Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

IT2

IT2

13 Юни 2018

Покана за церемония за стартиране на обекта – „ПЪРВА КОПКА“, може да видите тук.

14 Юни 2018

До:

         Николай Йорданов Джоргов, гр. Кюстендил, ул. „Хаджи Йоаким” № 7, вх. А, ет. 1, ап. 3, съсобственик на ПИ 4.166 по КВС на с. Слокощица, общ. Кюстендил.

         Любомир Живков Велинов, гр. Кюстендил, ул. „Цар Освободител“ №246, вх. А, ет. 2, ап. 4, съсобственик на ПИ 4.166 по КВС на с. Слокощица, общ. Кюстендил.

         Милан Борисов Милошов, гр. Кюстендил, ул. „Батак“ №38, съсобственик на ПИ 4.18 по КВС на с. Слокощица.

         „СТРОНГ ПАРТНЪРС“ ЕООД, гр. София, ж.к. „Лев Толстой“ бл. 67, ет. 16, ап. 121, собственик на ПИ 4.12 по КВС на с. Слокощица.

         Уведомявам Ви, че със Заповед №РД-00-483/03.05.2018 г. на Кмета на Община Кюстендил е одобрен проект за Подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) със следния териториален обхват:

        Поземлен имот 67461.4.167 по КВС на с. Слокощица, общ. Кюстендил, имащ за цел – промяна на предназначението на територията от земеделска в неземеделска, с предназначение на поземления имот „За производствени и складови дейности“.

        Възложители на проекта са Георги Христов Георгиев и Красимир Райчев Марковски от гр. Кюстендил. Заявление вх. № УТ 239/15.02.2018 г.

       Настоящата заповед може да бъде обжалвана по реда на АПК в 14-дневен срок чрез  Община Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

01 Юни 2018

Със Заповед № РД-00-596/29.05.2018 година на Кмета на Община Кюстендил на 13.06.2018 година от 10,00часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени и помещения и на преместваеми съоръжения павилионен тип – общинска собственост за продажба на промишлени стоки, при спазване изискванията на Наредбата за реда, управление и разпореждане с общинско имущество:

  1. Преместваемо съоръжение павилионен тип за промишлени стоки №3 в гр.Кюстендил, на ул.”Харковска” с площ 4,50 м² и начална тръжна цена 6,25 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  2. Преместваемо съоръжение павилионен тип за промишлени стоки №5 в гр.Кюстендил, на ул.”Димитър Пешев” с площ 4,50 м² и начална тръжна цена 6,25 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  3. Преместваемо съоръжение павилионен тип за промишлени стоки №7 в гр.Кюстендил, на ул.”Димитър Пешев” с площ 4,50 м² и начална тръжна цена 6,25 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  4. Преместваемо съоръжение павилионен тип за промишлени стоки №8 в гр.Кюстендил, на ул.”Димитър Пешев” с площ 4,50 м² и начална тръжна цена 6,25 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  5. Преместваемо съоръжение павилионен тип за промишлени стоки №10 в гр.Кюстендил, на ул.”Димитър Пешев” с площ 4,50 м² и начална тръжна цена 6,25 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  6. Преместваемо съоръжение павилионен тип за промишлени стоки №11 в гр.Кюстендил, на ул.”Димитър Пешев” с площ 4,50 м² и начална тръжна цена 6,25 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  7. Сектор №1 – регистрирани земеделски производители на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 24 /Двадесет и четири/ броя преместваеми съоръжения /маси/ с номера №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16, №17, №18, №19, №21, №22, №23, №25, №26 и №27 съгласно приложена схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находящи се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 1,5 м2 площ на маса с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
  8. Сектор №2 – търговци с регистрирани фирми за продажба на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 1 брой преместваемо съоръжение /маса/ с номер №6 съгласно схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находяща се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 3,70 м2 площ на масата и 0,81м2. складова, с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
  9. Помещение находящо се в с. Граница, общ. Кюстендил в ниското тяло на училището с площ от 69,00 м2 площ за склад с начална тръжна цена 1,10 лева/м2 на месец без ДДС.
  10. Терен находящ се в гр. Кюстендил, на ул.“Бузлуджа“ пред южната фасада на бл.102 за поставяне на преместваем обект /павилион/ за кафе с площ от 10,15 м2 с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
  11. Терен находящ се в гр. Кюстендил, на ул.“Дондуков“ кв.25 за поставяне на преместваем обект /павилион/ за кафе-аперитив с площ от 38,50 м2 с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
  12. Терен находящ се в гр. Кюстендил, на ул.“Цар Освободител“ пред бл.8 за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на плодове и зеленчуци с площ от 13,50 м2 с начална тръжна цена 3,00 лева/м2 на месец без ДДС.
  13. Терен находящ се в гр. Кюстендил, на ул.“Цар Освободител“ пред бл.8 за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на промишлени стоки с площ от 12,00 м2 с начална тръжна цена 3,00 лева/м2 на месец без ДДС.

 

Цената за складова и помощна площ за обект №8 е 35% от цената за търговска площ.

Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

            При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 20.06.2018 година от 10,00 часа за общински преместваеми съоръжения  в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил.

            Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търга.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

            Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 12.06.2018 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 19.06.2018 година.

30 Май 2018

Община Кюстендил, на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията, обявява на всички заинтересовани лица, че със заповед №РД-00-568/25.05.2018 г. Кмета на Общината, разрешава изработването на проект за изменение на действащ подробен устройствен план – план за застрояване (ИПУП-ПЗ) на ЦГЧ на гр. Кюстендил в обхвата на УПИ XXVIII – 128,4306,4307,4371 „За обслужващи дейности”, УПИ XXVI – 119 „За хотел и балнеология”, УПИ XXVII – 4372 „За парк”, кв. 292 по плана на гр. Кюстендил и алея-продължение на улица „Врабча” с о.т. 119 до о.т. 118, като съставна част от Комплексен проект за инвестиционна инициатива (КПИИ) по чл. 150 от ЗУТ, включващ инвестиционен проект за строеж „Пешеходна пасарелка на 9,5 м. над пътя в УПИ XXVII – 4372 „За парк” и проект за ИПУП-ПЗ и одобрява заданието за проектиране.           

                 Възложител на проекта е „СТРИМОН СПА” АД, със седалище и адрес на управление: гр. Кюстендил, ул. „Цар Симеон I” № 24, представлявано от Ивайло Георгиев Първанов и Мариана Николаева Добрева .        

         Настоящата заповед и преписката се намират в община Кюстендил, пл.,,Велбъжд” № 1, ет. 1, ст. 19.

30 Май 2018

Община Кюстендил, на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията, обявява на всички заинтересовани лица, че със заповед №РД-00-591/28.05.2018 г. Кмета на Общината, разрешава да се изработи проект за изменение на подробен устройствен план  - план за регулация  и план за застрояване и Работен устройствен план в обхвата на УПИ ХVIII-6966 в кв.273 по плана за регулация на ЦГЧ на град Кюстендил  и одобрява заданието за проектиране.           

               Възложител на проекта е от „ХРИСИ-99” ЕАД с ЕИК131059528 и седалище и адрес на управление град Костинброд, ул. „София” № 9, община Костинброд, област София,  представлявано от Светла Иванова Георгиева.       

      Настоящата заповед и преписката се намират в община Кюстендил, пл.,,Велбъжд” № 1, ет. 1, ст. 19.

30 Май 2018

На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-594/28.05. 2018 година

 

 

О Б Я В Я В А:

 

 

КОНКУРС за длъжността “СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Дирекция “Правни дейности”  - Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността: минимална степен на завършено образование – магистър; професионален опит - 1 /една/ година/ минимален ранг – V младши, специалност “Право” с присъдена квалификация “юрист” и придобита правоспособност.

Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

Кратко описание на длъжността: изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на казуси, свързани с дейността на общинската администрация и осъществяване на процесуално представителство; Други компетентности: Компютърна грамотност; отлични познания на действащото законодателство в сферата на дейност на общинската администрация – ЗМСМА, ЗОС, ЗДС, ЗС, АПК и др., способност да планира, организира и контролира работата си; способност да  работи в екип; способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите.

Минимален размер на основната заплата за длъжността -  510  лева.

Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са: 1.Заявление за участие в конкурса , съгласно Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; 2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства; 3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен/допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; 4.Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит; 5. Професионална автобиография.

        Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях се извършва лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в отдел “Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – административна сграда на Община Кюстендил, ет.1, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително.

Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил.

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в отдел ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил.

30 Апр 2018

Покана за избор на организации за изпълнение на проект "Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование" - 30.04.2018г. може да видите тук

23 Апр 2018

Покана за избор на организации за изпълнение на проект "Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование" - 23.04.2018г. може да видите тук

16 Апр 2018

Покана за избор на организации за изпълнение на проект "Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование" - 16.04.2018г. може да видите тук

10 Апр 2018

Покана за избор на организации за изпълнение на проект "Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование" - 10.04.2018г. може да видите тук

Страница 1 от 3

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни