Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” /ЦУРДР/ - гр. Кюстендил,
за следните длъжности:
1. Управител – 1 щ. бр.;
2. Педиатър – 1 щ. бр.;
3. Акушерка/Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
4. Социален работник – 2 щ. бр.;
5. Специален педагог – 1 щ. бр.;
6. Логопед – 1 щ. бр.;
7. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
8. Психолог – 1 щ. бр.;
9. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 3 щ. бр.;
10. Шофьор – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
1. Управител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Области на висше образование – социални, стопански и правни науки, хуманитарни и педагогически науки;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
5.1. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
5.2. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
5.3. Да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1) Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги за ранно детско развитие”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2) Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в Центъра или при мобилната работа на специалистите;
3) Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материални активи;
4) Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
5) Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6) Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в Центъра;
7) Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8) Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9) Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10) Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
11) Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12) Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в Центъра;
13) Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14) Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
15) Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
16) Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги за ранно детско развитие”.
17) Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
2. Педиатър – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
3) Специалност – педиатрия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
2) При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
3) Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
4) Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
5) Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
6) Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
7) Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
8) Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
9) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
10) Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
11) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.
3. Акушерка/Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено медицинско образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
3) Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
2) При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
3) Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
4) Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
5) Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
6) Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
7) Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
8) Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
9) Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
10) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
11) Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
12) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;
4. Социален работник – 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Области на висше образование – социални, стопански, правни, хуманитарни и педагогически науки;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
2) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
3) Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
4) Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
5) Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
6) Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
7) Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
8) Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
9) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
10) Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
11) Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
12) Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
13) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.
5. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
- комуникативни и комуникационни умения,
- самостоятелна работа в клас и в къщи,
- самостоятелно учене,
- работа в група,
- решаване на проблеми,
- критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
- за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
- за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
- за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
- за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.
6. Логопед – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2) Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
3) Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4) Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
5) Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”.
6) Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
7) Участие в групи за работа с родители;
8) Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
9) Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
10) Подпомагане, съвместно с рехабилитатора на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
11) Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
12) Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
13) Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
14) Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
15) Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за услуги за ранно детско развитие”;
16) Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
17) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
7. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Специалност – рехабилитация, кинезитерапия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2) Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
3) Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугите в „Център за услуги за ранно детско развитие”, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4) Информиране на родители и специалисти относно особеностите на моторното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на моторното развитие на детето им;
5) Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
6) Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
7) Участие в групи за работа с родители;
8) Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
9) Провеждане на дейности за развитие на уменията на децата за придвижване в различна среда (закрити и открити пространства);
10) Подпомагане, съвместно с логопед на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с подобни проблеми;
11) Направляване на домашната кинезитерапевтична интервенция;
12) Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
13) Осигуряване на безопасна и подходяща употреба на адаптивно оборудване, ортопедични и други технически средства за рехабилитация, които подпомагат проявяващия се потенциал за развитие на детето, улесняване на практикуването на умения или предотвратяване на прогресивни вторични усложнения;
14) Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва „Център за услуги за ранно детско развитие”;
15) Поддържане на пълни кинезитерапевтични досиета на децата, създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
16) Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители, относно моторното развитие на децата им;
17) Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
18) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
8. Психолог - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – психология;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
2) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
3) Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
4) Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
5) Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
6) Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
8) Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
9) Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
10) Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
11) Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
12) Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
13) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
14) Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
15) Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
16) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
9. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено средно образование;
2) Професионален опит – не се изисква;
3) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.
- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в Центъра;
2) Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ЦУРДР;
3) Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, дворното място, фасадите и оградите около сградата;
4) Проветрява помещенията, участва в хигиенизирането на двора, окопаването на цветни алеи и др.;
5) Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
6) Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
8) Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
9) Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
10) При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
11) Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
12) Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
14) Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.
10. Шофьор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено средно образование;
2) Правоспособност за управление на МПС – категория D;
3) Удостоверение за психологическа годност;
4) Професионален опит - минимум 2 (две) години трудов стаж;
5) Ще се счита за предимство:
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;
- да бъде отговорен, прецизен, организиран, лоялен, самодисциплиниран, ориентиран към сроковете.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Познава много добре целите, дейностите и услугите, предоставяни в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
2) Превозва потребители и специалисти по определен график на Центъра;
3) Следи за нормалната работа на МПС и спазва правилата за безопасност на движението;
4) Явява се на работа без да е употребил алкохол или друг вид упойващи вещества, като осъществява дейността си по превозване на хора само след получаване на заверен пътен лист;
5) Описва в пътния лист данните за извършените курсове и се отчита ежемесечно за средствата, изразходвани за гориво, смазочни материали и други консумативи за моторното превозно средство;
6) Подготвя и представя на прекия си ръководител месечни доклади за извършените от него дейности през изминалия месец, в срок до 10-то число на следващия месец;
7) Полага необходимите грижи за нормалното функциониране на моторното превозно средство;
8) Спазва Закона за движение по пътищата;
9) Подпомага процеса на качване и слизане от МПС на потребителите на услугата;
10) Уважава поверителността на ползвателите на услуги и спазва общия режим в „Център за услуги за ранно детско развитие” за съхранение и достъп до поверителна информация;
11) Участва в организираните обучения, методически дни и супервизии;
12) Дава информация на граждани, желаещи да ползват предоставяните социални услуги;
13) Спазва изискванията на утвърдения Правилник за вътрешния трудов ред;
14) Спазва политиките на Центъра и установените процедури за работа с клиенти;
15) Проявява гъвкавост при изпълнението на всякакви други допълнителни задължения, които могат да бъдат поставени от прекия му ръководител, свързани с функционирането на „Център за услуги за ранно детско развитие”.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 16.12.2022 г. до 17:00 часа на 30.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 03.01.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.