник от съдебния район, за който е избран;
  3. участва в ръководството на политическа партия, коалиция или организация с политически цели;
  4. работи в съд, прокуратура, следствени органи, Министерството на вътрешните работи или в други органи от системата за национална сигурност, намиращи се в съдебния район, за който е избран.
  5. Съдбните заседатели не могат да бъдат избирани за повече от два последоватени мандата към същия съд.

 

  1. Временна комисия за извършване проверка на документите и за изслушване на кандидатите за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г., следва да извърши служебна проверка на обстоятелството по отношение на всеки един от кандидатите за съдебни заседатели, че съответния кандидат не е осъждан за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията.

 

  1. 7. Временна комисия за извършване проверка на документите и за изслушване на кандидатите за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г., следва да разгледа и извърши проверка на постъпилите документи от кандидатите за съдебни заседатели и да изготви доклад и списък на допуснатите за участие кандидати, като списъкът на допуснатите до участие кандидати, заедно с техните автобиографии, мотивационни писма и препоръки и документте за извършена проверка по реда на Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ако са родени преди 16 юли 1973 г., се публикуват на интернет страницата на Община Кюстендил - Общински съвет, най-малко 14 дни преди датата на изслушването по чл. 68а от ЗСВ, като най-малко 10 на сто от лицата, които се включват в списъка, трябва да са с квалификация в областта на педагогиката, психологията и социалните дейности.
  2. 8. Временна комисия за извършване проверка на документите и за изслушване на кандидатите за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 -2025 г., следва да определи дата за публично изслушване на всеки един от допуснатите кандидати за съдебни заседатели, като всеки член на общинския съвет може да задава въпроси, като не по-късно от три работни дни преди изслушването юридически лица с нестопанска цел, определени за извършване на общественополезна дейност, могат да представят на общинския съвет становища за кандидата, включващи и въпроси, които да му бъдат поставяни, като анонимни становища и сигнали не се разглеждат.
  3. 9. Временна комисия за извършване проверка на документите и за изслушване на кандидатите за съдебни заседатели за района на Кюстендилски районен съд – мандат 2021 - 2025 г., следва да състави доклад за протичането на публичното изслушване на кандидатите за съдебни заседатели, който се предоставя на общинския съвет в 7-дневен срок преди гласуването и се публикува на интернет страницата на Община Кюстендил - Общински съвет, заедно с протокола от изслушването.
  4. За повече информация и съдействие – Общински съвет Кюстендил, стая № 6 в сградата на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1

ДОКУМЕНТИ СЪДЕБЕН ЗАСЕДАТЕЛ

CV-Съдебен заседател

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На 11.08.2020 г. от 11:00 ч. в зала на Читалище „Братство“, ул. „Патриарх Евтимий“ 18, гр. Кюстендил ще се проведе Стартова пресконференция по проект № BG16M1OP002-2.002-0002-C01 Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“, финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинарана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“.

     Бенефициент по проекта е Община Кюстендил. Проектът е с общата стойност 9 748 590,60 лв., от които: 5 955 969,72 лв. от Европейския фонд за регионално развитие; 1 051 053,48 лв. национално съфинансиране от държавния бюджет на Република България; 826 492,22 лв. собствен принос на Бенефициента и 1 915 138,18 лв. недопустими разходи. Продължителността е от 10.04.2019 г. до 02.07.2022 г.

     На пресконференцията Ръководителят на проекта ще запознае гости и медии с основната цел и заложените дейности при изпълнение на проекта. Ще представи участниците и партньорите, очакваните резултати и ползите за трите общини от неговото изпълнение.

     Основната цел на проект Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“ е намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, генерирани в общините Кюстендил, Невестино и Трекляно.

 

 

Проект: BG16M1OP002-2.002-0002-C01 Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“, финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

ПРОЕКТ НАРЕДБА ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НАРЕДБА ЗА РЕДА И УСЛОВИЯТА ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ И МОНУМЕНТАЛНО-ДЕКОРАТИВНИ ЕЛЕМЕНТИ НА ГРАДСКОТО ОБЗАВЕЖДАНЕ И ЗА РЕКЛАМНАТА ДЕЙНОСТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

(Приета с Решение № 767/31.07.2014 г. на ОбС - Кюстендил, изм. с Решение № 226/11.11.2016 г. по адм. д. №241/2016 г., в сила от 29.11.2016 г. на КАС;изм. и доп. с Решение № 1096/31.07.2019 г. на ОбС - Кюстендил)

 

  • 1. В чл. 6, ал. 4 текста се заменя с:

(4) (нов. с р. № 1096/31.07.2019 г. на ОбС - Кюстендил) Преместваемите обекти могат да бъдат самостоятелни или спомагателни. Спомагателните, разположени в допълнителната открита търговска площ по чл. 56, ал. 11 от ЗУТ /открити щандове, апарати, грилове, хладилни витрини, маси за консумация, подиуми, щендери, слънцезащитни съоръжения и др. подобни/, се поставят въз основа на схема, одобрена от Главния архитект на Община Кюстендил към съществуващи търговски обекти и категоризирани заведения за хранене, в близост до тях, за обслужване на дейността им, по начин по който не се възпрепятства дейността на други търговски обекти или достъпа до тях.

 

  • 2. В чл. 14, ал. 1 се добавя нова точка 5:
  1. Удостоверение за категоризация за обекти по чл. 6, ал. 2, т. 10.

 

  • 3. В чл. 14, ал. 5 изречение последно, текста се заменя със:

За маси за сервиране на открито към заведения за обществено хранене се издава разрешение за поставяне на основание одобрена схема за поставяне и валидна категоризация, без да се изисква одобряване на документация.

 

ПРЕХОДНИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

 

  • 1. Наредбата влиза в сила от …....2020 година.

 

МОТИВИ

КЪМ НАРЕДБА ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НАРЕДБА ЗА РЕДА И УСЛОВИЯТА ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ И МОНУМЕНТАЛНО-ДЕКОРАТИВНИ ЕЛЕМЕНТИ НА ГРАДСКОТО ОБЗАВЕЖДАНЕ И ЗА РЕКЛАМНАТА ДЕЙНОСТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

(Приета с Решение № 767/31.07.2014 г. на ОбС - Кюстендил, изм. с Решение № 226/11.11.2016 г. по адм. д. №241/2016 г., в сила от 29.11.2016 г. на КАС;изм. и доп. с Решение № 1096/31.07.2019 г. на ОбС - Кюстендил)

 

В хода на прилагане на Наредбата за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил, се установяват непълноти и пропуски, които препятстват правилното прилагане на по-високо стоящия нормативен акт Закон за устройство на територията, а така също и на нормативната уредба, касаеща изискванията за заведенията за обществено хранене. Предложените промени в наредбата ще доведат до яснота и недвусмислие при прилагането ѝ.

За прилагането на Наредбата не са необходими финансови и други ресурси.

Предлаганият Проект на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил е разработен на основание чл. 21, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и е в съответствие с Европейското законодателство, предвид съответствието на основния нормативен акт (ЗМСМА) с него.

Заинтересованите лица имат право в 30  дневен срок да депозират в деловодството на Община Кюстендил предложения и становища по Проекта на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Резултатите от тестовете за COVID-19 на кмета на Кюстендил – Петър Паунов и неговото семейство, са отрицателни.

Ръководството на Общината продължава да изпълнява ангажиментите в обичайния си ритъм.

Споделете в социалните мрежи:

Планираните безплатни консултации организирани  заедно с община Кюстендил за 21 юли 2020 г. с д-р Сашо Райков, акушер-гинеколог от Центъра за Асистирана репродукция на Аджибадем Сити Клиник Болница Токуда - София, се отлагат, поради усложняващата се епидемиологична ситуация.

 Двойките с репродуктивни проблеми обаче ще имат възможност да получат безплатна консултация с експерта по Viber на 21 юли 2020 г. между 10:00 и 14:00 часа.

 Необходимо е предварително записване на 02/403 4245.

Оставете номер за контакт, свързан с устройство, на което имате инсталирана програмата Viber (смартфон, стационарен или преносим компютър или таблет). И очаквайте обаждане!

www.acibademcityclinic.bg

 

Споделете в социалните мрежи:

Проектът  на Общинска стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в община Кюстендил 2020 – 2021 г., заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 19.06.2020 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

В нормативно определения 30–дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.

Няма неприети предложения по проекта  на Общинска стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в община Кюстендил 2020 – 2021г.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт