ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (140)

I. КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

№     КАНДИДАТИ    ТОЧКИ
1.        Виктория Янкова Страхилова    18 т.
2.        Катрин Валентинова Стойнева    17 т.
3.        Цветелина Иванова Таскова     16 т.
4.        Илияна Кирилова Любикова     15 т.
5.        Детелинка Стоянова Бургова    14 т.
6.        Десислава Йорданова Иванова    13 т.
7.        Даниела Йорданова Сергиева     12 т.
8.        Григор Димитров Велинов    11 т.



В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ   

№      ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ                     ДЛЪЖНОСТ                      МОТИВИ


1.        Николина Кирилова Стефанова    Медицински специалист    Отговаря на изискванията
2.        Венета Кирилова Спасова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
3.        Николета Антонова Иванова    Социален работник    Отговаря на изискванията
4.        Радостина Иванова Атанасова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
5.        Николета Иванова Василева    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
6.        Даниела Йорданова Сергиева    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
7.        Ирена Георгиева Кирилова    Социален работник, трудотерапевт    Отговаря на изискванията
8.        Рени Крумова Велкова    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
9.        Катрин Валентинова Стойнева    Социален работник, Счетоводител/Домакин    Отговаря на изискванията
10.        Катерина Крумова Янева    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
11.        Митко Георгиев Лучански    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
12.        Здравка Якимова Якимова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
13.        Благой Кирилов Стоянов    Шофьор    Отговаря на изискванията
14.        Ася Георгиева Иванова    Трудотерапевт;
социален терапевт    Отговаря на изискванията
15.        Йордан Кайзерав Йорданов    Работник  поддръжка    Отговаря на изискванията
16.        Даниела Василева Лазова    Счетоводител/домакин    Отговаря на изискванията
17.        Елена Страхилова Павлова-Парлапанска    Трудотерапевт;
социален терапевт    Отговаря на изискванията
18.        Теменужка Ангелова Ненова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
19.        Светлина Данчова Илиева    Трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
20.        Валентин Викторов  Стоянов    Социален терапевт; трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
21.        Васил Бойков Георгиев    Шофьор    Отговаря на изискванията
22.        Владан Винко Николов    Социален работник    Отговаря на изискванията
23.        Владислав Владимиров Тасков    Социален работник, Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
24.        Емилиян Методиев Бързачки    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
25.        Светлана Петрова Христова    Трудотерапевт,
Соц. терапевт    Отговаря на изискванията
26.        Васко Георгиев Христов    Работник поддръжка;
шофьор    Отговаря на изискванията
27.        Райка Славева Владимирова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
28.        Цветелина Георгиева Стойнева    Социален работник;
Трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
29.        Милена Христова Арсова    Социален работник;
Трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
30.        Снежана Живкова Панова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
31.        Любомир Иванов Радойчев    Шофьор;
Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
32.        Антония Григорова Радойчева    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
33.        Антоанета Асенова Атанасова    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
34.        Ваня Василева Писиос    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
35.        Весела Иванова Божкова    Социален работник    Отговаря на изискванията
36.        Мариана  Кирилова Цветкова    Трудотерапевт;
Социален терапевт    Отговаря на изискванията
37.        Катинка Стоянова Стаменова    Шофьор;
Социален  терапевт;    Отговаря на изискванията
38.        Григор Димитров Велинов    Шофьор; трудотерапевт;
работник поддръжка;    Отговаря на изискванията
39.        Красимир Благоев Илиев    Шофьор; работник поддръжка;    Отговаря на изискванията
40.        Милица  Вескова Василева    Трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
41.        Елена Емилова Лучанска    Кинезитерапевт    Отговаря на изискванията
42.        Десислава Йорданова Иванова    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
43.        Ивайло Евгениев Пейчев    Шофьор, Трудотерапевт, Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
44.        Маргарита Лазарова Григорова    Шофьор, Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
45.        Теменужка Георгиева Джагалова    Упрвител, Счетоводител/Домакин    Отговаря на изискванията
46.        Иванчо Милчев  Салтиров    Шофьор    Отговаря на изискванията
47.        Мариана Павлова Бенкова    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
48.        Ясен Николаев Димитров    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
49.        Снежана Илиева Йорданова    Трудотерапевт;социален терапевт;    Отговаря на изискванията
50.        Десислава Петрова Василева    Трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
51.        Величка Любенова Шушкова    Трудотерапевт;    Отговаря на изискванията
52.        Бойко Красимиров Георгиев    Работник поддръжка, шофьор    Отговаря на изискванията
53.        Нели Кирилова Александрова    Счетоводител/Домакин    Отговаря на изискванията
54.        Цветелина Иванова Таскова    Социален работник    Отговаря на изискванията
55.        Илияна Кирилова Любикова    Трудотерапевт, Шофьор    Отговаря на изискванията
56.        Светлана Петрова Георгиева    Социален работник    Отговаря на изискванията
57.        Борислав Пламенов Стоичков    Шофьор    Отговаря на изискванията
58.        Димитър Кирилов Куков    Работник поддръжка; Шофьор;
трудотерапевт    Отговаря на изискванията
59.        Виктория Янкова Страхилова    трудотерапевт    Отговаря на изискванията
60.        Антоанета Стоянова Атанасова    Мед. сестра    Отговаря на изискванията
61.        Мария Любомирова Димова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
62.        Рената  Генчова Христова    Управител    Отговаря на изискванията
63.        Татяна Василева Иванова    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
64.        Здравка Василова Златковска    Социален терапевт    Отговаря на изискванията
65.        Емил Страхилов Григоров    Щофьор    Отговаря на изискванията
66.        Веска Огнянова Златкова    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията
67.        Детелин Златков Иванов    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
68.        Валери Кирилов Костадинов    Работник поддръжка    Отговаря на изискванията
69.        Даниела Тончева Зарева    Трудотерапевт    Отговаря на изискванията

  ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

№    НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ    ДЛЪЖНОСТ    МОТИВИ
1    Светлина Данчова Илиева    Социален работник    Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията
2    Владислав Владимиров Тасков    Кинезитерапевт    Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията
3    Василка Георгиева Тодорова    Социален терапевт    Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията
4    Ваня Василева Писиос    Счетоводител/домакин    Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията
5    Светлана Петрова Георгиева    Логопед, Психолог    Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията
6    Веска Огнянова Златкова    Счетоводител/домакин    Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията
                             

По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

13.05.2022 ГОД. (ПЕТЪК)

 

1.                  

13.05.2022

Николина Кирилова Стефанова

09.00 ч.

2.                  

13.05.2022

Венета Кирилова Спасова

09.10 ч.

3.                  

13.05.2022

Николета Антонова Иванова

09.20 ч.

4.                  

13.05.2022

Радостина Иванова Атанасова

09.30ч.

5.                  

13.05.2022

Николета Иванова Василева

09.40 ч.

6.                  

13.05.2022

Даниела Йорданова Сергиева

09.50 ч.

7.                  

13.05.2022

Ирена Георгиева Кирилова

10.00 ч.

8.                  

13.05.2022

Рени Крумова Велкова

10.10 ч.

9.                  

13.05.2022

Катрин Валентинова Стойнева

10.20 ч.

10.             

13.05.2022

Катерина Крумова Янева

10.30 ч.

11.             

13.05.2022

Митко Георгиев Лучански

10.40 ч.

12.             

13.05.2022

Здравка Якимова Якимова

10.50 ч.

13.             

13.05.2022

Благой Кирилов Стоянов

11.00 ч.

14.             

13.05.2022

Ася Георгиева Иванова

11.10 ч.

15.             

13.05.2022

Йордан Кайзерав Йорданов

11.20 ч.

16.             

13.05.2022

Даниела Василева Лазова

11.30 ч.

17.             

13.05.2022

Елена Страхилова Павлова-Парлапанска

11.40 ч.

18.             

13.05.2022

Теменужка Ангелова Ненова

11.50ч.

19.             

13.05.2022

Светлина Данчова Илиева

12.00 ч.

20.             

13.05.2022

Валентин Викторов  Стоянов

12.10 ч.

21.             

13.05.2022

Васил Бойков Георгиев

12.20ч.

22.             

13.05.2022

Владан Винко Николов

12.30 ч.

23.             

13.05.2022

Владислав Владимиров Тасков

12.40 ч.

18.05.2022Г. (СРЯДА)

24.             

18.05.2022

Емилиян Методиев Бързачки

09.00ч.

25.             

18.05.2022

Светлана Петрова Христова

09.10 ч.

26.             

18.05.2022

Васко Георгиев Христов

09.20 ч.

27.             

18.05.2022

Райка Славева Владимирова

09.30ч.

28.             

18.05.2022

Цветелина Георгиева Стойнева

09.40ч.

29.             

18.05.2022

Милена Христова Арсова

09.50ч.

30.             

18.05.2022

Снежана Живкова Панова

10.00ч.

31.             

18.05.2022

Любомир Иванов Радойчев

10.10 ч.

32.             

18.05.2022

Антония Григорова Радойчева

10.20ч.

33.             

18.05.2022

Антоанета Асенова Атанасова

10.30 ч.

34.             

18.05.2022

Ваня Василева Писиос

10.40ч.

35.             

18.05.2022

Весела Иванова Божкова

10.50 ч.

36.             

18.05.2022

Мариана  Кирилова Цветкова

11.00ч.

37.             

18.05.2022

Катинка Стоянова Стаменова

11.10ч.

38.             

18.05.2022

Григор Димитров Велинов

11.20 ч.

39.             

18.05.2022

Красимир Благоев Илиев

11.30 ч.

40.             

18.05.2022

Милица  Вескова Василева

11.40 ч.

41.             

18.05.2022

Елена Емилова Лучанска

11.50 ч.

42.             

18.05.2022

Десислава Йорданова Иванова

12.00ч.

43.             

18.05.2022

Ивайло Евгениев Пейчев

12.10 ч.

44.             

18.05.2022

Маргарита Лазарова Григорова

12.20 ч.

45.             

18.05.2022

Теменужка Георгиева Джагалова

12.30 ч.

46.             

18.05.2022

Иванчо Милчев  Салтиров

12.40ч.

17.05.2022 ГОД. (ВТОРНИК)

 

47.             

17.05.2022

Мариана Павлова Бенкова

09.00 ч.

48.             

17.05.2022

Ясен Николаев Димитров

09.10 ч.

49.             

17.05.2022

Снежана Илиева Йорданова

09.20 ч.

50.             

17.05.2022

Десислава Петрова Василева

09.30 ч.

51.             

17.05.2022

Величка Любенова Шушкова

09.40 ч.

52.             

17.05.2022

Бойко Красимиров Георгиев

09.50 ч.

53.             

17.05.2022

Нели Кирилова Александрова

10.00 ч.

54.             

17.05.2022

Цветелина Иванова Таскова

10.10 ч.

55.             

17.05.2022

Илияна Кирилова Любикова

10.20 ч.

56.             

17.05.2022

Светлана Петрова Георгиева

10.30 ч.

57.             

17.05.2022

Борислав Пламенов Стоичков

10.40 ч.

58.             

17.05.2022

Димитър Кирилов Куков

10.50 ч.

59.             

17.05.2022

Виктория Янкова Страхилова

11.00 ч.

60.             

17.05.2022

Антоанета Стоянова Атанасова

11.10 ч.

61.             

17.05.2022

Мария Любомирова Димова

11.20ч.

62.             

17.05.2022

Рената  Генчова Христова

11.30ч.

63.             

17.05.2022

Татяна Василева Иванова

11.40ч.

64.             

17.05.2022

Здравка Василова Златковска

11.50ч.

65.             

17.05.2022

Емил Страхилов Григоров

12.00ч.

66.             

17.05.2022

Веска Огнянова Златкова

12.10ч.

67.             

17.05.2022

Детелин Златков Иванов

12.20ч.

68.             

17.05.2022

Валери Кирилов Костадинов

12.30ч.

69.             

17.05.2022

Даниела Тончева Зарева

12.40ч.

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд  и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:


I.    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:

№    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ    МОТИВИ
1.        Катрин Валентинова Маринова      Отговаря на изискванията
2.        Десислава Йорданова Иванова      Отговаря на изискванията
3.        Даниела Йорданова Сергиева       Отговаря на изискванията
4.        Детелина Стоянова Бургова         Отговаря на изискванията
5.        Цветелина Иванова Таскова         Отговаря на изискванията
6.        Григор Димитров Велинов           Отговаря на изискванията
7.        Виктория Янкова Страхилова       Отговаря на изискванията
8.        Илияна Кирилова Любикова        Отговаря на изискванията

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд  и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

ДАТА    КАНДИДАТ    ЧАС
09.05.2022 г.    Катрин Валентинова Маринова    10:00 ч.
09.05.2022 г.    Десислава Йорданова Иванова    10:10 ч.
09.05.2022 г.    Даниела Йорданова Сергиева    10:20 ч.
09.05.2022 г.    Детелина Стоянова Бургова    10:30 ч.
09.05.2022 г.    Цветелина Иванова Таскова    10:40 ч.
09.05.2022 г.    Григор Димитров Велинов    10:50 ч.
09.05.2022 г.    Виктория Янкова Страхилова    11:00 ч.
09.05.2022 г.    Илияна Кирилова Любикова    11:10 ч.


СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА
ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА
„Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/
с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства



ще бъдат назначени 16 щатни бройки: Управител; Счетоводител; Социален работник; Психолог; Медицинска сестра; Кинезитерапевт; Трудотерапевт - 4 щатни бройки; Логопед; Шофьор; Санитар - 3 щатни бройки; Работник - поддръжка.

1. Управител – 1 щатна бройка
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/  Завършено висше образование;
2/  Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки, и/или хуманитарни науки.
4/  Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
-  Ръководство за бенефициента за изпълнение и управление на проекти по Процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦСРИ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на ЦСРИ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центъра;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
 
2.   Социален работник – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността, резидентни услуги и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от ЦСРИ;
4/ Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на ЦСРИ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на ЦСРИ, техните семейства и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

3.    Психолог – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

4.     Медицинска сестра – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/  Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

5.   Кинезитерапевт – 1 щатна бройка
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Кинезитерапия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦСРИ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦСРИ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/  Води необходимата документация и отчетност;
7/  Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦСРИ.

6.      Трудотерапевт – 4 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на социалната услуга за изграждане на ефективни умения и  знания за справяне в ежедневието;
3/Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;
6/  Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за участие в трудова дейност и социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

7. Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

8.  Санитар – 3 щатни бройки
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в ЦСРИ;
2/ Извършва тоалет на потребителите при необходимост;
3/ Проветрява помещенията, отговаря за пране и миене на посуда, кухненски инвентар,  участва в хигиенизирането на двора,  окопаването на цветни алеи и др.;
4/  Почиства и дезинфекцира стаите, общите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите в ЦСРИ;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

9.  Счетоводител – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква.
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦСРИ;
4/ Съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦСРИ;
5/ Води необходимата документация;
6/  Осъществява вътрешен финансов контрол в ЦСРИ;
7/ Предоставя на счетоводителя на проекта справки и други документи, спазвайки фиксираните срокове.
8/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалните услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
9/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
10/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;

10. Работник - поддръжка –1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Шофьорска книжка – Категория В.
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦСРИ.
2/ Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/ Поддържа в изряден вид складове, мазета и дворни площи;
6/ Води необходимата документация.

11. Шофьор – 1 щатна бройка
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Шофьорска книжка – Категория В.
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Управлява поверения му автомобил по зададени от ръководителя на центъра маршрути;
2/ Подготвя и извършва преглед на повереното му МПС преди излизане на път - проверява гориво, масло, гуми, двигател, скоростната кутия, кормилно управление, спирачки, осветление, преден и заден мост, индикатори на арматурното табло, наличност и състояние на инструменти и принадлежности към автомобила, правилното закрепване на товара;
3/ Получава заверени пътен лист и разписание;
4/ По време на път следи за нормалното функциониране на двигателя и спазва правилата за безопасност на движение по пътищата;
5/ Описва в пътния лист необходимите данни за извършените курсове;
6/ При продължителни курсове спира периодично и проверява състоянието на автомобила и товара. При необходимост отстранява възникналите повреди;
7/ След завръщане почиства и зарежда с гориво автомобила;
8/ Следи за изтичане сроковете на застраховките, винетка и преглед и подновяването им;
9/ Изпълнява други конкретно възложени задачи.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец - Приложение 1;
Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 03.05.2022 г. до 30.05.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248


ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 10.06.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
   

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА
„ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ, ВКЛ. С МНОЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА"/ЦПЛУ/
с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания

1.    Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

2. Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 03.05.2022 г. до 27.05.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 30.05.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Фондация „Сийдър“ обявява конкурс за длъжността: „Логопед“ в Център за социална рехабилитация и интеграция - „Синева“ в гр. Кюстендил, за хора с увреждания. Всички лица, заинтересовани от работа в ЦСРИ – Кюстендил ще минават открит и прозрачен процес на подбор.

Основна роля: Логопедът осъществява корекционно възпитателна работа, чрез прилагане на разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на комуникативните нарушения, както и прилагане на корекционни методи и техники за работа при нарушенията на потребителите за повишаване на възможностите им за комуникация.

Преки задължения:
•    Участва в изготвянето на индивидуалната планове за подкрепа на потребителите, като прави регулярна диагностика и оценяване на комуникационните нарушения и дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална подкрепа;
•    Прилага иновативни корекционни методи и техники за работа с потребителите за повишаване на комуникативността им;
•    Оказва методологическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешната вербална и невербална комуникация;
•    Подпомага и подкрепя процеса на въвеждане на иновативни практики и методи на работа;
•    Проучва и анализира индивидуалните потребности на потребителите и съдейства за осигуряването на услуги, свързани със задоволяване на тези потребности и повишаващи качеството им на живот;
•    Извършва индивидуални консултации с потребителите и техните семейства и дава съвети и изготвя индивидуални комплекси за работа в домашни условия;
•    Участва в извършването на регулярни оценки по отношение на напредъка в индивидуалното развитие на потребителите;
•    Води необходимата документация отразяваща директната работа с потребителите и семействата;
•    Работи по изготвена от него годишна програма, програми за индивидуална и групова работа;
•    Участва в професионални срещи и работи съвместно със специалисти от сферата на здравеопазването и социалната работа, както и с професионалисти от неправителствени организации по отношение на подобряване на физическото функциониране на потребителя;
•    Води необходимата документация отразяваща директната работа с потребителите;
•    Спазва правилата за конфиденциална информация, свързана с потребителите на ЦСРИ, както и Етичния кодекс за работещите в социалната сфера;
•    Работи за своето професионално развитие, участва активно в обучения, супервизии и екипни срещи;
•    Ангажира се и с други задачи, подходящи за тази позиция и поставени от Управителя на услугата.


Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование: Висше Степен Бакалавър /Магистър по специалността: Логопедия/
• Добри компютърни умения – Microsoft Word, Excel, internet и email
• Опит в работа в предоставяне на социални услуги и директна работа с лица с увреждания и техни семейства не са задължителни, но кандидати с такъв опит ще се ползват с предимство.

Кандидатите следва да представят мотивационно писмо и автобиография – европейски вариант/CV/.
Документите се подават до 20-ти май 2022 г. по електронен път, както и на адрес: гр. Кюстендил,
ул. "Спасовица“ № 1 в дните от понеделник до петък от 08:30 до 17:00 часа
Кандидатите, одобрени за интервю, ще бъдат уведомени с телефонно обаждане.
Одобреният кандидат ще премине през интензивен курс на въвеждащо обучение и ориентация.
За контакти: 078/976291 и моб. тел: 0882 624 357; 0882 433 245
И-мейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Месторабота: гр. Кюстендил

Всички лица, заинтересовани от работа в ЦСРИ – Кюстендил ще минават открит и прозрачен процес на подбор.

Основна роля: Социалният работник в ЦСРИ предоставя подкрепа както на потребителите в социалната услуга, на техните семейства, така и на останалите специалисти, ангажирани в ежедневната грижа и подкрепа на потребителите.
Социалният работник поддържа тесни връзки и е пряко отговорен за кореспонденцията и документацията, свързана със социалните работници от Дирекция социално подпомагане (ДСП), специалисти от ЦНСТ, Преходно жилище, Дом за възрастни хора с увреждания, ресурсни учители, класни ръководители, личен лекар, медицински специалисти и професионалистите от други значими институции.

Преки задължения:


1.    По отношение на работа с екипа на услугата:
• Има водеща роля в цялостния процес по създаване, прилагане и работа по индивидуалните планове за подкрепа на потребителите, както и в организиране на срещите за личностно насочено планиране и преразглеждане грижата и подкрепата за потребителите в ЦСРИ;
• Оказва методологическа подкрепа на целия екип, работещ с потребителите по отношение на личностно насочено планиране;
• Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с трудно поведение, овладяване на агресията, управление на граници, успешна вербална и невербална комуникация;
• Организира и води клинични срещи на екипите, работещи с потребителя, както и всички срещи между професионалисти, свързани с потребителите.


2. Работа и отговорности спрямо потребителите и техните семейства:
•    Проучва и анализира индивидуалните социални потребности на потребителите и осигурява услуги от специалистите в ЦСРИ, свързани със задоволяване на тези потребности и повишаващи качеството им на живот;
•    Осигурява връзката между родители, семейства и близки и води срещи и разговори с тях;
•    Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите и семействата и съответно подкрепя екипа, работещ с потребителя;
•    Оценява напредъка в индивидуалното развитие на потребителите и участва в събиране на информация по отношение на оценката на развитието на потребителите и актуализация на техните индивидуални планове за подкрепа.

Изисквания за заемане на длъжността:


•Образование;
• Висше Степен Бакалавър /Магистър по специалността: Социални дейности, Специална/Социална педагогика или други свързани със социална или педагогическа насоченост;
• Добри компютърни умения – Microsoft Word, Excel, internet и email;
• Опит в работа в предоставяне на социални услуги и директна работа с лица с увреждания и техни семейства не са задължителни, но кандидати с такъв опит ще се ползват с предимство.

Кандидатите следва да представят мотивационно писмо и автобиография – европейски вариант /CV/.
Документите се подават до 20-ти май 2022 г. по електронен път, както и на адрес: гр. Кюстендил, ул. "Спасовица“ № 1 в дните от понеделник до петък от 08:30 до 17:00 часа
Кандидатите, одобрени за интервю, ще бъдат уведомени с телефонно обаждане.
Одобреният кандидат ще премине през интензивен курс на въвеждащо обучение и ориентация.
За контакти: 078/976291 и моб. тел: 0882 624 357; 0882 433 245
И-мейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Месторабота: гр. Кюстендил

Всички лица, заинтересовани от работа в ЦСРИ – Кюстендил ще минават открит и прозрачен процес на подбор.

Основна роля: Кинезитерапевтът полага грижи, чрез различни двигателни упражнения за да постигне формиране на правилен стоеж и укрепване на мускулатурата, развитие на рефлексите и равновесие, развитие на пъргавина, ориентация и гъвкавост, работи за развитие на фината моторика и подобряване на цялостното функциониране на организма. Той е отговорен да обезпечава необходимостта от рехабилитация на потребителите на ЦСРИ и да подпомогне процеса на реализиране на индивдуалните планове за подкрепа на всеки един потребител от медицинска гледна точка.

Преки задължения:
•    По препоръка на лекар – физиотерапевт или на личния лекар изготвя индивидуална програма за рехабилитация и ЛФК мероприятия за всеки потребител;
•     Изпълнява и други предсписани от лекар – физиотерапевт или от личния лекар на потребителите рехабилитационни процедури;
•     Работи индивидуално и групово с потребителите и провежда процедури, масажи и различни видове манипулации без и с помощта на предоставените му уреди, катро следи за реакцията на потребителите;
•     Участва в изготвянето на индивидуалната оценка на потребностите, като обследва двигателните умения на потребителите;
•    Работи в екип с останалите специалисти в ЦСРИ при изготвянето на индивидуалните планове за подкрепа на потребителите и консултира семействата относно индивидуалните комплекси с упражнения, които да се осъществяват ежедневно с потребителите;
•    Работи в екип с останалите специалисти при определяне на мероприятия, методи и средства за обучение и корекционно – възпитателна работа съобразно индивидуалните личностни особености на потребителите;
•    Участва в професионални срещи и работи съвместно със специалисти от сферата на здравеопазването и социалната работа, както и с професионалисти от неправителствени организации по отношение на подобряване на физическото функциониране на потребителя;
•    Води необхимата документация отразяваща директната работа с потребителите;
•    Спазва правилата за конфиденциална информация, свързана с потребителите на ЦСРИ, както и Етичния кодекс за работещите в социалната сфера;
•    Работи за своето професионално развитие, участва активно в обучения, супервизии и екипни срещи;
•    Ангажира се и с други задачи, подходящи за тази позиция и поставени от Управителя на услугата.

Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование: Висше Степен Бакалавър /Магистър по специалността: Кинезитерапия;
• Добри компютърни умения – Microsoft Word, Excel, internet и email
• Опит в работа в предоставяне на социални услуги и директна работа с лица с увреждания и техни семейства не са задължителни, но кандидати с такъв опит ще се ползват с предимство.

Кандидатите следва да представят мотивационно писмо и автобиография – европейски вариант/CV/.
Документите се подават до 20-ти май 2022 г. по електронен път, както и на адрес: гр. Кюстендил, ул."Спасовица“ № 1 в дните от понеделник до петък от 08:30 до 17:00 часа
Кандидатите, одобрени за интервю, ще бъдат уведомени с телефонно обаждане.
Одобреният кандидат ще премине през интензивен курс на въвеждащо обучение и ориентация.
За контакти: 078/976291 и моб.тел: 0882 624 357; 0882 433 245
И-мейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Месторабота: гр.Кюстендил

Страница 1 от 10

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517