Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

IT

IT

15 Окт 2019

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-1125/11.10.2019 г. в.и.д. Кмет на Община Кюстендил разрешава да се изработи проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация и застрояване (ИПУП-ПРЗ) в  обхвата на УПИ III-5517 и УПИ II- „За производствено складови дейности“ в кв. 2в на гр. Кюстендил. Целта на проекта е УПИ I-5517 „За жилищно строителство“  да се отреди за ПИ 41112.502.57 от КККР на гр. Кюстендил и се измени конкретното предназначение на имота от „За жилищно строителство„ в „За религиозни дейности“, съобразно предназначението на основното застрояване на имота. Определени са задължителни и ограничителни линии на застрояване съгласно ЧКЗСП, одобрен със Заповед №1295/07.10.1997 г. и представената скица-мотивирано предложение за УПИ III-57 “За религиозни дейности“, кв. 2в. Със заповедта е одобрено и заданието за проектиране.
Искането за разрешение за изготвяне на ИПУП-ПРЗ е направено със заявления вх. №УТ-19-1245/27.08.2019 г. от Съюза на църквите на адвентистите на седмия ден, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив.
Заповедта не подлежи на обжалване съгласно чл. 125, ал.4 от ЗУТ.

15 Окт 2019

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план и план на новообразуваните имоти по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби (ПЗР) на ЗСПЗЗ за имоти с идентификатори №22811.22.225, №22811.22.226 и №22811.22.227.
Имотите, предмет на плановете, попадат в поземлени имоти №22811.22.121 и №22811.22.136 от кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР) на землището на с. Долно село, община Кюстендил.  
Плановете са приети с протокол от 15.05.2019 г. на комисия, назначена със заповед №ДС-20-105/13.05.2019 г. на областния управител на област Кюстендил.
Възложител на проекта е Иван Георгиев Васев.
Плановете се намират в община Кюстендил, етаж 1, стая №21.
Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 81 от 15.10.2019 г.
В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

11 Окт 2019

На 05.10.2019г.в  сградата на Научно -Техническите Съюзи, град София, с подкрепата на проекта OSOS (Отворени училища за отворено общество) по Европейската програма Хоризонт 2020, се проведе Ден на отвореното иновативно училище.  Проектът OSOS, по който и нашето училище работи, обединява 1000 училища от 11 страни. Този проект мотивира училището да се развива не само  като център за учене, но и като място, където децата мечтаят, творят, споделят, правят открития.
Цел на Денят на отвореното училище е да се стимулира творческата активност и инициативност на младите хора, да се мотивират за самостоятелна работа по проекти и начина на представяне.

Проектът „Подходящи и качествени храни за астронавти“ на учениците от 7 клас на Пето ОУ „Христо Ботев“ Виктор Тасков и Мирослав Божков и тяхната ръководителка Даниела Георгиева  беше сред 22-та проекта, одобрени да бъдат представени на публична защита. Представянето на дейностите и резултатите по проекта бе под формата на презентация и видеофилм. Чрез дейностите по проекта учениците усвояват научни знания, формират и практикуват умения, които са ценни в реалния живот.  Презентациите бяха оценявани от компетентно жури. С представянето и успешната защита на своя проект, екипът на Пето ОУ „Христо Ботев“ бе удостоен с трета награда за отлично отворено обучение.

Да поздравим екипа на Пето ОУ „Христо Ботев“ за постигнатите резултати и за приноса им за издигане престижа на училището и образователната система в град Кюстендил.

   

19 Сеп 2019

Община Кюстендил предоставя на Вашето внимание Схема- проектно предложение "Благоустрояване и ревитализация на "Колушко дере", разположено между река Банщица и Средновековната църква" Св. Георги", гр. Кюстендил.
На заинтересованите лица се предоставя 10-дневен срок, считано от 19.09.2019 г. за предложения за изменения и допълнения към План- схемата. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Схемата-поректно предложение  може да видите тук

18 Сеп 2019

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-1001/16.09.2019 г. кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на проект за изменение на Проект за подробен устройствен план - план за застрояване (ИПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 67461.21.170 местност Зарева вада по КККР на с. Слокощица, общ. Кюстендил за определяне на ограничителните линии на застрояване, съобразени с актуалните граници на ПИ 67461.21.170 при запазване на конкретното предназначение на територията на имота и параметрите на застрояване.

Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

Възложител на проекта е „Микротел“ ЕООД, гр. Кюстендил.

Заповедта не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

11 Сеп 2019

Конкурсната комисия, назначена със Заповед № РД-00-983/09.09.2019 на Кмета на Община Кюстендил

 Р Е Ш И :

ДОПУСКА до участие в конкурса за заемане на длъжността “НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ И РАЗРЕШАВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО”, Общинска администрация - Община Кюстендил

1.АНДРЕЙ ВЛАДИМИРОВ ДИМИТРОВ

Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 20.09.2019г. от 10.00 часа в сградата на Община Кюстендил - гр. Кюстендил,  пл.”Велбъжд” № 1, ет. 2, стая 49. Кандидатът решава тест, който включва въпроси от областта на Закона за устройство на територията. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса  кандидатът изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява

Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста, съгласно чл. 27, ал. 3 от НПКДС : Всеки един от трите варианта на тест да съдържа 15 /петнадесет/ въпроса; верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 2 /две/ точки. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е  30 /тридесет/. До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 20 /двадесет/ точки при решаването на теста.

 Съгласно решение на конкурсната комисия минимална оценка за успешно издържал интервюто е не по-ниска от “4”. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 5 от НПКДС.

Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, преценявайки относителна им тежест при преценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:

Определя коефициент “5” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при решаване на теста;

Определя коефициент “4” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при провеждането на интервюто.

Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.

10 Сеп 2019

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

 4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 10.09.2019 г. до 12.09.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 13.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

30 Авг 2019

До Димитър Иванов, Катерина Мирчева и Зинови Григоров н-ци на Христо Иванов Манов, собственик на имот № 41112.84.3 в местност Гола Велика, землище Кюстендил, община Кюстендил.

До Светослав Кръстев и Соника Дертлийска н-ци на Костадин Кашкин, собственик на имот № 41112.84.2 в местност Гола Велика, землище Кюстендил, община Кюстендил.  

На основание §4л от ПЗР на ЗСПЗЗ и §31, ал.3 от ПЗР на ПМС за изменение и допълнение на ППЗСПЗЗ, Ви съобщаваме Заповед № РД-00-763 от 11.07.2019 год., на Кмета на Община Кюстендил, с която се одобрява пазарната оценка на предоставената за ползване земеделска земя на н-ци на Георги Иванов, представляваща поземлен имот с идентификатор № 41112.83.70 по плана на новообразуваните имоти, местност Гола Велика, землище на гр. Кюстендил, общ. Кюстендил.

Преписката  се намира в Община Кюстендил, ет.1, стая 19 и може да бъде разгледана от заинтересуваните лица.

Заповедта може да се обжалва в 14 дневен срок от съобщаването ѝ чрез Община Кюстендил до Районен съд Кюстендил по реда на АПК.

30 Авг 2019

Със Заповед № РД-00-938/28.08.2019 година на Кмета на Община Кюстендил на 10.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

  1. Терен в гр. Кюстендил, на ул. „Раковска” и бул.”България” с 30,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафене и закуски с начална тръжна цена 4,35 лв./м2 без ДДС на месец.
  2. Терен в гр. Кюстендил, между ул. „Колуша” и ул.”Шейново” - 50,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 3,70 лева м2 без ДДС на месец.
  3. Терен в гр.Кюстендил, комплекс „Осогово”, ул.”Юрий Гагарин” в градинката при стадион „Осогово” с площ 50,00 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  4. Терен в гр.Кюстендил, УПИ 1707 „за парк” в кв.150 с площ 23,60 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за печене на пилета на грил с начална тръжна цена 3,35 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  5. Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 17.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 09.09.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 16.09.2019 година.

29 Авг 2019

На заинтересованите лица се предоставя 30-дневен срок, считано от 29.08.2019 г., за предложения и становища по настоящия проект на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането
на деца на територията на Община Кюстендил. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Проектът  може да видите тук

Мотивите към него  може да видите тук

Страница 1 от 27

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни