IT1
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
05.01.2023г. |
|||
1. |
05.01.2023г. |
Михаела Димитрова Цветкова
|
09.30 ч. |
2. |
05.01.2023г. |
Кристин Силвиева Донкова
|
09.40 ч. |
3. |
05.01.2023г. |
Венелина Николова Граховска
|
09.50 ч. |
4. |
05.01.2023г. |
Милена Николова Янкова
|
10.00 ч. |
5. |
05.01.2023г. |
Диана Димитрова Веселинова
|
10.10 ч. |
6. |
05.01.2023г. |
Павлин Христов Диков
|
10.20 ч. |
7. |
05.01.2023г. |
Оля Петрова Тодорова
|
10.30 ч. |
8. |
05.01.2023г. |
Цветелина Маринова Първанова
|
10.40 ч. |
9. |
05.01.2023г. |
Камелия Тончева Механджийска
|
10.50 ч. |
10. |
05.01.2023г. |
Капка Емилова Владимирова
|
11.00 ч. |
11. |
05.01.2023г. |
Светлана Анатолиевна Коняшина
|
11.10 ч. |
12. |
05.01.2023г. |
Малинка Станимирова Димитрова
|
11.20 ч. |
13. |
05.01.2023г. |
Светла Райчова Георгиева
|
11.30 ч. |
14. |
05.01.2023г. |
Ивета Ивова Димитрова |
11.40 ч. |
15. |
05.01.2023г. |
Яна Златомирова Иванова |
12.30 ч. |
16. |
05.01.2023г. |
Ася Георгиева Чаушева
|
12.40 ч. |
17. |
05.01.2023г. |
Слави Методиев Давидков
|
12.50 ч. |
18. |
05.01.2023г. |
Здравчо Бойков Шивачев |
13.00 ч. |
19. |
05.01.2023г. |
Жулиета Кирилова Касабова |
13.10 ч. |
20. |
05.01.2023г. |
Виолета Славчова Михалкова |
13.20 ч. |
21. |
05.01.2023г. |
Антоанета Георгиева Михалкова |
13.30 ч. |
22. |
05.01.2023г. |
Елена Страхилова Павлова- Парлапанска |
13.40 ч. |
23. |
05.01.2023г. |
Нели Евгениева Христова
|
13.50 ч. |
24. |
05.01.2023г. |
Иво Райчов Паунов
|
14.00 ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
КАБИНЕТ 51
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Михаела Димитрова Цветкова |
Управител Социален работник |
Отговаря на изискванията |
2. |
Кристин Силвиева Донкова |
Управител |
Отговаря на изискванията |
3. |
Венелина Николова Граховска |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
4. |
Милена Николова Янкова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
5. |
Диана Димитрова Веселинова |
Социален работник Медиатор ,отговорник спомагателни дейности/Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
6. |
Павлин Христов Диков |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
7. |
Оля Петрова Тодорова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
8. |
Цветелина Маринова Първанова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
9. |
Камелия Тончева Механджийска |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
10. |
Капка Емилова Владимирова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
11. |
Светлана Анатолиевна Коняшина |
Акушерка/Медицинска сестра Медиатор , отговорник спомагателни дейности/Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
12. |
Малинка Станимирова Димитрова |
Акушерка/Медицинска сестра
|
Отговаря на изискванията |
13. |
Светла Райчова Георгиева |
Педиатър |
Отговаря на изискванията |
14. |
Ивета Ивова Димитрова |
Специален педагог Логопед |
Отговаря на изискванията |
15. |
Яна Златомирова Иванова |
Логопед |
Отговаря на изискванията |
16. |
Ася Георгиева Чаушева
|
Рехабилитатор/Кинезитерапевт |
Отговаря на изискванията |
17. |
Слави Методиев Давидков |
Рехабилитатор/Кинезитерапевт
|
Отговаря на изискванията |
18. |
Здравчо Бойков Шивачев |
Психолог |
Отговаря на изискванията |
19. |
Жулиета Кирилова Касабова |
Психолог |
Отговаря на изискванията |
20. |
Виолета Славчова Михалкова |
Медиатор ,отговорник спомагателни дейности/Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
21. |
Антоанета Георгиева Михалкова |
Медиатор ,отговорник спомагателни дейности/Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
22. |
Елена Страхилова Павлова- Парлапанска |
Медиатор ,отговорник спомагателни дейности/Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
23. |
Нели Евгениева Христова |
Медиатор ,отговорник спомагателни дейности/Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
24. |
Иво Райчов Паунов
|
Шофьор
|
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Светлана Анатолиевна Коняшина |
Социален работник |
Не е представено копие на документ/и за завършено образование, съгласно изискванията |
На 20.12.2022г. Министерството на регионалното развитие и благоустройството публикува пакет с насоки за кандидатстване и приложения по новата програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.
Във връзка с това и в отговор на засиления обществен интерес по темата, Община Кюстендил представя на своите граждани синтезирани разяснения по отношение на етапи за кандидатстване, допустимост на сгради, дейности за финансиране, стъпки за кандидатстване и критерии за оценка.
ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/- „КОКИЧЕ” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост /жени/търси да назначи ;
1. Счетоводител – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
• Да притежават компютърна грамотност.
• Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
• Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
• Обявление
• Подбор по подадените документи
• Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление в свободен текст;
- Автобиография SV европейски формат;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца от 22.12.2022 г. до 13.01.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 13.01.2023 г.
Телефон за информация: 078/55-11-30; 078/55-11-31
ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/-, „ЗДРАВЕЦ” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост / жени/ , търси да назначи:
- Социален терапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др;
3/Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4/ Проветрява помещенията, оправя леглата на потребителите на инвалидни колички, предава бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ;
7/Работа по график.
- Счетоводител – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
- Касиер домакин/ трудотерапевт –1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
4/ Кандидатът трябва да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на ЦНСТ, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Води необходимата документация.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление в свободен текст;
- Автобиография SV европейски формат ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Здравец” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца от 22.12.2022 г. до 13.01.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 13.01.2022г.
Телефон за информация: 078/55-11-31; 078/55-11-30
На основание чл. 8, ал. 3 от Наредбата за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища, обявявам Картотека на граждани за настаняване под наем в общински жилища за 2023 г.може да видите тук
СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ В „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ ЗА ЛИЦА С ПСИХИЧНИ РАЗСТРОЙСТВА И ЛИЦА С ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ“
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
1.Медицинска сестра
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даяна Бисерова Василева |
15 т. |
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Програмата за управление качеството на атмосферния въздух на територията на Община Кюстендил е със срок на действие 2016 – 2020 г. Поради изтичане на срока на действащата Програма се налага изготвянето на актуална такава. Община Кюстендил разполага с четири сезонни измервания по основни компоненти на атмосферния въздух на територията на общината от мобилната лаборатория на Изпълнителната агенция по околна среда и води.
В тази връзка каним всички заинтересовани лица, притежаващи съответната правоспособност и компетентност да подадат офертни предложения в срок до 17:00 часа на 16 януари 2023 г. в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1, партер ет. 1 или на официалният имейл на Общината – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Община Кюстендил уведомява своите съграждани, че във връзка с годишното приключване на финансовата 2022 г. касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 12:00 ч. на 30.12.2022 г. (петък). След посочения час ще може да платите задълженията си в офисите на EasyPay и FastPay, в зависимост от тяхното работно време. Платформата за интернет плащания ще бъде активна до 24:00 ч. на 29.12.2022 г.
На 30.12.2022г. ПОС-терминалните устройства в дирекцията няма да работят.
Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект за изменение и допълнение на Тарифата за определяне размера на таксите за водовземане от минерална вода на територията на Община Кюстендил и мотиви към него. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30-дневен срок от настоящата публикация. Проекта и мотивите към него може да видите тук