Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                               Горещ телефон 078 / 55 12 11

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (6)

ХУДОЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ ,,ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ – МАЙСТОРА”
КЮСТЕНДИЛ - 2500, ул. ,,П. Евтимий” № 20, тел.: 078/ 52-31-72, 078/ 55-00-29
e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
 www.vladimirdimitrov-maistora.com

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за избор на  1 щатна бройка на длъжност „Уредник” и 1 щатна бройка на длъжност „Екскурзовод”при следните условия:


Минимални изисквания:
Образователна степен за длъжността „Уредник” – висше  художествено образование, степен „бакалавър“; доказан трудов стаж в сферата на културата; компютърна грамотност – MSOffice, INTERNET EXPLORER, WORD, EXSEL, PHOTOSHOP.
Образователна степен за длъжността „Екскурзовод” – висше  художествено или филоложко образование, степен „бакалавър“; владеене на английски език, доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво; ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство. Компютърна грамотност – MSOffice, INTERNET EXPLORER, WORD, EXSEL, PHOTOSHOP.
Място на работа – Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора”.
Основни задачи:
За длъжността „Уредник” – Извършва събирателска и изследователска работа; съставя и води пълна номенклатурна документация; следи художествения живот в региона и страната; участва във всички форми на културна и просветна дейност на институцията; подготвя тематични планове и изнася беседи.
За длъжността „Екскурзовод” – Изготвя беседи за експозициите заедно с уредниците на Галерията; посреща посетителите и изнася беседи; участва във всички форми на културна и просветна дейност на институцията; осъществява комуникация с обществеността, други културни институти и учебни заведения; участва в реализирането на изложби и други културни събития.
Провеждане на конкурса:
Конкурсът ще бъде проведен в три етапа. Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник. При първия етап конкурсната комисия по допускане на кандидатите разглежда заявленията и преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. Останалите два етапа от конкурса по отношение на допуснатите кандидати включват интервю и писмен текст (есе) по зададена тема.
Необходими документи:
•    Заявление;
•    Професионална автобиография на български език, в Europass формат;
•    Документи, доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
•    Документи, доказващи степента на владеене на чужди езици;
•    Два броя препоръки от предишни работодатели.
Място и срок за подаване на документите: гр. Кюстендил, ул. „Патриарх Евтимий” 20, ХГ „Владимир Димитров – Майстора”, отдел „Деловодство”, от 10.00 до 17.00 ч. в работни дни, в едномесечен срок от обявяването на конкурса.
Длъжностните характеристики за конкурсните длъжности са достъпни за кандидатите в отдел „Деловодство”.

СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ  КАНДИДАТИ ДО КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНИ ДЕЙНОСТИ” ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ПРИ ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Конкурсната комисия, назначена със Заповед№ РД-00-247/15.03.2018 годинана Кмета на Община Кюстендил

 Р Е Ш И :

 ДОПУСКА до участие в конкурса за заемане на длъжността „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Дирекция „Правни дейности”– Общинска администрация при  Община Кюстендил  кандидатите:

1.ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА ВЕЛКОВА

2.НАТАЛИЯ ВАЛЕРИЕВА ШАПАРОВА

Допуснатите кандидати следва да се явят за решаване на тест на 02.04.2018г. от 11.00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил - гр. Кюстендил,  пл.”Велбъжд” № 1, ет. 2. Кандидатите решават тест, който включва въпроси свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор.      След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати.

Съгласно решение на конкурсната комисия е одобрена следната система за определяне на резултатите от теста, съгласно чл. 27, ал. 3 от НПКДС : Всеки един от трите варианта на тест да съдържа 20 /двадесет/ въпроса; верните отговори на първите 10 /десет/ въпроса се оценяват с по 2 /две/ точки, а верните отговори на останалите 10 /десет/ въпроса се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат  е  30 /тридесет/.

До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 23 /двадесет и три/ точки при решаването на теста.

Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, съгласно чл.25, ал.3 от НПКДС, преценявайки относителната им тежест при оценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:

  1. Определя коефициент „4” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при решаване на теста;
  2. Определя коефициент „5” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при провеждането на интервюто.

На основание чл. 32 от НПКДС, комисията определя средноаритметичен минимален резултат за успешно провеждане на интервюто  - не по-нисък от “4”. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 4 към НПКДС – за експертни длъжности.

Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.

Списък на оценени и класирани кандидати за персонал в "Център за услуги за ранно детско развитие" по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” може да видите тук.

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-200/27.02. 2018 година

О Б Я В Я В А:

КОНКУРС за длъжността “СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Дирекция “Правни дейности”  - Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността: минимална степен на завършено образование – магистър; професионален опит - 1 /една/ година/ минимален ранг – V младши, специалност “Право” с присъдена квалификация “юрист” и придобита правоспособност.

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Обявява се конкурс за избор на здравен медиатор

Необходими документи:
- Автобиография
- Мотивационно писмо
- Копие от диплома за завършено средно образование
- Заявление по образец

Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Кюстендил. Mожете да изтеглите документа и от интернет страницата на общината на адрес: www.kustendil.bg

Необходимите документи може да видите тук.

Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование
- Принадлежност към местна уязвима етническа общност
- Познаване на здравните и социални проблеми на общността
- Владеене на езика на общността
- Комуникативни умения
- Компютърна грамотност (MS Word, Internet)

Провеждане на конкурса (в рамките на един ден):
Разглеждане на постъпилите документи от комисия.
Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.

Дата, час и място на провеждане на конкурса: 
Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

Срок за подаване на документи: от 01.02.2018 г. до 01.03.2018 г.
Документите се подават в деловодството на Община Кюстендил.

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”
- Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги;
- Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби;
- Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата;
- Подпомагане при попълване на различни документи;
- Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

Приложение №5

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

    Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:


ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,
за следната длъжност:

1. Социален работник – 1 щ. бр.

 

    Служителя се назначава на трудов договор на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2018 г.

За обявената длъжност в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с която ще бъде сключен трудов договор, може да бъде наемано лице, което отговаря на следните изисквания:

1. Социален работник – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство: 
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете; 
2) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
3) Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
4) Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
5) Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
6) Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
7) Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
8) Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
9) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
10) Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
11) Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
12) Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
13) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидата:

- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители; 
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор по подадените документи;
3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 13.02.2018 г. до 17:00 часа на 28.02.2018 г. включително. 
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.03.2018 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни