ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
×

Забележка

Оаказан достъп до изтелгянията.
Грешка! Или се опитвате да стартирате изтегляне от неупълномощен ресурс или вашия браузър не изпраща референт.
IT1

IT1

Supply of equipment for an Environmental education centre in the village of Slokoshtitsa, Kyustendil Municipality

Municipality of Kyustendil intends to award a contract for Supply of equipment for an Environmental education centre in the village of Slokoshtiza, Kyustendil Municipality under CB007.2.32.192 project financed under the Interreg-IPA Cross-border Cooperation Bulgaria-Serbia 2014-2020 Programme, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. The tender dossier is available for inspection at Municipality of Kyustendil, 01 Velbuzhd Sq., Kyustendil, 2500 and is published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

The deadline for submission of tender is 16:00 p.m. local time on 09.03.2020 /March 9, 2020/. Possible additional information or clarifications/questions shall be published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

you can see here

Споделете в социалните мрежи:

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА

Община Кюстендил възнамерява да възложи договор за Доставка на оборудване за екологичен образователен център в село Слокощица, община Кюстендил по проект CB007.2.32.192, финансиран по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2. Тръжното досие е достъпно за преглед в Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, Кюстендил 2500 и е публикувано на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/   and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Крайният срок за подаване на оферти е 16:00 ч. местно време на 09.03.2020. Допълнителна информация и/или разяснения/въпроси е публикувана на следните уеб-сайтове - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipacbc-bgrs.eu/bg/public-tenders.

Може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Publication reference: CB007.2.32.192/ PP1 – 03

Subject: Renovation works of Environmental education center in Kyustendil Municipality under CB007.2.32.192 project

Location: Municipality of Kyustendil, Republic of Bulgaria

Based on the Duration and Action Plan of the Project Application Form which is a part of the Subsidy Contract No. РД 02-29-80/16.05.2019 for implementation of project Green cross border settlements – a better learning experience CB007.2.32.192 under Interreg-IPA Cross-border Cooperation Bulgaria-Serbia 2014-2020 Programme, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 22014 – 2020 and the period for implementation of the types of construction works – a subject of the present Contract Notice, in favourable climate conditions (spring and summer time),

The Work Contract Notice is corrected and modified as follow:

Point No 15.  Period of implementation of tasks

Instead of: The time for completion of works shall be 9 /nine/ months from the date of signing the contract

Read: The time for completion of works shall be 5 /five/ months from the date of signing the contract.

The Special Conditions are corrected and modified as follow:

Article 34       Period of implementation of tasks

Instead of: The period of implementation of tasks should be ………… months (fill in according to the offer of the tenderer but no longer than 9 months)

Read: The period of implementation of tasks should be ………… months (fill in according to the offer of the tenderer but no longer than 5 months)

All other terms and conditions of the contract notice remain unchanged. The above alterations and/or corrections to the contract notice are integral part of the contract notice.

Annexes: you can see here

  1. WORK CONTRACT NOTICE
  2. VOLUME 2, SECTION 3, SPECIAL CONDITIONS

Споделете в социалните мрежи:

Референтен номер на публикацията: CB007.2.32.192/ PP1 – 03

Предмет: Реновиране на център за екологично образование в община Кюстендил по проект CB007.2.32.192

Местоположение: Община Кюстендил, Република България

Въз основа на План за изпълнение на дейностите от Апликационната форма на проекта, част от Договор за субсидия No. РД 02-29-80/16.05.2019 за изпълнение на проект „Зелени трансгранични места – по-добър опит в управлението“ CB007.2.32.192 по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2 и изпълнението на вида строителни дейности – предмет на настоящето Обявление за договор, в благоприятен сезон (пролетно-летен),

Обявлението за договор за строителство се коригира и променя, както следва:

Точка No 15. Период на изпълнение на задачите

Вместо: Времето за приключване на строителните работи е 9 /девет/ месеца от датата на подписване на договора

Да се чете: Времето за приключване на строителните работи е 5 /пет/ месеца от датата на подписване на договора.

Специалните условия се коригират и променят, както следва:

Член 34         Период на изпълнение на задачите

Вместо: Периодът за изпълнение на задачите трябва да бъде ………… месеца (попълнете според офертата на оферента, но не по-дълго от 9 месеца)

Да се чете: Периодът за изпълнение на задачите трябва да бъде ………… месеца (попълнете според офертата на оферента, но не по-дълго от 5 месеца)

Всички други условия на Обявлението за договор за строителство остават непроменени. Горните изменения и корекции на Обявлението за договор за строителство са неразделна част от Обявлението за договор за строителство.

Анекси: Може да видите тук

  1. Обявление за договор за строителство
  2. Част 2, Раздел 3, Специални условия

Споделете в социалните мрежи:

Проектът на Наредба за отмяна на Наредба за пожарна и аварийна безопасност на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил, за предложения становища и възражения, на 19.12.2019 г. в съответствие с разпоредбата на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

В нормативно определения 30-дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.

Няма неприети предложения по горецитирания Проект на Наредба за отмяна.

 

Споделете в социалните мрежи:

Проектът  на Наредба за прием на ученици в първи клас в училищата на територията на община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 17.12.2019 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

Постъпило е становище с Вх. №94-00-218/16.01.2020 г. от Сашка Спиридонова може да видите тук и тук.

Споделете в социалните мрежи:

         През м. декември 2019 г. в Община Кюстендил приключи изпълнението на проект  „Равни възможности”, Административен договор BG05М9ОР001-2.005-0032-С01 по процедура BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Продължителност на проекта:  09.05.2018 г. до 09.12.2019 г. (19 месеца)

Обща стойност на проекта: 391 100.00 лева

По проекта се създаде  иновативна социална услуга „Център за активно включване” /ЦАВ/, в който се предоставиха услуги за подобряване качеството на живот на хора от уязвимите групи. Мерките бяха  насочени към подобряване на достъпа до интегрирани услуги за мотивиране и насърчаване за участие на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейството, включително и подкрепа за намиране на работа на безработни, неактивни лица и хора с трайни увреждания в трудоспособна възраст с оглед преодоляване на социалната им изолация и пълноценното им интегриране в обществото.

Целевата група, която бе пряко положително повлияна от реализацията на дейностите, предвидени в проекта е:

-Хора с увреждания и техните семейства;

-Безработни и/или неактивни лица;

-Деца и възрастни в риск.

Създаденият ЦАВ осигури нови работни места в сектора на социалната икономика и допринесе за преодоляване на бедността на безработните лица на територията на общината, вкл. и безработни хора с увреждания.

В резултат от изпълнението на  проекта в Община Кюстендил се реализираха комплексни действия в посока предоставяне на възможности за:

- мотивационна и психологическа подкрепа за целевата група, според тяхната индивидуална потребност - консултиране, социална и психологическа подкрепа с цел подобряване на достъпа до пазара на труда;

- индивидуална подкрепа на уязвимите групи и на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейството;

- връщане на пазара на труда на хора с увреждания, безработни и неактивни лица, които полагат грижи за зависим член на семейството;

- улесняване достъпа до заетост на уязвими групи, включително и чрез предоставяне на иновативни социални услуги.

С предоставяните интегрирани услуги в „Център за активно включване” в Община Кюстендил се подобри качеството на живот на безработни, неактивни лица, хора с увреждания и техните семейства, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

 

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 

Лицето ще се назначи на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

          Място и срок за подаване на документите:

 

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 09.01.2020 г. до 15.01.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-30

 

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.01.2020 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Повече информация може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Наредба за изменение и допълнение на Наредба взета с Решение № 1007 от 28.03.2019 г. на Общински съвет – Кюстендил за условията, реда и критериите за финансово подпомагане на спорта в Община Кюстендил Проекта и мотивите   

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт