ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Фондация „Сийдър“ обявява конкурс за длъжността: „Социален работник“в Център за социална рехабилитация и интеграция - „Синева“ в гр.Кюстендил, за хора с увреждания. Всички лица, заинтересовани от работа в ЦСРИ – Кюстендил ще минават открит и прозрачен процес на подбор.

Основна роля: Социалният работник в ЦСРИ предоставя подкрепа както на потребителите в социалната услуга, на техните семейства, така и на останалите специалисти, ангажирани в ежедневната грижа и подкрепа на потребителите.
Социалният работник поддържа тесни връзки и е пряко отговорен за кореспонденцията и документацита, свързана със социалните работници от Дирекция сооциално подпомагане (ДСП), специалисти от ЦНСТ, Преходно жилище, Дом за възрастни хора с увреждания, ресурсни учители, класни ръководители, личен лекар, медицински специалисти и професионалистите от други значими институции.

Преки задължения:
1.    По отношение на работа с екипа на услугата:
• Има водеща роля в цялостния процес по създаване, прилагане и работа по индивидуалните планове за подкрепа на потребителите, както и в организиране на срещите за личностно насочено планиране и преразглеждане грижата и подкрепата за потребителите в ЦСРИ
• Оказва методологическа подкрепа на целия екип, работещ с потребителите по отношение на личностно насочено планиране
• Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с трудно поведение, овладяване на агресията, управление на граници, успешна вербална и невербална комуникация
• Организира и води клинични срещи на екипите, работещи с потребителя, както и всички срещи между професионалисти, свързани с потребителите
2. Работа и отговорности спрямо потребителите и техните семейства:
•    Проучва и анализира индивидуалните социални потребности на потребителите и осигурява услуги от специалистите в ЦСРИ, свързани със задоволяване на тези потребности и повишаващи качеството им на живот
•    Осигурява връзката между родители, семейства и близки и води срещи и разговори с тях
•    Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите и семействата и съответно подкрепя екипа, работещ с потребителя
•    Оценява напредъка в индивидуалното развитие на потребителите и участва в събиране на информация по отношение на оценката на развитието на потребителите и актуализация на техните индивидуални планове за подкрепа

Изисквания за заемане на длъжността:
•Образование
• Висше Степен Бакалавър /Магистър по специалността: Социални дейности, Специална/Социална педагогика или други свързани със социална или педагогическа насоченост
• Добри компютърни умения – Microsoft Word, Excel, internet и email
• Опит в работа в предоставяне на социални услуги и директна работа с лица с увреждания и техни семейства не са задължителни, но кандидати с такъв опит ще се ползват с предимство.

Кандидатите следва да представят мотивационно писмо и автобиография – европейски вариант /CV/.
Документите се подават до 27.10.2022 г. по електронен път, както и на адрес: гр. Кюстендил, ул."Спасовица“ № 1 в дните от понеделник до петък от 08:30 до 17:00 часа
Кандидатите, одобрени за интервю, ще бъдат уведомени с телефонно обаждане.
Одобреният кандидат ще премине през интензивен курс на въвеждащо обучение и ориентация.
За контакти: 078/976291 и моб.тел: 0884 196 698; 0882 433 245
И-мейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Месторабота: гр.Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

 за  предоставяне на комплексна грижа и подкрепа на 300 деца на възраст 0 – 6 г. и техните родители, които не посещават/нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация

ще бъдат назначени 2 щатни бройки - Педагог.
1. Педагог - 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър” по специалността „Предучилищна педагогика“;
3/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Да познава всички законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Да владее образователното съдържание свързано с  програмите за предучилищно възпитание;
3/Да познава приложните и технологични аспекти на  предучилищното възпитание;
4/Да притежава необходимото ниво на специално-научна подготовка в областта на предучилищното образование;
5/Да  познава  Етичния кодекс;
6/ Умее да идентифицира образователни и възпитателни потребности;
7/Умее да свързва възпитателно-образователните цели с процеса на възпитание и обучение и прилагането на разнообразни възпитателно-образователни материали;
8/ Владее разнообразни възпитателно-образователни стратегии, интерактивни методи и техники за преподаване и учене;
9/ Владее разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на постиженията на децата и резултатите от възпитателно-образователния процес.
10/ Обучение и възпитание на децата в съответствие с държавните образователни стандарти  и готовност за училище;
11/ Организация на приобщаваща, безопасна, мултикултурна, интерактивна образователна  среда в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
12/ Изпълнението на държавния образователен стандарт за предучилищното образование: придобиване на съвкупност от компетентности – знания, умения и отношение, необходими за успешно преминаване на детето към училищно образование;
13/Постигането на очакваните резултати от обучението по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование, насочени към надграждане и разширяване на изискванията за резултатите от обучението, определени в държавния образователен стандарт за предучилищното образование;
14/ Създаването на условия за обща и допълнителна подкрепа на личностното развитие, като осигурява физическа, психологическа и социална среда за развитие на способностите и уменията в съответствие с индивидуалните потребности на всяко дете;
15/Създава условия за овладяване на книжовен български език от децата.
16/Участва в ранното оценяване на необходимостта от подкрепа на личностно развитие на детето (3 г. – 3.5 г.) и оценка на риска от обучителни затруднения на 5-6 годишни деца, на които не е извършено ранно оценяване;
17/Оценява напредъка на децата и на степента на предвидените компетентности, насърчаване на постиженията или оказване на необходимата подкрепа и съдействие за пълноценното им интегриране в образователната и социалната среда съобразно специфичните им потребности;
18/ Носи отговорност за опазване на живота, психическото и физическото състояние на децата по време на организация на дейности  в и извън „Център за услуги – Хъб 1 мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
19/ Следи за здравословното състояние на децата и контролира спазването на здравно-хигиенните норми и изисквания;
20/ Контролира адекватността на предприетите коригиращи  действия при възникнали проблеми;
21/ Представя на  Ръководителя на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ доклад за всеки отделен случай и предприетите от него действия в деня на евентуално инцидентно събитие;
22/ Консултира родители по въпроси свързани с възпитанието и развитието на децата;
23/ Не допуска дискриминация на основата на пол, народност, етническа принадлежност и религия, като познава Закона за защита срещу дискриминацията;
24/ Отговаря за обучението и  възпитанието  на децата в Хъбовете, в съответствие с държавните образователни стандарти  и готовността за училище;
25/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

    Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на комплекс от интегрирани услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с децата на възраст 0 – 6 г., които не посещават и/или нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-    Шофьорска книжка – категория В.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;

Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за длъжностите в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 14.10.2022 г. до 21.10.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248
ВАЖНО:
 СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 25.10.2022г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ В

„ЦЕНТЪР ЗА УСЛУГИ – ХЪБ 1 И МОБИЛНИТЕ ХЪБ 2 И ХЪБ 3“

По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.

 

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕН КАНДИДАТ:    

 

  1. Педагог

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Анелия Стефанова Захариева

 

7

                

     

Споделете в социалните мрежи:

 Screenshot_2022-10-14_131607.png - 16.82 kB

 



            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

•    Медицински специалист – 1 щ. бр. с основно месечно трудово възнаграждение 1340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-     Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

         Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
-  Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 14.10.2022 г. до 21.10.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Методика

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 24.10.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.


 

 

Споделете в социалните мрежи:

На 13 октомври 2022 година от 11:00 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе встъпителна пресконференция по проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
        Проектът е на стойност 977 178,92 лв., от които 830 602, 08 лв. финансирани от ФМ на ЕИП и 146 576, 84 лв. национално финансиране.    
        
Бенефициент: Община Кюстендил в партньорство със Сдружение "Център за регионално развитие РОМА".
Продължителност на проект: 18.04.2022 г. -  30.04.2024 г. (25 месеца)
        
        Основната цел на проект „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“ е предоставяне на подкрепа на деца от уязвими групи, включително от ромски общности в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, като се цели да се ограничи и предаването на бедността между поколенията. Комплексните интегрирани мерки ще са насочени към подобряване на достъпа до образование, опазване на здравето и развитие на социални умения за деца на възраст 0 – 6 г. от Община Кюстендил, които не посещават/нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски и градски, предимно бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация.
        
        Специфичните цели на проектното предложение са:

    Създаване на комплекс от услуги (хъб), предоставящи функционално свързани услуги за образование и грижи в ранна възраст за децата от целевите групи и техните родители, в това число:
 - Предоставяне на подкрепа за деца в ранна детска възраст и подкрепа за достъп до образование;

 - Подобряване на достъпа до социални и здравни услуги за деца от уязвими групи;
 - Подпомагане на прехода от семейна към формална образователна среда.
   Ангажиране и активиране на семействата и общността за осигуряване на качествено образование и грижи в ранна детска възраст чрез множество последователни интервенции; формиране на родителски умения, здравна грижа, социалните и житейските умения, както и развитието и образованието на децата.

        Община Кюстендил предвижда да разшири консултативните услуги за деца и техните семейства на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/, предоставяни на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Васил Левски“ № 6, където ще бъде създаден Хъб 1 за предоставяне на индивидуални и групови консултации на потребителите в оборудвани и обзаведени кабинети и зали. Два мобилни екипи Хъб 2 и Хъб 3 ще обхванат деца от 0 – 6 г. и техните родители.
        Разширяването на дейността на Центъра ще осигури комплекс от функционални услуги /Хъб/, допринасящи за повишаване на качеството на живота, социалното включване и ранното детско развитие на деца от уязвими групи, включително от ромски общности, което да осигури равнопоставеното им включване във формалната образователна система. Комплексът от услуги ще се прилага гъвкаво, чрез един стационарен и два мобилни екипа.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина във военно формирование 24430 – гр. Троян

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/vgs_-_za_publikuvane.pdf

Споделете в социалните мрежи:

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военно формирование от състава на Командване за логистична поддръжка за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_2022.pdf

Споделете в социалните мрежи:

  1. Ръководител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Ивайло Миланов Йовев

15

2.

Милица Вескова Якимова

14

 

  1. Социален работник

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Чавдар Петров Анастасов

15

2.

Николета Антонова Иванова

14

3.

Константина Цекова Цекова

13

4.

Румен Живков Иванов

7

5.

Ваня Миткова Горчовска

7

 

  1. Медицински специалист

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Николина Кирилова Стефанова

15

2.       

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

13

3.       

Снежанка Стоилова Кьосева

12

4.       

Румен Петров Сефтерски

11

5.       

Виолина Димитрова Велинова

10

 

  1. Трудотерапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Любляна Красимирова Начева

15

2.       

Пламен Богомилов Гогев

15

3.       

Славейка Павлова Христова

15

4.       

Лидия Йорданова Бързачка

13

5.        

Ася Иванова Димитрова

12

6.        

Румен Живков Иванов

11

7.        

Десислава Кирилова Ризова

10

8.        

Ваня Миткова Горчовска

7

 

  1. Кинезитерапевт/Рехабилитатор

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Златка Крумова Симеонова

10

 

  1. Социален  терапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Анелия Милчова Десподова

12

2.       

Желка Василева Илиева

12

3.       

Катеринка Кирилова Вурбажка

12

4.       

Росица Боянова Велинова

12

5.       

Елена Георгиева Гребенарска

12

6.       

Анелия Ангелова Стефанова

12

7.       

Димитринка Веркова Стоянова

12

8.       

Елена Драганова Иванова

12

9.       

Силвия Симеонова Николова

12

10.   

Елеонора Методиева Симеонова

12

11.   

Нели Изидорова Манкина

12

12.   

Даниела Найденова Георгиева

12

13.   

Росица Кирилова Муржова

12

14.   

Снежа Бонева Георгиева

12

15.   

Детелина Георгиева Балтийска

12

16.   

Илиана Георгиева Кирилова

12

17.   

Наталия Младенова Арсова

12

18.  

Жана Райчова Алексова

12

19.  

Даниела Стефанова Борова

12

20.  

Иглика Игнатова Христова-Иванова

12

21.   

Теменужка Ангелова Ненова

12

22.   

Лора Любомирова Шопова

11

23.   

Гергана Методиева Иванова

7

24.   

Емилия Спасова Коцева

7

25.   

Вяра Василева Костадинова

7

 

  1. Счетоводител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Росица Симеонова Кирилова

15

 

  1. Касиер/Домакин

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Антония Грозданова Стоянова-Георгиева

14

2.       

Елмира Точева Ненова

13

3.       

Лидия Йорданова Бързачка

12

4.       

Маринела Георгиева Георгиева

11

5.       

Даниела Ананиева Венкова

10

6.       

Десислава Добрева Димитрова

9

7.       

Десислава Кирилова Ризова

8

8.       

Ваня Миткова Горчовска

7

 

  1. Шофьор/Работник поддръжка

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Бойко Петров Борисов

11

  1.  

Бисер Иванов Сандев

11

  1.  

Ивайло Евгениев Пейчев

9

  1.  

Румен Живков Иванов

8

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции №5 и № 7 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 2-ро място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиции от № 2 до № 4 и за позиции №8 и № 9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място до 21-во за позиция № 6 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

  1. Ръководител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Мая Богданова Ангелова

7

 

  1. Социален работник

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Евелина Любенова Методиева

9

2.

Ваня Миткова Горчовска

7

3.

Румен Живков Иванов

7

4.

Цветелина Маринова Първанова

7

 

  1. Психолог

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Лили Антова Иванова

10

 

  1. Медицински специалист

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Райна Христова Янакиева

10

2.

Николина Кирилова Стефанова

9

3.

Стефанка Стоянова Тодорова -Любенова

8

                

  1. Кинезитерапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Предраг Йорданов Йорданов

11

     

  1. Трудотерапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Емилия Пенева Стойкова

11

2.       

Веска Евгениева Георгиева

11

3.       

Ваня Миткова Горчовска

11

4.       

Саша Георгиева Дончева

11

5.       

Румен Живков Иванов

11

6.       

Милена Симеонова Димитрова

9

7.       

Ива Мирославова Иванова

7

8.       

Десислава Кирилова Ризова

7

9.       

Ася Иванова Димитрова

7

10.   

София Рига

7

11.   

Катя Ивайлова Павлова

7

 

  1. Социален терапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Ася Иванова Димитрова

12

2.

Таня Тодорова Василева

12

3.

Росица Гаврилова Ветренска

12

4.

Катя Ивайлова Павлова

10

 

  1. Счетоводител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Весела Кирилова Марамска

11

 

  1. Касиер/Домакин

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Маряна Радева Василева

11

  1.  

Маринела Георгиева Георгиева

10

  1.  

Десислава Кирилова Ризова

9

  1.  

Милена Симеонова Димитрова

8

  1.  

Даниела Ананиева Венкова

7

  1.  

Катя Ивайлова Павлова

7

  1.  

Ваня Миткова Горчовска

7

  1.  

Юлия Асенова Михайлова

7

  1.  

Десислава Добрева Димитрова

7

   

  1. 10. Шофьор/Работник поддръжка

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Иво Димитров Евтимов

11

2.

Стефан Кирилов Ризов

9

3.

Румен Живков Иванов

8

4.

Ивайло Евгениев Пейчев

7

                          

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции от № 2 до № 5 и за позиции от № 8 до № 10 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 5-то място за позиция № 6 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиция № 7 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

Споделете в социалните мрежи:

ГРАФИК ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ НА ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

11.10.2022 ГОД. (ВТОРНИК)

 

1.                  

 

11.10.2022

 

Анелия Стефанова Захариева

 

 

10:00

2.                  

 

11.10.2022

 

Цветелина Живкова Попова

 

 

10:10

 

 

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт