×

Забележка

Оаказан достъп до изтелгянията.
Грешка! Или се опитвате да стартирате изтегляне от неупълномощен ресурс или вашия браузър не изпраща референт.
Печат на тази страница

Обявление за провеждане на подбор на експерт "Социални дейности" към отдел "Социални дейности" в община Кюстендил

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05SFPR002-2.002-0093-С01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил“, процедура „Укрепване на общинския капацитет“ – финансиран от  Програма  „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, представям следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ЕКСПЕРТ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ”  ВЪВ ФРОНТ ОФИС КЪМ ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
с адрес: общ. Кюстендил, ул. “Яворав” №4-6, ет.2, кабинет 220
1.    Експерт „Социални дейности” – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Социални, стопански и правни науки и/или Педагогически науки.
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Добро познаване на действащите социални услуги на територията на Община Кюстендил;
7/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/  Приема, изслушва и консултира граждани, дава мнения, съвети, препоръки по въпроси, свързани с дейността на Община Кюстендил в сферата на социалните дейности.
2/ Отговаря за насочването на лицата с увреждания към подходяща социална услуга.
3/ Изготвя предварителни оценки на потребностите на лицата.
4/ Осъществява мобилна работа на терен за  изготвяне на предварителна оценка на потребностите.
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на насочените потребителите.
6/ Инициира и участва в дейности, свързани със социалната политика на община Кюстендил.
7/ Разработва експертни анализи и оценки, изготвя становища, участва в разработването на проект на вътрешни нормативни актове, свързани с новите ангажименти на Община Кюстендил във връзка със Закона за социалните услуги.
8/ Работи в сътрудничество с ръководителите на социални услуги.
9/ Работи с представителите на дирекция „Социално подпомагане”, клубовете на пенсионера, клубовете на инвалида и на военно-инвалидите и военно-пострадалите, БЧК, НПО и благотворителни организации.
10/ Съдейства на служителите на дирекция „Социално подпомагане” за извършване на дейности по рехабилитация на хора с увреждания и подпомагане на деца с висок медицински и социален риск.
11/ Проучва и участва в решаването на проблеми по постъпили жалби, заявления, сигнали и предложения на гражданите в законоустановените срокове по нормативно обоснован начин.
12/  Следи за изменения на нормативни актове и други документи, касаещи социалната сфера и други, свързани с нея като информира колегите и ръководството за това своевременно.
13/  Ползва Деловодната система на Община Кюстендил като своевременно обработва своите преписки.
14/  Не разпространява информация за лица и факти, станала му известна при или по повод изпълнението на служебните задължения.
15/  Самостоятелно или в екип изпълнява и други задачи, възложени от Началник отдел СД и Кмета на Община Кюстендил.
16/  Обработва лични данни при спазване на политиката на Община Кюстендил за защита на физическите лица, във връзка с обработването на лични данни, одобрена със Заповед № РД-00-551/21.05.2018 г. на Кмета на Община Кюстендил.
17/  Спазва правилата за защита на личните данни, които данни са му станали известни при и по повод комуникацията с граждани и/или други служители на Община Кюстендил.        
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Служителите се назначават на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 01.02.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-31
Важно: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 13.02.2024 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет  223 и 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Прочетена 123 пъти