Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

IT

IT

25 Мар 2019

     Със Заповед № РД-00-259/20.03.2019 година на Кмета на Община Кюстендил на 09.04.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени и помещения, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

1.Посетителски и информационен център към късноантична и средносрочна крепост „Хисарлъка“, с площ 23,00кв.м., находящ се в поземлен имот /ПИ/41112.58.66/ част от ПИ 41112.58.7/ от действащата кадастрална карта и кадастрални регистри на гр.Кюстендил, с начална тръжна цена за помещението в размер на 50,00лв. на месец без ДДС.

2.Терен в гр. Кюстендил, ж.к. „Бузлуджа” между бл.95 и бл.96 с 17,00 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м2 без ДДС на месец.

3.Терен в гр. Кюстендил, ул. „Цар Освободител”, кв.340 с 13,44 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за фризьорски услуги с начална тръжна цена 1,50 лв./м2 без ДДС на месец.

4.Терен в гр. Кюстендил, разположен между улиците с о.т. 806-849-852-851 с 43,20 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м2 без ДДС на месец.

5.Терен в гр. Кюстендил, на ъгъла на ул. „Цар Симеон І” и ул. „Ивайло” с 42,97 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,95 лв./м2 без ДДС на месец.

6.Терен в гр. Кюстендил, на ъгъла на ул. „Бузлуджа” и ул. „Д-р Петър Берон” с 34,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,95 лв./м2 без ДДС на месец.

7.Терен в гр. Кюстендил, ул. „Синчец” до входа общежитието на ПГЕ, кв.379 с 30,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафене и закуски с начална тръжна цена 3,00 лв./м2 без ДДС на месец.

8.Терен в гр. Кюстендил, на ъгъла на ул. „Ангел Кънчев” и ул. „Христо Ботев” с 49,50 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м2 без ДДС на месец.

9.Терен в гр. Кюстендил, УПИ І, кв.389 в кв. „Запад” с 46,15 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м2 без ДДС на месец.

10.Терен в гр. Кюстендил, УПИ VІ, кв.380, кв.”Герена” - 31,93 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 3,00 лева м2 без ДДС на месец.

11.Терен в гр. Кюстендил, ул. „Хаджи Димитър” с 15,00 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за тото пункт с начална тръжна цена 4,25 лева на м2 без ДДС на месец.

12.Терен в гр. Кюстендил, ж.к. „Румяна Войвода” с 15,00 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за тото пункт с начална тръжна цена 3,65 лева на м2 без ДДС на месец.

13.Терен в гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” с 15,00 м2  площ за разполагане на преместваемо съоръжение за тото пункт с начална тръжна цена 5,35 лева на м2 без ДДС на месец.

14.Помещение за магазин за продажба на хранителни, плодове и зеленчуци и други стоки /№13/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5, с адрес: гр.Кюстендил на площад “Първи май“, състоящо се от 23,00 м2 търговска площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.

Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

Цената на складовата площ е 35% от цената на търговска площ.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 16.04.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 08.04.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 15.04.2019 година.

 

14 Фев 2019

На основание чл. 26, ал. 2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Механизъм за управление и разпределение на средствата за субсидии за междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил и мотивите към него.
Предложения и становища по Проекта на Механизъма могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в  срок от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове.

Проектът и мотивите към него , може да видите тук.

06 Мар 2019

На 16 март от 19:00 часа на пл. ”Велбъжд” ще се проведе 53-ият конкурс за избор на „Девойка Кюстендилска пролет“ 2019.

Традицията по тържествено посрещане на пролетта датира от 1966 година. На този празник се избира девойка, която символизира идването на пролетта, младостта, пробуждането на природата и надеждата за нов живот. Изборът се провежда в три кръга - официални тоалети, танцово дефиле и единствения по рода си в България тур с народни носии. Участничките, които ще дефилират тази година, са 14 на брой и са на възраст между 16 и 18 години.

Водещи на спектакъла ще бъдат носителите на призa „БГ модна икона“ за 2018 г. - актрисата, участвала в едни от най- добрите български и чужди филмови продукции през последните години  - Яна Маринова и Орлин Павлов -  певецът, покорил не само музикалните сцени, но и превъплътил се в едни от най-запомнящите се актьорски роли в модерното българско кино и малкия екран.

Преди да стане ясно коя е носителката на титлата „Девойка Кюстендилска пролет“ 2019, на сцената ще се качи един от най- обичаните изпълнители, продуцентът и хитмейкър - Криско.

Журито се състои от всички носителки на титлата „Кюстендилска пролет“ от създаването на конкурса до момента.

Момиче на публиката по традиция се избра чрез SMS – гласуване. Всеки, който желае да подкрепи фаворитката си, може да го направи на кратък номер 1925 с текст: буква P и номера на момичето фаворит от 1 до 14. Гласуването е неограничено и ще продължи и по време на спектакъла. Цената на едно съобщение е 1.20 лв. с ДДС.

Победителката в "Девойка Кюстендилска пролет“ 2019 ще получи парична награда от 1500 лв., а двете й подгласнички и момичето на публиката по 850 лв. Община Кюстендил подарява на всички участнички официалните тоалети и обувки, с които участват в спектакъла, както и луксозни албуми със снимки.

     

01 Мар 2019

     По случай Националния празник на България 3-ти март, четиринадесетте участнички в конкурса „Девойка Кюстендилска пролет - 2019" ще раздадат над 1000 знамена на гражданите и гостите на Община Кюстендил. Инициативата ще бъде на площад „Велбъжд" в 11.00 часа.

Честванията на 141 години от Освобождението на България ще започнат от 11.00 часа с поднасяне на венци и цветя в знак на признателност към загиналите за свободата на България на паметника на „Булаир“ и празничен концерт с участието на народния изпълнител Карамфил Божиков и танцов състав „Македонска хубост“.

28 Фев 2019

     Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-180/ 25.02.2019 г. Кметът на община Кюстендил разрешава да се изработи проект за изменение на действащия подробен устройствен план – план за застрояване (ИПУП-ПЗ) на гр. Кюстендил в териториален обхват: УПИ VIII - “За производствени и складови дейности“, УПИ IX - “За производствени и складови дейности“ и УПИ X - “За производствени и складови дейности“. Параметрите на застрояване трябва да са съобразени с изискванията на чл. 25 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, с устройствени показатели и характеристики отговарящи на предимно производствена устройствена зона (Пп). Със заповедта е одобрено и заданието за проектиране.
     Искането за разрешение е направено със заявление вх. №УТ-19-208/19.02.2019 г. от „РУЕН ТРАНСПОРТ“ АД - гр. Кюстендил, представлявано от Любомир Васев, изпълнителен директор  и „ЛИРА ТРАНСПОРТ“ ЕООД -  с. Багренци, представлявано от управителя  Радослав Траянов.
     Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

26 Фев 2019

ДО

ТЕОДОР ПЕТРОВ ПЕТРОВ, УЛ. ,,ЛАТИНКА” №24, ВХ. А, АП. 2, ГР. СОФИЯ

Община Кюстендил, на основание чл. 129, ал.2 от Закона за устройство на територията, обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед РД-00-99/30.01.2019 г. на Кмета е одобрен  проект за работен устройствен план (РУП) за УПИ ХІІІ- 6040, УПИ VІІ- 6034, УПИ VІІІ- 6035 и УПИ ІХ- 6036 в кв. 298 по плана на гр. Кюстендил.

Проектът  за РУП е за определянето на задължителните линии на допълващото застроявяне  между четири урегулирани поземлени имота УПИ ХІІІ- 6040, УПИ VІІ- 6034, УПИ VІІІ- 6035 и УПИ ІХ- 6036, кв. 298  от действащия регулационен план на ЦГЧ на гр.Кюстендил и определянето на точното разположение и очертание на сградите в план, необходими силуети, изясняващи максималните височини на сградите, броя на етажите, архитектурната връзка между сградите с оглед на правилното архитектурно- пространствено оформяне.

С РУП са определени височините на бъдещето застрояване за УПИ ХІІІ- 6040, УПИ VІІ-6034, УПИ VІІІ-6035и УПИ ІХ- 6036, кв. 298 гр. Кюстендил 

Възложител на проекта за РУП е Иван Райчов Янев от гр. Кюстендил.            

Преписката се намира в община Кюстендил, пл.,,Велбъжд” № 1, ет. 1, ст. 19.

В 14-дневен срок от съобщаването на заповедта може да бъде обжалвана по реда на АПК, чрез Община Кюстендил пред Административен съд, град Кюстендил от заинтересуваните лица по реда на чл.215 от ЗУТ.

26 Фев 2019

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното: 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог:

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 Специален педагог – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;

  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.;

- Автобиография - по образец изтеглете тук.;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 27.02.2019 г. до 17:00 часа на 15.03.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

 ВАЖНО:

 Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 19.03.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

26 Фев 2019

Съобщението до Петър Симеонов Георгиев

гр.Кюстендил, ул. "Тинтява" 34 може да видите тук.

26 Фев 2019

Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил“.

Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020, процедура за директно предоставяне BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“.

Пресконференцията ще се състои на 28.02.2019 г. от 10:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил. Дневния ред  може да видите тук.

25 Фев 2019

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 13.05.2019г. до 21.05.2019г.,във военни формирования на Сухопътните войски, дислоцирани в гарнизоните София,Стара Загора, Хасково, Ямбол, Карлово, Казанлък, Плевен, Шумен, Благоевград, Враца,Сливен, Асеновград, Мусачево, Смолян и Пловдив може да видите тук.

Страница 1 от 17

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни