ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Ученици от 5-12 клас могат да кандидатстват онлайн до 2 октомври

Кюстендил, 1 септември 2022 г. – Училищна Телерик Академия - най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 3-ти до 12-ти клас, обяви нов прием за школите си през учебната 2022/2023 година. Над 2900 деца и младежи в 3-12 клас ще имат възможност да се обучават безплатно на програмиране и дигитални технологии в 140 школи в 47 населени места. От кандидатите не се изискват предварителни познания в областта на технологиите. Кандидатстването е отворено онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия до 2 октомври.

Обученията ще се провеждат в рамките на 72 часа през учебната година, започвайки от края на октомври, а форматът им (онлайн или присъствен) ще бъде съобразен с препоръките на здравните органи. Програмите в гр. Кюстендил се реализират в сътрудничество с ПМГ „Проф. Ем. Иванов“, ОУ „Проф. Марин Дринов“ и с подкрепата на Община Кюстендил и Христо Борисов, който е съосновател на Payhawk.
„Живеем във времена, в които дигиталните умения стават все по-важни за успеха на всеки ученик. Вярвам, че за всички нас бъдещата успешна реализация на децата е от изключително значение. Щастлив съм, че нашите школи са трамплин към постигането на равен достъп до технологично обучение на ученици от цяла България и в програмите ни им показваме необятния свят на програмирането и дигиталните технологии. За тази цел, и през учебната 2022/2023 година разширяваме мащаба до 140 школи в 47 населени места“, коментира Петър Шарков, изпълнителен директор на Училищна Телерик Академия.


Кандидатстване и приемен тест
Процесът на кандидатстване става онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия и включва попълване на форма за кандидатстване, както и приемен тест, който трябва да се попълни до 2 октомври.

Ново разпределение на програми по възрастови групи
Обученията за 8-11 клас подпомагат кариерната ориентация на учениците и тяхната последваща професионална реализация, чрез практическа насоченост и модерна програма. Гимназиалните ученици могат да участват в програма „Дигитални науки“.

От тази учебна година, обученията за 12 клас ще се провеждат само в онлайн формат и ученици от цялата страна могат да кандидатстват за една от три програми – „Дигитални науки“, „Разработка на игри“ и „Уеб програмиране“.

Обученията за 5-7 клас развиват ключови дигитални умения, а учениците могат да избират между 2 програми – „Разработка на игри“ и „Алгоритмично програмиране“.


Повече информация за програмите може да бъде намерена на сайта на Училищна Телерик Академия.

За допълнителна информация: telerikacademy.com/school или във Facebook.


Училищна Телерик Академия е най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 1-ви до 12-ти клас в България. Нейната мисия е да подготвя следващите поколения за професиите на дигиталното бъдеще с интерактивни програми, достъпни за всички ученици.
От създаването ѝ през 2010 г. до днес, тя е обучила над 17 000 деца и младежи на възраст между 7 и 18 г. на програмиране и дигитални технологии. Като въоръжава учениците с ключовите дигитални умения и развива тяхното логическо и креативно мислене, Училищна Телерик Академия им помага да се трансформират от консуматори на технологиите в техни създатели, търсени професионалисти и дигитални лидери.
Програмите се организират от Фондация „Телерик Академия“ и се провеждат с подкрепата на Фондация „Америка за България“, индивидуални и корпоративни дарители и в партньорство с общини, училища, местни организации, бизнеси и институции, осигуряващи зали за обученията. Научете повече на telerikacademy.com/school.

За Фондация „Америка за България“
Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната. Фондацията развива дългогодишните традиции на доброжелателство и приятелство между народите на САЩ и България и насърчава контактите между хората на двете страни. За повече информация: www.us4bg.org.

Подкрепата за Училищна Телерик Академия е осигурена от Фондация „Америка за България“. Изявленията и мненията, изразени тук, принадлежат единствено на Училищна Телерик Академия и не отразяват непременно вижданията на Фондация „Америка за България“ или нейните партньори.

За контакт, Училищна Телерик Академия
Мадлен Димитрова
ПР и Маркетинг специалист
Е: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Споделете в социалните мрежи:

Списък на оценени и класирани кандидати по проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:

I. КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВАТ С ЛИЦАТА, КЛАСИРАНИ НА 1 - ВО  И 2 - РО МЯСТО.

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ТОЧКИ

1.

Силвия Георгиева Илиева

16 т.

2.

Александрина Ивайлова Витанова

15 т.



В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал. 1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД–00–1148/24.08.2022 година, Община Кюстендил обявява конкурс за длъжността Началник отдел "Контрол по строителството" при дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“ - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността:

1. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейност по упражняване контрол по спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията, по прилагане на устройствените планове, одобрени инвестиционни проекти, разрешенията за строеж, определените строителни линии и нива, както и спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията.
2.    Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
      2.1.    По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г.) :
•   Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•   Специалност – промишлено и гражданско строителство или еквивалентни области;
•   Професионална област –строителство;
•   Години професионален опит  - 4 /четири/ години или минимален ранг – III младши;
•   Вид правоотношение: Служебно
•   Длъжностно ниво – 7
•   Ръководно ниво – 7Б
     2.2.    По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
     2.3.    Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт - няма
3.  Други компетентности:
•   Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•   Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•   Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•   Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писменна форма;
•   Фокус на клиента(вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•   Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задълженията и дейността на общинската администрация;
•   Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5. Минимален размер на основната заплата – 750 лв.

     Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
     6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
     6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
     6.3.Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
     6.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса: 

    Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

      Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на финална пресконференция за приключване на проект „Обновяване/реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „Театъра“.
Събитието се организира във връзка с изпълнените дейности по проект, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение но интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Кюстендил”, част от процедура     BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 ” № от ИСУН – BG16RFOP001-1.030-0009-C02  № РД-02-37-69/02.09.2020 г и сключен Договор за финансиране на допустим проект    № 20F-000762/29.06.2020 г. с ДЗЗД „Фонд за устойчиви градове”, „Обединена българска банка” АД и „Фонд за устойчиво градско развитие“ ЕАД.
Пресконференцията ще се състои на 29.08.2022 г. от 11:00 ч. в Заседателната зала на Община Кюстендил, площад „Велбъжд“ №1, ет. 2.
Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 140, ал. 4 от Закона за публичните финанси и в изпълнение на чл. 37, ал. 1 от Наредбата  за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил, Председателят на Общински съвет – Кюстендил организира обществено обсъждане на  Изпълнението на бюджета и сметките за средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2021 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2021 година.

Председателят на ОбС – Кюстендил отправя покана към жителите на общината, представителите на бизнеса, представителите на средствата за масово осведомяваме, ръководителите на бюджетни звена, неправителствените организации и цялата общественост за участие в общественото обсъждане.

Обсъждането ще се проведе на 26 август 2022 г. /петък/ от 10:30 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд „№ 1 .

 С материалите свързани с общественото обсъждане може да се запознаете в Общински съвет – Кюстендил, в сградата на общината или на сайта на община Кюстендил.

Вашите мнения, препоръки и въпроси може да отправите писмено в деловодството на общината или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

уведомяваме Ви за: реда за изготвяне на републиканската транспортна схема, задълженията на превозвача, контрола и  възлагане на автобусния транспорт на пътници от Община Кюстендил

Ред за изготвяне на републиканската транспортна схема – това са линиите за София, Пловдив, Ахтопол (съгласно чл.12 от Наредба № 2 за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси (Наредба № 2))
Изготвя от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация"
Утвърждава от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията или упълномощено от него длъжностно лице.
Министърът назначава Комисията за разглеждане и решаване на постъпилите предложения със заповед, определя срока за получаване на предложенията и утвърждава приетите промени в републиканската транспортна схема. (чл.12, ал.5 от Наредба№2)
Постъпилите предложения се обсъждат от комисия, назначена от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Предложения за промени в маршрутните разписания на съществуващите линии от републиканската транспортна схема и откриване на нови линии (курсове) могат да се извършват не повече от четири пъти годишно.
Комисията заседава до четири пъти годишно и разглежда всички постъпили предложения, които се предоставят на членовете на комисията не по-късно от 14 дни преди заседанието на комисията.
Забележка: От 2019 г. не е заседавала такава Комисия.

Задължения на превозвача:
1.   да изпълнява стриктно приложимото към дейността законодателство:  Закона за автомобилните превози, Закона за движението по пътищата, Наредба № 2, и други нормативни актове за организацията на автомобилния транспорт. Изпълнителят се задължава да изпълнява решенията на Общински съвет –Кюстендил, които имат отношение към извършваната от него дейност;
2.   да организира предпътния медицински преглед на водачите, включващ общото им здравословно състояние (Задължение и по Наредба №2 – чл.30, т.2);
3.   да организира проверката на техническото състояние на автобусите преди излизане от гаража (Задължение и по Наредба №2 – чл.30, т.3);
4.   да осъществява ежедневен контрол върху своевременното отчитане на превозните документи (Задължение по Наредба №2 – чл.30, т.4);
5.   да предприема всички необходими действия за извършване на експлоатационна поддръжка и ремонтно-възстановителни работи по автобусите своевременно;
6.   да извършва обществен превоз на пътници по цена/и на превозните документи, съгласно представената ценова оферта;
7.   да извършва обществен превоз на пътници при спазване на утвърденото маршрутно разписание – часове на тръгване и пристигане, както и утвърдения маршрут на движение и определените спирки по маршрута, освен ако инцидентни важни причини не налагат това;
8.   да не допуска превоз на пътници без документ – билет или карта;
9.   да изпълнява качествено превоза на пътници като осигурява безопасност и комфорт на пътуванията, гарантира култура на обслужване, достъпност на хора с увреждания, да има табели с изпълнявания маршрут и ценоразпис на услугата и др.;
10.  да осигури хигиена, отопление, вентилация и приветлив вид на автобусите, с които извършва превозите;
11.  да съблюдава всички изисквания, свързани с безопасността на движението;
12.  да осъществява превозите с обявените автобуси при участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. При невъзможност да използва същите, да уведоми предварително ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмено за наложената замяна и нейния срок. В този случай услугите по Договора се изпълняват с автобуси със същата или с по-висока „Екологична категория“ (Евро) и със същия или по-малък брой години на експлоатация от тези, с които е участвал в процедурата;
13.  и други – общо 30 точки по договора.

Контрол
Съгласно чл. 42. от Наредба № 2 - Контролът по спазването на тези изисквания се осъществява от контролните органи на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация".

Възлагане на обществения автобусен транспорт  на пътници от Община Кюстендил

Сключените през 2014 г. Договори за обществен транспорт на пътници бяха пет годишни и изтекоха на 31.12.2019 г. В този пет годишен период превозвачите настояваха да се направи нова транспортна схема, но нямаше единомислие за нейния дизайн – направления, часове на тръгване, спирки по маршрутите и др. Всеки от тях искаше да се направи „неговите“ линии да отговарят на личните им изисквания. Това не бе възможно и затрудни изработването на нова общинска транспортна схема. За преодоляване на риска от прекъсване на транспортното обслужване Община Кюстендил поиска от Областния управител да се издаде Заповед да прилагане на спешна мярка по Регламент (ЕО) 1370/2007. Заповедта на Областния управител беше обжалвана от превозвачи. Съда допусна предварително изпълнение на Заповедта и Общината сключи договори със същите превозвачи, с които имахме договори в периода 2014-2019 г. и които обжалваха Заповедта на Областния управител.
С Решение на Общински съвет – Кюстендил № 399 от 31.03.2021 г. утвърдена Общинската транспортна схема, която е обсъждана нееднократно с всички заинтересовани страни – кметове и наместници за съответното направление, превозвачи, общински съветници.
Решение № № 399 от 31.03.2021 г. на ОбС е обжалвано в КАС на 21.04.2021 г. и е образувано Административно дело № 139 по описа на КАС за 2021 г. Обжалването е отхвърлено с Решение на КАС № 81 от 05.05.2022 г. Това решение се обжалва във ВАС, като до момента няма информация за хода на делото.
Междувременно на процесното решение е допуснато предварително изпълнение с определение   № 379 от 06.07.2021 г. постановено по административно дело № 139 от 2021 г. на Административен съд Кюстендил. Същото е потвърдено и с определение № 9084/06.08.2021г. постановено по адм. дело № 7878/2021 г. на Върховен административен съд.
Това ни даде възможност да обявим обществена поръчка за възлагане на обществен транспорт на пътници с автобуси – публикувана в ЦАИС ЕОП с УИН 00426-2021-0057 на 09.11.2021 г. Трима превозвачи (не подали оферти по обществената поръчка) обжалваха пред КЗК процедурата (с вх.№ BXP-2180 от 06.12.2021 г.), като за по-голямо забавяне не си внесоха държавната такса и се наложи да бъдат допълнително уведомявани. С Решение №114/17.02.2022г. на КЗК по преписка № КЗК-1012/2021г. жалбата бе отхвърлена. Превозвачите обжалваха Решението на КЗК пред ВАС.
Междувременно, доколкото обществения превоз бе осигурен до 31.12.2021 г. (по силата на спешната мярка) и поради наличие на непосредствен риск от прекъсване на обществената услуга с Решение № 624/29.12.2021 г. Общински съвет гр. Кюстендил възложи на Кмета на Община Кюстендил сключване на  договори за пряко възлагане по реда на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП за обществен превоз на пътници по автобусни линии от общинската, областната и републиканската транспортни схеми - с общ праг до 30 000 лв. (тридесет хиляди лева) без включен ДДС или до сключване на договори по обявената обществена поръчка - което от двете събития настъпи първо, като допусна предварително изпълнение на взетото решение. В изпълнение на решението бяха сключени договори с три фирми осъществяващи обществен превоз на пътници.
С изчерпване на определения от ОбС лимит, Община Кюстендил въпреки всички положени усилия, отново бе изправена пред непосредствен риск от прекъсване на услугата по обществен превоз на пътници и се наложи да бъде поискана и предприета спешна мярка по реда на чл.5, §5 от Регламент (EO) 1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 г. относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт, чрез пряко възлагане на превоза, като бъдат сключени договори с превозвачите, извършващи услугата обществен превоз на пътници за срок до сключване на договори по влязло в сила решение за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП, но не по-дълъг от две години.
След като ВАС отхвърли обжалването на Решението на КЗК, с участвалите в обществената поръчка превозвачи се сключиха договори – 18-19.05.2022 г.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с уведомително писмо от „Юнион Ивкони“ ООД с вх. № 04-07-01/16.08.2022г. за прекратяване на автобусен превоз по линията Кюстендил – София – Кюстендил, на основание чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, каним всички заинтересовани лица да входират в Деловодството на община Кюстендил до 17:00часа на 18.08.2022ч., оферти за автобусен превоз на пътници  по линията Кюстендил – София – Кюстендил, съгласно маршрутно разписание с часове на тръгване както следва:

Разписание с часове на тръгване от Кюстендил:
05:30ч.; 06:15ч.; 07:45ч.; 08:30ч.; 12:15ч.;    13:40ч.; 15:00ч.;

Разписание с часове на тръгване от София:
08:45ч.; 09:30ч.; 11:00ч.; 11:45ч.; 15:45ч.; 17:15ч.; 18:45ч.;

Офертата трябва да съдържа:

1.Ед. цена на билет без ДДС за автобусен превоз на пътници по линията Кюстендил – София – Кюстендил;

2.Списък на основни и резервни автобуси, които отговарят на изискванията, посочени в чл. 37 от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси, както следва:

• 4 броя с класове ІІ, ІІІ и В, при наличие на багажно отделение с достатъчна вместимост и с достъп отвън;
• 1 брой резервен, независимо от класа;

3.Удостоверения за техническа изправност на предложените моторните превозни      средства, съгласно Наредба №Н–32 от 16.12.2011г. за периодичните прегледи за     проверка на техническата изправност превозни средства, както и копие на талона     им;

4.Копие на лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на     Република България или лиценз за извършване на международен превоз на     пътници (лиценз на Общността), издаден на лицето, което ще извършва услугата
„обществен превоз на пътници“, като предложените моторните превозни средства трябва да са включени към лиценза.

Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик с написано името на участника.

 

Споделете в социалните мрежи:

     Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга
„Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/
с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства

ще бъде назначена 1 щатна бройка: Логопед;
1. Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 15.08.2022 г. до 02.09.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 07.09.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

     Със Заповед №РД-00-1066/10.08.2022 година на Кмета на Община Кюстендил на 23.08.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общинско помещение, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
     Помещение находящо се в гр.Кюстендил, бул.“България“ №4, подблоково пространство ползващо се като вход, ведно със складови и сервизни помещения за център за забавление на деца и детски кът за игра, с площ 65,10кв.м., начална тръжна цена 200 лв. на месец.
Достигнатата на публичния търг цена подлежи на облагане с ДДС.
     За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
     При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 30.08.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
     Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
     Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 22.08.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 29.08.2022 година.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
• Медицински специалист – 2 щ. бр. с основно месечно трудово възнаграждение 1340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);

Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 11.08.2022 г. до 26.08.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 29.08.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

 

 

 

   Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт