ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

От тази събота /06.04/ се възвръща лятното разписание на автобусна линия №13 до хотел Руен. Цената на билета е 3.50 лв.
Също така ще се изпълняват и сезонните автобусни линии до селата Церовица и Лисец, съгласно утвърдената транспортна схема.

Споделете в социалните мрежи:

До: Емил Найденов Илиев, Моисей Ангелов Василев, Жарко Станковски, Сашо Асенов Иванов, Георги Асенов Симеонов, Бойко Евтимов Стоянов, Методи Димитров Димитров, Димитър Цветанов, Николай Илиев Омерски, Данчо Траянов Филипов, Сашо Марковски, Зоран Блажгов Конев, Георги Павлов Мирчев, Андрей Ганчов Ангелов, Горан Георгиевски, Бисер Ангелов Димитров може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №135, прието на заседание на Общински съвет – Кюстендил, проведено на 29.02.2024 г. с протокол №6/29.02.2024 г., се разрешава изработването на проект за подробен устройствен план - план за застрояване, в обхвата ПИ с идентификатор 41112.83.335, местност „Гола Велика-Светамински бор“, по КККР на землището на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед №РД-18-96/28.10.2008 г. на изпълнителния директор на АГКК, предвиждащ промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилна сграда, с правила и нормативи отговарящи на вилна зона (Ов), с устройствени показатели и характеристики в съответствие с чл. 29 от Наредба № 7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ (начин на застрояване – свободно (е); височина на вилната сграда – 7,0 м., а до билото на покрива – 10 м.; плътност на застрояване – до 40%; интензивност за застрояване (Кинт) – до 0,8; минимална озеленена площ – 50%, като половината от нея трябва да бъде осигурена за озеленяване с дървесна растителност).
Възложител на проекта е Георги Стойнев Славов – гр. Кюстендил.
С решението се одобрява и заданието за проектиране.
Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 90, ал. 1 и ал. 2 и чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда във връзка с чл. 8, ал. 5 от Закона за закрила и развитие на културата, чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство и Заповед  № РД-00-610/01.04.2024 година на Кмета на Община Кюстендил

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР“ НА ХУДОЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ „ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ – МАЙСТОРА“ – КЮСТЕНДИЛ, при следните условия:            
Място на работа – Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора“ – Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. “Патриарх Евтимий“ №20;
Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната работа в художествената галерия;
Правоотношението с директора на художествената галерия е срочно, за срок от 5 (пет) години, съгласно чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство.

I. Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
- Образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – „магистър” по специалност от съответното професионално направление;
- Професионални направления – „Изобразително изкуство“ и „Теория на изкуствата“
- Професионален опит – 3 години професионален опит в съответното професионално направление;
- Да притежава организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност.
Като предимство се считат:
Присъдени научни степени.
Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство.
Участие в разработването и реализацията на програми и проекти.
Чуждоезикова подготовка.
Компютърна грамотност.

ІІ. Начин на провеждане на конкурса:
Защита на концепция за дейността и развитието на Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора“ – Кюстендил за период от 5 години, подробно разработена за първата от тях.
Събеседване.

ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
Заявление за участие.
Документ за самоличност (необходим само за идентификация, като се връща веднага).
Документ за трудов стаж (копие).
Професионална автобиография.
Документ за завършено образование (копие).
Концепция за дейността и развитието на Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора“ – Кюстендил за 5 годишен период, като подробно е разработена първата  в 10/десет/ екземпляра в запечатани и ненадписани пликове.
Концепцията съдържа:
- анализ и оценка на състоянието на галерията; основни проблеми на функционирането й;
- тенденции и възможности за развитието на галерията, като културен и научен институт и мястото й в мрежата от културни институти;
- определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на галерията, пътищата за постигането им;
- мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на фондовете, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на галерията;
- етапи на реализация на концепцията.

При подаването на документите на всички кандидати се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.

ІV. Място и срок за подаване на документите и разработената концепция.
Документите за участие в конкурса се подават  в срок от 1 месец от публикуването на обявата за конкурса в централния или местния печат, и на електронната страница на Община Кюстендил.
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил - пл. „Велбъжд“ № 1, партер всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа.
За справка: тел. 078/551166

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка със Заповед № РД-00-537/22.03.2024г., Община Кюстендил в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане по Проект „Повишаване на капацитета на служителите на Агенция за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила“ – Компонент 1 по Програма „Развитите на човешките ресурси“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.006, обявява конкурс за следната позиция:
1 (един) социален работник за Областен екип по приемна грижа – Кюстендил

І. РАБОТНО МЯСТО И ОБХВАТ НА ДЕЙНОСТТА:

Работно място: гр. Дупница:
Обхват на дейността: Общините Дупница, Бобовдол, Бобошево и Кочериново
•    Брой социални работници: 1 (на пълен работен ден с ненормирано работно време) на осн. чл. 68, ал. 1, т. 2 от КТ, за срок до 31.12.2024г.
ІI. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА СОЦИАЛНИЯ РАБОТНИК ОТ ОЕПГ
Основни задължения:
1.     Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето, свързана с дейностите по приемна грижа на територията на съответната община:
-Информира обществеността;
-Набира кандидати за приемни семейства;
-Извършва предварителен подбор на кандидатите;
-Провежда обучение, като част от процеса на оценяване на кандидатите;
-Изготвя оценка на кандидатите;
-Изготвя социален доклад за годността на кандидатите, който се предоставя на Комисия по приемна грижа за утвърждаване/отхвърляне;
-Участва в процеса на опознаване между децата и приемните семейства;
-Провежда групови супервизии на приемните семейства;
-Участва в планирането, организацията и провеждането на обучения и индивидуални супервизии на приемните семейства;
-Осигурява наблюдението и подкрепата на приемните семейства;
-Информира началник екипа, относно необходимост от допълнителни услуги и подкрепа на приемните семейства и настанените деца;
-Изготвя годишен доклад за преглед на утвърдено приемно семейство.
2.Съвместно с водещия социален работник от ОЗД и приемното семейство разработва план за грижа на настаненото дете.
3.Осигурява подкрепа на приемното семейство.
4.Ежемесечно проследява развитието на дете, настанено в приемно семейство и удовлетворяването на неговите специални/специфични потребности, в зависимост от възрастта и степента му на развитие, което отразява в информационната карта за проследяване развитието на дете, настанено в приемно семейство.
5.Извършва индивидуални, семейни и групови консултации на приемните семейства, в зависимост от техните потребности.
6.Работи в тясно сътрудничество с отделите „Закрила на детето“ към Дирекциите „Социално подпомагане“.
7.Поддържа връзка с други организации и институции с цел разрешаване на проблемите и осигуряване потребностите на приемните семейства и децата настанени в приемни семейства.
8.Изпълнява в срок всички заложени дейности, съобразно план-графика на дейностите на проекта.
9.Отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно действащото законодателство.
10.Участва в организираните обучения и супервизии за областния екип за приемна грижа и за експерти от ОЗД и Комисията по приемна грижа.
11.Участва при провеждане на екипни срещи.
12.Познава и спазва разпоредбите на чл. 7 от Закона за закрила на детето относно задължение за съдействие и чл. 11 от Закона за закрила на детето, относно спазване правото на детето за закрила на личността.
13.Спазва професионалната етика и не допуска разпространяване на лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.
14.Познава и спазва етичните норми за социална работа с деца и семейства.
15.Отчита своята работа пред началника на ОЕПГ, съгласно проектните изисквания, в т.ч. участва в изготвянето на информации, статистически данни и документи за текущия мониторинг на индикаторите и дейностите, както и за междинно/окончателно искане за плащане.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.Образователна степен: средно образование;
2.Професионална квалификация: хуманитарна;
3.Професионален опит: 0 година/и;
4.Опит при изпълнение на проекти – предимство;
5.Опит при работа с деца в риск – предимство.
Специфични изисквания:
1.Да умее да работи самостоятелно и в екип;
2.Да умее да планира, да е комуникативен и инициативен;
3.Да предлага решения на възникнали проблеми;
4.Обективност на преценката;
5.Да познава и да прилага законодателството, свързано със социалната услуга “Приемна грижа”;
6.Да познава спецификата на работата, изискванията за информиране и публичност на Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси”;
7.Да познава и прилага реда и начина за отчитане на проектните дейности, свързани с пряката му работа;
8.Компютърни умения.
 
Длъжността ”социален работник” се заема чрез сключване на трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 2 от КТ с Кмета на Община Кюстендил за срок до 31.12.2024г.
Основното месечно възнаграждение се осигурява по проект „Повишаване на капацитета на служителите на Агенция за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила“- Компонент 1 и се определя в размер на 1400,00 (хиляда и четиристотин) лв.
Кандидатите за посочената длъжност да са в работоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия по възраст или стаж. При непостъпили документи от кандидати в работоспособна възраст ще бъдат разгледани и документите на кандидати в пенсионна възраст.
ІII. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса, са:
•Писмено заявление за кандидатстване – По образец;
•Автобиография - По образец;
•Декларация - По образец;
•Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
•Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Документите по образец се получават от стая №2 на Община Кюстендил или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил от 22.03.2024г. до 22.04.2024г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всяко постъпило заявление за участие в конкурса  в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Кюстендил.
До участие в процедурата за конкурс не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Допускане до конкурс:
Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания в 1-дневен срок от изтичане срока на обявлението.
Конкурсът се провежда от комисия, назначена със заповед на кмета на Общината и  протича в два етапа:
•Решаване на затворен тест от 20 въпроса с един верен отговор.
За успешно полагане на теста е необходимо да бъде отговорено на най-малко 11 въпроса. Теста обхваща въпроси от Закон за закрила на детето, Правилник за прилагане на Закон за закрила на детето, Методика за условията и начина на предоставяне на социална услуга „Приемна грижа“ и Наредба за условията и реда за кандидатстване, подбор и утвърждаване на приемни семейства и настаняване на деца в тях.
•Събеседване в 3-дневен срок от обявяване на списъка на допуснатите и недопуснатите кандидати.
Списък на допуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на събеседването, ще бъде публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил и ще се съобщи писмено на допуснатите кандидати до 17:00ч. на 23.04.2024г. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им, като на недопуснатите кандидати се съобщава писмено съображенията за отказа.  В 7 – дневен срок същите могат да направят възражение пред Кмета на Община Кюстендил, който в 3 – дневен срок от получаване на възражението решава въпроса окончателно.
Събеседването се провежда от комисията, определена със заповед на Община Кюстендил и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества, мотивация, необходими за изпълнението на длъжността, за която кандидатства.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от теста и събеседването и списък с класирания кандидат в 3 (три) - дневен срок от провеждането на събеседването. Всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

За отразяване на получени предложения и становища при съгласуването на Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне и администриране  на местните такси  и цени на услуги на територията на Община Кюстендил

На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги  на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 12.03.2024 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 14-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. второ от Закона за нормативните актове няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Конкурсна комисия определена със Заповед № РД-00-524/20.03.2024 година  на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатите кандидати следва да се явят за решаване на тест на 03.04.2024 г. от 09.00 ч. в административната сграда на община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, заседателна зала ет. 2.

Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 03.04.2024 г. в 11.00 ч. на посочени по – горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:

1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 3;
-за интервюто – коефициент 5.

2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.

Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 13 /тринадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
Комисията определи минимален резултат „4“ /четири/, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия..
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg.

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:

Първо място: Вх. № 93-00-345/23.02.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:

Първо място: Вх. № 93-00-339/22.02.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт