Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално | Горещ телефон 078 / 55 12 11                                                                                                                                    

BG EN RU

“Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 4”

От 10.10.2020 г. Община Кюстендил стартира проект № BG05М9OP001-2.103-0047-С01 „Патронажна грижа в Община Кюстендил” по процедура BG05М9OP001-2.103 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 4” финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, продължаващ услугите по Административен договор  № BG05M9OP001-2.040-0018 "Патронажна грижа в Община Кюстендил” по процедура BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2".

Продължителност на проекта:         6 месеца
Обща стойност на проекта:                 204 361,92 лева

Общата цел на проекта е подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от мобилни интегрирани, здравно-социални услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им на територията на Община Кюстендил.

Специфичната цел на проекта е да се продължи вече изградения по процедура BG05M9OP001-2.040 модел в Община Кюстендил за патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания, вкл. с хронични заболявания и трайни увреждания.

С предоставяните мобилни, интегрирани услуги от ЦПГ на територията на община Кюстендил, включваща града и 71 населени места ще се подобри качеството на живот на хората от целевата група. Предвидените дейности в проекта ще защитат обществения интерес и ще отговарят на нуждите на населението, в голямата си част застаряващо и самотно самотно живеещо в отдалечени и планински райони.  Реализирането на проекта ще  създаде условия и ще подкрепя ефективно упражняване на правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности.

Целевата група, която ще бъде пряко положително повлияна от реализацията на дейностите предвидени в настоящия проект е: 

  • Лица над 18 год.;
  • Участници над 18 год., вкл. с увреждания, получаващи патронажна грижа.

Патронажна грижа ще бъде предоставена на 186 лица от целевата група.

Основни дейности:

  1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги.

 По проекта ще бъде използван вече създадения по процедура BG05M9OP001-2.040 "Център за патронажна грижа" /ЦПГ/. Услугите в центъра ще се предоставят от медицински специалисти, кинезитерапевт/рехабилитатор, психолог и социални медиатори.

В ЦПГ ще предоставят следните услуги:

  • Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора във всички населени места на територията на община Кюстендил.
  • Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране.

Потребителите, включени в социалната услуга по Компонент 2, изразиха висока удовлетвореност от работата на персонала нает към Центъра, като потвърдиха желанието си да участват и през новия период в услугата.

Досега разботещият персонал (ръководител, 8 бр. медицински специалисти, 7 бр. социални медиатори, психолог и кинезитерапевт) ще продължи да изпълнява почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домовете на възрастни хора, лица с увреждания, включително с хронични заболявания и трайни увреждания на територията на община Кюстендил за период от 6 месеца. Служителите ще изпълняват служебните си задължения с вече закупените 4 автомобила по Компонент 2.

Всички предоставяни дейности ще се осъществяват съобразно разработената от Министерство на здравеопазването програма/методика/ за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“.

 

                                                                      -----------------------------------------------------------------------

                                                                      -----------------------------------------------------------------------

Покана за пресконференция по  проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020,процедури чрез директно предоставяне на БФП

BG05М9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“

BG05М9OP001-2.101 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3“

BG05М9OP001-2.103 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 4“

Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на пресконференция за представяне на дейностите и резултатите по проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“.

Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ 2014-2020.

Пресконференцията ще се състои на 29.10.2020 г. от 11:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил.

Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ ПРИЗОВАВА ЗА СПАЗВАНЕ НА ВСИЧКИ ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ!

Дневния ред за провеждане на пресконференция по проекта може да видите тук.

Проект "Подкрепа за деца и младежи в община Кюстендил"

На 25.09.2020 г. Община Кюстендил сключи Административен договор за изпълнение на проект Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C01 "Подкрепа за деца и младежи в Община Кюстендил” по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

Продължителност на проекта:  39 месеца
Обща стойност на проекта:  499 631,25 лв. лева

Общата цел на проекта е разкриване на социалните услуги от резидентен тип „Наблюдавано жилещи от 18 до 21 г.”/НЖ/ с капацитет 6 места и „Преходно жилище от 15 до 18 г. /ПЖ/ с капацитет 8 места. Чрез създаването на НЖ и ПЖ Община Кюстендил ще осигури социално включване, равен достъп и защита на деца и младежи, настанени в институции и децата/младежите в риск. Социалното включване на децата/младежите ще е от първостепенно значение и ще се постига чрез осигуряване на възможност да участват във всички аспекти на живота на общността, включително да посещават местни училища и да ползват местните здравни, транспортни и други обществени услуги.

Специфичната цел на проекта е да продължи подкрепата на процеса по деинституционализация на грижата за децата, настанени в домовете за деца, лишени от родителска грижа и закриване на тези институции. Ще се подобри качеството на живот и възможностите за социално включване на децата и младежите от целевите групи - деца и

младежи, настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация и деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността след извеждането им от институция:

  • Осигуряване на социално включване, равен достъп и защита на децата/младежите, настанени в институции и децата/младежите в риск от общността;
  • Подкрепа за реализиране на модели за качествена алтернативна грижа за деца, настанени в ДДЛРГ и децата/младежите в риск от общността, гарантираща им живот в среда, близка до семейната и равен достъп до услуги за социално включване;
  • Закриване на всички ДДЛРГ и ДМСГД в страната.

Целевата група, която ще бъде пряко положително повлияна от реализацията на дейностите предвидени в настоящото проектно предложение са:

  • деца и младежи, настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация;
  • деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността след извеждането им от институция.

Основни дейности: 1. Подбор и наемане на персонал за социалните услуги Преходно жилище и Наблюдавано жилище; 2. Подготовка, преместване и настаняване на децата и младежите; 3. Предоставяне на социалните услуги Преходно жилище и Наблюдавано жилище; 4. Оборудване и обзавеждане за помещенията на Преходно жилище и Наблюдавано жилище.

  • Предоставянето на услугите ПЖ и НЖ ще осигури по-добро качество на живот на 14 деца/младежи, което ще гарантира пълноценното им физическо, емоционално и познавателно развитие и социално включване на всяко дете/младеж в естествената за него среда, чрез осигуряване на 24- часова индивидуализирана грижа и подкрепа. Нашата цел е да постигнем и развием най-добро качество на предоставяните социални услуги от резидентен тип, като водещият принцип за Община Кюстендил е спазването на правата и интересите на потребителите на услугите. За периода на предоставяне на услугите назначения персонал ще осигури 24–ри часова подкрепа и задоволяване на специфичните потребности  на потребителите.

За предоставяне на социалната услуга "Наблюдавано жилище от 18 до 21 г." на трудов договор ще се наеме следния персонал: Ръководител - 1/2 щ. бр., Социален работник -1/2 щ. бр., Домакин/Работник поддръжка 1/2 щ. бр. и Помощник-възпитател - 1 щ. бр. За предоставяне на социалната услуга "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст" на трудов договор ще се наеме следния персонал: Ръководител -1/2 щ. бр., Социален работник -1/2 щ. бр., Домакин/Работник поддръжка 1/2 щ. бр., Помощник-възпитател - 3 щ. бр. Предвидено е двете социални услуги да имат общ административен ръководител, както и да се обслужват от един социален работник, с цел да бъде назначен достатъчно на брой персонал, който да осигурява 24-часов режим на работа и качествено предоставяне на услугите. може да видите тук

 

 

Преброяване 2021

Общинската преброителна комисия - Кюстендил започва от 15 септември до 30 октомври набиране на преброители и контрольори за предстоящото през януари и февруари 2021 г. Преброяване на населението и жилищния фонд.

Съгласно чл. 27 от Закона за преброяването на населението и жилищния фонд през 2021 г., контрольорът ръководи, контролира и подпомага преброителите от своя район и отговаря за пълнотата на данните, вписани в преброителните карти.

Съгласно чл. 28 от същия закон, преброителят извършва непосредствената работа по събирането на данните и  попълването на преброителните карти, спазвайки инструкциите на председателя на НСИ.

Лицата, които желаят да работят като преброители и контрольори представят следните документи:

  1. Заявление по образец;
  2. Автобиография в изисквания формат;
  3. Копие от диплома за завършено средно или висше образование;
  4. Документ, удостоверяващ

Документите ще се подават в Териториално статистическо бюро - Югозапад, гр. Кюстендил, ул. „Добруджа“ № 2А, ет.3 ст. 303 от 9.00 часа до 16.30 от понеделник до петък вкл.

Документите за кандидатстване могат да бъдат изтеглени от сайта на НСИ - Преброяване 2021 /https://census2021.bg/dokumenti/ или от сайта на община Кюстендил -  образци.  Формулярите на заявление и автобиография се предоставят и в Териториално статистическо бюро - Югозапад, гр. Кюстендил за попълване.

Общинската преброителна комисия разглежда на свое заседание през м. ноември 2020 година заявленията и съставя списък на кандидатите, отговарящи на изискванията, определени в критериите за подбор на преброители и контрольори.

Списък на одобрените преброители и контрольори се оповестява до 10 декември 2020 година на сайта на община Кюстендил и в Териториално статистическо бюро – Югозапад, гр. Кюстендил.

Назначаването на преброителите и контрольорите се извършва чрез подписване на граждански договор между тях и директора на Териториално статистическо бюро Югозапад не по-късно от 15 януари 2021 година.                                                                          

Проект “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2”

ПРОЕКТ BG05М9ОР001-2.040-0018-С01 „Патронажна грижа в Община Кюстендил“

09.05.2019г.

На 09.05.2019 г. Община Кюстендил сключи Административен договор за изпълнение на проект BG05M9OP001-2.040-0018 "Патронажна грижа в Община Кюстендил” по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2", финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Продължителност на проекта:         17 месеца
Обща стойност на проекта:                 450 474.56 лева

Общата цел на проекта е подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от мобилни интегрирани, здравно-социални услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им на територията на Община Кюстендил.Специфичната цел на проекта е да се изгради модел в Община Кюстендил за патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания, вкл. с хронични заболявания и трайни увреждания.

С предоставяните мобилни, интегрирани услуги от ЦПГ на територията на община Кюстендил, включваща града и 71 населени места ще се подобри качеството на живот на хората от целевата група. Предвидените дейности в проекта ще защитат обществения интерес и ще отговарят на нуждите на населението, в голямата си част застаряващо и самотно самотно живеещо в отдалечени и планински райони.  Реализирането на проекта ще  създаде условия и ще подкрепя ефективно упражняване на правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности.

Целевата група, която ще бъде пряко положително повлияна от реализацията на дейностите предвидени в настоящото проектно предложение е:ü  Хора с увреждания и техните семейства;ü  Възрастни хора  над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Патронажна грижа ще бъде предоставена на 186 лица над 18 год. от целевата група.Основни дейности:1.      Създаване на "Център за патронажна грижа" /ЦПГ/;2.      Закупуване на транспортни средства за извършване на мобилна работа.

 По проекта ще бъде създаден "Център за патронажна грижа" /ЦПГ/ към Комплекс за социални услуги - Кюстендил. Той ще предоставя почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещите се лица с увреждания и възрастни хора в техните домове. Интегрираните здравно-социални услуги ще се предоставят от медицински специалисти, кинезитерапевт/рехабилитатор, психолог и социални медиатори.

В ЦПГ ще предоставят следните услуги:• Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора във всички населени места на територията на община Кюстендил.• Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране.Персонала работещ в Центъра (ръководител, 8 бр. медицински специалисти, 7 бр. социални медиатори, психолог и кинезитерапевт) ще бъде нает за 12 месеца и ще осъществи приема на документи за потребители, ще извърши социална оценка в домовете на потребителите и ще предоставя мобилните социално-здравни услуги в домовете на потребителите на територията на цялата община.За целта ще бъдат сформирани 8 екипа, 4 от които ще обхванат всички 71 населени места и 4 екипа по райони в град Кюстендил. За осъществяването на мобилната работа и за достигане до отдалечените населени места на територията на община Кюстендил, по проекта ще бъдат закупени 4 бр. транспортни средства.Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социално услуги ще се осъществява съобразно разработената от Министерство на здравеопазването програма/методика/ за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“.

12.06.2019г.

            ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

  • Ръководител - 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Социален медиатор – 7 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 8 щ. бр.;
  • Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;

 Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Специалност – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност,  хуманитарни науки;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P001-2.040 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”;

- Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

6)  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за патронажна грижа”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални и здравни услуги;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и проверки по домовете на потребителите;

5/ Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете;

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейносте на служителите;

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Специалност – Психология;

4)  Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда или при кризисни интервенции;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

7/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на служителите в Центъра.

  1. Социален медиатор – 7 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Осъществява приема на потребители в Центъра;

2/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;

4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;

5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;

6/ Организира изготвянето на оценка на потребностите и индивидуалните планове на потребителите;

7/ Отговаря за изпълнетието на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;

8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;

9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;

10/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;

11/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;

12/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;

13/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 8 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Да притежава шофьорска книжка – кат. В;

6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

          12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Кинезитерапевт – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Специалност – Кинезитерапия;

4/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;

6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи индивидуално с потребители;

2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;

3/ Работи по изготвени от него годишна програма; 

4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;

5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;

6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;

7/ Води необходимата документация и отчетност

8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра. 

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 12.06.2019 г. до 12.07.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

 ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 17.07.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Повече информация и необходимите документи за кандидатстване може да видите тук

17.06.2020г.

На 17.06.2020г. бе подадено Авансово плащане по проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“.

17.07.2019г.

График на събеседване с кандидати за персонал в Център за патронажна грижа

Може да видите тук

Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до събеседване за стартиране на работата

Може да видите тук

31.07.2019г.

СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ПО

проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, приоритетна ос 2: „намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 -2020г. и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

І. КАНДИДАТИ ЗА  РЪКОВОДИТЕЛ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „РЪКОВОДИТЕЛ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

 КАНДИДАТИ

Точки

  1.  

Добриела Славчова Моравска

18 т.

  1.  

Екатерина Йорданова Георгиева

10 т.

  ІІ.  КАНДИДАТИ ЗА  ПСИХОЛОГ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ПСИХОЛОГ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

 

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Боянка Бисерова Георгиева

16 т.

 ІІІ.  КАНДИДАТИ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИТЕ ТРИ  КАНДИДАТА.

 

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Даяна Бисерова Василева

15 т.

2.

Оля Димитрова Николова

13 т.

3

Албена Руменова Гавраилова

12 т.

4.

Роза  Асенова Пехливанска

11 т.

5.

Лиляна Димитрова Павлова

11 т.

6.

Ваня Стефанова Раденкова

10 т.

  1. КАНДИДАТИ ЗА КИНЕЗИТЕРАПЕВТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „КИНЕЗИТЕРАПЕВТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

 

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Йордан Бойчов Димитров

17 т.

КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР:

 ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИТЕ СЕДЕМ  КАНДИДАТА.№

 

 КАНДИДАТИ

Точки

1.       

Люба Кирилова Георгиева

17 т.

2.       

Снежанка Борисова Зарева

17 т.

3.       

Валя Петкова Чомакова

17 т.

4.       

Диана Димитрова Димитрова

16 т.

5.       

Нели Красимирова Георгиева

15 т.

6.       

Ива Мирославова Иванова

15 т.

7.       

Моника Ивайлова Рангачева

15 т.

8.       

Катя Емилова Ангелова

14 т.

9.       

Милена Данчова  Димитрова

14 т.

10.   

Вероника Павлова Дзигарова

13 т.

11.   

Станислава Иванова Траянова

13 т.

12.   

Диана Димитрова Веселинова

11т.

13.   

Десислава Иванова Йорданова

11т.

14.   

Милена Емилова Милева

10т.

15.   

Веселка Иванова Славова

10т.

16.   

Николай Иванов Табаков

10т.

17.   

Валентина Стоилова Геровска

10т.

18.   

Светлана Богданова Савова

10т.

19.   

Надка Димитрова Алексова

10т.

20.   

Дамяна Любенова Велинова

9т.

21.   

Силвия Василева Евтимова

9т.

 НЕЯВИЛИ СЕ КАНДИДАТИ:

 

 КАНДИДАТИ

1

Стефани Георгиева Ангелова

2

Даниела Станоева Данаилова

3

Елка Маринова Василева

4

Даниела Адрианова Анева

5

Катя Асенова Петрова

6

Илияна Кирилова Любикова

7

Камелия Любчова Владимирова - Малинова

В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

09.08.2019г.

Сключен договор с изпълнител за периодична доставка на канцеларски материали по проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“ по ОПРЧР 2014-2020.

13.08.2019г.

            ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

 Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Да притежава шофьорска книжка – кат. В;

6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 13.08.2019 г. до 30.08.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

 Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 04.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Повече информация и необходимите документи за кандидатстване може да видите тук

23.08.2019г.

Сключен договор с изпълнител за „Доставка чрез закупуване на четири броя фабрично нови леки автомобили за нуждите на проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“ по ОПРЧР 2014-2020.

03.09.2019г.

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

График на събеседване с кандидати за персонал в Център за патронажна грижа

Може да видите тук

Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до събеседване за стартиране на работата

Може да видите тук

             09.09.2019г.

            СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ КАНДИДАТИ ПО

проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, приоритетна ос 2: „намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 -2020г. и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

І.  КАНДИДАТИ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Павлина Василева Петрова

11 т.

2.

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

11 т.

  1. НЕЯВИЛИ СЕ КАНДИДАТИ:

 КАНДИДАТИ

1.

Веска Михайлова Милованска-Тодорова

Всеки кандидат се оценява индивидуално от всеки член на комисията. Максимален брой точки – 28. Допустим минимален брой точки за подбора – 12. Кандидатите, получили средноаритметичен брой точки по-малко от 12 не се одобряват за работа по проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

10.09.2019г.

            ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 10.09.2019 г. до 12.09.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 13.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Повече информация и необходимите документи за кандидатстване може да видите тук

                                                               13.09.2019г.

График на събеседване с кандидати за персонал в Център за патронажна грижа

Може да видите тук

Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до събеседване за стартиране на работата

Може да видите тук

17.09.2019г.

            СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ПО

проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, приоритетна ос 2: „намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 -2020г. и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

І.  КАНДИДАТИ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИТЕ ПЕТ  КАНДИДАТА.

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Елина Стоицова Йорданова

15 т.

2.

Лиляна Димитрова Павлова

15 т.

3

Лилия Стоицова Йорданова

14 т.

4.

Людмила Йорданова Славова

14 т.

5.

Павлина Василева Петрова

14 т.

6.

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

13 т.

В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

24.09.2019г. 

Сключено Допълнително споразумение №1 към Договор с изпълнител за „Доставка чрез закупуване на четири броя фабрично нови леки автомобили за нуждите на проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил“ по ОПРЧР 2014-2020.

09.01.2020г.

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Лицето ще се назначи на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 09.01.2020 г. до 15.01.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.01.2020 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Повече информация и необходимите документи за кандидатстване може да видите тук

16.01.2020г.

График на събеседване с кандидати за персонал в Център за патронажна грижа

Може да видите тук

Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до събеседване за стартиране на работата

Може да видите тук

                                                                  21.01.2020г.

            СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ПО

проект „Патронажна грижа в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 -2020г. и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

І.  КАНДИДАТИ ЗА  МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ПЪРВИЯ КАНДИДАТ.

 

 КАНДИДАТИ

Точки

1.

Венета Димитрова Атанасова

 

14 т.

2.

Анна Стефанова Христова

 

11 т.

3.

Веска Михайлова Милованска-Тодорова

11 т.

4.

Марика Георгиева Георгиева

 

10 т.

 

В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

проект „Център за работа с деца на улицата”

 

Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004 проект „Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие”

по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 

Стойност на проекта: 748 981.60 лв.

Срок на изпълнение: 01.04.2020 г. – 31.12.2023 г. /45 месеца/

 

  1. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЕКТА

1.1 Същност на проекта

Проекта предвижда разкриване на социалната услуга в общността „Център за работа с деца на улицата”(ЦРДУ) с капацитет 20 места. Центърът ще предоставя комплекс от социални услуги, свързани с превенция на попадането на деца на улицата и отпадане от училище, социална рехабилитация и интеграция на деца, живеещи трайно или частично на улицата, чрез индивидуална работа с детето и неговото семейство, семейно консултиране и подкрепа,медицински и санитарно-хигиенни услуги,ограмотяване на децата, обучение в родителски умения.

Основна цел на специалистите в услугата - социален работник, психолог, медицински специалист, педагог и помощник възпитател ще е да се осигури закрила и защита на децата в риск, осигуряване на подкрепа на родителите за отглеждане на детето в сигурна и стабилна семейна среда, предоставяне на дневна грижа и осигуряване на условия за равен достъп на всяко дете до цялостната мрежа от здравни, социални и образователни услуги и придобиване на социални умения.

Реализирането на проекта е в изпълнение на националната политика и е част от цялостния процес за насърчаване на социалното включване на хора от уязвими групи. Предвидените дейности в проекта ще защитат обществения интерес и ще отговарят на нуждите на населението, като мерките целят повишаване качеството на живот в Община Кюстендил.

 

1.2. Цели на проекта

Целта на проекта е подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на децата и лицата от целевите групи – деца в риск и техните семейства.

Планираните дейности ще допринесат за разширяване на възможностите за подобряване качеството на живот на хората от уязвимите групи и/или техните семейства, като се насърчават равните възможности на уязвимите групи и се разширява многообразието на социалните услуги, предоставяни в общността на територията на община Кюстендил.

Специфичните цели са:

-Повишаване качеството на живот, чрез насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото, чрез осигуряване на безопасна и защитена среда за стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на всяко дете;

 - Задоволяване на основните потребности на детето и създаване на условия за неговото нормално развитие, съобразно възрастта и интересите му;

 -Предотвратяване на социалната изолация на децата от улицата;

 -Превенция на противообществените и криминални прояви на децата на улицата;

 - Защита на децата на улицата от всякакви форми на експлоатация на труд и насилие, включително и трафик;

 -Възстановяване и/или укрепване на взаимоотношенията и връзката между децата и техните семейства. ЦРДУ ще предоставя ефективни и ориентирани към индивидуалните потребности услуги за различните уязвими групи на територията на общината – целеви групи на проектното предложение.

Услугите в ЦРДУ ще са свързани с превенция на попадането на деца на улицата и отпадане от училище, социална рехабилитация и интеграция на деца, живеещи трайно или частично на улицата, чрез индивидуална работа с детето и неговото семейство, семейно консултиране и подкрепа, медицински и санитарно-хигиенни услуги, ограмотяване на децата, обучение в родителски умения.

Реализирането на проекта допълва инвестициите за устойчиво градско развитие в рамките на приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ (ОП РР) и по-конкретно процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“. Разкриването на услугата ЦРДУ ще развие финансирания по ОПРР 2014–2020 в Община Кюстендил инфраструктурен проект за изграждане, оборудване и обзавеждане на сградата на услугата.

 

1.3 Основни дейности

Дейност 1: Подбор, наемане на персонал и разкриване на Център за работа с деца на улицата

Дейност 2: Обучение и супервизия на наетия персонал на Център за работа с деца на улицата

Дейност 3: Предоставяне на социалната услуга Център за работа с деца на улицата

 

 

  1. ЦЕЛЕВА ГРУПА И ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ

2.1 Целева група по проекта

  • Семейства с деца, включително с увреждания;
  • Деца и възрастни в риск и техните семейства;
  • Служители на доставчици на социални и здравни услуги.

 

2.2.Очаквани резултати.

   Разкриването на социалната услуга в общността ЦРДУ в Община Кюстендил ще  осигури предоставяне на услуги от обучен мултидисциплинарен екип за:

  • Осигуряване на безопасна и защитена среда за стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на всяко дете;
  • Задоволяване на основните потребности на детето и създаване на условия за неговото нормално развитие, съобразно възрастта и интересите му;
  • Предотвратяване на социалната изолация на децата в риск;
  • Превенция на противообществените и криминални прояви на децата в риск;
  • Защита на децата в риск от всякакви форми на експлоатация на труд и насилие, включително и трафик;
  • Възстановяване и/или укрепване на взаимоотношенията и връзката между децата и техните семейства;
  • Подготовка и осъществяване на интегриране на детето в семейна и/или близка до семейната среда.

Създаването на ЦРДУ ще осигури нови работни места в сектора на социалната икономика и ще допринесе за преодоляване на бедността на безработните лица на територията на общината.

Устойчивостта на постигнатите резултати е обвързана с качеството за изпълнение на заложените по проекта дейности. Предвид спецификата на проекта, в основата на качественото изпълнение на проекта и на гарантиране устойчивостта на постигнатите резултати е дейността и активността на наетия персонал, предоставящ социалните услуги в лицето на социален работник, психолог, медицински специалист, педагог, помощник възпитател и санитари. Поради това се предвижда да бъдат заложени определени критерии при избора на персонала в Центъра.

 Социалната ангажираност, мотивираността за работа, желанието за обучение, отговорността и съзнателността при изпълнението на дейностите и т.н. са в основата на постигането на добри резултати по време на изпълнение на проекта и гарантиране на тяхната устойчивост след приключването му.

От друга страна, през целия период на изпълнение на проекта се предвижда да бъде осъществяван своевременен контрол от екипа на проекта относно изпълнението и постигане на предвидените резултати.

 С оглед гарантиране на финансовата устойчивост на резултатите от проекта, при приключване на неговото изпълнение, съгласно поетия ангажимент от страна на Община Кюстендил с Решение на Общински съвет – Кюстендил ще се търсят различни варианти за осигуряване на средства за издръжката на създадения Център за работа с деца на улицата - от държавния и/или общинския бюджет, от други партньорски проекти и източници и от структурните фондове на ЕС.

      Новосъздаденият ЦРДУ ще продължи да функционира и след приключване на проекта. Положителният ефект от предоставянето на услугата ще се прояви още по време на изпълнението на проекта и ще има дългосрочно въздействие, както преки и косвени ползи върху целевите групи.

                                                                                        

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни