Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (18)

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното: 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог:

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 Специален педагог – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;

  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.;

- Автобиография - по образец изтеглете тук.;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 27.02.2019 г. до 17:00 часа на 15.03.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

 ВАЖНО:

 Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 19.03.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.

 

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК:

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Кристина Христова Георгиева

22

  1.  

Димитрина Тодорова Димитрова

20

  1.  

Радостина Димитрова Андонова

19

  1.  

Гергана Атанасова Станкова

18

  1.  

Петранка Димитрова Димитрова

11

 

ІІ. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СПЕЦИАЛЕН ПЕДАГОГ:

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Радостина Димитрова Андонова

23

  1.  

Гергана Атанасова Станкова

22

  1.  

Анна Ангелова Филипова

11

 

ІІІ. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА ЛОГОПЕД:

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Росица Иванова Митрева

25

 

ІV. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА МЕДИАТОР, ОТГОВОРНИК СПОМАГАТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ:

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Ваня Здравчова Велинова

20

  1.  

Димитрина Тодорова Димитрова

19

  1.  

Теодора Валериева Игнатова

Отказала се

 

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.


В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Проект BG05M9OP001-2.004-0024С01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

13.02.2019 г.

Анна Ангелова Филипова

 

14.30 ч.

13.02.2019 г.

Теодора Валериева Игнатова

14.40 ч.

13.02.2019 г.

Ваня Здравчова Велинова

14.50 ч.

13.02.2019 г.

Росица Иванова Митрева

15.00 ч.

13.02.2019 г.

Радостина Димитрова Андонова

15.10 ч.

13.02.2019 г.

Гергана Атанасова Станкова

15.20 ч.

13.02.2019 г.

Кристина Христова Георгиева

15.30 ч.

13.02.2019 г.

Петранка Димитрова Димитрова

15.40 ч.

13.02.2019 г.

Димитрина Тодорова Димитрова

15.50 ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

по проект BG05M9OP001-2.004-0024С01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

МОТИВИ

  1.  

Анна Ангелова Филипова

 

Отговаря на изискванията

  1.  

Теодора Валериева Игнатова

Отговаря на изискванията

  1.  

Ваня Здравчова Велинова

Отговаря на изискванията

  1.  

Росица Иванова Митрева

Отговаря на изискванията

  1.  

Радостина Димитрова Андонова

Отговаря на изискванията

  1.  

Гергана Атанасова Станкова

Отговаря на изискванията

  1.  

Кристина Христова Георгиева

Отговаря на изискванията

  1.  

Петранка Димитрова Димитрова

Отговаря на изискванията

  1.  

Димитрина Тодорова Димитрова

Отговаря на изискванията

 

ІІ. НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

МОТИВИ

  1.  

Веселина Петрова Георгиева

Лицето не притежава изискващата се  образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”.

 

 

 

 

 

 

 

 

     Община Кюстендил изпълнява дейностите по проект "Приеми ме 2015" в партньорство с Агенцията за социално подпомагане. Целта е да се затвърди предоставянето на услугата "приемна грижа" на местно ниво като възможност за отглеждане на деца в риск в семейна среда. Доставчик на услугата е Община Кюстендил.
     Приемната грижа е подходяща алтернатива за развитието на деца и представлява мярка за закрила според Закона за закрила на детето. Всяко дете има нужда да бъде обичано, но понякога, поради различни затруднения и проблеми, биологичните родители не могат да дадат тази любов. Отглеждането и възпитанието на дете в приемно семейство гарантира правото му да расте в семейна среда и да се развива пълноценно, като разгърне своя потенциал и личностни качества.

     Приемната грижа може да бъде:
Доброволна - семействата полагат грижи за децата безвъзмездно, като получават само месечни средства за издръжката на децата.
Професионална - семейства и лица. които приемат грижата за децата като свое професионално призвание.
Професионалните приемни семейства сключват граждански договор с кмета на Община Кюстендил. На тях. освен средства за издръжката на детето, се изплаща и трудово възнаграждение. Размерът му се определя от броя на настанените деца и е обвързан с минималната работна заплата.
При доброволната приемна грижа се сключва граждански договор с утвърдено приемно семейство, преминало базово обучение. При този вид приемна грижа детето получава месечна помощ в зависимост от навършените години.
      Общият брой приемни семейства на територията на община Кюстендил към момента е 31 с 29 настанени деца в 26 семейства. Децата с увреждания, настанени в приемни семейства са 4.
На територията на община Кюстендил е идентифицирана потребност от допълнителен брой приемни семейства.

      Кой може да стане приемен родител?
Кандидатите за приемни родители трябва да са дееспособни, без правни ограничения, да са психически и физически здрави лица. Кандидатът за приемен родител трябва да е готов да приеме в семейството си дете, което се нуждае от грижи и възпитание; да си партнира с много хора - социални работници, учители, психолози и биологичните родители на детето, когато това е в негов интерес; да притежава лични качества за полагане на приемна грижа, които са комплексни. Оценява се родителски капацитет - това е способността на лицето, полагащо грижи за дете. да разбира, разпознава и отговаря по подходящ начин на нуждите на детето; опит с деца и представи за отговорно родителство. От значение са отговорността, толерантността, търпението, умението на лицето да общува с деца и да успява да намира общ език с тях; да осигури добри възможности за отглеждане на детето: да е сигурен в решението си; да приеме детето такова, каквото е; да се въоръжи е много търпение и обич.
     Кандидатите за приемно семейство преминават процедура за оценяване и обучение. Част от процеса на оценяване е обучението на кандидатите, което включва най-малко 36 часа по програма, утвърдена от министъра на труда и социалната политика, председателя на Държавната агенция за закрила на детето и изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане за всички кандидати.
     Кандидатите за професионално приемно семейство, освен базовото обучение, получават и допълнителна квалификация за отглеждане и възпитание на деца. Същата се осъществява чрез обучение с продължителност най-малко 24 часа.
     Приемните семейства и кандидатите за приемни семейства на територията на община Кюстендил могат да се свържат със социалните работници от Областния екип по приемна грижа.

Адресът на Областния екип по приемна грижа е:
гр. Кюстендил, ул. Яворов 6. Общинска поликлиника, каб.220
Телефон за връзка: 078/550028: 0882 885101: 0888 919 558

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за следните длъжности:

 

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 

За обявените длъжности в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
  • Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
  • Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
  • Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
  • Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Логопед – 0,5 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
  • Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”.
  • Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
  • Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
  • Подпомагане, съвместно с рехабилитатора на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
  • Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за услуги за ранно детско развитие”;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Медиатор, отговорник спомагателни дейности – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.

- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Отговаря и поддържа хигиената на помещенията в Центъра;
  • Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
  • Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
  • Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
  • Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
  • Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
  • Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
  • Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;

  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.;

- Автобиография - по образец изтеглете тук.;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 21.01.2019 г. до 17:00 часа на 07.02.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 11.02.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Конкурсната комисия, назначена със Заповед№ РД-00-1316/28.11.2018 година на Кмета на Община Кюстендил

Реши:

ДОПУСКА до участие в конкурса за заемане на длъжността „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Отдел „Обществени поръчки” - Дирекция „Правни дейности”– Общинска администрация при  Община Кюстендил  кандидатите:

1.АНИ ВАЛЕНТИНОВА ШОПКИНА

2.БИСЕР СТАМЕНОВ ВЕЛИНОВ

Допуснатите кандидати следва да се явят за решаване на тест на 12.12.2018г. от 10.00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил - гр. Кюстендил,  пл.”Велбъжд” № 1, ет. 2. Кандидатите решават тест, който включва въпроси от областта на Закона за обществените поръчки. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати.

Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста, съгласно чл. 27, ал. 3 от НПКДС : Всеки един от трите варианта на тест да съдържа 20 /двадесет/ въпроса; верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е  20 /двадесет/. До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.

 Съгласно решение на конкурсната комисия минимална оценка за успешно издържал интервюто е не по-ниска от “4”. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 4 от НПКДС.

Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, преценявайки относителна им тежест при преценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:

Определя коефициент “5” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при решаване на теста;

Определя коефициент “4” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при провеждането на интервюто.  

Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.

На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-1276/12.11.2018 година

О Б Я В Я В А:

КОНКУРС за длъжността “СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” – 1(една) свободна щатна бройка в отдел „Обществени поръчки” - Дирекция “Правни дейности”, Общинска администрация - Община Кюстендил при следните изисквания за заемане на длъжността: минимална степен на завършено образование – магистър; професионален опит - 1 /една/ година/ минимален ранг – V младши, специалност “Право” с присъдена квалификация “юрист” и придобита правоспособност.

Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

Кратко описание на длъжността: Организация и провеждане на процедури по Закона за обществените поръчки. Подготовка, публикуване, обновяване на база данни на страницата на АОП и профил на купувача. Изготвяне на документи свързани с откриване и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки и участие в комисии.

Други компетентности: Аналитична компетентност; Ориентация към резултати; Комуникативна компетентност; Работа в екип; познаване на нормативната уредба свързана с дейността му и със задълженията му на държавен служител

Допълнителни изисквания, носещи предимство: много добро познаване и ползване на MS Windows, Word, Exsel, Internet

Минимален размер на основната заплата за длъжността -  510  лева.

Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са: 1.Заявление за участие в конкурса , съгласно Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; 2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства; 3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен/допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; 4.Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит; 5. Професионална автобиография.

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях се извършва лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в отдел “Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – административна сграда на Община Кюстендил, ет.1, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително.

Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил.

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в отдел ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил.

  1. Ръководител екип – 1 щ. бр.;
  2. Социален работник – 1 щ. бр.;
  3. Психолог – 1 щ. бр.;
  4. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
  5. Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
  6. Трудотерапевт – 1 щ.бр.;
  7. Арттерапевт – 1 щ.бр.;
  8. Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
  9. Счетоводител – 1 щ. бр.;
  10. Санитар – 2 щ. бр.

 

           Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества. За обявените длъжности в „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” /ДЦПЛУ/, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Ръководител екип – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – социални дейности, психология, педагогика и хуманитарни науки;
  • Професионален опит – 1 година опит по специалността;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност– MS office; Excel, internet.

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно - квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

  • Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.

 

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – психология;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.

 

  1. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – кинезитерапия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.

 

  1. Рехабилитатор – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно специално образование;
  • Специалност – рехабилитатор;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.

 

       6. Трудотерапевт – 1 щ.бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.

 

       7. Арттерапевт – 1 щ.бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – в сферата на изкуствата;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office, Excel, internet.

 

       8. Медицинска сестра – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено медицинско образование;
  • Специалност – медицинска сестра/фелдшер;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

– практически опит в работа с уязвими хора, в областта на социални услуги за пълнолетни лица, здравеопазване, образование или социално включване на възрастни в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в здравеопазването и социалната сфера, касаещи работата на услугите на територията на община Кюстендил;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office, Excel, internet.

 

       9.Счетоводител – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – стопански науки;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- добро познаване на Закон за счетоводството, ЗДДС , ЗОДФЛ, ЗКПО и други данъчни закони;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна компетентност – MS office, Excel, internet.

 

      10. Санитар – 2 щ. бр.

  • Образование – основно;
  • Професионален опит – не се изисква;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. По документи;
  2. Събеседване.

 

         Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление;

- Автобиография европейски формат;

- Копие от документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

        Място и срок за подаване на документите:

        Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Комплекс за социални услуги, с адрес: с. Жиленци, община Кюстендил, ул. „Димитър  Каляшки” № 5 от 01.10.2018 г. до 19.10.2018 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

     

        Телефон за информация: 078/55-20-37

Списък на оценени и класирани кандидати за персонал в Център за активно включване” - Кюстендил в изпълнение на проект „Равни възможности”, Административен договор BG05М9ОР001-2.005-0032-С01 по процедура BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. може да видите тук.

Страница 1 от 2

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни