ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

1.    Специален педагог – 1 щ. бр.;
2.    Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

1. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено висше образование;
2)    Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3)    Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4)    Професионален опит – не се изисква;
5)    Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
-    комуникативни и комуникационни умения,
-    самостоятелна работа в клас и в къщи,
-    самостоятелно учене,
-    работа в група,
-    решаване на проблеми,
-    критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
-    за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
-    за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
-    за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
-    за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

2. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено средно образование;
2)    Професионален опит – не се изисква;
3)    Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.
- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)    Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в Центъра;
2)    Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ЦУРДР;
3)    Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, дворното място, фасадите и оградите около сградата;
4)    Проветрява помещенията,  участва в хигиенизирането на двора,  окопаването на цветни алеи и др.;
5)    Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
6)    Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7)    Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
8)    Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
9)    Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
10)    При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
11)    Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
12)    Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13)    Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
14)    Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-    Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
-    Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
-    Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
-    Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
-    Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
-    Да притежават компютърна грамотност;
-    Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление;
2.    Подбор по подадените документи;
3.    Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 26.01.2023 г. до 03.02.2023 г. включително до  17:00 часа .
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.02.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че от 17 ч. на 20.01.2023 год.  до 24:00 ч. на 22.01.2023г., поради извършване на годишно облагане на недвижимите имоти, временно ще бъде спряна комуникацията с всички пунктове за годишен технически преглед и всички възможности за заплащане на задълженията за местни данъци и такси, в т. ч.  „Изипей“ , „Фаст Пей“, безкасовите разплащания за клиентите на  „Първа инвестиционна банка“, както и възможността за заплащане на задълженията през интернет страницата на Общината с КИН или ПИК. Моля да ни извините за причиненото неудобство!

Споделете в социалните мрежи:

На основание Заповед № РД-00-104/17.01.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:

  1. Сграда с идентификатор 41112.503.385.3 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, със застроена площ 79.00 /седемдесет и девет/ кв. метра, ведно с правото на строеж. Брой етажи: 2 /два/ Предназначение: Жилищна сграда - еднофамилна. Сградата е разположена в поземлен имот с идентификатор 41112.503.385.  Година на построяване - 1867 при граници: От север, изток, юг и запад - поземлен имот с идентификатор 41112.503.385 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-908843-12.08.2022 г., издадена от АГКК - гр. София.Адрес:гр.Кюстендил, ул.“Ивайло“ № 2. Имотът е актуван с АОС № 6620/23.08.2022  год.
               Начална тръжна цена  23 668 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  1000 лева.                                                               
   2. Поземлен имот с идентификатор 67461.21.316 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Слокощица, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-1235/13.06.2018 г.на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 4362.00 /четири хиляди триста шестдесет и два/  кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг вид производствен, складов обект. Предишен идентификатор: 67461.21.314. Номер по предходен план: 000169 при граници и съседи: Съгласно скица № 15-634469-14.06.2021 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. Адрес: с.Слокощица, общ.Кюстендил, местност “Зарева вада“. Имотът е актуван с АОС № 6134/08.07.2021 год.
Начална тръжна цена 79650 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 5000 лева.
3. Поземлен имот с  идентификатор 67461.21.317 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Слокощица, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-1235/13.06.2018 г.на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 4141.00  /четири хиляди сто четиридесет и един/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За машиностроителната и машинообработващата промишленост. Предишен идентификатор: 67461.21.314. Номер по предходен план: 000169 при граници и съседи: Съгласно скица № 15-634473-14.06.2021 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. Адрес: с.Слокощица, общ.Кюстендил, местност “Зарева вада“. Имотът е актуван с АОС № 6135/08.07.2021 год..
Начална тръжна цена 74 100 лева, без ДДС и стъпка за наддаване  в размер на 5000 лева.
Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея. Търга да се проведе на 02.02.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 09.02.2023 год., при същите условия.
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 31.01.2023 год., включително и до 07.02.2023 год.  включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 31.01.2023 год., включително и до 07.02.2023 год.  включително – за повторния търг.
         Комисията по провеждане на търга да се състои от минимум пет члена, съгласно нормативните изисквания.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед №РД-00-109/17.01.2023г. на Кмета на Община Кюстендил на 01.02.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, както следва:

За отдаване под наем на общински терен - представляващ част от имот с идентификатор 41112.525.4517, съгласно одобрена от Гл. архитект схема за поставяне на преместваем обект с размери – 7,00/11,43 м. и площ от 80,00 кв.м. за павилион за продажба на кафе и закуски, пакетирани хранителни стоки, цигари и алкохол, с начална тръжна цена 500,00 лева без ДДС, стъпка за наддаване е 50,00 лв.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №24, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 30.01.2023г. и до 06.02.2023г.
Документите се входират в деловодството на Община Кюстендил до 15,00 часа на 31.01.2023г. и за повторен до 15,00 часа на 07.02.2023г.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 30.01.2023г., а за повторния търг до 15,00 часа на 06.02.2023г.
Достигнатите на публичния търг цени подлежът на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
    При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 08.02.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
    Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.

 

 

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

  1. Управител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Михаела Димитрова Цветкова

10

  1.  

Кристин Силвиева Донкова

7

 

  1. Социален работник

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Милена Николова Янкова

12

  1.  

Камелия Тончева Механджийска

11

  1.  

Михаела Димитрова Цветкова

10

  1.  

Капка Емилова Владимирова

9

  1.  

Цветелина Маринова Първанова

8

  1.  

Оля Петрова Тодорова

8

  1.  

Павлин Христов Диков

7

  1.  

Венелина Николова Граховска

7

  1.  

Светлана Анатолиевна Коняшина

7

  1.  

Диана Димитрова Веселинова

7

 

  1. Педиатър

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Светла Райчова Георгиева

7

 

  1. Акушерка/медицински специалист

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Малинка Станимирова Димитрова

10

  1.  

Светлана Анатолиевна Коняшина

9

 

  1. Специален педагог

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Ивета Ивова Димитрова

11

 

  1. Логопед

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Яна Златомирова Иванова

12

  1.  

Ивета Ивова Димитрова

11

 

  1. Логопед

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Ася Георгиева Чаушева

12

  1.  

Слави Методиев Давидков

11

 

  1. Психолог

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Здравчо Бойков Шивачев

12

 

  1. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Виолета Славчова Михалкова

11

  1.  

Антоанета Георгиева Михалкова

10

  1.  

Нели Евгениева Христова

9

  1.  

Диана Димитрова Веселинова

7

  1.  

Елена СтрахиловаПавлова-Парлапанска

7

 

  1. Шофьор

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

      1.

Иво Райчов Паунов

12

 

 

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции № 1,  от № 4 до № 8 и № 10 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на от 1-во до 2-ро място за позиция № 2 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на от 1-во до 3-то място за позиция №9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на  територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 12.12.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове  няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги   на територията на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

1.Социален терапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Даниела Кирилова Георгиева

13т.

 

  1. Медицински специалист

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Александрина Ивайлова Витанова

14т.

 

 

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място място за позиция № 1,2  в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност. 

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

 „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

I. КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВАТ С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 – ВО МЯСТО.

№    ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ    ТОЧКИ


1.    Димитринка Божилова Теодосиева    16 т.


В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало

Споделете в социалните мрежи:

Плащането на  данъка върху превозните средства може да се извърши  и на две равни вноски до 30.06.2023 год. и до 31.10.2023 год. на касите в дирекция „Местни приходи” от 8:00 часа до 17:00 часа, без прекъсване. В паричния салон може да се плаща освен в брой и чрез ПОС-устройства.

За Ваше удобство плащанията на данъците може да се извършва и на касите на Изипей, Фастпей  и Български пощи в цялата страна, както и безкасово за клиентите на  „Първа инвестиционна банка“ АД, посредством интернет банкиране.

Напомняме, че плащания могат да се извършват чрез банков превод или онлайн през сайта на Община Кюстендил. За удобство и улеснение на гражданите е въведена услуга за онлайн плащане на задължения по местни данъци и такси. През сайта на Община Кюстендил (kustendil.bg) по всяко време, лицата могат да заплатят данъците си чрез своя клиентски идентификационен номер (КИН), издаден от Община Кюстендил и персонален идентификационен код (ПИК), издаден от Национална агенция по приходите (НАП).

Банкова сметка – IBAN

BG11SOMB91308442298644

 

Банков код – BIC

SOMBBGSF

 

Кодове за вид плащане:

 

44 23 00 Данък върху превозните средства;

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт